Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve Poppetje, heel veel sterkte vandaag! Dikke knuf!

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Poppetje en manlief dikke knuffel xxx denk aan jullie

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hier ook dikke knuffel voor jullie. Hoop dat alles "goed" is gegaan in de zin van geen verdere complicaties tijdens de bevalling.

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, als het goed is ben je vandaag weer thuis gekomen. Vanuit hier ook een dikke knuffel. Denk aan je, en sterkte voor jullie allebei.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Lieve Poppetje, hoe is het gegaan? En heb je nog uitgebreid kunnen knuffelen, foto's kunnen maken? Net als de andere meiden denk ik veel aan je. Hele dikke knuffel en bakken met warmte en kracht richting jullie! Sterkte.

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Poppetje,ook een knuffel van mij. Je mag me ALTIJD een pm sturen als je wilt! Alleen jouw situatie is natuurlijk veel anders dan de mijne,jij hebt een keus moeten maken. Ik bedoel hier verder niets mee hoor,het lijkt me alleen veel moeilijker om te kiezen dan om een miskraam te krijgen. Ik hoop niet dat je met schuldgevoelens kampt,je had namelijk eigenlijk niets te kiezen. Jullie hebben je meisje uit liefde laten gaan. xxxx

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn meisje is pas dinsdag 23.25u geboren.. ze heeft gevochten voor wat ze waard was.. ze was zo mooi en compleet.. 17 cm en 95 gram, zo mijn meisje.. mijn wipneusje.. Als je haar zag was het zo onvoorstelbaar dat er iets in haar dus niet goed was..

Heb foto's van haar in mijn foto album.. snap het ook als jullie haar eng vinden om te zien hoor!!!

Mijn god, jullie weten niet weten hoe ik me voel.. mijn verdriet is nog veel heftiger als toen mama overleed. Ik had mijn leven gegeven voor mijn meisje om haar gezond te laten leven.. Enige wat ik hoop is dat ze nu bij mama is en dat die haar alle liefde geeft die zij mij heeft gegeven en die ik Mia zo graag had willen geven..

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje lieverd, je bent een super mama, dat zal Mia ook gevoeld hebben en weten. Jouw mama zal vast goed voor jouw meisje zorgen net zoals ze voor jou heeft gedaan. Wij kunnen ons met geen mogelijkheid voorstellen wat jij nu doormaakt en voelt. Ik kan me alleen voorstellen dat het je van binnen helemaal kapot maakt en meer dan dat en dat het ontzettend veel pijn zal doen. Maar schat, jullie hebben een hele mooie, sterke en bijzondere keuze gemaakt. Hoe zwaar ook, jullie hebben gekozen voor wat het beste zou zijn voor Mia en daar heb je meteen ook een stukje van jezelf aan weggegeven, voor haar welzijn. Dat is houden van!

Hou ja taai meissie, het zijn maar woorden maar ik denk echt heel veel aan jou, je man en Mia! Dat je de kracht mag gaan vinden om door te gaan, voor jullie samen én voor dochtertje Mia!

(Ik heb je toegevoegd, we waren nog geen connectie zag ik, ik wil je dochtertje absoluut zien, ze zal ontzettend mooi zijn!)

Hele dikke knuffel!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat een prachtig, klein en compleet meisje. En wat een mooi bedje/kistje. Ik geloof dat Mia nu bij haar oma is, en die zal goed op haar kleindochter passen.

Ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet jullie moeten hebben. Nogmaals een dikke knuffel.

@Jordan; zie dat je weer een tp hebt gehad; spannend! Zouden de nieuwe maatregelen dan eindelijk zin hebben? Ik duim!

@Danoontje; jij bent volgens mij ook alweer een dikke week aan het spuiten niet? Hoe gaat het?

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, wat een mooie dochter en wat een mooi plekje!

Marliesje, ja klopt, sinds dinsdag. We wachten maar rustig af. Hoe gaat het met jou?
    En met Danoontje?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan ik duim voor je!

En ik vind haar ook prachtig... Zo moeilijk voor te stellen dat zij zoveel zou mankeren want van buiten af is ze in mijn ogen perfect.. Mijn mooie kleine mooie mini meisje!!!!
    Eerst dit verwerken en dan in 2014 door.. Kan niet verder zolang mijn meisje nog zo diep in me zit!

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Wat een prachtig compleet mini meisje! Je moeder heeft haar kleindochter bij haar Ik weet het zeker! Wat hebben jullie er een mooi waardig afscheid gemaakt.
    Ik wens jullie alle sterkte en liefde toe <3

Voor nu ga ik slapen spreek jullie morgen ff :) Trusten lieverds xxx

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, dank je wel meissie. Lief. Kom jij je dagen een beetje door?

Danoontje, hoe gaat het bij jou? Wanneer FM?

En Marliesje? Alles goed?

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mwah.. tussen het huilen door slaap ik veel.. manlief sinds vandaag weer aan het werk. Voel me nog steeds ellendig en leeg. Snap niet dat als zoiets moois je eindelijk gegund wordt, dat het je zo weer afgenomen kan worden. :(

Soms gewoon heel bang dat het ons nooit gegund gaat worden, dan mogen ze mijn stekker eruit trekken!!!

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hoiii

Hier super druk. Nagels party's alles loopt keihard. Maar natuurlijk alleen maar goed.
    Jullie hebben natuurlijk ook allemaal gelezen van mijn carrière switch richting salon :)
    Super happy mee!

Jordan inmiddels een cryo aan boord zie ik! Wat een top nieuws Hoe voel je je?
    Mn duimen draaien.

Lieve poppetje. Meid had ik maar de woorden om de pijn te verzachten :(
    Ik denk veel aan je! Dikke kus en knufffffff. En ik snap dat dit 1 van de vreselijkste dingen die je mee kan maken.

Hier. ......
    Ff wat minder leuks wij hebben toch niet durven starten :(
    Aan de ene kant echt rot maar de timing is er nu niet na. Het gaat nu zo super goed dat we daar nog eerst samen van willen genieten. Een goede basis is t halve werk vooral met mijn aan de hormonen hihi. Dus ivm drukte en alles wat nu goed gaat toch nog ff wachten. Ik ben echt zo druk dat ik telkens dacht shit Ik moet nog typen op t forum!
    Wij willen richting zomer nog een poging doen. En voor nu ben ik lkkr met mijzelf bezig. Gezind en bewust. En zoals jullie zeggen ik ben nog jong. We 'durven' nu nog niet. ..

Hoe is het met iedereen hier verder?

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, je moet hier gewoon echt de tijd voor nemen. Alleen dan zal er een dag komen dat je het een plekje kunt gaan geven. Het is het groots denkbare verlies, jullie kindje, zo gewenst. Mensen die hier buiten staan weten totaal niet wat jullie nu moeten doormaken, gewoon alles op jullie tempo doen. Dikke knuf!

Danoontje, een goed besluit denk ik hoor. Anders werk je jezelf tegen, het is erg belastend. Volgend jaar vergoeden ze ook nog 3 pogingen ipv maar 1 dus je kunt volgend jaar altijd kijken hoe jullie er dan in staan. En ik voel me zoals ik me steeds voel. Zwanger dus. Geloof ook echt dat het raak is. Ben misselijk, hoofdpijn, buikpijn en ellendig moe. Ook iedere nacht weer een plas sessie en daarna klaarwakker in m'n bed liggen. History repeats. Maar ik ben er vreemd genoeg zo kalm over. Echt het gevoel dat het goed zit. Nu hopen dat mijn gevoel me niet in de zeik neemt. Time will tell.

Marliesje, alles goed daar?

xx

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, sluit me aan bij Jordan. Je zult altijd een plekje in je hart voor haar houden, en je zult haar altijd missen. Ook een knuffel van mij.

Jordan, wanneer mag je testen? Spannend zeg! Hoop het zo voor je!!

Danoontje, ik snap je besluit heel goed, je hebt zoveel om handen momenteel en het gaat goed, dan wil je dat zo houden!! Geniet er gewoon maar van nu!

Hier, gaat een beetje matig. Ben de laatste weken erg moe, word steeds erger. Denk dat het toch wel alles van het afgelopen jaar is wat er nu uit komt. Tijdens de ziekte van mijn schoonmoeder enorm druk geweest, continu nachtjes van 5 uur slaap, en ook na haar overlijden maar doorgaan. Direct de laatste ICSI er achter aan. En al die tijd door gevlogen en gerend enzo. Nu kom ik eindelijk wat tot rust, maar ben zo moe, slaap 11 uur per nacht steeds, moet me door de dag heen slepen. En als ik een dag rust neem dan word ik daar ook niet blijer van. Spookt vanalles door mijn hoofd. De angst/gedachte dat we echt nooit een kindje zullen krijgen, maar toch ook de hoop dat ik het mis heb, en aan mijn schoonmoeder kan ik eigenlijk niet eens denken want dat doet nog teveel pijn. Maarja, denk dat het een kwestie is van het gewoon maar uitzitten... :(

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, ook jij moet eigenlijk gewoon de tijd nemen om te verwerken wat er gebeurt is de afgelopen periode. Het verlies van je schoonmama moet een plekje krijgen ook al zal ook dat altijd verdrietig blijven. En het misschien nooit mama zijn is een heel ander iets maar een ontzettend pijnlijke gedachte. Als je er weer de energie voor kunt vinden kun je misschien toch nog wat dingen laten onderzoeken en wie weet wat daar dan nog uitkomt waar je misschien iets mee kunt? Maar pas als jullie er weer klaar voor zijn! Neem je tijd he meissie. Je hebt genoeg op je dakkie gehad! Ook voor jou, dikke knuffel!!!

19. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik reageer morgen ff als onze nieuwe laptop er is.... Pc is gecrashed en word knettertje gek van typen op mn mobiel ;)

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan, was vandaag niet jouw testdatum? En en en???

Deel Deze Pagina