Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Maandagochtend de vlokkentest

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje - KUT!!! Kun je weer helemaal in spanning gaan zitten wachten. Ik duim ervoor dat de vlokkentest goed is! Ook een knuffel van mij.

Jordan - Gelukkig gaat het vooruit. Je kunt ook echt de moed verliezen als het thuis ook nog eens niet lekker loopt. Het is ook wel sneu voor je man, want hij zit er ook maar mooi mee, maar jij kunt er alleen maar bij staan kijken. Ben blij dat het gesprek geholpen heeft. En idd, als hij wat zijn plek vind op zijn werk, dan scheelt dat al heel veel. Klanten (mensen) kunnen ook heel onredelijk zijn en je zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen flink aantasten.

Danoontje - Wat spannend, toch weer beginnen! Ben je al gebeld? Welk traject ga je doen, of weet je dat verder nog helemaal niet.
    Tja, het is toch moeilijk om los te laten hè? Ergens blijft het toch wat knagen.

Hier alles goed, wel even een paar hele drukke dagen. En ik word een beetje gek van kat nr 1, die nooit binnen wil komen, en nu schijnbaar even vind dat ze niet genoeg eten heeft gehad. Wat onzin is, want ze heeft een eendagskuikentje en een zakje brokjes is saus gehad. Maar nu zit ze dus de hele tijd met haar poot op het raam te kloppen. Wordt helemaal gek van haar, en kat nr 2 krijgt er ook de zenuwen van. :$
    Nu eerst maar even hardlopen... RUST!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Poppetje, hoe is de vlokkentest gegaan? Krijg je dan meteen uitslag of moet je dat afwachten?

Marliesje, je katten nog kunnen trotseren? En lekker gelopen? Ik ben een beetje ziekies. Nu wel aan het werkn en vanavond kraken. Pfff... Zie er niet zo naar uit hahaha.

Ik ben een beetje zenuwachtig, woensdag de uitslag en ik ga alleen, huzband moet werken. Hoop dat het meevalt anders wordt het een eenzaam waterballet hahaha.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik word vrijdag gebeld... Nu in rust op de bank! Deed pijn maar niet ernstig veel! Helaas wel twee keer moeten prikken!

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, spannend hoor, vervelend dat je het niet meteen hoort. De uitslag die je krijgt, is dat nog steeds een percentage? Of weet je dan zeker hoe of wat? Hoe gaat het met je, zit je er erg over in?

Jordan, aaauw, dat kraken. Las het al op FB. Maar hopelijk helpt het op termijn.

Danoontje, hoe gaat het met jou?

Ik heb mijn katten kunnen trotseren, haha. Heftig weekend gehad, zaterdagnacht gewerkt, grote brand, halve centrum afgezet, iedereen van slag, heel apart. Ik was een soort doorgeefluik, want ik hoorde alles op de radio en alle klanten vroegen dan aan mij weer een update. Best heftig iig allemaal. Nu ga ik zometeen even de stad in en wil dan gelijk even kijken, ramptoerist...

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, wat heftig die pijn. En vrijdag spannend dagje dus. Gelukkig is vandaag alweer over de helft en is het nog maar 2 nachtjes slapen. Zenuwslopend denk ik!

Marliesje, en hoe was de schade? Wij hebben ook steeds zitten lezen hoe het er voor stond daar. Heftige fik zeg.

Danoon, alles goed?

Hier UPDATE! Vandaag kreeg ik de uitslag van de bloedtesten. Ik had een beetje pech want ik had een arts in opleiding die het alleen ging doen en ze deed vast haar best ze gaf aan aan bijv ook weinig te weten mbt auto immuun aandoeningen. Maar goed, terug naar wat er toe doet :D Ze begon met het verhaal dat ik Utro mee zou krijgen en als ik een positieve test heb dan moet ik meteen beginnen met Utro en dan tot week 12. Oke, leuk, maar de uitslagen??? Nou...tegen al mijn verwachtingen (en die van de arts ook geloof ik) in, is er iets aangetroffen. Ik ben ANF positief. Dit betekend dat ik dus (toch) een auto immuun ziekte heb. Mijn lichaam stoot lichaamseigen stoffen af. Tadaaaa... Mh, als je af en toe toch niet eens lekker met die vuist op tafel ramt he. Anyhoe, ANF positief kan een indicatie zijn voor SLE. En ik dacht eigenlijk dat het heel goed zou kunnen dat ik SLE zou hebben omdat de symptomen aansluiten bij mij als persoon (niet alles, wel een aantal). Maar het kan ook lupus of een rheumafactor inhouden. Omdat dit weer een andere wending is gaan ze dit bespreken tijdens het team overleg waar alle professoren die zich met vruchtbaarheidsproblematiek en hh miskramen bezig houden aanwezig zijn en dan gaan ze kijken wat ze als vervolg aan onderzoeken gaan doen. Ik doe mee met 'data banking' (dan slaan ze gegeven van je op om in de toekomst onderzoeken op te doen) dus ik moest al 4 buizen bloed afstaan en ze hebben er 1 extra gepikt om de vervolgonderzoeken te doen. Scheelt weer. Over 2 weken word ik gebeld, dan krijg ik te horen over de onderzoeken en wanneer ik de uitslagen krijg. Ben benieuwd. Was wel blij, hoe raar het ook klinkt, dat er toch iets is aangetroffen en zeker in de richting waar ik zelf ook in denk. Toch weer een klein sprankeltje hoop aan de horizon, nu afwachten of die hoop groter gaat worden... :)

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik snap je punt, ze hebben nu iets gevonden en als je zwanger bent weten ze dus beter hoe ze kunnen zorgen dat je dit blijft! Wil je hierna toch verder gaan met je cryo's Of zijn jullie nog aan het bijkomen van alles?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja we gaan door maar wel pas als deze uitslag weer verder onderzocht is zodat ze gericht kunnen behandelen (bloedverdunners of immuun remmers). Zodra ik hier antwoorden op heb gaan we verder. Hopelijk met medicijnen tegen de auto-immuunziekte, anders met die Utro bollen, wie weet wat dat nog doet. ;)

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan wat fijn dat ze iets gevonden hebben, hier kun je wat mee!! Spannend hoe het allemaal verder gaat, en hopelijk kun je snel met de cryo's verdergaan en dan dit keer mét resultaat.

Wel heftig. Er staan nu hekken met zeil omheen zodat je niets meer kunt zien, alleen 1 hek heeft geen zeil en daar kun je dan dus doorheen kijken. Het stinkt nog heel erg overal, echt honderden meters verderop kun je het nog ruiken. De meeste schade schijnt aan de achterkant te zitten. Zag gisteren deze beelden, vanuit de lucht:
    GPTV toont luchtbeelden Kelders na brand - Leeuwarder Courant
    Zooo bizar dat brand zo heftig kan zijn; alleen de buitenmuren van dat ene pand staan nog. Alles vanbinnen is gewoon helemaal weg!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zo dat is inderdaad heftig. Wow!!!! Bizar. Eng idee he. Er is toch ook een jongen overleden? :( 21?

Hoop ook snel door te kunnen maar ben vooral zo benieuwd naar wat er uitkomt. Auto-immuunziekte brengt ook ander gedoe met zich mee dus we'll see :D

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    24, maar idd, heel sneu... Het zal je kind zijn, of je vriend.

Wat voor gedoe dan?

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    24 is nog steeds te jong. Oneerlijk. Hij heeft 112 gebeld he. Wrang hoor :(
    Nou auto-immuun aandoeningen kúnnen ook organen aantasten. Hoeft niet maar kan. Het kan ook in verband staat met reuma. Dat moet nu gaan blijken.

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oo, das niet zo leuk idd... Wist niet dat dat erbij hoorde.

Hij was idd aan de lijn met de hulpdiensten, maar de brandweer kon niet bij hem komen. Hoop dat hij in ieder geval bewusteloos is geraakt voordat het vuur bij hem kwam.

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik babbel morgen ff bij slaap lekker schatten! Xxx

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Haihai!

Nou hier ben ik weer ff haha...

Wij zijn nu 3 dagen aan t pillen, 7 nov deca erbij en dan gaan we het vanaf 17 nov met menopur 150 eh proberen. Schijn je minder follikels te krijgen, en beter rijp. Maar ben keurig uit mijzelf gaan menstrueren:D dus helemaal happy!
    En we zijn ook gewoon weer positief....

Heb nu mn nagels, ik loop post en geef party's en geen stress meer! Mocht dit lukken gaat school dus niet door, maarja we laten het lot bepalen :D ik weet natuurlijk heel goed wat ik het liefst wil!!!!

Nu ga ik ff bijlezen :D xxx

16. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Zo Marlies heftig! Zo dichtbij zoiets te zijn.. En indd 24 is nog steeds te jong!! Vreselijk!

Jordan 'fijn' dat je eindelijk je uitslag binnen hebt :D En je hebt het volgens mij prima gedaan in je eentje! En nu kan je weer een stukje verder fantaseren... Ik hoop echt dat ze een goede oplossing hebben voor jullie!

Poppetje!!! Volgens mij is alles goed ofniet??? En jullie verwachten een prinsesje!!! <3 prachtig gewoon!!! Geniet ervan xxx

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, alle trisomieen waren goed en ja en meisje!!!! Zo gelukkig nu! Was ik ook met een gezonde knul geweest hoor...

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Tuurlijk :D het is gezond en het geslacht maakt niet uit. Maar altijd handig en leuk om te weten!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, een dochter, wat super!! En wat fijn dat alles goed is!

Danoontje - spannend, hopelijk gaat het deze keer nu dan eindelijk tot een punctie komen!!

Was even offline de laatste 2 dagen, had nagellak remover over het toetsenbord van mn laptop heen gegooid. Daar kon ie dus niet tegen... Alle toetsen gingen ineens iets anders doen dan ze moesten doen, was een beetje lastig typen. Gelukkug is ie weer gemaakt nu. (dankzij een vaste taxi-klant met een laptopwebshop die er meteen mee bezig ging)
    Was wel even schrikken.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, gefeliciteerd!!!! Goed nieuws en leuk nieuws. Hihi. Blij voor je. Kun je eindelijk genieten!?

Marlies hahaha, dat moet je ook niet over je toetsenbord mikken hihi. Gelukkig werkt het weer.

Danoontje, hoe ging je eerste avond werken? Bijna aan de Deca he. Spannend. Nieuwe ronde!

Ik was mega druk dus vandaar ff stilte hier. Ik heb verder weinig nieuws. Ben alleen best zenuwachtig voor woensdag. Benieuwd naar wat de arts me gaat vertellen. Pffff....

Deel Deze Pagina