Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoe gaat het hier met iedereen?

2. bloempie81

2 jul 2014
    36
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    provincie utreg
    Ha die dames, ben helemaal nieuw hier en hoop hier me verhaal een beetje kwijt te kunnen... begin juni zijn wij gestart met onze eerste icsi behandeling... heb 11 dagen deca gedaan en toen een echo alles zag er goed uit en mocht die avond met de gonal 150ie beginnen... Vanaf daar blijkt me hele lijf te reageren behalve me bloed en hetgeen wat moet groeien.. vrijdag heb ik wederom bloed prikken en een echo... zit nu inmiddels op de maximale dosis 225... heeft er iemand hier ervaring mee met dat het traag groeit?
    Graag hoor ik jullie reacties..

Met vriendelijke groetjes,

Bloempie

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Haii allemaal

Moet ff mn gal spuwen hier....

Vandaag vol goede moed naar de kliniek schema 5 ophalen en een tas medicijnen om helemaal positief weer te gaan starten.

Zit ik aan tafel..... Bij de verpleegkundige (niet de arts van wie ik weer mocht starten) tsja tsja uhhmmm er moet wel iets af. Ik zeg sorry waar af? Ja van je gewicht! (en daar zouden we het niet meer over hebben :S ) Toen brak ik..... Heb alles op tafel gesmeten en ben weg gegaan.... Ben in janken uitgebarsten... Wat een waardeloze kliniek..... Ze staan allemaal met hun neus een andere kant op! De een zegt dit en de ander dat. En dat terwijl mijn BMI nu 33 is en je max 35 mag hebben. Heb het haar ook gezegd. Dokter R zegt dat ik mag beginnen en dat ik als ik beloof op gewicht te blijven er niks meer over hoor en wij vol goede moed (en een vrije middag opgenomen) daarheen en dan dit!!!!!!!!!!!!

Ik weet het even niet meer.... Ben nu met Menzis bezig wat er is Duitsland Dusseldorf vergoed gaat worden. Mn polis is per 1 januari 2015 alvast een restitutie polis zodat ik de max krijg. Morgen hoor ik meer... Daar letten ze niet op BMI en sigaretten maar op de persoon. Dit was mijn laatste stap bij fertiliteitskliniek Twente! Na 4mislukte/afgebroken pogingen hebben wij het gehad.

En het typische is dat ik iedereen hetzelfde hoor zeggen. Zelfs mensen met een super strak figuur. Allemaal overstimu's teveel follikels en cysten. Dus wat nou dat komt door mn overgewicht? Of hun kunnen gewoon niet goed stimuleren! Ze hebben allemaal hetzelfde meegemaakt daar. En Duitsland hoor je niks anders dan goeds over... Dan maar weer een half jaar niks... Ik ben er klaar mee met die stempels die je daar krijgt.

Zo dat was het even !!!! BRRRRRRRRR

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat méén je niet! Hebben ze daar geen onderling overleg ofzo?? Als de arts zegt dat je mag beginnen, dan mag je toch beginnen? De arts is toch de baas, niet de verpleegkundige??
    En buiten dat rommelen ze daar maar wat aan met stimulaties. Ik ben nooit erg enthousiast geweest over het MCL/UMCG, maar ze hebben daar een protocol (4 weken pil, 4 weken deca, en 2 weken (tegelijk met de deca) stimuleren). Dat werkt wel. Jij hebt de eerste poging wél een goede stimulatie gehad (met dat protocol) wat al aangeeft dat het niets met je gewicht te maken heeft, want anders was die stimulatie óók niet gelukt toch?? Ze weten daar gewoon niet waar ze mee bezig zijn! Pff, kan me voorstellen dat je woedend bent zeg! Wat een eikels...

Is het niet een idee (zodat je geen half jaar hoeft te wachten) om eens bij het Isala in Zwolle te informeren voor een poging? Dat moet voor jou ook wel te bereizen zijn denk ik. En anders idd maar naar Dusseldorf. Overigens zit in Wolvega een kliniek (nij Barrahus) die met dusseldorf samenwerkt, toen ik daar contact mee had kon ik veel eerder terecht dan direct in DD, maargoed, das al anderhalf jaar geleden dus weet niet hoe het nu is. Maar die mensen leken me ook erg aardig. Ze doen dan de stimulatie daar, en de punctie en tp in DD. Fertiliteitskliniek Nij Barrahs - Winnaar Freya Award 2012-2013

Maar groot gelijk dat je niet meer met Twente verdergaat. Er zijn grenzen zeg!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat een pieppppppp kliniek! Wij twijfelde tussen gent en dd maar zijn voor gent gegaan maar moesten we zelf ooit betalen, gaan we naar dd.

Hier klagen, schoonzus zwanger van nummer vier, weer ingepland, zeebenen keer zwanger geweest al, is 25, hun relatie is klote, zitten bij de voedselbank en hij wil het niet, alleen als het een meisje is. Stelletje ondankbare onvolwassen pieppppppp. Ik wil een gezond kindje, ze hebben drie gezonde knullen. Hoe durf je zo te denken..

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    He Poppetje, ook al zo'n naar verhaal. Zulke mensen gun je het ook echt niet, en eigenlijk zou het niet eens mogen; op zo'n manier kinderen krijgen. Zo'n kind treft het niet, en wat als het nou een jongetje is? Dan heb ik echt medelijden met hem.
    Hoe gaat het verder met jou nu? Al eisprong in zicht?

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Meiden! Wat een berichten.

Marliesje, hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je met beeb aan boord inmiddels? Al ruim de 20 weken gepasseerd, wat gaat dat snel he.

Danoon, wat een k * u * t zooitje daar zeg! Gatver. Zitten er verder geen universitaire ziekenhuis in je omgeving? Ik haal daar veel uit nu merk ik. Wat zuur zeg. Moet je eigenlijk nog wel een klacht over indienen, stelletje.....

Poppetje, dikke knuffel lieverd. Hoe oneerlijk kan het zijn he. Zusje heeft er ook 4. Die hebben het ook niet breed maar houden van allemaal zo enorm veel, doen hard hun best en de laatste was niet bepaald gepland (een-na-laatste al niet trouwens). Maar zo'n situatie als bij je schoonzus is onbegrijpelijk. Bah. En weet je al of je door kunt voor de vakantie nog?

Hi Bloempie, welkom hier. Beetje late reactie, was op vakantie. Hoe gaat het inmiddels met je? Ik heb regelmatig gehoord dat het later verhogen van de dosis niet veel bijdraagt aan het eindresultaat maar weet er het fijne niet van eerlijk gezegd, heb het nooit meegemaakt. Wel gestimuleerd maar was meteen al genoeg. Ik heb zowel Puregon als Menopur gestimuleerd met 150 ie. Hopelijk weet je inmiddels meer.

Wij zijn terug van vakantie. Ibiza is echt onze plek. We voelen ons er zo goed, alsof het ons eigenlijk thuis is. Het is altijd net of we niet zijn weggeweest als we er weer zijn en als we weggaan zijn we weken lang van slag. Als duidelijk wordt dat een kleintje er niet in zit gaan we serieus kijken wat de mogelijkheden zijn voor een move die kant op. Ik hoef geen fancy baan met dik inkomen, als ik lekker in een winkeltje kan staan of van mijn part tickets voor een boottocht kan verkopen in de zomermaanden vind ik het al prima, wil gewoon graag daar zijn. We hebben dit allebei nooit gehad met vakanties dus het lijkt geen kinderachtige opvliegen, volgend jaar gaan we er sowieso weer langer naartoe en dan ook rondkijken en vragen naar wat mogelijk is. :D Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest. Mijn ANA had ze ook weer laten prikken en idd is die positief, nu 2 x dus een meer zekere diagnose kan bijna niet. Overige bloedwaarden waren nu wel goed maar de ANA i.c.m. mijn symptomen heeft zij de diagnose gesteld op lichte SLE (Lupus). Ik dacht al lange tijd aan SLE maar omdat een arts eens zei dat ik dat niet zou hebben i.v.m. een negatieve lupus anticioagulans heb ik dat idee laten varen. Nu blijkt die uitslag betrekking te hebben op de bloedstolling en niks te maken te hebben met SLE, zat toch goed dus. Ik heb Plaquenil voorgeschreven gekregen, dat moet helpen mijn klachten waarvan vermoeidheid de grootste is, te verminderen, duurt wel ff voor het medicijn werkt. Maar daarnaast is er ook een kans dat het helpt tegen die miskramen. Hopen dus maar. Oktober terugkomen bij de arts en september natuurlijk uitstrijkje maar ga van de week denk ik LUMC al bellen want ik heb weer contactbloedingen. Argh. Toe aan rust met dat lijf van me ;)

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Morgen word ik gebeld door Menzis. Ik heb inmiddels ook een direct telefoonnummer van de eigenaresse van de groothandel waar ik altijd kom weten op te scharrelen (van haar beste vriendin) dus Menzis heeft morgen wat te doen! :D Ik krijg hoe dan ook sowieso 60%. Per 1 jan 2015 heb ik een restitutie polis en krijg ik meer bij niet gecontracteerde zorgverleners... Ik vind het meevallen. We beginnen iig vast met een ''icsi buffer'' zodat de rekeningen dan kunnen komen.

Ik wil zeker een klacht indienen, iemand enig idee waar ik dat kan doen?

Poppetje! Wat een k******u*** t wijf jeetje.... Bah onvoorstelbaar zulke mensen. Dusseldorf word het bij ons ook. Helemaal nu ik kan en mag rijden liggen de kansen open.

Jordan wat een heerlijke droom :D zeker waarmaken. Althans hoop ik wel met miniJordan ;) want ook dan kan je moven. Nadat je mini aan mij heb geshowt!! ''fijn'' dat je weer een stapje verder bent qua uitslagen... Ik duim mee dat je eind dit jaar weer mag broeden met een goede uitslag.

Bloempie.... Ik heb wel goede ervaring met ophogen van dosis. Zoals je al leest heb ik een supergoede kliniek ''aghuumm'' die sowieso te laag stimuleren en ik heb toen zelf opgehoogd (geen goed voorbeeld) maar toen kon ik iig voor een escape iui gaan in plaats van weer een afgebroken poging! Dus het kan helpen.. Maar das per persoon verschillend.

Marlies alles goed met jou en miniMarliesje? :D wat moet dat heerlijk zijn tis jullie gegunt!
    Isala Zwolle doet samen met Hengelo maar inderdaad hoor ik goede dingen. Maar hier in NL blijf ik met dat BMI gezeur zitten... Dus Duitsland it is! Niet dat ik me nog dikker ga vreten hoor maar gewoon om er rust in de krijgen. Ik ben wie en hoe ik ben!!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, wat een avontuur zou dat zijn!! Wel een enorme stap, maar ik denk niet een waar je spijt van zou krijgen. Mensen die naar dat soort landen zijn verhuisd zijn er juist altijd heel erg enthousiast over!
    Nu dus eerst weer een paar weken aan NL wennen, en het begint dus al weer goed, maar niet heus, met ziekenhuizen en contactbloedingen.
    Wat vreselijk irritant dat het niet gewoon allemaal even rustig en goed kan zijn. Wel fijn dat de dingen nu duidelijk zijn en je medicijnen krijgt, hopelijk voel je je daar beter bij. En werkt het ook tegen de miskramen, dat zou helemaal fantastisch zijn!
    Laat even weten wat ze bij het LUMC zeggen, hoop dat het erbij hoort, en niet dat er nog weer iets mis is...

Danoontje,
    Klachten over de zorg | Patiëntenrecht en cliëntenrecht | Rijksoverheid.nl
    groot gelijk dat je naar DD gaat, jammer dat het dan weer zo lang duurt, maar hopelijk heb je dan ook wat en kun je eindelijk weer eens een poging afmaken, en hopelijk met resultaat!!
    Hier alles goed hoor, ons kleine meisje trappelt er inmiddels lekker op los in mn buik. Er begint ook schot in het kamertje te komen, muren zijn klaar, laminaat is in huis, mijn vader komt het binnenkort leggen. (Eerst zou ML het doen, maar die is momenteel zo vreselijk druk, en mijn vader vind het ook wel leuk om te doen)

10. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Oh lijkt me ook heerlijk om te doen :D lekker van genieten.

Nou Menzis heeft gebeld en die vergoedingen zijn drastisch minder dan eerder. Je schiet de gehele behandeling a 5000 euro voor en dient daarna nota's in. Die worden vergoed naar een maximum vastgesteld bedrag in Nederland. Met een restitutiepolis is dat 2350 euro. Dus dat is voor ons nauwelijks haalbaar :(

Ik ga zo een mail naar Hengelo sturen. Gewoon met mijn verhaal... Niet dat het hun boeit maar dan ben ik er wel vanaf. En zal mij benieuwen wat ze ermee doen. En dan ga ik ook doorgeven dat ik eventueel zit te denken aan een klacht. Ik weet zelf echt nog niet hoe wij dit samen verder vorm gaan geven.....

Vind dit echt zoooo moeilijk.... En afvallen is me in al die tijd nog niet gelukt. En dan krijg je vaak het oordeel als je het maar wil, en is je wens dan wel groot genoeg... Maar das natuurlijk gewoon bull shit!! Ik vind het gewoon moeilijk..... Bah!

11. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Mail richting kliniek:

Hallo,

Wij zijn gistermiddag om 15.00 bij de verpleegkundige geweest omdat wij zouden gaan starten met ICSI nummer zoveel...
    Dat wij weer zouden gaan starten was niet eens ons idee maar het idee van dokter Reekers. Ik kwam alleen maar voor een controle omdat mijn menstruatie weer eens compleet weg blijft/bleef. Zij sneed het onderwerp beginnen met ICSI weer aan. Toen heb ik haar duidelijk verteld dat er vorig jaar door meerdere artsen o.a. dokter Verberg, dokter Haselbach en 1 van de verpleegkundigen erg werd gehamerd op mijn gewicht. Toen ben ik daardoor depressief weggegaan en zou ik poging 3000 gaan doen om af te vallen. Echter werd de druk zo groot dat het alleen maar tegendraads heeft gewerkt. Ik voelde zoveel druk vanuit de kliniek want ja met een BMI boven de 35 ben je in dit land te dik en word je niet geholpen. En ik zat al aan 32 dus ja afvallen was toch wel een must (beetje laat na 4 icsi pogingen) weliswaar afgebroken maar toch maanden polonaise aan mijn lijf.

Toen dokter Reekers opperde om weer te beginnen was het eerste wat ik zei; nee joh dat mag helemaal niet aangezien ik te dik ben. Ze heeft mij gemeten en gewogen en door alle ellende van het stopjaar zat ik nu op een BMI van 34. Maar voor haar was dat prima! Als ik beloofde niet meer aan te komen was het startsein gegeven. Wij waren helemaal door het dolle heen en zielsgelukkig. Ik kreeg zelfs al de pil mee en een opwekker voor mijn menstruatie. Daarna moest ik maar meteen met de pil beginnen zodat we in augustus weer konden beginnen. En er moest ook even weer bloed afgenomen worden voor de schildklier en de HIV test. Maar dat hadden we er nog wel een keer voor over. We mochten weer! Dat was belangrijk. Ik heb toen ook tegen dokter Reekers gezegd; laat ik nu dan ook niets meer over mijn gewicht horen. Ik doe mn best het er niet meer aan te krijgen maar dan wil ik het hier niet meer horen. Dat was afgesproken. De afspraak om alles op te halen en het schema te maken was dus gisteren om 15.00 bij de verpleegkundige.

Wij waren helemaal positief hebben allebei de middag vrij genomen en wouden zelfs zsm beginnen! Toen werd er weer gezegd ja mevrouw er moet wel wat af.... Nou je kan je voorstellen hoe ik me toen voelde. De grond werd onder mn voeten vandaan gestompt. Ik kan hier nu lang en kort over praten, en al mn emoties in deze mail zetten maar dat heeft weinig zin. Ik voel mij niet serieus genomen door jullie. Iedere arts en verpleegkundige praat anders en staat met de neus een andere kant op. En of dat nou ligt aan de regels in Zwolle of de toezeggingen van dokter Reekers dat maakt voor ons natuurlijk niets uit. Wij gaan er van uit dat er een professioneel goed besluit en plan word genomen en volgen dat. Nu staan we weer stop!!!

De enige manier was Dusseldorf volgens de verpleegkundige. Daar hameren ze niet op gewicht. Nou graag! Als ik ook maar ergens anders heen zou kunnen zal dat geweldig zijn! Echter hebben wij daar de financiële ruimte niet voor. 5000 euro voorschieten en hopen op 1300 vergoeding.

Wij zijn nu ten einde raad. Zitten met onze handen in het haar. Wij worden ook ouder en willen ook graag een kindje. En afvallen kost mij gewoon enorm veel moeite. En dan krijgen we ook nog naar ons hoofd dat we het misschien wel niet willen. Anders zou dat wel lukken. Nou nee! Ik weet het allemaal niet meer. Heb 1000den euro's aan diëten uitgegeven en heb er genoeg van!

Dusseldorf is geen optie. Zijn wij nu dan helemaal verloren?? Er werd ook gezegd dat dokter Reekers anders de verantwoording op zich moet nemen tegenover Zwolle. Maar wat nu?

Dit is echt een noodkreet.. Ik kan het niet anders zeggen....
    In ieder geval bedankt voor het lezen...

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, ik hoop dat er toch ooit een kleintje komt maar met kleintje kunnen jullie ook die kant op hoor ;)

Bloompje, ik stimuleer met minimaal 300ie omdat het anders te traag gaat. De laatste keer deca en 300ie mentor en werkte prima!

Danoontje, het is heel vervelend dat je in het buitenland als moet voorschieten. Ik heb geluk met mijn papa maar besef dat niet iedereen dat geluk heeft.. En bv Utrecht of Leiderdorp. Is dat geen optie?

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja precies, dat was dus ook de reden waarom ik de 3e poging toch in NL gedaan heb in niet in DD. Hoewel ik dat met die restitutiepolis niet had uitgezocht. Mooi balen is dat. Maar er zijn in NL ook echt wel betere ziekenhuizen dat het jouwe hoor!
    Wat betreft het afvallen, de meeste ziekenhuizen hanteren een max. BMI van 35, dus ik weet niet of het echt een probleem gaat worden, misschien doen die er wel niet moeilijk over. (hoewel het MCL het toen bij mij ook aankaarten, ik had toen een BMI van 30,5. Maar ze maakten er geen probleem van verder)
    Ik vind je brief heel nog heel netjes, maar je bent wel heel duidelijk over hoe je je voelt. Ik hoop dat ze door de brief inzien hoe het voor jou is en hoe slecht je daar behandeld word.

Maar ergens word ik ook gewoon heeeeel kwaad als ik dit lees, omdat er zo met mensen word omgegaan. Ik heb al vaker gezegd dat ik in het verleden ook te zwaar ben geweest, op mijn max een BMI van 34,4. Ik was er echt niet gelukkig mee en probeerde echt álles om af te vallen. En wat word je voorgeschoteld door 'de autoriteiten', als je je maar aan de richtlijnen van het voedingscentrum hield dan zou het allemaal helemaal goed komen. Of je gaat een heel streng dieet doen waarvan je zo'n honger krijgt dat je na een paar dagen de hele supermarkt kan leegeten en dat ook doet.
    Ik word er nog kwaad om, dat ze in de westerse wereld het euvele lef hebben om iedereen aan te praten per dag 6 tot 8 sneden brood te eten! Al het wetenschappelijk onderzoek wijst erop dat dat níet goed is. Dat een vetarm, koolhydraat rijk dieet slecht is, hartziekten en kanker kan veroorzaken, en bovenal voor de ongelukkigen onder ons, zorgt dat we dik worden. Ik weeg nu (nou ja, voor mn zwangerschap want nu zit er 7 kilo baby en toebehoren bij) 74 kilo, een BMI van 26. Ik ga nog altijd ongeveer 1x in de twee weken uit eten, eet dan alles wat ik wil, en soms dan heb ik nog steeds een enorme vreetbui en stop ik me helemaal vol met chocola. Of koekjes met duo penotti erop, ofzo. Maar sinds ik verder koolhydraat arm eet ben ik dus mega veel afgevallen en het is er nooit meer bijgekomen. Als het hier normaal zou zijn om mensen aan te raden spaarzaam te zijn met brood, pasta, aardappels en rijst, dan zouden heel veel mensen heel veel minder problemen hebben. Maar het k*t voedingscentrum, blijft tegen alle onderzoeken in, toch de verkeerde adviezen geven. Ik kan echt compleet ontploffen hierover!!
    Wat word mij straks aangeraden om mijn baby als eerste te geven? Een stukje bruin brood met margarine!! Slechter kan haast niet! En zo word iedere generatie al van jongs af aan verkeerd voorgelicht. Ik kan er werkelijk niet tegen. No way dat ik een baby van 6 maanden brood ga geven!
    Maar goed, mijn excuses voor mijn uitbarsting, het zit me alleen zo verschrikkelijk hoog dat het er zo aan toe gaat. :(

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt voor je uitbarsting... Had ik wel even nodig.. Wellicht dat mijn volgende lijnpoging nummer 3001 :p een koolhydratenvrij/beperkt iets word. Ik hoor er veel over.. Maar nu zeker nog niet! Misschien na de zomer.
    En zoals jij het zegt is het ook. Stempel erop en daar ligt het aan. En de mop is als je slank bent en boven de 30 ben je oud en rook je een peuk dan ligt het daaraan!!!! Wij leven qua deze bussisnes echt in een rot land..

Ik vermoed dat onze volgende poging in Zwolle gaat plaatsvinden. Volgens Hengelo zijn dat de drammers, nou dat wil ik dan weleens zelf ervaren.

Netjes hea ^^ ik kan nog wel netjes zijn.... Wil ook niemand persoonlijk aanvallen gaat meer om de manier waarop de kliniek werkt. En voor hun hopelijk een teken dat het zo niet langer kan.

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    En nog gekker... Gisteren middag werd mij verteld dat mijn cyclus nu niet wegblijft door mijn gewicht en BMI daar moest het echt wel veel hoger voor zijn hhhhmmmzzzz waarom word dat nooit nagekeken dan????

Echt vreemde shizzle... Eerst zeggen overgewicht dit en dat en dan dit...

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwolle leek mij toen ook heel goed, ik heb toen nog contact met hen gehad omdat ik er voor de 3e poging aan dacht over te stappen.

En wat betreft die stempel, kijk, er zijn zoveel mensen die wél gewoon kinderen krijgen, terwijl ze roken, te dik zijn, blowen, drinken en joost mag weten wat nog meer doen. Ik ken verschillende vrouwen met flink overgewicht die 'per ongeluk' zwanger zijn geworden. Persoonlijk geloof ik niet zo heel erg in de theorie dat het daar aan ligt. En wat ik al eerder zei, jouw eerste stimulatie ging wél goed, dus als het aan je gewicht zou liggen, zou die toch ook niet gelukt zijn?

O jee mijn uitbarsting gaat nog verder. Want wat nog het ergste is, is dat ze dan ook nog doen alsof het aan de mensen zelf ligt dat ze te dik zijn. Dat de mensen die overgewicht hebben op de één of andere manier zwakker zijn dan de dunnere. Nou, ik weet wel dat ik álles probeerde om af te vallen, jaren lang, de meest strenge dieeten deed ik en hield ik dagen vol. (wat lang is, want probeer maar eens te leven op een shake of 2 per dag). Logisch toch dat je dan breekt en een eetbui krijgt?! En dan net doen alsof ik niet sterk genoeg was om het vol te houden. Dan denk ik, probeer zelf anders eens een week op shakes te leven, kijken of jij het volhoudt. Idioten.
    Echt, iedereen die doet alsof mensen met overgewicht 'gewoon niet graag genoeg willen afvallen' of 'zwak zijn', die wens ik met heel mijn hart minstens 100 kilo extra lichaamsvet toe!

17. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb antwoord op mijn mail.

Ik ben 2x gebeld en zelfs door Re.ekers zelf... Die normaal nooit belt.. Ze hebben met Zwolle overlegd en hebben toestemming mij te behandelen... Nou ik hap niet zomaar toe!!

Eerst een heeeeeel goed gesprek in de kliniek! Maar ik ben duidelijk genoeg geweest denk ik ze zijn wakker.

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    17 juli word ik gebeld over hoe en wat.... En dan eis ik eerst een gesprek... Ik weet het niet what to do moeilijk!!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend!! Dus blijkbaar luisteren ze pas als je écht boos word. Nou ja, ben wel héél erg benieuwd wat er uit dat gesprek gaat komen! Laat je het wel weten?

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Dat doe ik zeker :)

Deel Deze Pagina