Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hi meiden, hier was het ff stil. Ik was ziek en toch aan het werk waar het druk is dus ik was nogal uitgelteld. Het gaat nu wat beter maar nog wel MEGA verkouden. Maar goed, dat is te doen. Morgen zes jaar getrouwd en dan lekker hotelletje doen. Echt zin in :D

Ja, het was heel raar. Ik heb echt zo weinig bloedverlies gehad. Nou ja, maandag echo. Vraag me toch af waar ik nu in mijn cyclus zal zitten. Ziek zijn helpt vaak ook niet mee haha. We'll see. :)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoihoi. Hoe gaat het met jullie?

Gisteravond hier ineens onwijze buikpijn en we moesten naar de,SEH. Ze dachten blinde darm dus moest vanmorgen opnieuw melden op SEH. Gelukkig blinde darm ok, maar waarschijnlijk buikvlies ontsteking. Meh. Had eigenlijk vanmorgen echo maar kon vanmiddag toch nog langs komen (omdat ik ochtend natuurlijk op seh zat). Bij seh hadden ze gevraagd of ze bij mck ook nog even goed zouden willen kijken of er geen stolsels of cyste zat. Gelukkig niet. We mooi bm slijmvlies en grote follikel. Vanavond Pregnyl, zondag tp. Super relaxed want dan kan Lex er bij zijn :)

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Fijn Jordan!! Super nu alweer een mooie tp. Ik duim weer voor jullie.
    Beterschap met je buikvliesje knuff XXX

Ik denk veel aan jullie. En elke dag denk ik goh ik moet eens wat typen haha. Maar ben zoooooo druk. Jullie lezen t vast allemaal wel op Facebook. :)

Ik beloof dat ik morgen avond ff klets en van alles met jullie deel :)

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Oh dames.. ben jullie niet vergeten maar even weinig online bij zowel fb als zp!

Jordan, spannend!!! Hoop dat jij met mooi nieuws het jaar afsluit!

Danoontje.. hoe is het bij jullie?

Marliesje, hoe is het bij jou?

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan, ooo, dat klinkt pijnlijk! Hopelijk is de pijn al over... Kwam dat dan nog achter dat griepje weg?
    Veel succes zondag met de tp; fijn dat het al weer bijna zover is!

@Danoontje, ik lees het allemaal op FB, volgens mij loopt het allemaal super!! Heb je nieuwe pagina geliked!

@Poppetje, hoe gaat het met jou? Ben je nog steeds thuis? En hoe gaat het met je man?

@hier, gaat wel. Was deze week heel opgeruimd en positief, kerstboom opgezet, huis versierd, maar nu moet ik ongi worden, heb vreselijke PMS, kan alleen maar aan chocola denken en ben zo depri als de pest. Manlief is een avondje weg met een vriend van hem en ik zit de hele avond op youtube naar "the new adventures of winnie the pooh" te kijken en om elke aflevering te janken.

O, en dat ondanks het goede nieuws van vandaag, werd gebeld door de lotto dat ik een jewelry card ter waarde van 150 euro gewonnen heb met een "tel de lottoballen" wedstrijd vorige maand. :D Dat stemde mij weer even blij. Nu overheerst de pms weer.:(

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kopen tijdens je menstruatie helpt ook altijd even :D

Ik ben nog thuis, nu 4 weken geleden en mijn hoofd is er nog niet aan toe. Manlief werkt tot eind dit jaar en gaat dan daghulp vragen voor zijn verslaving. Hij is bang dat hij het niet alleen kan. Hij heeft 3x geblowt sinds we weten dat we afscheid moesten nemen van Mia. Hij is bang dat hij niet sterk genoeg is om het vol te houden. Dus hij zit straks thuis met dagbehandeling.. Heb hem als de cryo niet raak is toch nuchter nodig..

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan het me wel voorstellen dat nu de verleiding wel heel groot word voor hem ja, na zoveel ellende. Goed dat hij wel hulp gezocht heeft, want voor jou is het denk ik wel het laatste waar je aan moet denken, dat hij weer gaat gebruiken. En ook als de cryo wél raak is heb je hem nuchter nodig!!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een mooie profielfoto Marlies!!!

En ja heb hem sowieso nuchter nodig!! Nog steeds geen menstruatie, vraag me af wanneer dat komt!!!!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je cyclus zal wel wat in de war zijn nog, denk ik dan. Hoop dat het snel komt!

Dank je :), laatst na een optreden gemaakt voor de website. We hebben een paar nieuwe leden en die moesten er nog op, en we hebben gelijk een nieuwe van mij gemaakt, want op de oude woog ik nog 25 kilo meer en ik wilde er nu wel opnieuw op onderhand... :D

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Danoontje, goed toch dat je zo lekker bezig bent. Als ik het zo lees gaat het goed (op een klantje die afbelt na ;)), gelukkig om te lezen. Als je lekker in je vel zit scheelt dat veel.

Marliesje, ben je al ongi? En is de PMS al wat afgezwakt? Ik heb het gelukkig niet, mijn zusje wel dus heb het vaak van dichtbij mee gemaakt. Niet leuk! :( Maar je foto is zeker mooi op FB! Je ziet er top uit!!!!

Poppetje, lekker jouw tempo aanhouden hoor. Alleen jij weet of en wanneer je waar aan toe bent. En wat goed dat je vriend hulp gaat zoeken. Je hebt hem zeker nodig en zoals Marliesje zegt, zowel in het positieve als in het negatieve geval. Hopelijk gaat het hem genoeg hulp geven!

Hier sinds gisteren weer aan het werk. Was/ben nog niet ok maar het is zo druk op de zaak dat thuis zitten geen optie is voor mijn gemoedstoestand. Wordt er onrustig van. Ik doe wel erg rustig aan want ik wil zondag zo gezond mogelijk zijn.
    Fijn weekend meiden, knuffie!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Om 12 uur vandaag tp gehad. 12 cellig (grappig 12 cellig om 12 uur) en hij deed het goed. Ze hebben er wederom maar 1 hoeven ontdooien dus heb er 7 over! Ben met Utro begonnen. Dit x 3x2 van die bolletjes ipv 2x2 zoals vorige x. Tweede kerstdag mag ik testen.

Hoe gaat het met jullie?
    Lfs

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    hopen op een heel mooi kerstcadeau!!!!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja dat zou super zijn. Maakt kerst misschien weer leuk ;) Jullie hebben vrijdag weer afspraak staan toch? Extra spannend denk ik.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    tja, maar nog geen menstruatie.. die moet ik toch eerst krijgen voor we door mogen met de cryo.. Vraag me af wanneer dat komt. Gisteren zoveel buikpijn links dat ik tijdens de hond uit laten dubbel klapte. Heb dit af en toe, is dit een eisprong of een voorbode van ongesteldheid?! Lastig want normaal na een bevalling vloei je lang, maar was 16,5 week dus ook maar een week gevloeid.. dus benieuwd wanneer alles weer op gang komt.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh dat duurt inderdaad al lang! Heb je er al over gesproken met een arts? Ik hoop dat het snel komt dan weet je een beetje waar je aan toe bent!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoe gaat het hier meiden?

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Helaas 24 januari een hysteroscopie. De prof zei dat het erniet helemaal glad uit zag. Kon een rest placenta zijn, poepje of wat.. Na die hysteroscopie mag ik als het goed is de cyclus erop voor de cryo.. Stomme is dat de arts hier drie weken terug zei dat alles er goed uit zag :( nu met ik wel zeggen dat ik van de week één dag minimaal ongesteld ben geweest dus misschien oss daar nog rommel van achter gebleven?? Schildklier vond hij prima, tsh 1,7 en t4 15,6 ofzo..

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, hoe is het bij jou met wachten???

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm, ik heb wat gemist zo te zien. Dan ineens komen er geen email berichtjes meer binnen bij een nieuw bericht...

Poppetje, het zit je ook echt niet mee. Wat balen! Hopelijk ziet het er verder toch allemaal goed uit en kan je snel verder, want dit is niet leuk natuurlijk.

Jordan, hoe gaat het met jou? Weer een tp en nog 7 cryo's over lees ik. Spannend hoor! Alleen, testen op 2e kerstdag, hadden ze het niet nóg vervelender kunnen plannen? (nou ja, daar kan niemand wat aan doen natuurlijk, je cyclus gaat zoals ie gaat) Maar echt, 2e kerstdag... Ik ga heel hard duimen want op zo'n dag moét het natuurlijk positief zijn!!

Hier alles goed, drukdruk, glazen huis in Leeuwarden, dikke chaos, tot overmaat van ramp (nou ja, ook wel kassa, maargoed) Moest manlief vanmiddag met een vaste klant naar Duitsland, 400 km hier vandaan, dus sta ik er tot 23:30; tot de anderen beginnen alleen voor. Net gegeten en zo snel nog even de auto stofzuigen want die is gister nogal vies geworden, en dan weer rijden! Ben wel blij als het straks 5 januari is en het er weer op zit.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heh Poppetje :( Het is van het een in het ander. Nog geen afsluiting dus. 24 januari duurt ook nog wel even. En van je menstruatie, komt dat ook daardoor?

Marliesje, heb je het volgehouden, die avond alleen rijden? Zal idd wel gekkenhuis zijn. Wel leuk, glazen huis maar die drukte voor jullie (inderdaad, ook al levert het wat op :D). Hoe gaat het verder met je? Ja testdatum is wel heel toevallig maar, ik hou het erop dat het een positief iets is en dat het dan idd wel positief MOET zijn :D Ik ga wel testen want als ie mega nega is dan ga ik lekker aan de medium doorbakken biefstuk hahaha.

Ik was vorige maand echt kapot zo moe van de Utro, nu ben ik juist helemaal vol energie. Mega vrolijk. Echt wat meer de oude ikke. Gelukkig :D Ik ben wel misselijk, voornamelijk de ochtenden, als ik te lang niets eet en rond het avondeten en ik heb last van maagzuur en verstopping (dat laatste kan ook van de Utro zijn). Nou ja, nog maar 3 nachtjes dan weten we weer meer :D

Deel Deze Pagina