Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat raar... Nou, maar even afwachten denk ik. Klote allemaal. We kunnen ons topic wel van naam veranderen naar vage testen topic. :(

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nee we behouden lekker onze in mei al 2 jaar bestaande naam! :))))))

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    frustrerend!!!!

dames.. ooit maken we een topic aan als de wens van ons alle vier waarheid is geworden! Ik ben mama, maar wil toch graag een levend kindje ooit hebben.. ik hoop maandag groen licht te krijgen van Gent.. Zou dinsdag ongesteld moeten worden maar werd het vandaag al.. is maar gek sinds mijn bevalling :S

4. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ben ongesteld! Heeeerlijk eindelijk duidelijkheid.

Kruidvat 2 voor 5 komt er hier niet meer in!

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is fijn, ook al had je natuurlijk anders gehoopt...
    Ik koop ook geen kv2v5 meer, heb ze nu van zwanger&kids, kreeg 6 dipsticks gratis bij 50 ovu testen. Zijn super duidelijk, nu de afgelopen 2 maanden die gebruikt de dag voor mn ongi, en was geen twijfel over mogelijk.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Zo, ik heb wat gemist. Danoon wat was dat spannend. Heb wel van het begin af terug gelezen dus het eindresultaat wist ik nog niet. Wel jammer. Ik geloof stellig dat een streepje op een test verschijnt omdat hij hCG heeft opgepikt wat volgens mijn theorie zou betekenen dat een natuurlijke zwangerschap tóch mogelijk zou kunnen zijn, maar er zijn ook mensen die dit idee met alle geweld tegen spreken ;)

Poppetje, maandag mag jij weer op appèl dus. Sterkte en veel succes natuurlijk. Hopelijk groen licht voor jullie.

En Marliesje, hoe gaat het met jou?

Hier weer ademruimte na de organisatie van een beurs(stand) en er 4 dagen te hebben gewerkt. Ook het weekend was druk plus de drukte op het werk houdt aan. Ik heb de laatste tijd steeds meer en meer moeite met de hele kinderwens situatie. Ik heb er voortdurend verdriet om. Niet tot huilen aan toe (dat maar af en toe) maar het is steeds die pijn van binnen alsof het je uit elkaar scheurt. Het is zo'n gevoel van onmacht en het lijkt of de hoop steeds verder afbrokkelt al hebben we nog kansen. Ik kan eigenlijk niet meer positief denken terwijl ik juist wel een positief iemand ben. Geloof niet meer dat wij ooit nog een kindje op de wereld mogen zetten. Hopelijk lach ik hier over anderhalf jaar zacht om, maar ben bang.... Maar goed. De tijd zal het leren ;)

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jouw verdriet snap ik wel, de onzekerheid sloopt je. :(

Wij mogen door, zaterdag ongesteld geworden dus zal februari de cryo terug krijgen, als deze goed ontdooit natuurlijk!!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, wat fijn dat jullie door kunnen. Wat spannend meissie, februari is al dichtbij. Ik ga zó hard duimen dat het ontdooien goed gaat. Ik ga sowieso duimen dat het goed komt voor jullie. En jullie kennen mij gevoel allemaal, dat is super triest maar ook super fijn. Dat er mensen zijn die weten wat je voelt en doormaakt. Dat voelt wat minder alleen. Begrijp me niet verkeerd, het liefst had ik gehad dat jullie me niet hadden hoeven begrijpen....nou ja, je snapt me wel ;)

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan, wat rot dat je er zoveel last van hebt... Het is ook heel moeilijk, en zeker omdat jij er toch nog wel midden in zit. Dan krijg je toch weer hoop door de uitkomst van de testen enzo, maar dan weer 2 tp's zonder resultaat. Ik gun het jou toch ook zo. (jullie alle 3 trouwens)

@Poppetje, wat fijn dat jullie dan eindelijk weer door mogen! Ik ga duimen voor een super cryo!

@hier alles goed, gisteren posi ovulatie test, dus toch maar weer een poging wagen...

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan ik begrijp wat je bedoeld ;) Veel mensen in je omgeving snappen het niet.. roepen maar: het komt goed, niet te veel mee bezig zijn, loslaten, jullie tijd komt wel, gewoon doorgaan.. huhuh.. die snappen niet wat dit allemaal met ons doet!

Marliesje, iedere maand gewoon blijven proberen! Jouw man had toch best veel zwemmers (in ieder geval vergeleken die van mij ;) )

In Gent zeiden ze dat het een cryo van excellente kwaliteit is.. maar dat is geen garantie. Heeft wel dezelfde kwaliteit als Mia had bij invriezen.. dus hoop dat het net zo goed blijft plakken straks. Alleen dan dat het zich wel beter ontwikkeld aub..

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar poppetje, ik denk dat je best een goede kans hebt, de vorige cryo werd uiteindelijk Mia, en die afwijking die zij had was enorm zeldzaam. Maar je was dus wel zwanger. Ik hoop het heel erg voor je, dat hij blijft plakken en dat het een gezond kindje word!

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat hoop ik zo voor ons allemaal nog steeds.. is dat ik niet in een god geloof die alles regelt.. Anders had ik wel gebeden, nu brand ik gewoon een kaarsje voor ons.. hoop dat onze mama's van waar ze zijn een handje gaan helpen!

En ja Mia was raak, dat was dezelfde kwaliteit exact als deze bij invriezen.. en als het goed is ben ik nog extra vruchtbaar dus hoop dat het raak is. Stomme is dat ik een heel sterk voorgevoel heb, en dat mijn paragnost van de week uit zichzelf stuurde dat zij een heel sterk voorgevoel heeft.. ze heeft november ook gezegd, drie maanden na Mia, dat is februari.. dus hoop dat ze weer gelijk heeft. Bij Mia zat ze tot aan de poging toe goed!

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het zou echt geweldig zijn als het zo was! Het lijkt mij ook best logisch.

@Hier, ff echt buikpijn; eens in de zoveel tijd heb ik dat wel eens, dan doet mijn eisprong echt heel erg pijn. Heel raar, dan weer maanden geen pijn, en nu weer mega-veel. Nou ja, het gaat wel weer over, alleen maakt het het 'klussen' nu wel wat vervelend want dan doet het echt zeer onderin mijn buik... :(

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, hoe gaat het nu? Niet leuk buikpijn :( En Poppetje, aftellen voor jou. Spannend allemaal weer he.

Ik ben benieuwd hoe het met Danoontje gaat en wat ze besloten hebben.

Gister heb ik gesprek gehad met arts in MCK. Ze gaat, zoals de arts in LUMC voorstelde, een hele geregiseerde cyclus creeëren met Progynova en Utrogestan. Ben benieuwd. Ik heb verteld dat ik twijfelde tussen overstappen naar LUMC waar ze veel innovatiever zijn en blijven waar het vertrouwd is en dus heen en weer blijven pendelen tussen 2 ziekenhuizen. Zij wilde die geregiseerde cyclus dus proberen maar overstappen was ook geen probleem. Ze vroeg wel of ik haar dan op de hoogte wilde houden. Dus we proberen nog even hier in MCK en als het echt niet wil en teveel gedoe is met dat 2 ziekenhuizen verhaal, dan ga ik alsnog met mijn cryo's naar Leiden. Die mogelijkheid is er sowieso.

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is de buikpijn al weer over gelukkig, was maar 1 avond, de avond van mijn eisprong. Nu alles weer ok!

Ben benieuwd hoe het gaat met zo'n geregistreerde cyclus, maar er was toch ook nog een ander middel wat je kon proberen? (heparine ofzo, weet niet of ik het nou goed onthouden heb) Als je een immuunafwijking hebt, heb je dan wat aan een geregistreerde cyclus?

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, één zh is beter maar vertrouwen in het zh is zo belangrijk!!

Marliesje, toch wel geklust?! Blijf optimistisch!! Tijd voor een positieve test in ons topic ;)

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dat sla ik niet over. Maar was die week voor mn eisprong ook zo g**l als wat steeds, dus het ging vrij spontaan, haha. Wel beter. :)

Ben jij al ongi geworden?

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Vorige week zaterdag al, vanaf maandag ovulatietesten. Een week na de positieve test een tp van ons laatste cryootje..

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Haha Marliesje, je hebt goede dagen gehad zo rond je eisprong dus? Hopen dat het meehelpt ;) Ik weet niet of een geregiseerde cyclus helpt bij auto immuun maar ik ben nu al 2x niet zwanger geraakt dus alle beetje helpen :) Het gaat vanaf dag 3 van cyclus met Progynova, dan op dag 11 van Progynova komt er Utro bij (wordt gezien als punctiedag en is meteen de eerste echo). Geen injecties, helemaal niks, this is it. Als ik zwanger word en een mk krijg dan heeft de Utro niet geholpen en dan ga ik bloedverdunners spuiten maar ze willen eerst de Utro een kans geven.

Poppetje, jij vandaag dus aan de ovulatietesten? Spannend joh. Komt het ineens dichtbij.

Gister hier een mindere dag. Jullie zagen het denk ik ook al op FB maar we zouden uit eten gaan met mijn moeder nog voor haar verjaardag. Was ons cadeautje voor haar want ze gaat graag uit eten. Maar toen liep de Duitse Herder van mijn moeder (12,5 jaar, al langer last van haar achterpoten en last van urine lekken in huis) ineens tegen de muren aan enzo en ze liep er langs alsof ze steun zocht en haar achterlijf leek scheef te staan t.o.v. haar voorlijf. Dus naar de dierenarts en toen hebben we haar laten inslapen. Voor haar beter want waarschijnlijk had ze pijn maar geestelijk was zo nog zo goed. Altijd vrolijk, speels en super lief. Dus daar heb ik het wel extra lastig mee. Ik hoop dat we niet te vroeg waren, hoop ook niet dat we te lang hebben gewacht. Had niet gedacht dat het me zo zou raken en met mijn vraagstuk heb ik amper geslapen vannacht. Het is best heavy om zo'n vrij groot en sterk dier haar laatste adem uit te zien blazen. Nu dus een brak ochtendje ;)

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, ik had het idd al gelezen. Wat verdrietig... Als een dier ouder begint te worden en pijn heeft is het het beste, maar dat maakt het niet minder moeilijk. Sterkte.
    Ik snap het idd met die cyclus, ze moeten eerst zekerheid hebben over of die utro wel of niet helpt. Hoeveel cryo's heb je nog eigenlijk?

Poppetje, spannend hoor! Op naar een mooie posi ovutest!

Deel Deze Pagina