Spannend Jordan! Gaaf, een tattoo! Ik heb er op mijn 18e 1 laten zetten op mn rug, van een kat. Niet zo groot hoor. Hij is eigenlijk alleen niet helemaal af, wilde er toen sterren omheen maar had als arme student alleen geld voor de kat zelf Misschien laat ik hem ooit nog eens afmaken. Maar wel even overleggen met je arts idd. Ik denk dat een tattoo op zich geen invloed heeft op zwanger worden/blijven. Maar stel dat je een reactie krijgt op de tattoo, en je hele immuumsysteem gaat er even van over de rooie, kan dat misschien wel zo zijn. Maar als je het niet vlak voor of vlak na een tp doet maakt het denk ik niet uit. Vond deze linkjes: Lupus & Tattoos? - Lupus Forum - eHealthForum Tatoeage en sle ? - Lupus Nederland Zo te lezen valt het allemaal wel wat mee...
Thanks Marliesje voor de linkjes Denk dat ik er maar voor ga. Ik had een tekst uit een liedje, wij dachten dat hij een bepaalde zin zong en de eerste songtekst die ik tegenkwam stond die zin er ook in. Toen ik verder zocht stond er overal een andere zin (die zin stond bij de eerste songtekst die ik zag wel in het 2de couplet vermeld) maar nu weet ik niet zeker of de zin klopt hahaha. Ik wil het natuurlijk wel goed doen. Ik heb dus een mail gestuurd naar het management al verwacht ik geen reactie te krijgen hihi! Ben benieuwd of jij je tattoo nog laat afmaken. Tegenwoordig kunnen ze super mooie dingen maken!
Hihi, dat zou onnozel zijn, per ongeluk een 'misheard lyric' laten tattoeren. Ben benieuwd of je wat hoort, maar, als je de zin gewoon heel mooi vind, maakt het misschien ook niet zoveel uit toch. (het is niet alsof je per ongeluk "jullie hebben nog niet betaald" erop laat zetten omdat je denkt dat dat in de tekst van "I get knocked down" zit.) Ben nu wel benieuwd wat je wilt laten zetten trouwens!
Hahahahahaha ja precies. Zoiets al I love my liVe Hahahah. Oopssss. Nee het is een goede zin, maar ik weet niet zeker of ie klopt met de lyrics. Hoe langer ik doe zoek hoe meer ik geloof dat hij er toch iets anders in staat. Nou ja, ook een mooie zin
Heej! Ja, heerlijk! Zondag eerst lekker uitgeslapen, rustig wakker worden. 's avonds even met mijn schoonvader uit eten geweest, toen we hem thuis gebracht hebben nog een stukje wezen rijden over allemaal kleine plattelands weggetjes, kwamen we bij toeval langs een terrasje in een heel klein plaatsje, aan het water, wat er heel leuk uitzag. Dus zijn we gestopt en hebben we daar nog wat gedronken. Toen naar huis gereden, en de hele auto ondergekruimeld met een pak stroopkoeken. Stelletje kleuters. ML had nog het excuus dat ie gedronken had maar ik knoeide het ergst Hoe was jouw weekend? Poppetje is natuurlijk op vakantie nu! Danoontje hoe is't met jou? Ook al onzinnige tourtochtjes aan het maken met je nieuwe auto?
Hahaha klinkt heerlijk. Wij houden ook van die loze cruise-tochtjes. Gewoon road-trippin' En stroopwafels, pffff. Lekkerrrr. Ik heb me voorgenomen me morgen weer volop in te zitten voor mijn gewicht dus ik mag er niet aan denken. Stroopwafels = BAD NEWS voor mij hahahaha. Hier vrijdag uit eten geweest, zaterdag verjaardag gevierd (en dus een hoop lopen rennen) en zondag kapot van zaterdag. Ik ben altijd erg moe na zulke dagen (zo extreem dat ik amper kan staan en alles zeer doet) en daar werd ik altijd kwaad om omdat ik dan dacht, hallo, ben niet 80... maar nu weet ik dat het komt door die SLE en dat het niet anders is dus ik heb gisteren alle afspraken gecanceld en ben in de tuin op de loungebank gaan liggen hahaha. Had ik het niet gedaan was ik nu nog zeker 3 dagen zo kapot geweest. Morgen dagje vrij en ook standje relax want man moet naar kaakchirurg en ik blijf bij hem dus die mag niks en daarmee doe ik dan ook maar weinig hihi. Ben benieuwd of Poppetje van haar vakantie geniet en inderdaad Danoontje, lekker aan het cruisen? En nog wat gehoord van ziekenhuizen en verzekeraars? Hier soms best onzekere momenten. Dat lichte bloedverlies icm vreemd gekleurde afscheiding, ook na een stuk lopen bijvoorbeeld en ik heb ook weer buikpijn al zou dat volgens de artsen zo 1,2,3 niet gelinkt kunnen worden aan de bm-hals afwijking, ik vertrouw het voor geen meter. Nog anderhalve maand geduld is in dit geval eigenlijk teveel gevraagd...maar ja...
Was het wel een leuk feestje ondanks alle drukte? De taart zag er in ieder geval goddelijk uit! Goed dat je dan toch je rust neemt. Het lijkt me heel frustrerend om niet alles te kunnen wat je wilt, ookal weet je nu waardoor het komt. Lief dat je bij hem blijft, kun je hem lekker vertroetelen en zelf ook nog een dagje relaxen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je zekerheid wil, dat bloedverlies enzo zou mij ook vreselijk op mijn zenuwen werken, en ondertussen moet je maar wachten en wachten. Het duurt ook nog zo lang! O, en stroopwafels, ook BAD NEWS voor mij hoor. (en voor de auto, dus, hoewel ik die inmiddels al weer gestofzuigd heb) Als lunch nu komkommer, tomaat en mozzarella spiesjes, ter compensatie. En eigenlijk net zo lekker.
Hahaha, ook heerlijk die spiesjes inderdaad. Mag je pesto/bassilicum als je zwanger bent? Ook zo lekker! De verjaardag was absoluut leuk. Heel druk wat niet vaak voorkomt aangezien mijn verjaardag natuurlijk echt midden in de vakantie valt en allemaal leuke mensen dus top. Half 2 ging de laatste weg hahaha. Die vermoeidheid heb ik al jaren hoor, hoewel ook de vermoeidheid de laatste 2 a 3 jaar erger is geworden wat ik wijt aan de hormonen want die verergeren de SLE natuurlijk. Maar het is zeker frustrerend maar ik probeer het nu te zien als een reactie van mijn lichaam waarvan mijn lichaam denkt dat het de juiste reactie geeft omdat het gewoon een beetje van het pad is. Hahaha. Dat maakt het dragelijker. Ik moet er gewoon meer leren dealen! En dat bloedverlies enzo. Pffff. Die buikpijn staat me ook niet aan en die afscheiding ook niet. Het klopt gewoon niet. Het voelt niet ok. En dan dat eeuwige wachten waar ik zoooooo goed in ben (not ). Nah ja, morgen weer ff chillen samen met man al zal hij wel een pijnlijke mond hebben gok ik!
Super dat het zo leuk was! Volgens mij kan basilicum niet zoveel kwaad... Zeker niet mijn al weer 100 keer opnieuw aangegroeide, bleke exemplaartje van de lidl die ik al een half jaar in leven hou. Volgens mij zit daar niet zoveel werkzame stof meer in. Smaak trouwens ook niet echt. Misschien is het wel tijd voor een nieuwe. Ik hoop echt dat de tijd een beetje snel voorbij gaat de komende weken voor je. Slecht nieuws is klote, maar onzekerheid terwijl je denkt dat het toch niet goed is, is misschien nog wel erger. Dat gevoel van "het klopt niet" maar toch af moeten wachten, lijkt me echt killing. Knuffel en ik denk veel aan je!
Zow veel bij te lezen en nog een verhaal verschuldigd hihi. Ik kom morgen ff lezen en vertellen. Dit red ik nu allemaal niet Slaap lekker xxx
Goedemorgen! Ahhh poppetje Knuff!! Had het jullie ook weer zo gegund. Geniet lekker even van de vakantie en de rust. Marliesje wat fijn dat je zo aan ons denkt. Maar je mag nu ook gewoon lekker genieten van al die zwangeren luxe hoor hihi je hebt het keihard verdiend! Mss wel meer dan alle anderen die nu zwanger rondhobbelen.... Jordan het blijft ook maar een beetje aan de gang bij jou he bah ik hoop ook dat de tijd een beetje snel gaat en je wat zekerheid hebt. En gaaf idee van je tattoo i love it! Hier hobbelt dat zwangere object ook nog steeds rond. (weten jullie nog?) Klaag klaag zucht huffelpufffffff en ze hoeft hele dagen niks te doen! Alleen maar beetje t huis doen en zitten. Das ook t enige dat je nog van haar leest op facebook. Vreselijk mens.. Nu organiseren ze ook nog een soort van slecht aftreksel van een babyshower, heb gezegd dat mn schoonma verjaardag viert die dag. Ze is wel echt jarig maar viert t altijd anders achja lekker boeiend... Heb echt geen zin om bij al die mutserige zeurwijven aka moeders te gaan zitten. Zo das eruit haha! En ja heb er al 1150 onnozele zondevanhetgeld kilometers opzitten ik moet zeggen i love drivinggggg... Zaterdag heerlijk dagje Efteling dus flink touren We hebben maar een abonnement aangeschaft hihi!! Ben btw ook nog met de oude auto van Manlief bij de buuf in de auto gereden :S hahahahaha Manlief heeft zon koekblik saxo en buuf ook.. Auto stuurde niet, manlief schreeuwde maar liefst 4x dak niet ka rijden en toen liet ik los hoppaaaa vast in koekblik B haha alles is geregeld met verzekering. Wat blijkt???? Heeft Manlief me een week met een lekke band laten rijden!!!!!!! GRRRR gek he dat dat ding niet stuurt... Nja dat was avontuur zoveel wij vervelen ons nooit! Ohja en 16 augustus gaat de eerste deca dr weer in! We beginnen! En hengelo en zwolle hebben een weegschaalverbod ik word niet meer gewogen! Dit omdat het probleem simpelweg niet bij mij ligt en ik er niks aan kan doen dat Manlief helaas slecht zaad heeft! Ik ben wel bewust en gezond aan t eten dus kom iig niet meer aan Dus we gaan er volop tegen aan. Deca Menopur 150 EH en dan op naar een baby! Lets pray for the best (anders moeten we volgend jaar zomer kamperen met schoonfamilie in zuid-frankrijk) Een baby zal een perfecte smoes zijn IK HAAT KAMPEREN!! Zowww dat was t wel ff hoop dat ik niemand vergeten ben en jullie mn chaos verhaal kunnen volgen
Wat super, dus je gaat toch snel weer beginnen!! Via Hengelo/zwolle dus? WHahaha, o wat erg... Maar had je dat niet gezien dan, dat ie een lekke band had? Gelukkig is het allemaal geregeld met de verzekering, maar daar gaat je man zijn noclaim. 't zou ook echt wat voor mij zijn. Ik kan echt heel goed rijden, maar parkeren ho maar. Kreeg gister ook weer op mijn kop omdat de auto ineens naar rechts duikt zodra je het stuur loslaat. ML zei "heb jij soms weer tegen een stoeprand opgezeten?" - eh... wat denk je zelf? Heb jíj tegen een stoeprand opgezeten? - nee... Nou dan zal ik het wel geweest zijn niet? Fijn hè, zo'n autootje om lekker in te touren. Ben jaloers dat jij zo dicht bij de efteling woont! Ik wil eigenlijk ieder jaar een keer maar dit jaar is het er weer nier van gekomen, het is ook zo'n enorm eind weg... Zucht, nou groot gelijk dat je niet gaat! Kan ook niet zo goed tegen dat gezeur... En dan ook nog op facebook, dat gelijk de rest van de wereld het ook weet Met een baby kun je trouwens ook prima kamperen hoor! Deden mijn ouders ook altijd toen mijn broertje en ik nog klein waren, hartstikke leuk! Mijn man wil ook echt niet kamperen, heeft ie zó'n hekel aan. Ik vond het altijd wel gezellig eigenlijk. Maar all inclusief griekenland hoor je mij ook niet over klagen hoor. Zuid-Frankrijk is wel heel mooi trouwens. Hou je ons ff op de hoogte hoe het gaat met spuiten en FM-en? Dan ga ik vast duimen voor je!!
Haha de wieldoppen van mn bolide zijn ook al gesigneerd door moi! haha das een vrouwending. Mijn slogan is; Ik parkeer niet scheef, de vakken zijn gewoon niet recht! Ik had dat niet door joh met die lekke band. Was al blij dat ik mn rijbewijs heb en mag rijden, let ik toch niet op de banden?? Efteling dichtbij? uuuhmm 1 uur en 3 kwartier rijden.... Hoever moet jij? Wij nemen het zoontje van mijn vriendin weer gezellig mee. Hij is autistisch en is ooit al eens een nachtje met ons meegeweest. Vond hij zooo leuk! Kunnen wij heerlijk een dag van hem genieten. En heeft hij een mooie quality time dag! Ik heb gewoon iets, beter gezegd NIETS met kamperen denk ik! Whahahahaha ben er een beetje bang voor maar we gaan wel hoor moet het toch eens als volwassene proberen om een eerlijk oordeel te kunnen vellen. Heb al geroepen; zolang ik kan toiletteren en douchen aan boord, klaag ik niet 0_o haha I keep u posted. Ben nu al een maand heerlijk aan de pil! Moeheid en zere tieten zijn dus alweer van de partij! -_-
Precies!! Behalve als de vakken scheef zijn, dan kan ik ineens heel goed recht parkeren! Ik moet ruim 3 uur. Mjah, zit dan ook in een enorme uithoek. Leuk dat jullie het zoontje van je vriendin meenemen!!
Oei das wel lang inderdaad.... Heb je aan 1 dag nooit genoeg... Moet je een keer een uber romantische overnachting doen nog voor mini Marliesje er is! Of na de tijd als je het over je hart kan verkrijgen oppas te zoeken hihi of als ze oud genoeg is samen de attracties onveilig maken en ontbijten in de Doornroosje suite Whoehahaha ik draai doorrrrr
Ahhh Danoon, aftellen! Nog maar 4 dagen en dan ga je aan een frisse poging beginnen. En nu moet 'ie goed gaan hoor. Dat vind ik gewoon hahaha. Lekker he als je net je rijbewijs hebt. Ik wilde ook alles rijden tot grote vreugde van mijn man die autorijden altijd maar saai vond (en vind). Nu is het alleen zo dat ik autorijden inmiddels ook niet meer zo'n sensatie vind dus het is altijd spannend wie achter het stuur gaat hahaha. De Efteling was leuk he zag ik. Goeso, en een jaarkaart. Ik hou ook van de Efteling helaas ben ik alleen want man vind ook de Efteling saai Marliesje, hoe gaat het? Lekkerder met de afkoeling? Moest aan je denken vannacht toen ik ZZZZZZZZzzzzzzz naast m'n oor hoorde en vervolgens niet meer sliep door de harde klappen hahaha. Hier de afspraak voor het controle uitstrijkje samengevoegd met een gesprek m.b.t. behandelingen. Dus mijn fertiliteitsarts doet ook het uitstrijkje i.p.v. dat ik daarvoor apart naar een gynaecoloog moet. Scheelt weer tijd. Ik ga met hem bespreken hoe we verder gaan mits ik weer verder mag natuurlijk maar stel dat ik verder mag dan kan ik ook direct door Aangezien hormonen de SLE verergeren wil ik gaan praten over bloedverdunners waar hij ook niet negatief tegenover staat maar ik wil wel alle ins- & outs weten. Wat zijn de negatieve kanten voor mij en kindje tijdens en na de zwangerschap. Ik lees meiden die er echt alles voor over hebben om zwanger te blijven maar ik wil wel een goede afweging maken over de gevolgen want ik moet ook nog wel ff mee en ik wil niet tegen beter weten in een ziek kindje op de wereld zetten. De medicatie voor de SLE helpt me echt. Ik voel me over het algemeen genomen beter en was ik normaal iedere dag al kapot als ik opstond, nu zijn er dagen dat ik zelfs energiek uit mijn werk kom. Hierdoor lijken de slechte dagen ook meteen wel HEEL heavy omdat ik nu vergelijkingsmateriaal heb en meteen verlang naar de energieke dagen, maar ach, ik ben al blij dat dit me gegeven is.
@Danoontje, nu nog 3 dagen!! Hier alles goed! De temperatuur is gedaald, muggen zijn weg, ik kan weer rustig slapen. Min of meer, want ik moet momenteel vaak plassen 's nachts... En heb de laatste dagen erg last van mijn buik, maar denk dat dat komt omdat ik al dágen niet meer (ahum ) naar de wc ben geweest, voor andere dingen dan plassen, bedoel ik dan. Heel vervelend, heb ik mijn hele leven al met vlagen, volgende week is het waarschijnlijk weer over, maar nu is het even vervelend, omdat het allemaal voor extra druk in mijn buik zorgt. Maar de baby lijkt er geen last van te hebben, die is nog vrolijk aan het zwemmen en boksen, dus ach, dan maakt het me ook niet zoveel uit. Maandag zijn de meubels bezorgd en geplaatst trouwens, dus het begint nu echt ergens op te lijken. Ik moest wel een beetje wennen, want ze zijn gróót! In de babydump showroom valt dat niet zo op, maar in het kleine kamertje keek ik toch even raar op. En zo'n wieg is ook al zo groot, passen wel vier baby's in, misschien nog wel meer! Dacht dat ik meer ruimte over zou houden. Maar inmiddels al weer gewend en ben er wel heel blij mee. Het is mooi spul, en stevig/duurzaam. @Jordan - Fijn dat je de afspraken kon combineren, dat scheelt idd weer extra vrij en gedoe. Wat betreft de terugplaatsingen. Ik snap dat je het niet ten koste van álles wilt doen. Gewoon goed informeren. Maar hoezo ziek kindje? Is SLE erfelijk, of bedoel je door de medicijnen, dat dat misschien kwaad kan? Het is wel heel erg fijn dat de medicijnen goed werken en je super dagen ertussen hebt zitten! Altijd vermoeid zijn is helemaal niet leuk. Genieten van de goede dagen en de slechte met blik op oneindig uitzitten. Je hebt nu in ieder geval wel weer de mogelijkheid om vooruit te kijken en te beseffen dat er ook weer goede dagen komen. @Poppetje, zijn jullie alweer terug van weggeweest? Hoe hebben jullie het gehad?
Hahaha Danoontje, nu nog maar 2! Aftellen want overmorgen mag je dus al! Marliesje, kan me voorstellen dat de daling in temperatuur heerlijk is. Ik vind het zoals het nu is ook prima als de zon zich maar regelmatig laat zien vind ik het allang best Voor die (tijdelijke) verstopping, kun je daar geen poedertje cq. drankje voor krijgen? Er zijn er genoeg die veilig zijn tijdens de zwangerschap. Ik heb er ook regelmatig last van en gebruik nu om de dag Macrogol en Elektrolyten. Volgens mij is die ook veilig tijdens de zwangerschap maar de arts heeft misschien nog betere. Wat fijn dat de babykamer staat en toch helemaal naar je zin in. Al passen er 4 baby's in de wieg hihi. En ziek kindje bedoelde ik idd van de medicijnen. SLE kan overerfelijk zijn maar in mijn geval verwachten ze het niet. Ik moet wel onder extra (nog meer) controle komen maar da's niet erg. Nee ik ben bang dat medicijnen iets aanrichten. Ik overdenk alles gewoon 100x hihi. Hoop dat Poppetje het lekker heeft/had!