Thanks voor de tip, maar het probleem heeft zichzelf gistermiddag uit zichzelf al opgelost Ja, dat snap ik. Ik was er ook erg mee bezig toen ik met de pil stopte, omdat ik ook medicijnen gebruik. Heb toen eerst zonder medicijnen geprobeerd, maar dat was geen succes. Aan de huisarts heb je niets want die zeggen meteen, nee geen medicijnen whatsoever. Maar goed, uiteindelijk toch weer met medicijnen begonnen (toen in overleg met een psychiater, die hebben er in dit geval tenminste verstand van) en toen bleek dat er ook veel soorten medicijnen zijn die helemaal veilig zijn. (bij mij gaat het dan om antidepressiva) Hoewel er ook een paar zijn die wel echt kwaad kunnen voor de baby. Het is goed om het tot op de bodem uit te zoeken, maar zoek ook vooral studies enzo op op internet, want artsen zijn niet altijd 100% op de hoogte. Wel als het wél kwaad kan, maar als het geen kwaad kan zeggen ze toch vaak dat ze het niet durven te zeggen.
Hoiiiii Morgen uitgangsecho, spannend! Fijn he dat het weer wat koeler is... De zon staat de hele dag op mn werkhol dus ben er ook blij van. Wat een uitzoekklus Jordan maar wel goed van je dat je daarmee bezig bent. Ik snap je bezorgdheid... Tis voor ons ook allemaal zo dubbel. Achter elk vreugdemoment hangt weer een baal/nadenkmoment... Ik ben maar liefst 1 kilo afgevallen haha! jeuujjjj Hoe is het hier?
Danoontje, wat spannend!! Veel succes! Knap hoor, 1 kilo eraf en dat met de nieuwe business erbij; daar zou ik van aankomen,haha. Zag er wel geweldig uit trouwens!!
Heb er nu 2 kilo af en ik moet zeggen das een wonder Nja anyhow, vanavond beginnen met Menopur.... Niet zonder horten en stoten want er was weer een cyste/holte iets wat er niet moest zitten. Dus vanmorgen bloed afgenomen en het gaf geen ustrogeen ofzo af dus dat was ok. Ze hamerde wel ff op mijn progestron dat te hoog was. Daar zei ze heel kinderachtig achteraan; Ja dat is omdat je wat zwaarder bent en je aanzienlijk niet veel afvalt moeten we het er maar mee doen..... Heel apart schoot me eigenlijk weer verkeerd ik vroeg wat dat voor nadelig effect heeft op de stimulatie en behandeling maar daar had ze geen nuttig antwoord op. Dat kon de reden zijn dat ik zo moeilijk te stimuleren ben. Nja hebben ze daar ook weer een mooie smoes voor... Dat zwangere mens in mn omgeving weegt 140 kilo nou wat een progestron heeft die dan!! En ook zwanger..... Dat soort dingen pfffffffffff maarrrr we starten!
Wat een gezeur weer, maar je kunt tenminste starten! En 2 kilo eraf!! Goed werk!! Spannend hoor, hoop dat er nu eindelijk een mooi aantal follikels komt! Hoe is het verder met iedereen? Poppetje alweer terug van weggeweest?
FF en berichtje tussendoor... Heftige nacht gehad, on half 4 wakker om te plassen, wil doortrekken, zie ik dat er allemaal bloed door zit! Paniek, ml wakker gemaakt, vk gebeld, die kwam meteen. Hartje klopte nog steeds mooi, maar ze wilde toch dat ik naar het zh zou gaan. Dus om 5 uur s nachts, naar het ziekenhuis... Half uur aan de ctg gelegen, maar geen weeën activiteit en mooie hartslag. Wel helemaal paars getrapt want mevrouw vind het maar niks, zo'n band om de buik. Echo's gehad, inwendige en vis buik, maar bm hals nog mooi lang en dicht, placenta nog steeds laag maar niet tegen bmmond aan, dus ze weten niet waar het vandaan komt. Vandaag ff ter observatie blijven, hopelijk mag ik vanmiddag weer naar huis...
Dat is schrikken !! Bah ik hoop ook dat het niks ernstigs is en je vandaag lekker naar huis mag. Dikke knuffel voor jullie Ik zit er weer eens helemaal door.. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik weet niet meer hoe en wat! Het doet mij allemaal wel weer heel erg veel. Het gezeur eromheen, het gevoel hebben dat ze er niet achter staan wat ze doen.... En dat ze mij maar moeten helpen.... Ik kamp zelf al dagen met gedachten.... Ze laten me niet los. Ik ben het zat! Misschien moeten we die MMM maar uitgaan. Zorgen dat ons huwelijk weer opbloeit (qua sexleven) en genieten. Samen super gelukkig zijn we wel, maar alles word overschaduwd. Ach jullie snappen me wel.... En dan zien we wel... Mijn binnenste ik dwaalt daar echt naar toe, en manlief merkt dat ook. Die denkt er overigens ook wel zo over. Wie weet wat er gebeurd op de normale weg. Kijk naar Marliesje.. Al is die kans uberklein hij is er! App en praat ook wel met mn vriendinnen en die steunen me, maar jullie voelen mee... Ik moest dit kwijt..... Zal ik de kliniek bellen met deze gevoelens of?
Ben trouwens gister begonnen met 150EH menopur... Mn eierstokken voelen alsof er een bom ontploft... Kan nooit goed zijn.... Nja ik laat jullie nu met rust xxx
Heej lieverd, wat klote Ik vind het zo oneerlijk dat ze zo moeilijk doen en je zo'n rotgevoel geven... kan je niet adviseren, behalve dat je toch blijft hopen op een kindje, en je nog wel pogingen hebt. Zou deze wel afmaken iig... Het is ook zo loodzwaar, al die pogingen, en dan ook nog eens kliniek die je een slecht gevoel geeft... het is ook bijna niet vol te houden. Maar je bent er nu vrij lang uitgeweest en het bleef toch knagen. Anders was je niet weer begonnen met deze poging. Kom gerust klagen hier hoor!! Ik snap je heel goed (wij allemaal denk ik) en als het wat oplucht om even alles eruit te gooien moet je dat doen!! Knuffel voor jou!
Girls. Hoe gaat het hier? Sorry voor mijn tijdelijke afwezigheid maar was het ff beu allemaal maarrrrr eerst jullie. Danoon, lieverd, hopelijk heb je de keuze gemaakt die voor jullie de juiste is. Of dat nu stoppen of doorgaan is. Ik ken je gevoel. Zie nu al op tegen doorgaan straks en dan heb ik nog niet eens een shit kliniek waar ze me zo rot behandelen. Het is allemaal zo vermoeiend en zwaar en je hebt geen enkele garantie. Als jullie keuze is om door te gaan, gogogo maar als jullie hem afbreken, jullie hebben nog even. Als de basis krachtig is dan kan dit er wel bij maar als je het gevoel hebt daar ook nog wat stappen te kunnen zetten is dat zeker de moeite waard. Veel sterkte en wijsheid Dikke knuf! Marliesje, hoe gaat het met jou en jullie beebje? Je gaat bijna de laatste 10 weken in. Zo spannend. Heb je alles al geregeld rondom de bevalling? En al helemaal gewend aan de babykamer. Ben je al nieuwsgierig naar de kleine, hoe ze eruit zal zien enzo? Lijkt me zo leuk om over na te denken! Ik had vorige week een grandioze sjeit week en dan zeg ik zeer bescheiden hahaha. Ik had het benauwd, zat daarvoor aan de prednison, maakte me alleen maar druk. We hebben zoveel meegemaakt, 3,5 jaar geleden ben ik geopereerd wat niet lekker was gegaan en waarvan ik best ff moest herstellen, man was overspannen 2 jaar lang (nu ca. 3 jaar terug was dat begonnen) wat erg zwaar op me drukte, in die tijd was ik alleen bezig dat het goed ging met hem. Had wel die miskramen maar niet echt de tijd om er bij stil te staan. Ik moest ondertussen van baan wisselen en toen het eind vorig jaar eindelijk beter ging met mijn man kwam bij mij de klap van de misrkamen. In februari pauze ingelast om te verwerken toen werd voorstadium bm-halskanker geconstateerd dus eigenlijk tot nog toe weer niet de tijd om die miskramen te verwerken, mede omdat die baarmoederhals maar niet kalm wordt en blijft bloeden. Geeft me ook veel onrust. Dat icm diagnose SLE wat ook wat veranderingen te weeg brengt/heeft gebracht werd me echt teveel. Shit wat heb ik me door de week moeten worstelen. Ik heb met mijn werk afgesproken 3 maanden lang de vrijdagen op te nemen en dat was afgelopen vrijdag de eerste x. Ik voel me inmiddels alweer wat beter gelukkig maar ben wel nerveus voor mijn afspraak voor maandag over 2 weken. Uitstrijkje (waarvoor de uitslag dan pas 1 tot 2 weken later volgt) en gesprek over hoe verder te gaan met behandelingen aangezien ik liever geen hormonen meer neem. Ben echt benieuwd.... Maar ja, nog ff 2 weken doorbikkelen, gelukkig word het weer wat mooier, dan kom ik er wel doorheen. Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het nu met Poppetje gaat!!!
O lieverd, wat naar dat het zo k*t ging, maar je hebt ook zóveel meegemaakt en zoveel ellende over je heen gekregen. En zoals je zegt, zonder ruimte tussendoor om het één voor één te verwerken, want dan kwam het volgende alweer. En dan nog die afspraak over 2 weken, die boven je hoofd hangt en waar je niet gerust op bent. Het gaat ook maar door. Heel fijn dat je nu voorlopig de vrijdagen vrij bent, wat tijd voor jezelf, misschien alles een beetje een plekje kunnen geven. Hopelijk helpt het een beetje... Danoontje, idd, hoe gaat het? Nog wel aan het stimuleren? Al een FM gehad? O, en weet je wat ze zeggen? Spinnen brengen geluk! Hopelijk zit hij nog ergens in een donker hoekje zodat ie je geluk kan brengen. (of jaag ik je nu echt de stuipen op het lijf ) Poppetje, ik word nu ook onderhand wel benieuwd hoe het gaat hoor! Hier alles goed. Van de week uiteindelijk wel een nachtje in het ZH doorgebracht, nog aan de CTG gelegen ivm de vele harde buiken. Ze kwamen wel heel regelmatig, dus weer een arts erbij, BMmond opgemeten, maar die bleef mooi 4,4. Volgende dag mocht ik weer naar huis, en doe nu wat rustiger aan. Maar ben er nog niet klaar voor hoor Jordan, moet nog heel veel wassen, strijken, dat soort toestanden, nog wat lampjes&accessoires kopen, en vooral, ik heb pas over 4 weken de 'bevalafspraak' met de vk. Nou kun je ook wel bevallen zonder die afspraak, maar wil toch wel even graag mijn wensen kenbaar maken. Niet dat ik er heel veel heb, behalve dat alles in overleg met mij gebeurd. (geen gyn's die in het wilde weg dingen gaan doen zonder dat ff te melden, want daar kan ik echt slecht tegen) Moet wel zeggen, mijn verblijf in het ZH was zeer aangenaam. Kreeg steeds kopjes thee (waar ik helemaal níks voor hoefde te doen), eten was echt lekker, als toetje zelfs brownie-pudding met karamel gehad, zo luxe eet ik thuis niet eens! De douche was heerlijk, termostaat kraan met enorm grote kop erop. Dus die 3 dagen daar na de bevalling gaan we vast prima overleven ('t is net een all-inclusive hotel, het enige wat miste was een zwembad aan het voeteneind...)
Hahahaha je verblijf in het ziekenhuis klinkt bijna als een luxe vakantie op de Bahama's alleen missen de Bahama's nog maar goed, da's een kleinigheidje. Hihi. Wel rot dat het nodig was trouwens maar fijn dat alles toch in orde blijkt te zijn. Extra controle kan nooit kwaad. Ga je nu wat minder werken (en laat je de mannen het sjouwwerk doen )? Of is het lastig om werk te minderen? Wel goed op jou en mini-jij passen he! Van beiden is er maar 1 (sprak moeder overste haha).
Nee, ben nu gestopt met werken, alleen nog af en toe eens invallen als dat nodig is. We hebben een nieuwe chauffeur aangenomen, dus ML hoeft nu niet meer te rijden, kan dus alle dagen op de zaak zijn, en dan hoef ik dat dus niet meer. Heel fijn!! Want we moeten geen gekke dingen hebben idd!
Oh wat goed. Als ik je altijd over het werk hoorde zal het wel ff een flinke stap zijn geweest om die beslissing te nemen maar goed dat je/jullie die keuze hebt/hebben gemaakt.
Hoi dames, ben jullie niet vergeten! De cryo is niet goed ontdooit dus nu weer wachten op mijn menstruatie.. Pffff ellende!!!! Danoontje, we gaan samen de strijd aan tegen de kilo 's met een km of 150 tussen ons.. Marliesje, ik hoop dat ze voorlopig blijft zitten. Met onze achtergrond is een zwangerschap nooit zorgeloos! En Jordan, de dag voor mijn verjaardag moet jij goed nieuws krijgen!!!
Heh Poppetje wat ontzettend balen zeg. Dus nu nieuwe poging? Wel beetje kunnen uitrusten tijdens je vakantie? Dikke knuf. En danoon ook dikke knuf en Marlies en baby van Marlies natuurlijk óók
Poppetje wat balen!! Weer een maand voorbij... Hoe was jullie vakantie? Wel een beetje kunnen genieten? Danoontje hoe gaat het nu? Nog bezig met stimuleren? Jordan, wanneer moet jij naar het ZH?
Ik mag me volgende week maandag ochtend melden. Uitstrijkje en gesprek over mijn medicatie voor het geval ik wel weer verder mag. Dan nog wel 1 á 2 weken afwachten of ik überhaupt door mág maar goed. Kon het maar allemaal meteen heh. Pffff. Dat wachten. Nou ja, hopelijk laatste keer wachten op zo'n rot uitslag En jij bent alweer de 30 weken voorbij Marliesje! Goooood!