Spierwit. Daarentegen geen druppel bloed waar het vandaag echt tijd voor is, nog steeds misselijk, inmiddels ook maagzuur en zó moe. Apartig dus. Zou de eerste keer zijn dat ik niet zwanger ben na een tp dus ben nog ff benieuwd Hoe voel jij je? Lief dat je aan me denkt!
Klote... Gebaseerd op al je vorige tp's had er nu wel een licht streepje moeten staan. En utro houd je ongesteldheid tegen. Wel raar, want dit is dan de eerste keer dat je helemaal geen streepje hebt. Heb je de uitslag van het bloed al terug? Hier gaat het wel weer wat beter, heb heel veel bijgeslapen afgelopen week, en ook heel veel lopen janken, maar voel me wel opgelucht. Beter dan vorige week iig...
Marliesje, mega dikke knuf! Soms is het ook wel goed om toe te geven aan wat je voelt, ook al is het alles behalve leuk. Wel fijn dat je jezelf nu opgeluchter voelt. Dat scheelt al bergen! Het is en blijft sh*t allemaal! Danoon, met jou alles goed? En Poppetje, denk nog veel aan je hoor!!!!! Hier met dikke vraagtekens. Morgen is het 2 weken terug dat ik de cryo teruggeplaatst heb gekregen. Ik heb altijd 11 dgn na cryo tp getest (ca. 2 weken na eisprong door Pregnyl) en dan stond er altijd wel een (meestal vaag) streepje. Nu blijft de test negatief. Maar geen druppel bloed te bekennen, ook geen tekenen dat het eraan komt (hou zelfs geen vocht vast wat ik altijd doe voordat ik ongesteld moet worden) terwijl ik na de verse tp altijd mooi op tijd ongesteld werd al had ik dan 's morgens (in geval van een verse tp) ook nog de laatste 2 bolletjes naar binnen gewerkt. Ik snap er dus echt HELEMAAL niks van. Wat is nou de officieele testdag? 2 weken na tp of 2 weken na eisprong? Ik word vanmiddag na drieën gebeld door mijn arts van LUMC over wat ik nu moet doen? Ben ik dan toch te vroeg of moet ik beter stoppen met de Utro? Vaag weer dit.
Ik zou wel even doorgaan met de utro tot je uitslag hebt van het bloed. Wie weet zit er toch een heel klein beetje hcg in, te weinig voor een test, en zien ze dat in het bloed wel. Je zou niet de eerste zijn die negatief test op deze dag... Wat officieel de testdag is ligt aan het ziekenhuis, maar je officiele NOD is 2 weken na eisprong. Als je cryo 5 dagen oud was bij invriezen moet je dus rekenen dat je 9 dagen na tp je nod zou hebben. Je zit nu dan al met een embryo van 18 dagen oud. Ik heb wel eens gehoord van mensen die pas veel later positief testen, alleen weet ik niet of dat verschil per vrouw is of per zwangerschap. In geval van het laatste kan het dus best zijn dat je pas later positief test. Maar ik had nu toch wel wel een positieve test verwacht als je zwanger zou zijn. Maar ik weet het ook niet natuurlijk, geen bloed is hoop, zou ik zeggen. Aan de andere kant moet ik ook eerlijk zeggen dat ik deze situatie al zo vaak heb gezien, bij mezelf, en ook op het forum, dat ik je ook geen ijdele hoop aan wil praten. Maar ik duim toch nog even door voor je.
Ik testte van mijn blasto cryo, dag 6 bij tp, na tien dagen positief. Maar je kan idd een late innesteling hebben! Hier nog klote. Soms lijkt het even ok maar sinds gisteren is het weer k@# ineens besef ik me weer dat ik pas net bevallen ben ga voorlopig ook niet werken!
Poppetje, je hebt ook gewoon groot gelijk! Je bent toch ook net bevallen en dat incl. alle verdriet eromheen moet je nu verwerken. Lekker voor jezelf kiezen hoor meid! Marliesje, ik begrijp wat je bedoelt hoor. En ik sta er wel vrij nuchter in gelukkig. Mijn zusje zei net nog tegen me dat ik gewoon denk dat ik niet zwanger ben dit x omdat ik mezelf wil beschermen. Zit een deel waarheid in maar ik ken mijn lichaam wel goed genoeg. Kwaaltjes zijn aanzienlijk afgenomen en negatief is negatief toch? Ik heb net gesproken met mijn LUMC arts. Ook hij denkt, net als ik eigenlijk wel, dat ik gewoon niet zwanger ben en dat de Utro de boel tegenhoudt. Ik ga dus stoppen met die zooi-bollen en hopen dat ik voor de 30ste ongesteld word, dan kan ik nog voor de kerstsluiting van MCK weer voor een cryo tp gaan. De eerste keer dat ik eens NIET zwanger ben na een tp.
Wanneer krijg je de uitslag van die bloedtest dan? Maar idd, negatief is negatief, utro houdt menstruatie tegen, misschien niet altijd maar vaak wel, (bij mij altijd), en die test had nu onderhand echt al wel een licht streepje moeten hebben als het wel zo was. Klote Hopelijk word je toch snel ongi nu, en kun je door voor de volgende tp...
Ik heb geen bloedtest gehad. Wilde ik vandaag of morgen maar aangezien de arts ook vond dat negatieve test al heel veel zei hebben we besloten gewoon te stoppen en geen bloedtest te doen. Als ik donderdag nog niet ongi ben kan ik alsnog voor een bloedtest als ik voor de 30ste ongi word kan ik nog voor de kerstsluiting een tp doen bij MCK.
Hoe gaat het meiden? Hier nog steeds geen ongi, rare Action testen en witte kv testen. Apart verhaal dus. Maandag nog niet ongi, dan krijg ik een echo om te zien wat er gaande is. Helaas nog geen nieuws dus.
Inmiddels wel ongesteld. Gisteravond wat oud bloedverlies en sinds vanmorgen is het doorgezet. Duidelijkheid! Ik had testen gedaan van Action. Eerst bleven ze wit, toen ineens zag ik na de afleestijd een lijntje lopen. Maar verder in de week werden die lijntjes ook nog eens duidelijker. Heel raar. Maar het was na afleestijd dus ik verwachtte er weinig van. Nu kan ik door naar de nieuwe poging.
Gelukkig heb je nu duidelijkheid, ook al is de uitkomst niet zoals gehoopt. Op naar de volgende cryo, hopelijk met meer succes! Heb al meer rare dingen gelezen over die actiontesten en indroogstreepjes. Vervelend, want ook al is het na de afleestijd, je krijgt er toch een beetje hoop van...
Jordan.. wat jammer.. hopen dat volgende cryo een mooie test geeft!! Hier uitslag bloed, onze chromosomen zijn normaal en zijn geen drager. Mia's afwijking is dus echt domme, pijnlijke, pech geweest. De kans op herhaling is zeer klein! Verder hier weinig online.. sommige momenten besef ik ineens dat ik nog geen drie weken geleden nog zwanger was van mijn meisje. De gynaecoloog van de week gezien en van binnen is alles weer zoals voor mijn zwangerschap. Dus in theorie zou ik 20 december groen licht moeten krijgen van de prof om door te gaan met de laatste cryo! De paragnost die de laatste al zei dat er twee kindjes kwamen maar niet zoals het hoort.. van de week gezien en ze zag echt een tweede ziel, een vrouwelijke.. Ze heeft weer dingen gezegd die ze niet kon weten. Blijft apart! Zij zegt dat het haar zou verbazen als het niet de volgende poging al raak is, ik hoop het.. Hoop dat 2014 voor ons allemaal iets heel moois brengt!
@poppetje, wat fijn dat jullie in ieder geval geen drager zijn! Dan is er eigenlijk geen kans dat het nog een keer gebeurd. Snap dat je weinig online bent, het allemaal ook confronterend en je hebt zelf nog zoveel verdriet. Fijn dat de paragnost wel aangaf dat je toch nog een keer zwanger gaat worden, daar moet je gewoon op vertrouwen. Hoe mooi zou het zijn als je in 2014 inderdaad zou bevallen van een gezond kindje! Ik hoop het voor je! Hier alles goed. Sinds 4 weken aan de tarwekiemolie capsules. Daar zit een natuurlijke vorm van vitamine E in, wat de vruchtbaarheids vitamine is. Alleen nu sinds een week zit ik helemaal onder de puistjes, weet niet of dat er mee te maken heeft. Wel ff vervelend. Gisteravond weer een dinnershow gegeven met mn zanggroep. Was heel leuk, had een solo, 9 to 5, van Dolly Parton. Was wel heel zenuwachtig want mn man en hele schoonfamilie zat in de zaal. Maar het ging gelukkig heel goed. In de kelder van het restaurant konden wij ons omkleden enzo. Was nogal donker en met een betonnen vloer, en ben na het optreden van een afstapje afvallen. Klapte echt keihard op de grond. Knie helemaal open, nu enorme spierpijn, vooral in mn armen en schouders, omdat ik me daarmee opving denk ik. Ik ben soms ook zó onhandig!!
Wat goed dat jij dat durft! Mijn petje af voor jou!! En zo lomp, zou ik ook kunnen hebben hoor 2014 zwanger hoop ik, bevallen in 2015 ook prima, als er maar één gezond kindje uit komt. Dat gun ik ons allemaal zo!!
Thanx En vervelend hè, als je zo onhandig bent... Ik heb voor ons allemaal nog wel hoop eigenlijk, en denk dat als we over een jaar of 5 dit topic teruglezen, we allemaal wel een kindje van ergens tussen de 0 en 5 hebben rondlopen. Of althans, daar duim ik echt voor.
Marliesje, ja ik lees wisselende berichten over Action. Heb er eerder nooit problemen mee gehad. Mijn verwarring ontstond doordat de eerste testen wit BLEVEN en ze toen ineens steeds donkerdere streepjes lieten zien al was dat na afleestijd. Blijf het raar vinden. En die pukkels dat zou best kunnen hoor van de Tarwekiemolie. Heb daar ook eens over gelezen en dat stimuleert wel een en ander. Ik hoop dat het z'n werk doet Wel ff rustig aan na je val. Ik ben ook een kneus die altijd uitglijd en valt. Toos Evenwichtloos ben ik Poppetje, voor jou hoop ik dat je verder kunt als je er behoefte aan hebt en dat de paragnost helemaal gelijk krijgt en dat je eerste cryo meteen een gezond kindje zal gaan zijn 9 maanden later. Wat fijn dat er bij jullie niets is aangetroffen. Dan is het bij Mia inderdaad hevige pech geweest Ik vind je super sterk en blijf voor je duimen dat het gewoon helemaal goed zal gaan komen! En thanks meiden, balen is het enerzijds, maar toch ook weer niet want duidelijkheid boven alles Zaterdag leek even heavy maar daarna was het niet zo super veel. Even lekker smerig verwoorden maar de eerste dag heb ik echt een mega volle tampon na 4 uur en nu waren ze maar half vol. Avond maandverbandje maar amper wat bloed en zondag was het ook niet al te veel en met name oud. Nog steeds apart maar komt misschien door de Utro. Ik heb maandag 9-12 een echo dus ben benieuwd.
Marliesje..over 5 jaar hoop ik toch wel dat we al een ouder kindje hebben hoor.. ik ben dan al over de houdbaarheidsdatum heen met mijn 41 En lomp zijn is heel onhandig.. ik ben het ook nogal eens met woorden.. ook zo'n prettige eigenschap.. AHUM.. Jordan, jullie gaan gelijk door, is volgende week maandag toch al? De echo.. spannend!
Maar poppetje, 5 jaar is wel de max hoor, want anders zou ie al geboren moeten zijn om over 5 jaar ouder dan 5 te zijn! Had gisteren nog wat geschreven maar de post stond nog open, had nog niet op "reactie versturen" geklikt. Lekker slim. dus hier nog even: Toos evenwichtloos, haha. Ja idd, klinkt me bekend in de oren. Jordan, Raar dat het zo weinig is. Ik had meestal juist meer na de utro. Of althans, 1 dag heel veel, en daarna heel weinig. Alsof alles er ineens in 1 grote vloedgolf uit kwam. Sorry voor de beeldspraak. Maar die hormonen rommelen wel met je menstruatie. Hopelijk wijst de echo uit dat je snel weer verder kunt.