Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, spannend, het is idd al bijna zover! Super fijn dat je je goed voelt deze keer, want niets is zo ellendig als je zo ellendig te voelen door die utro. (ik voelde me na de 2e icsi ook super, toen was ik even zwanger, dus misschien zeg het wel wat. En maagzuur had ik toen ook)

En als ie positief is ook want: Why a steak for pregnant mothers could stop babies crying | Mail Online

Heb het niet volgehouden, die avond alleen rijden. Om 21 uur heb ik chauffeur nr 1 gebeld dat ie ook moest beginnen, om 22 uur kwam manlief thuis en die zou eigenlijk nog even gaan slapen maar die is ook gelijk maar doorgegaan, en chauffeur nr 2 is ook een uur eerder begonnen. Het was een compleet gekkenhuis. Zaterdag nog erger, tussen half 3 en 5 waren (bijna) alle taxibedrijven telefonisch onbereikbaar, en degenen die zo stoer waren om hun telefoon aan te laten staan moesten veruit de meeste ritten afwijzen. Er stonden op een gegeven moment wel 200 mensen op het station die allemaal taxi's probeerden aan te houden. Haha, wel dikke business, en veel fooi gehad! Nu nog 2 nachtjes, en dan is het glazen huis weer voorbij. Maar vannacht zal denk ik vrij rustig zijn.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Marliesje, dat klinkt als MEGA druk. Idd wel goede zaken :D Lekker voor de kerst. Rij je de hele kerst? Bedankt voor je link, zal ik zo eens lezen want ik hou echt van rood vlees. Kip, varken enz heb ik weinig mee. Hahaha.

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, beide kerstdagen en oud en nieuw. Wij vieren de 30ste dan een soort tussenin-dag-feest.

Kip vind ik ook wel heel lekker, met varken heb ik ook niets. Ben ook wel gek op rundvlees, tartaartjes zijn mijn favorieten, biefstuk vind ik ook lekker, en draadjesvlees, hmmmmm. Mocht ik ooit zwanger worden, dan stopte ik zeker niet met het eten van rundvlees en tartaartjes, want ik heb teveel artikelen hierover gelezen om de gewone media-mening hierover niet te geloven. Uiteindelijk is er weinig wat verteld word dat waar is heb ik wel geleerd. Van een laag cholesterol krijg je kanker en andere ziektes, van vet eten viel ik 20 kilo af, ik eet een paar rauwe eieren per week en ben nooit ziek, en het rood vlees verhaal geloof ik ook niet meer. Wel zitten er super veel vitamines in.

Een poosje geleden was ik aan het lezen over voeding en zwanger worden, en toen liep ik toevallig ook tegen deze link aan, vond ik erg leuk, en ik geloof het meteen, want sinds ik zelf op die manier ben gaan eten ben ik super gezond geworden; heel veel afgevallen, bijna nooit meer hoofdpijn, chronische uitslag op mn armen eindelijk helemaal weg, hoewel niet zwanger, maargoed... wie weet komt dat nog eens.
    Hawaiian libertarian: Paleo Baby

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh ook niet echt kerst zeg maar voor jullie. Mijn man moet vandaag ook werken. We waren om 7 uur wakker. Correctie, IK was om om 7 uur wakker en kon geen oog meer dicht doen. Van mijn gedraai werd mijn man ook wakker hahaha. Ff samen tv gekeken en toen hij stond te douchen heb ik snel wat broodjes de oven in gegooid dus we hebben iig ontbeten samen. Hij moet tot 5 dus vanavond eten we wel lekker samen. Maken er een leuke avond van. Ik ben nu wel misselijk. Meh. Maar ik reken nergens op tot ik morgen getest heb (heb me kunnen inhouden vanmorgen)! Ik ga deze link ook lezen. De link over het rode vlees kon ik gisteren niet openen maar nu net lukte het wel dus ga meteen aan de lees. :) werk ze vandaag en morgen.

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, ben heel benieuwd, wat is de uitslag?

6. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Jordan? :) getest?

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sorry dat ik niets heb gepost. Ik heb getest. Een mega twijfelstreepje. Ik test van het weekend opnieuw, blijf tot die tijd sowieso aan de Utro. Gisteren zat ik er echt ff doorheen weer. Bang voor de toekomst en voor de waarheid zeg maar. Alle hoop was ineens weg ook al heb ik nog geen echte duidelijkheid over deze poging , gisteren zag ik hem echt als mislukt. Vond het allemaal met name erg oneerlijk. Ach soms heb je zo'n uitbarsting nodig denk ik. Nu ben ik gelukkig weer mezelf. Gisteren de hele avond misselijk geweest incl maagzuur, vannacht om uurtje of twee heb ik zelf Rennie liggen kauwen hahahaha. Zaterdag of zondag maar weer een testje doen.

Hoe was jullie kerst?

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hè verdorie. Maar goed, er is nog hoop dus; een twijfelstreepje is beter dan helemaal geen streepje. Maar ik snap je heel goed, dat je het weinig kans geeft. Ik duim nog even door in ieder geval!

Mijn kerst was goed, heel druk, heel veel fooi, dus das nooit gek!

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, extra fooi is altijd super goed. Ga je nu een verlate kerst houden of is hey goed zo? Hier heb ik m'n nichtje te logeren. Wilde eigenlijk niet testen maar kon me rond half 12 niet beheersen. Toch gedaan. 2 uur ervoor was ik naar de wc geweest en ik had gedronken maar toch een licht streepje. Mijn iPad viel uit en met mobiel kan ik geen foto's plaatsen maar ze staan in een andere topic waar ik in praat. Kun je via mijn profiel zien. Ik zal vanavond anders nog ff proberen alsnog de foto's hier ook te uploaden :) morgen ochtend kruidvast test. Deze test was van DA, die ken ik verder niet.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik ga kappen met testen. Weer zo'n vage shit lijn. Moest om 5 uur, moest zo nodig. Kv test gedaan. Ik had nu wel duidelijkheid verwacht zeker na die test van gisteren waar echt een roze streepje staat. Helaas. Ik blijf de utro gebruiken en als ik vd week niet ongi word ga ik maar vragen om een bloedtest as vrijdag ofzo. Ik verwacht dat ik kan gaan stappen mét alcohol tijdens oud en nieuw. Helaas. (en niet dat vaak alcohol drink maar ach, als het kan en het is o&n...)

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Een lijn is toch een lijn hoe licht ook?! Ik blijf duimen voor je meis. Mag je dinsdag niet bloed prikken, dan weet je of je echt kunt genieten van een glaasje ;) cola hoop ik!

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Lieve dames
    Sorry dat ik een tijdje niet aanwezig/nauwelijks aanwezig was, maar ik heb jullie echt ff nodig!

Ik heb niet alles terug gelezen dus vertel me ook hoe t met jullie is alsjeblieft ;) :)

Jordan! Spannend meid, ik duim mee en snap je onzekerheid :( alhoewel streep is streep en ik hoop t zooooo... Lekker nog ff doordrukken met de ballen...

Ik kom ff terug op jou bui Jordan... Hier is t ook weer zo ver!
    Ik dacht net helemaal happy te zijn.. Nageltjes, baantje, februari weer naar school.... Alles ff 3 jaartjes stop....
    Belt mn allerbeste vriend gisteren op!!!! Vriendin zwanger!!!!
    Nu moet ik even toelichten dat hij een ex van vroeger is, en wij altijd een speciale band hebben gehouden en dit voor mij erg moeilijk is. Dit meisje kent die sinds 1 januari en ze wonen net samen, en ze passen totaal niet bij elkaar. Ze is echt zon grijze huismus en hij een actief iemand enzovoort. Ach ik heb ook geen zin om haar hier mega aaf te kraken uit jaloezie :$ maar iedereen zegt dat dit niet voor altijd is... Kortom BAMMMM weg mijn mini perfecte leventje en welkom terug eeuwige depressie en twijfel..

Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen, gedroomd en doem gedacht. Krijgen we ooit kinderen? Wat moet ik doen? Wel school geen school? Wel icsi geen icsi? Wel 3 jaar aan kansen weggooien niet doen? Iedereen om me hee gooit ze eruit alsof ze van schoenen wisselen en wij???? En onze relatie twijfel ik dan ook weer aan..... Terwijl hij zooooo hard zn best doet en vecht...
    Ik zie ineens weer allemaal beren op de weg....
    Dan ga ik hem verwijten dat die toch nog rookt, en als hij stopt dat hij dan weken lang op mij afreageerd... Hij wil nu per 1 januari stoppen. Zodat we niet over 10 jaar zeggen hadden we maar..
    Ik zie ineens alles weer helemaal down... Weet er echt ff geen raad mee....

Dit was het voor nu even... Sorry maar ik weet t ff niet meer...
    En jullie kunnen de keuze niet maken voor mij maar heb wel ff jullie wijze woorden nodig..

En ik beloof dat ik vanaf nu weer ontopic ben! Heb t toch wel erg nodig (A)

xxx

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zulk nieuws worden we in de mmm ook depri van! Iedereen kijkt ook zo makkelijk maar zwanger te zijn of het niets is!! Het onbegrip van onze onzekerheid! Komt het ooit nog of niet!

Over jouw twijfels kan ik geen raad geven, jouw hart is de enige met het antwoord! Als jouw gevoel wel goed is voor hem, komt alles weer goed!!
    mijn ex deed ook zijn best maar bij mij was mijn gevoel weg.. Dat is een andere situatie!

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja bij mij niet. En dat gaat ook niet gebeuren. Tenminste zo voel ik het nu. Hoe moeilijk ook ik word oud met Pascal.

Hoe is het nu met jou ?

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje... nee. Wat kut dat zoiets dan gebeurt en dat je zo gaat twijfelen en verdrietig word! En verdorie precies met de feestdagen ook nog. Ik kan me goed voorstellen dat je dan helemaal down word. Probeer toch niet te vergeten dat alles in jouw leven verder juist super gaat! Dat is ook wat waard. En als je toch weer met een icsi begint, doe dat dan echt omdat je het zelf wilt, en niet omdat een ander zwanger is. Het is al zwaar genoeg allemaal.
    btw; geef je man als nieuwjaars kado een pakje nicotine pleisters, dat werkt echt vet goed. Zo zijn wij ook allebei gestopt. Het verminderd de zin in een sigaret echt met 90% ofzo.

Poppetje, idd, hoe is het met jou?

Jordan, ik zou zo graag willen dat je duidelijkheid had, nu gelijk. Vind de testen niet echt overtuigend, maar weet het ook niet. Kun je geen bloedtest laten doen? Aan de hoeveelheid hcg kunnen ze vaak al wel zien of het al dan niet goed zit. Of anders morgen of overmorgen in de ochtend nog één, kijken of ie donkerder word. Ik hoop het zo!!

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hier op zich ok.. 10 januari de hysteroscopie, omdat ik nu echt ongesteld ben geweest is het anders gepland. Wel net na mijn eisprong maar ik geloof nooit dat het nu ineens zo raak zou zijn! Hopen daarna verder te kunnen.. Verder zoals jullie konden lezen is onze hond ziek.. Ze heeft nog geen pijn. Heb haar geërfd van mams dus is dubbel.. Tranen gisteren over mijn wangen toen ik naar zena keek. Ze is een geweldige hond. Dit is zo mijn jaar niet :(

Vanaf volgende week weer lijnen en sporten.. Vind mezelf ook niet leuk nu.. Ok klaag modus uit!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, vind echt niet dat jij klaagt. Vind je hartstikke sterk, je doet het zo goed. En het is gewoon niet bepaald het jaar van de meevallers. Je bent een topper. Hopelijk is het snel 10-1, hoe pijnlijk alles blijft, nu kun je waarschijnlijk niet afsluiten en dan hopelijk beter. Dikke knuf!

Danoontje, meissie toch. Wat kl#%e dat je jezelf zo voelt. Het zijn de momenten waarbij je zo het gevoel hebt dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt. Waarom zij wel en jij niet? Het is en blijft oneerlijk. De MMM maakt zoveel in je los wat je eerder niet kende. Ik ben het eens met Marliesje, je moet alleen een ICSI poging starten als jullie er klaar voor zijn, als dat nu niet zo is moet je het niet doen alleen maar omdat.... Het is zwaar, zoals je weet, een pijnlijk traject. Het kan vreugde brengen, maar ook net zoveel verdriet en pijn. Als je nu lekker bezig bent en je wil die focus vasthouden, doen dan je koppie omhoog, schouders naar achteren, feliciteer je maatje en zijn vriendin met hun aanstaande wonder en ga door met wat voor jou van belang is, namelijk jouw leven, jullie leven samen. Als je nu toe bent aan ICSI, go for it. Ben je dat nu niet, neem dan nog lekker de tijd die je nodig hebt. Vanuit hier, heel veel wijsheid en knuffels!

Marliesje, hoe gaat het met JOU? Kom jij de maandelijkse spanning een beetje door? Ook voor jou, een dikke donkere dagen knuffel ook al vallen ze dit jaar gelukkig best mee. Heb aardig wat zonuurtjes zien passeren ;)

Ik heb buikpijn dus het zal er wel aan zitten te komen. Ik kap met testen. Maak alleen mezelf gek ermee. Als het wel zo zou zijn, nou dan is het zo en dan merk ik het met de tijd ook wel. Dit brengt alleen maar verdriet en pijn. Vind het goed zo. Wachten op menstruatie en dan aan de bloedverdunners. Heparine... Bring it on!!!!! :)

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Was ik weer. Net in LUMC geweest, kon bloed komen prikken. Yeey. Moest vannacht 4 uur naar de wc en weer zo vage test. Ik reken dus nergens op want denk dat de test nu wel had moeten knallen maar voor de zekerheid, zodat ik kan stoppen met Utro en weet waar ik aan toe ben omdat het tenslotte toch vage testen zijn. Begin van de middag word ik gebeld. Keep you posted. Sowieso alvast fijne jaarwisseling!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik ben gebeld. Niet zwanger. Geeft niet want ik had het al verwacht. Hij wil toch de Utro nog een kans geven maar vroeg ook waarom er nooit voor een volledig gecontroleerde cyclus was gegaan ik cryo tp. Bij LUMC denken ze toch meer na wat in mijn geval echt nodig is. Ik ga nu met MCK in gesprek dat ik mijn cryo's over wil hebben naar MCK, dat heen en weer gedoe tussen 2 zhuizen is sowieso niks. Moet wel gekeken worden of hun laboratoria ongeveer dezelfde techniek hebben qua invriezen en ontdooien. Oh ja en de testen kon hij ook niet verklaren. Ik ga nu rennen, vuurwerk halen wat laatste boodschappen. Fijne jaarwisseling. Xx

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal morgen of overmorgen even wat langer reageren, moet nu weer aan het werk... Maar balen... Raar hoor, van die testen. Dan zit er toch hcg in...

Fijne oudejaarsavond allemaal!

Deel Deze Pagina