Nog een paar nachtjes slapen Jordan; ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. ben je zenuwachtig? Danoontje - bijna met de deca beginnen toch? Poppetje - hoe gaat het met jou/jullie? Helemaal onbezorgd aan het genieten nu weer? Hier alles goed, ook druk. Hebben de storm overleefd met maar 1 verloren dakpan, gelukkig waren de poesjes binnen, want die waren zo weggewaaid anders. Zit weer in de laatste week van mn cyclus, dus toch weer hoop, twijfels, zucht, het bekende riedeltje. Doe me best om een beetje afgeleid te blijven.
Marliesje, die spanning steeds he Als ik straks weet hoe en wat dan kun jij misschien toch ook gerichter een onderzoek laten doen naar die positieve testen die negatief worden, misschien kun je dan wel zwanger blijven en hoef je niet op 1000 fronten door de mangel maar gewoon heel gericht laten onderzoeken? Wanneer verwacht je nu ongesteld te worden? En ja, ik ben gruwelijk zenuwachtig voor woensdag! Pfff. Ik hoop dat het snel zover is en dat hij niet heel laat belt hihi.
Misschien doe ik dat uiteindelijk ook wel, maar iig niet het komende jaar. Ben er nog steeds klaar mee voorlopig. Maar heb na jouw verhaal iig wel een idee van wat er getest moet worden. Spannend hoor, woensdag. Ben heeel benieuwd!
Net al gebeld door arts van LUMC ipv woensdag. Er is geen Lupus aangetroffen, daar dachten ze in eerste instantie aan dus dat is het niet. Hij gaf aan dat ze zouden kunnen doorzoeken maar dat je dan uitkwam bij 'zoeken naar een speld in een hooiberg', en dat is ook wel wat ik er over lees inderdaad. We hebben nu besproken dat ik vanaf een tp Utro ga gebruiken en bij zwangerschap blijf gebruiken t/m 12 weken. Eindigt het weer in een mk dan ga ik vanaf de volgende tp Heparine spuiten. Als dat niets doet gaan we vanaf dat punt verder kijken maar toch weer wat verder dan waar we stonden. Nu heb ik morgen al echo want ik zit op dag 10 van mijn cyclus en kan deze cyclus gewoon gaan proberen dussss ik ben ineens weer 'bezig'
Afwijking zeldzame gevonden aan chromosoom 12. Ze zal licht tot zwaar geestelijk beperkt worden waarschijnlijk. Niet zeker maar waarschijnlijk wel... Ik trek me even terug. Weet het even zelf niet meer.
Poppetje! Lieve schat, wat een vreselijk bericht. Het gebeurt niet snel maar meissie, ik weet niet wat ik moet zeggen wat je ook maar een beetje troost kan bieden. Wat een rot bericht krijg je dan! En wat nu verder? Hele dikke knuffel. Ik denk aan je!
Och jeetje Poppetje... Weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk. En terwijl ze juist hadden gezegd dat alles helemaal goed was. Wat nu? Denk aan je en knuffel...
Poppetje, stomme vraag misschien maar gaat het een beetje (ik weet het antwoord wel maar ik zie je ook niet op FB dus maak me een beetje zorgen! ) Dikke knuffel!!!!!
Ahhhhhhh lieverd ik ben ff stil! Dikke knuff denk aan jullie xxxxxxxxxxxxxx wat oneerlijk heftig dit :'(
Jordan wat een positief bericht! Succes deze ronde Ik duim knetterhard voor je! Kom morgen ff uitgebreid beppen xxx
A.s. maandag ga ik bevallen van onze dochter.. zij zal Mia gaan heten.. betekenis is bedroefd en verbitterd.. FUCK wat doet dit pijn.. 20 december gelukkig naar Gent, hoop dat we door kunnen en zo weer vooruit kunnen kijken naar een nieuwe poging.. stilstaan laat me het verdriet nog meer beseffen..
Poppetje meid, wat moeilijk en verdrietig. Dat je moet bevallen van een kindje wat je nooit in je armen kunt houden, wat je nooit zult zien opgroeien. Wat een mooie naam, Mia. Ik kan me voorstellen dat je hart gebroken is, maar kan me niet eens voorstellen hoeveel pijn dit moet doen. Ik snap niet dat het leven zo verschrikkelijk oneerlijk kan zijn. Ik zit de hele dag aan je te denken. Heel veel sterkte.
We mogen haar vasthouden, knuffelen.. hebben gips gekocht voor afdrukken van haar handjes en voetjes.. foto's maken.. mag toch pas de dag erna naar huis.. maar de dag erna naar huis gaan is zo verschrikkelijk.. serieus.. al zou ik te pletter gereden worden zou het me niet boeien.. zoveel pijn doet het nu..
Wat fijn dat jullie haar toch nog even mogen vasthouden. Wat zal ze klein zijn. Hopelijk kunnen jullie het zo toch een beetje afronden. En daarna, ja, jeetje, dat snap ik. Dan ben je weer thuis. Hoe moet je dan weer verder? Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om toch weer door die eerste dagen heen te komen, en weer verder te gaan. Zo goed en kwaad als het gaat. Hoe gaat het met jullie samen? Kunnen jullie elkaar een beetje troosten? Of is het verdriet daar eigenlijk te groot voor?
Lieve lieve Poppetje. Ik moet de hele week al aan je denken. Ik was bang voor dit berichtje en jij waarschijnlijk nog 1.000.000 x banger dan ik. Kippenvel toen ik het las. Toen tranen in mijn ogen. Nu tranen over m'n wangen. Het leek zo mooi te zijn, zo goed te gaan. Het spijt me zo voor jullie. Had het jullie ook echt zo ontzettend gegund jullie dochter in de armen te mogen sluiten. Je hebt hier weinig aan waarschijnlijk, het zijn maar woorden, maar wil je toch echt laten weten dat ik aan je denk. Ik hoop dat jullie het weekend doorkomen en dan maandag, knuffelen met Mia (wat een mooie naam). Hele dikke knuffel. Woorden schieten eigenlijk echt te kort!
He meiden ik heb hier eigenlijk (nog) niets te zoeken maar poppetje ik wilde even zeggen dat ik elke dag aan je moet denken en een kaars aansteek. Al zal zo een k*tkaars niet veel helpen. Knuffel jullie mooie meisje veel,maak veel foto's. Ik weet niet of je bouwjaar1979 kent (die staat op mijn vriendenlijst) maar zij heeft hetzelfde meegemaakt en ook foto's in haar album. Niet dat het je zal helpen want aan dit verdriet helpt helemaal niets!!! Ja heel snel zwanger worden indien mogelijk. Sterkte meis maandag. Ook voor de papa,je vriend/man. En ik weet dat je een moeilijk leven heb gehad net zoals mij maar niet opgeven. Als je dadelijk een gezond kindje op je arm hebt weet je waarvoor je al die jaren hebt gevochten. Dat is het enigste wat mij momenteel op de been houdt. (en medicijnen dan ) Pas ajb wel op met die oxazepam,het is rotzooi. Maar ik snap dat het nodig is nu. *knuffel*
Dank je klaproos.. gekeken en haar een bericht gestuurd.. en met tranen over mijn wangen op de bank nu.. wat een klein compleet mensje.. Waarom gebeurd dit? Zoveel mensen ongewenst zwanger, die hun kinderen misbruiken, verwaarlozen.. Bij ons zo gewenst en dan een aandoening zo zeldzaam dat er wereldwijd nu maar 12 gevallen van zijn.. Dacht dat ik al genoeg op mijn bord heb gehad.. Ze zeggen dat als je sterk bent, je krijgt wat je aan kan.. ben er klaar mee.. wil niet meer sterk zijn en alles gebeurd met een reden.. waarom moet dit gebeuren???? Mijn kleine meisje.. Had nog liever zelf doodgegaan bij de geboorte en haar gezond afgeleverd dan dit.
Och meis toch. Ik zou willen dat ik kon begrijpen hoe je je voelt maar dit verdriet moet zó heftig zijn en ik heb een miskraam gehad en dat is een heeeel ander verhaal dan een kindje wat er compleet uit zal zien alleen heel klein. En die laatste zin snap ik heel goed! Ik zou ook nog liever zelf dood zijn gegaan dan mijn kindje te moeten afgeven. Het is ook het ergste wat een moeder kan overkomen!! Ik vind het ook echt kut voor je dat je je moeder verloren hebt terwijl je die waarschijnlijk juist zo dicht om je heen wil hebben. 12 gevallen pff wat weinig en juist jij hebt het! Je zult waarschijnlijk wel denken : waarom altijd ik?? (denk ik tenminste altijd) maar meis ik blijf geloven dat jullie toch een wondertje in de armen zullen houden!!! Echt waar meis. Blijf met je man praten en knuffelen en laat je tranen gaan. XXXX
Lieve poppetje..... Denk al dagen aan je. .. Heb er zelfs over gedroomd. Wat vreselijk wat oneerlijk en wat moeilijk! Hier steken we morgen en maandag ook kaarsjes aan 3 voor jou je man en Mia <3 Wat zal ze mooi en compleet zijn. Geef haar een dikke kus van ons! In gedachten ben ik bij jullie. Ik weet niet veel te zeggen en ben niet streng gelovig maar hoop dat God jullie de kracht geeft hier door heen te komen. Ik geloof ook in wat je uitspreekt maar hoop voor jou en voor ons allemaal hier dat we na al die jaren ook een keer aan de beurt zijn voor geluk! Wel heel moedig dat je een afspraak in Gent hebt gemaakt en verder wil en gaat. Heel veel liefde sterkte en kracht voor jullie en iedereen die het nodig hebben xxx knuff
Hoop het ook meis.. geloof niet dat er een god is die alles regelt.. geloof wel in iets... hoop alleen dat ons allen het nog gegund wordt een kindje te mogen krijgen.. Mijn vriend is positief, die zegt, je kan zwanger worden en het dragen, dat is bewezen en redelijk snel ook. Dit is een fout van moeder natuur.. niet erfelijk maar daarom niet minder pijnlijk.. Vind nu alleen het leven echt zwaar klote!!!