Ik heb btw ook weer wat Ik had van vriendlief een gouden ring gehad met zn naam, moest ik kotsen opt werk... Op 1 of andere manier mn ring afgedaan omdat ik waarschijnlijk bang was dat die vies werd ofzo en nu heb ik em waarschijnlijk in de wc laten liggen... Mn collega gaat morgen meteen kijken omdat ik pas om 12 uur begin... Hoop zooo dat die er nog ligt ...... Wou t ff kwijt...
Owwww danoontje... Hoop dat hij er idd nog ligt... Ik mag de 18e testen... Nog een week... Duurt zo lang
O, das balen!! Ik hoop ook dat ie er nog ligt! En wat naar trouwens, die ischias, lijkt me super pijnlijk. Wat betreft het wachten, ja, die paar extra maandjes kunnen er ook nog wel bij... @Jenka - nog een week, ga je dat volhouden? Of ga je stiekum toch eerder testen?
Jenka, wederom is je schrijven heel herkenbaar. Ik was ongeveer een week voor mijn nod er ook van overtuigd dat ik niet zwanger was, want ik voelde niets meer. Ik voelde me totaal niet anders! Je kan er echt geen symptomen aan vastknopen Nog een week voor je kan testen. Zit je nog niet op het puntje van je stoel? Oh jee danoontje. Ik hoop dat je hem nog vindt vandaag! We gaan wat kleine uitstapjes maken denk ik. Geen grote vakanties dit jaar. Begin juli naar stamproy en in augustus wil ik naar Trier.
Hey iedereen... Vandaag lekker geshopt met mijn vriendin... Leuke shirtjes gekocht. Was wel vermoeiend en had ook na een paar uur buikpijn. Beetje last van mijn eierstokken. Daarna lekker rustig aan, maar nu beetje een opkomende mentruatie gevoel... @ danoontje, heb je de ring terug??? Hoop het.. En voor karnijn, jaaaa ik word gek maar probeer me bezig te houden... Donderdag doet mijn nicht een reiki ontspannings behandeling bij me @ marlies, ik wil wel maar durf niet. Mannetje wilt niet, hij zegt dat het de goden verzoeken is...
Jaaaa ik heb em terug!!!! Ik was zaterdag weg gebracht door een collega en daar lag die op de achterbank... Ik vroeg hem vanmiddag toen maakte hij een flauwe grap van als die er ligt issie van mij (hij was mij iets te grappig) dus ben na werktijd mooi achter hem aan gehobbeld en heb zelf gekeken.... @Jenka: Ik zou ook die drang hebben hoor om eerder te testen, en op zich geef ik je mannetje gelijk... Hoe moeilijk ook probeer nog ffies vol te houden! Ik hoop t toch zo voor je! @Marliesje: Ja dat is echt de ergste pijn die een mens kan hebben zenuwpijn bah! Maar het wordt minder... Als ik begin met icsi moet ik stoppen met pijnstillers dus hoop dat de aanval snel over is... @karnijn: Geniet er lekker van samen... Lkkr samen de zwangerschap beleven en natuuuuurlijk SHOPPUHHH heel vervelend MORGEN!!! intake bij de kliniekkkkk .... Heb nog steeds rood verlies... heel vreemd... Ik kom morgen avond meteen schrijven
@danoontje - gelukkig issie weer terecht!! EN heeel veel succes morgen, we horen wel hoe het gegaan is! En hopelijk is de pijn snel weer voorbij, zou heel naar zijn als je geen medicijnen meer mag nemen maar je hebt nog steeds last. @Jenka - Fijn, een middagje shoppen, hopelijk een beetje afleiding zo. Balen dat je een ongi gevoel hebt, hoop maar dat het niks te betekenen heeft. Ik snap wel dat je niet durft te testen. @Karnijn - Klinkt leuk, allemaal van die uitstapjes! Hopelijk zit het weer een beetje mee! @Deb - hoe is het met jou? Al ongesteld geworden en door voor de volgende ICSI? Ik ben vanavond naar de kapper geweest, een nieuwe, want was over de vorige niet zo tevreden meer. Ik klaagde dat mijn haar tegenwoordig zo vet is, vertelt ze dat dat heel vaak zo is als je met de pil stopt. Zijn er meer hier die daar last van hebben/hadden? Ik moet het soms wel twee keer per dag wassen! (als ik 's morgens en 's nachts moet werken, anders zie ik er gewoon uit als een zwerver.)
@danoontje...wat goed!!! En spannend morgen! Succes hoor Marlies weet niet of je cremespoeling gebruikt maar dat maakt het erger. glisskur werkt bij mij erg goed (heb ook snel vet haar) miss proberen?
Hihi, ik hield het niet vol om lang te wachten, maar het bracht me toch alleen maar onzekerheid. Was het van de pregnyl, of van m'n eigen hcg?? Geen goed idee dus om vroeger te testen. Goed Danoontje dat je hem terug hebt gevonden! En vandaag je intake. Ik ben benieuwd. marliesje: vet haar heb ik weinig ervaring mee. Ik heb ooit de periode om mijn haar te moeten wassen bewust gerokken. eerst moest ik het om de twee-drie dagen wassen. Nu pas om de zes dagen. Langer met vet haar rondlopen en je haar reguleert zichzelf. M'n man waste zijn haar zelfs niet toen ik hem leerde kennen. Klinkt vies hé, maar je zag het er niet aan. Overlaatst op een tv-programma raadden ze een vrouw aan om af en toe te wisselen met een droogshampoo. Het maakt je haar niet proper maar zorgt er wel voor dat je het een keer minder moet wassen.
Geen cremespoeling hier, dat maakt het idd alleen maar erger. Heb nu shampoo gekocht bij de kapper, maar das wel erg duur. Ik hou de glisskur in mn achterhoofd voor als deze op is! Heb vorige week wel een bus droogshampoo gekocht om het wassen uit te stellen, dus hopelijk kan ik het nu een beetje gaan afbouwen. Twee keer per dag wassen is echt veel te gek, maar ipv droogshampoo gebruiken zorgt er iig voor dat ik er dan 's nachts niet als een zwerver bijloop. Hopelijk kan ik het zo afbouwen naar 1x in de 3 dagen wassen ofzo. Je hoort het wel vaker, mensen die hun haar niet wassen. Het schijnt eigenlijk best goed voor je haar te zijn... @danoontje, hoe is het gegaan vandaag?
Nouuuu.. Gister eerste gesprek gehad Het was echt fijn! Zoals we zelf al dachten heeft mijn vriend icsi zaad. Dus maar gelijk gaan plannen. Echo gemaakt, bloed afgenomen en mijn vriend moet vandaag nog 1x sperma inleveren. (hoop niet dat ons spelletje van gisteravond uitmaakt ) we hadden al een paar dagen niets gedaan ivm nachtdienst en t was niet te stoppen hihi... 12 juli hebben wij een voorlichtingsbijeenkomst en daarna starten we. Morgen word ik gebeld met uitslagen van het zaad en bloed en dan hoor ik wanneer ik kan gaan opwekken met duphaston en de pil kan nemen. Ik vindt het allemaal wel erg spannend! Tegen de punctie zie ik het ergst op... @Marliesje: Haar vaak wassen is zowiezo niet goed, maarja ik doe het ook elke dag. Mijn haar is nu juist droog door het blonderen hihi @Karnijn: Spannend !! Hoop dat het zo is...
He danoontje, gaat snel zo... Succes hoor Ik kon het vanmorgen niet latn te testen (wd 7) en ja hoorprecies wat ik in mijn lichaam voelde (niets.. ) Een negatieve test.. Voor mij is dat een bevestiging van wat ik eigelijk toch al wist... Na ja een kleine troost, de brief van het VU binnen en van de 7 overgbleven emy's zijn er 6 ingevroren...dat is een mooie score! Weet niet zo goed hoe ik me moet voelen..
Balen meid maar het kan toch nog? 10 dagen na bevruchting toch pas testen? Ben je niet te vroeg? Ik hoop het toch nog voor je meis...
@danoontje, mooi! Weet je eindelijk waar je aan toe bent! Dan zullen we zo ongeveer gelijk aan de beurt zijn. @Jenka, wat balen... Maar het is misschien ook nog wel wat vroeg. @hier - heb vandaag alles opgehaald, behalve de Gonal-F, die was er nog niet, dus ze bellen als die er ook gekomen is. Ben toch wel een beetje geschrokken van de enorme berg spul die ik moet gaan slikken/spuiten/inbrengen. En dit is dus nog niet eens alles, want de Gonal-F zat er nog niet bij. Maar het is voor het goede doel, moeten we maar denken! Het stomme is, ik zie denk ik meer tegen het spuiten op dan tegen de punctie. De punctie lijkt me ook niet echt leuk, maar dat hoef ik tenminste niet zelf te doen. Het spuiten lijkt me echt vervelend, en het erge is dat het 's morgens moet. Das totaaaal niet handig, wij hebben een taxi bedrijf, en werken dus op hele onregelmatige tijden, vaak 's nachts, dus als ik 's morgens moet gaan spuiten moet ik iedere dag mn wekker gaan zetten ervoor, en ben ik compleet uitgeput tegen de tijd dat ik de tp heb. Als ik de prikinstructie heb zal ik vragen of het echt niet 's avonds kan. Dat is voor ons veel makkelijker.
Hoi meiden, sorry sorry sorry voor de afwezigheid, hebben nu vakantie en ben wat minder online.... Ik hou het dan nu ook even kort en zal van het weekend langer reageren!! Jenka, spannend nog hoor... snap dat je al getest hebt maar hopelijk ben je nog te vroeg... al snap ik wel hoe je je voelt hoor en zal je jezelf ook op deze manier in bescherming nemen... Danoontje, wat fijn dat het allemaal zo snel kan. krijg je in eigen cyclus of gestimuleerde? Marliesje.... pff zal wel veel zijn ja.. dacht dat ik veel had tot ik me besefte dat het maar een klein percentage is van wat de mensen moeten spuiten in gestimuleerde cyclus... maar ga je zelf spuiten dan? vind het wel super knap hoor, ik kan het niet, val gewoon flauw dus gelukkig doet vriendlief dat dan!! en zou het met het ziekenhuis overleggen over het tijdstip van spuiten, vragen staat vrij toch? Hier vanmorgen ongi geworden yeah... wel gelijk zwaar ongi maar dat hoort erbij.... maandag afspraak voor echo, nieuwe ronde nieuwe kansen met hopelijk wel een eicel, bevruchting, goede deling, tp en natuurlijk als toppunt een positieve test... maar goed zijn nog vele obstakels te overwinnen... fijne dag allemaal liefs
Gestimuleerde... Mn eigen cyclus is te rommelig om het in eigen cyclus te doen. Ik vindt het ook helemaal prima hoor! Alleen maar meer slagingskans met gestimuleerde omdat ze dan meer eitjes weghalen en in kunnen vrienzen , klinkt gek maarja dat is mijn mening. In eigen cyclus halen ze telkens 1 weg, wel meer vergoede pogingen maar wel elke keer een punctie.... Ik heb nu alleen nog maar Duphaston en de pil in huis... Ik zie niet zo tegen het spuiten op, ik ben niet bang voor naalden en heb daar verder niets mee... Echt de pijn bij de punctie lijkt mij het ergst.. Jij toch ook gestimuleerd Debke? Ik duim voor je meid! Wat vondt jij verder van de punctie? Of had ik dat al eens gevraagd... Nu weer verder werken hihi was ff snel spieken! Ojaa Marliesje... Mn vriend zegt dat het op een willekeurig tijdstip kan, als het maar elke dag zelfde tijd is, hij heeft ervaring met zn ex vandaar!
Hey, je hoeft geen sorry te zeggen omdat je lekker vakantie hebt!!! Gelukkig kan je mannetje spuiten voor je, deed die van mij ook maar moest echt een keer zelf ( heb toen een half uur met een vetrot en de spuit op de bank gezeten...lol) De tijden maken volgens mij ook niet uit ls het maar steeds dezelfdevtijd is... Dus Deb, idd vragen!!! Marlies, tja hetis idd veel... Paste niet eens in 1 lade van de koelkast bij mij gaat goed komen Fijne avons verder!!!
Marliesje, ik spoot gewoon 's avonds hoor. Ik kon het tijdstip kiezen, maar het moest wel altijd rond hetzelfde tijdstip zijn. Ik werk in shiften dus het was voor mij ook lastig om een tijdstip te bepalen. De meeste dagen ben ik pas rond 23u thuis als ik een late heb. Bij een vroege dienst lig ik om 23u al lang te knorren. Ik heb de spuit gezet tussen 22u en 23u30. Soms kon het gewoon niet anders: te moe, te laat thuis, ... Heb je ook die neusspray waarvoor je 's nachts moet opstaan? (suprefact denk ik) Moest ik om de zes uur. Deze vond ik het ergste, dat opstaan... roofbouw op je slaapritme! Het spuiten ging wel. De eerste keer spannend, maar daarna oké. Op de meeste plekken voelde ik het zelfs amper. Goed seg zowel deb, danoontje als marliesje zitten in de startblokken jenka: laat je nog niet ontmoedigen. Het is sowieso nog te vroeg om iets met zekerheid te weten. Ik blijf wel duimen!
@deb, geniet maar lekker van je vakantie! Hopelijk ga je nu lekker ontspannen de volgende ronde in! @karnijn - ik heb geen neusspray. Heb even gegoogled, volgens mij doet die neusspray hetzelfde als wat de decapeptyl doet. Daar heb ik dus geluk bij, want dan hoef ik ook niet daar speciaal weer voor op te staan. Ik ga bij de prikinstructie zeker vragen of het ook 's avonds kan, als iedereen hier dat mocht lijkt he me onlogisch dat ze daar moeilijk over doen. Om 8 uur opstaan iedere morgen is gewoon geen doen voor mij/ons. Op donderdag en vrijdagnacht lig ik pas na vijf uur in mn bed, en op zaterdag nacht (zondagmorgen) vaak pas na achten (dan zou het dus wel kunnen ). Had gister echt even een dipje, het ophalen van al die medicijnen viel me zwaarder dan ik had gedacht. Het is nu ineens of het echt écht is. Eerst wist ik het natuurlijk ook wel, maar pas toen ik al die spuiten in mn handen heb drong het tot me door ofzo. Heb de halve avond lopen huilen. Maar gelukkig was het vanmorgen weer over en nu ben ik weer in de "we gaan ervoor" stemming.
Hoi meiden, Ik ben weer terug van vakantie, heb echt genoten van Schotland en helemaal tot rust kunnen komen. Leuk dat er weer wat meer van jullie (bijna) kunnen starten. Ik ga hard aan het duimen voor iedereen. Lees een en ander over het spuiten. Ik moest op een gegeven moment 's ochtends een spuit en 's middags twee verschillende, dus toch belangrijk om het na te vragen wat wel en niet kan. Verder had ik er geen moeite mee om mezelf te moeten prikken. Het leek me zelfs enger om het door mijn man te laten doen. Zelf kan je een ander plekje uitzoeken als het teveel pijn doet en beter bepalen hoe snel je spuit, mijn man kan dat allemaal niet voelen en aan de hand daarvan bijsturen, dus leek me beter om het zelf te doen. En eigenlijk weinig last van gehad. Deb: Vind het erg voor je dat je eerste poging zo mislukt is. Gelukkig komt de volgende poging er snel aan. Veel succes met de nieuwe ronde! Marliesje: gelukkig weet jij nu eindelijk ook wanneer je kan beginnen en is het prikschema met recepten toch nog goed aangekomen. Wachten duurt altijd lang, maar zodra je echt kan beginnen gaat het erg snel. Jenka: Super dat er zoveel embryo's nog ingevroren zijn, dat is echt veel. Maar hopelijk heb je ze niet nodig en is het gelijk deze ronde raak. Lukt het wachten nog een beetje of zit je al erg in spanning? Karnijn: Leuk, 1e echo gehad. Lijkt me zo heerlijk te weten dat het hartje klopt. Een hele geruststelling denk ik...geniet ervan Danoontje: Spannend nu jullie de intake gehad hebben. Hopelijk kunnen jullie snel écht beginnen. Ik heb nu door mijn vakantie een ronde overgeslagen. Zal dus nog wel een paar weken duren voordat ik weer een afspraak kan maken voor de volgende terugplaatsing.