Lieve forum-dinnetjes. Ik wens jullie een leuke jaarwisseling en héél veel mooie dingen, nieuwe herinneringen en bergen geluk en gezondheid in 2014. Xxx
Lieve meiden, ik wens jullie ook een super 2014, en ik hoop voor ons allemaal hele mooie dingen komend jaar!!
Jordan balen meid ga je nu weer meteen door? Bedankt voor je peptalk, zo is het ook! Ik ga ook zeker meer kijken naar wat ik wel heb. Woensdag heb ik mn intake op school! Super veel zin in Marliesje druk gehad tijdens de feestdagen? Taxiritjes met dronken vierders? Ik ga ff terug lezen
Mijn vriendje rookt al 2 dagen niet!! Ik ben trots!! Nog geen pleisters gehaald hihi maar ff zo aankijken... Hij doet het goed, en is ook niet zo sjaggie als voorgaande pogingen Poppetje het zit je niet mee he? Wat een tegenslagen! Hoe is het nu met Zena? Ze is indd en schatje zo op de foto te zien en wat situatie rondom je cyclus. Wat is zo'n onderzoek? Knufff xxx
Danoontje wat goed van hem!! Hopen dat hij het volhoud! Het kan echt mega verschil uitmaken in spermakwaliteit als hij er niet meer mee begint! En het is sowieso natuurlijk gezonder... En goed van je dat je naar het positieve blijft kijken, je bent zo goed bezig!! Ben benieuwd hoe het woensdag gaat! Poppetje, wat is er precies met Zena? Jordan, al ongi geworden? Vind het toch raar van die testen, was er echt helemaal geen hcg gevonden in je bloed, of wel wat maar veel te weinig? Of weet je dat niet? Vind het heel jammer... Hier alles ok, heel druk gehad tijdens de feestdagen, maar wel heel leuk. Met oud en nieuw zijn we tussen 22.00 en 00.30 bij mijn schoonzus en gezin geweest, was erg gezellig, hebben we toch nog wat oud en nieuw gevierd tussen het werken door. Nu zo eerst maar weer eens even hardlopen. Verder erge last van mijn borsten. Normaal krijg ik dat pas een week na mn eisprong, en deze keer al 2 dagen daarna. Loop nu al een week met zere borsten rond. Zucht. Dus nu kunnen jullie wel raden wat er door mijn hoofd gaat, zou het wat betekenen? Maar goed, probeer me niet gek te maken, want het zal wel gewoon weer een rare maandelijkse afwijking zijn...
Zena heeft een tumor in haar blaas naar haar ingeleide en in haar bekken maar zagen niet hoe diep. Opereren heeft weinig kans op succes en is super zwaar. Ze is negen dus zolang ze geen pijn heeft blijft ze bij ons!! nu speelt, eet, rent een bedelt ze nog als het jaar tijd is gaat ze terug naar haar eerste vrouwtje, mijn mama!!
Poppetje wat een rotnieuws weer! Ik hoop dat de tumor niet snel groeit, dat ze nog lang zonder pijn bij jullie kan blijven... Rotziekte
Dat hoop ik ook!!! Maar ze is negen en heeft een gouden leven gehad... Als ze het maar laat merken als ze pijn krijgt, honden verbergen dat vaak. WIl haar bij me houden maar niet ten koste van haar... K is de ergste zieke die er is!!!
Idd poppetje, en er zijn teveel mensen en dieren die eraan dood gaan. Maar het is zeker een troostende gedachte dat ze een mooi leven heeft gehad. En dat als ze doodgaat, ze dan bij jouw moeder komt. Was ze van jou moeder toen die nog leefde?
Kom jullie snel een dikke knuf geven en kom zsm weer bij lezen. Ben nu alleen aan het rennen en vliegen op het werk en 's avonds kapot. Tot snel! xx
Veel succes met de drukte dan!! Hier weinig nieuws, gisteren ongi geworden, weinig last deze keer, geen kramp of niets gehad...
Hier even in een dip!!! Hoop dat deze na vrijdag over is. Marliesje. Ik weet zeker dat dit ook jullie jaar wordt!! Dit Moret gewoon het jaar voor ons allemaal worden.. Waarin onze wensen uit komen.
Ja in t echt issie roze... Pfff word hier zo niet goed van! Had getest omdat ik zo moe ben als 1000 doden en telkens beroerd... In het echt issie er echt maar hier zie je altijd minder... Op mn iphone zie je m ook duidelijk