Mk is een feit, soms vandaag heel veel bloed en enorme stolsels.. Verder met een cryo maar kan pas als mijn hcg op 0 staat.. __________________
Nou Ik vind het zo erg voor je. Hoe lang duurt het ongeveer, voordat het weer op 0 staat? Sterkte meid...
Ik vind het ook zo ontzettend rot voor je! Gaan ze je regelmatig controleren dan zodat je weer verder kunt? Hele dikke knuffel meis!
Ahhhhh meid nee!!! Wat erg Dikke dikke knuff XXX wat oneerlijk! En nu weer lang wachten ook nog. Pffffff Marliesje alles goed met jullie en minijullie? Tot morgen Jordan!
Mooizo het blijft een wonder en dat is en blijft het ook altijd Ik ben momenteel ook lekker druk met alles. School en m'n salonnetje! Helemaal happy mee. Maar toch blijft het knagen. Alleen weet ik dat nu de timing niet goed is. We zien wel. Eerst proberen wat af te vallen en dan zien we wel weer. En natuurlijk school afmaken. Maar ja you never know ben niet aan de pil hihi
Danoontje, jij bent goed bezig ja! Ik hoop voor jou toch ook nog heel erg op een wondertje, misschien wel spontaan!!
Nou meiden, de uitslag is er. CIN III en een paar delen CIN II. CIN III is het voorstadium van baarmoederhalskanker. Ze zijn er gelukkig op tijd bij máár ik moet behandeld worden. De foute cellen moeten worden weggehaald middels lisexcisie (volgende week dinsdag al). Zie er niet naar uit. Dan krijg ik vervolgens na een half jaar een controle en sowieso in die tussentijd mag ik geen tp doen. Ik BAAL. Enorm. Bah! Maar otherwise, we zijn er tijdig bij. Stel dat het kanker had geworden en we waren er dan pas achter... Jammer dat mijn lijf zo actief is om baby's weg te werken maar foute cellen hun gang laat gaan. Wordt vervolgd. xx
Ik vind het zo knap hoe jij aan alles je positieve draai en gedachte kan geven. Ook als ik met je in gesprek ben merk ik dat. Heb ik echt bewondering voor! Ik hoop dat het mij binnenkort lukt daar een voorbeeld aan te nemen. En je hebt een punt je bent optijd en stel dat? Maar het blijft oneerlijk en zwaar shit weer stilstaan met jullie allergrootste wens. Ik hoop en duim mee dat de ingreep dinsdag meevalt voor je en dat je na een half jaar gewoon lekker helemaal schoon bent. En dat je lichaam ophoudt met al die rare acties! Sterkte lieverd xxx
Thanks lieve Danoon. Mooi compliment Al vind ik mezelf de laatste maanden een flinke zeur, om het maar netjes uit te drukken Maarrrr ik vind wel, je leeft maar 1x en bijna ieder nadeel heeft zijn voordeel Ik baal er wel van. Vanmorgen contact gehad met de verpleegkundige, zij liet weten dat de cellen die met de lis worden weggehaald ook worden onderzocht of daar kankercellen in te vinden zijn of dat het CIN 3 blijft. Meh. Weer wachten. Nahja, sowieso heb ik de dag na de lisexcisie al aangegeven thuis te blijven en dat adviseerde zij ook. En dan van daaruit kijken hoe het gaat. De tijd zal het weer leren
Sowieso moet je echt je rust pakken. Je bent geen zeur, in tegendeel! Qua optimisme zou ik graag van je leren.. Workshopje geven aan ons
Ik doe ook mee! En Jordan, vind je echt geen zeur, hoe kom je erbij! En tjonge jonge, mag je af en toe ook eens van je af praten, en zeuren, zonder een zeur te zijn. Je hebt ook genoeg op je bord!