Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey Poppetje, goed nieuws! Eindelijk :)

Marliesje, denk ook dat Fraxi meer uitricht. Ben benieuwd wel! Eerst maandje rust.

Danoon, ja veel aan het werk lees ik, school er bij. Rustig aan met jezelf he, maar zolang je het leuk hebt is het goed :)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    #2182 Jordan, 3 feb 2014
    Laatst bewerkt: 3 feb 2014
    Nou, hier weer een berichtje van de test kneus. De test was licht, lichter dan die van zaterdag maar donkerder dan die van gisteren. Samengevat, zaterdag positief, gister lichtere lijn, vandaag weer iets donkerder. Nu ben ik dus in de war. Net naar LUMC gereden voor bloedtest en ik word vanmiddag gebeld. Benieuwd! Ik verwacht weinig want dat geklooi met die testen lijkt me niet zo hoopvol. Had nu toch wel donkerder moeten zijn dan zaterdag iig.

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Toch duim ik voor je!!!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Het verlossende antwoord. HCG is te laag voor een zwangerschap. Omdat test zaterdag positief was waarschijnlijk toch vroege miskraam. Mijn cryo's gaan over naar LUMC. Ik moet ze dan zelf vervoeren met een cryo tank. Ik krijg nog info over hoe en wat verder. Sowieso nu een maandje rust. Behoefte aan! ;)

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een rotnieuws!!! Een dikke knuffel voor jou!!!

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja he. Eerst was ik er een beetje laconiek onder maar nu, bijna een uur later, zou ik het liefst KEIhard gaan janken. Ben het zó zat. Ik ben er echt klaar mee, maar stoppen is ook geen optie. Ik blijf geloven dat het niet wil bij ons. Dat dit ons lot is ofzo. Dramatisch he? Maar ik kan mezelf niet bij elkaar blijven rapen. Blegh, dipje nummer 10.000!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je moet er vanuit gaan dat het ooit wel lukt! Snap heel goed dat je de mmm zat bent!!! Toevallig vandaag nog over met mijn oud collega. Zij heeft nog twee cryo's van de vierde poging en stopt daarna. Ook zij trekt het niet meer.

Soms zou ik willen dat ik nooit een kinderwens had gehad :(

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ah zij zit dus echt op de laatste loodjes? Wat erg ook! Zo ver zijn wij nog niet eens en ik ga er nu al aan onder door. Heftig :( Hopelijk zijn de laatste 2 voor haar de juiste. Wij stoppen trouwens na de derde poging. Ergens moet je een grens trekken. Je gevoel van geen kinderwens willen hebben deel ik met je hoor. Het zou een heleboel dingen makkelijker maken al veroordelen mensen je dan wel weer heel vaak. De pijn van wat wij doormaken heb je dan iig niet. Ik heb een hekel aan zelf medelijden maar vind het soms zo oneerlijk!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het is ook gewoon heel oneerlijk. Iedereen lijkt zomaar makkelijk kinderen te krijgen. De grootste mongolen, de slechtste ouders en wij moeten er zoveel voor doen zonder garantie :(

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, kan het zo goed voorstellen dat je er zo klaar mee bent!! Aan de ene kant ben je "pas" met icsi 2 bezig, aan de andere kant duurt het bij jou allemaal zo lang met al die cryo's en toen die extra onderzoeken. Ik was binnen een jaar door al mn icsi's heen. Ook klote, maar dan ben je er maar vanaf.
    Maar nu wel een heel nieuwe manier straks, dus nog zeker eventjes hoop houden!! Want met de bloedverdunners heb je het nog niet geprobeerd.

@poppetje, daar kan ik ook nog altijd kwaad om worden hoor!! Mensen die zo slecht met hun kinderen omgaan, er geen tijd voor hebben, er niet naar omkijken... Het is niet eerlijk.

@hier - moet morgen ongi worden, vandaag een test, omo wit natuurlijk. Toen naar de sauna, zat niet helemaal op mn gemak want was toch een btje bang dat de ongi misschien ineens een dag te vroeg zou komen. Had een hele berg tampons mee. Maar gelukkig kwam ie niet. :)

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marliesje, is je menstruatie nog doorgekomen??

Jordan, hoe is het nu?

Danoontje, zeer benieuwd naar je bruidstaart, hoe het uiteindelijk wordt ;)

Hier vanochtend mijn laatste cryo terug gehad dus 19-2 een bloedtest. Omdat ik een late eisprong had, gevraagd om utro en dat mocht. Dan weet ik zeker dat ik niet toch op dag 28 al mijn menstruatie krijg.. Zit nu op dag 23 nml.

Bijgevoegde bestanden:

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat spannend, blij dat alles goed is gegaan met ontdooien! En goed dat je aan de utro bent, want anders werd het wel wat spannend allemaal.
    Ik duim weer!

Hier is de ongi nog doorgekomen, anderhalve dag te laat, ging heel moeizaam. Voor het eindelijk begon behoorlijke krampen. Nu alweer bijna voorbij, gaat altijd zo snel bij mij gelukkig.

Danoontje, het staat vast wel ergens, maar is er al een datum bekend?

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gaat Danoontje niet op mijn testdatum trouwen! Of was het de 13e?? Sinds Mia is mijn geheugen een zeef, sorry ;) ;) ;)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje, dat ziet er uit als een blasto. Klopt dat? Spannend meid, het aftellen naar de testdatum is weer begonnen. Hopelijk kom je de wachtdagen een beetje door. Ga zo voor je duimen!!!!

Marliesje, balen meid dat het dan op zich laat wachten. Geeft alleen maar meer spanning :( Maar goed, het is weer achter de rug.

Ik heb dit weekend flink gefeest. Met de nacht doorhalen en aardig wat alcohol daarbij ingegrepen. Denk dat ik het nodig had. Voel me weer wat meer mezelf. Heerlijk. Echt leuk gehad. Alcohol en zwanger willen worden matcht niet echt maar zwanger willen worden (blijven) en down zijn ook niet. Zo praat ik het goed voor mezelf hahaha. Nu moet ik overigens op de blaren zitten. Voel me knap beroerd, niks gewend. ;)

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, gewoon af en toe eens lekker los gaan!! Je kunt er niet maar rekening mee blijven houden dat je zwanger kunt worden, en je hebt ook niet net een TP gehad, dus groot gelijk en lekker genieten! (en nu aan de multi-vitaminen en water tegen de kater) ;)

@poppetje, zou kunnen ja, ik weet het echt niet meer. We zien het wel op FB denk ik :)

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, het is een expanded blasto?? Hij vond het een zeer goed exemplaar al zag die van Mia er anders uit en was dat aa kwaliteit.. En snap dat je even alles los moest gooien. Alle spanning eruit gefeest!!!

Marliesje, ze trouwt de 18e, Ff nagekeken ;)

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah, dan had je idd gelijk!

Wat is een expanded blasto? Zegt dat wat over de hoeveelheid cellen ofzo?

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nee, volgens mij is dat een blasto die op het punt staat uit zijn schil te gaan om zich in te nestelen..

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh, ik snap het. Klinkt goed, dan is ie dus al een aardig eindje op weg :)

Deel Deze Pagina