Whaaaa Danoon! Wauw zeg. Tis dat mijn telefoon nu uit staat en ook niet aan wil anders had je hem mij mogen appen. Dit zou toch helemaal te gek zijn!!
Wanneer is je NOD dan? Ik zie een heel licht schaduwstreepje, maar weet dat die KV testen in het echt altijd betere streepjes geven dan op de foto... Jeetje wat spannend! Doe je er morgen nog 1? Om te zien of hij duidelijker word?
Ik ben vanavond begonnen met donker bloed. Vermoed dat ongi eraan komt. Was ook te mooi om waar te wezen.
he verdorie... Ik begin soms wel eens te twijfelen aan die kruidvat testen; omdat ik ook wel eens streepjes heb gehad en voor jou is dit ook al de tweede keer, en het is iedere keer vals alarm... Wat een rot toestand, je raakt toch even helemaal hoopvol als je zo'n streepje ziet.
Lieverds. Ik ben nog steeds niet ongi geworden. Tis bij heel weinig oud bruin en 2 spatjes gebleven. Om maar ff in onze context te praten. Ik word knetter!!! Zelfs na 5x Joris en de draak nog niet ongi haha
Digitale van clear bleu? Hoezo? Er is me altijd verteld dat absoluut niet af te lezen. Dus openbreken?
Klopt maar die werkt volgens Google anders dan onze bekende plas stropjes. Maar Pascal breekt m zo ff af haha
Zaten 2 stripjes in. 1 met 2 streepjes en 1 met 1 vaag streepje. Dus nog geen steek verder Hihihi. Ik bel maandag wel ff als ik dan nog niet bloed.