Yesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MORGEN 12.45 TERUGPLAATSING!!!!!!! Het zag er wel goed uit. Wel ietswat vocht maar dat schijnt normaal te zijn. Dus morgen gaan we ons gouden ei ophalen, en hopen dat de andere 2 in de vriezer kunnen.... Hopen jullie nog ff mee lieverds??
Wat een goed nieuws! Veel succes en ik zit te duimen! Semmy en Chaben, weten jullie al wat over de terugplaatsing?
Morgenochtend tussen half 10 en 11 uur word ik gebeld over de uitslag en dan ook over de eventuele tp die zal dan op zondag zijn.Vind dat gewacht maar niks hoor je zit echt in de zenuwen van zal het wel of zal het niet zo zijn. @Danoontje:Jeeeee toppie meid dat is goed nieuws om te horen. @Chaben:En weet je de uitslag al ben zo benieuwd?Ja de pijn word nu wel steeds minder alleen als ik veel loop blijft het heel gevoelig hopen dat het morgen beter gaat.Vanacht heel klote geslapen bleef plassen zeg hebben jullie dat ook gehad??? @Marliesje Dat is goed nieuws meid dat de overige 2 goed doorgedeeld zijn en nu in de vriezer liggen hopen dat je die voorlopig niet meer nodig heb.
@Marliesje: Nog gefeliciteerd met je vriezertjes! Hoop dat ze nu niet nodig zijn, maar ben wel jaloers hihi. Hoop ook zo dat de mijne ingevroren kunnen worden
Hallo allemaal, jahoor, er heeft bevruchting plaatsgevonden! Dus...morgen terugplaatsing 14:45 uur. Heel spannend. Geen idee hoeveel en hoe goed de embryo`s zijn, maar dat horen we morgen van de arts! Sorry, niet zo goed ingelezen maar iedereen heel veel succes(ff het naampje kwijt van de dame die morgen ook terugpl krijgt) en semmy..ik duim voor je! xxx
Gefeliciteerd! Laat even weten hoe het gegaan is, en hoeveel emmy's er waren! Hoor je morgen ook al of er nog een paar de vriezer in kunnen?
Ik heb nog best buikpijn, maar oke ik ben in totaal 22 keer geprikt... Denk ook dat dat niet gek is. Snachts wordt ik ook wakker met erge pijn, dan moet ik indd ook plassen. Heb nog echt zon gekneusd gevoel, ook als ik moet poepen ja nja tis niet anders hihi. Eierstokken zijn apart van de baarmoeder dus neem aan dat het geen invloed heeft op eventuele innesteling, anders hadden ze me wel niet laten gaan. @ Chaben: Ook succes vandaag.. Heel apart ik moest eerst ook om 14.45 later belde ze met 12.45 haha komt vast helemaal goed met ons! Zo ff douchen en dan gaan met die banaan!
Jeeee morgen de terugplaatsing om 11.00 uur. Van de 3 zijn er 2 embryo's goed doorgedeeld ben zo blij is het toch niet voor niets geweest. Danoontje en Chaben veel sucses vandaag met de tp.
Semmy, wat fijn! Wat een goede score! Danoontje en Chaben, veel succes vandaag! @danoontje - vandaag is voor het eerst dat ik geen buikpijn meer heb, ik heb ook voor het eerst weer een spijkerbroek aan ipv mn joggingsbroek. Maar het heeft dus wel 5 dagen geduurd, pffff.... Hopelijk is het bij jou nu ook gauw voorbij.
Ja helemaal goed gegaan! mn embryootje zit erin Gekke ervaring, maar helemaal geweldig. Van de 7 bevruchting waren er 4 toppers, de mooiste hebben ze uitgekozen en als de overige 3 morgen nog zo mooi zijn worden die ingevroren.
Heb een hele mooi terug gekregen, ze zagen zelden zulke mooie embryo's... Dus we zullen zien. Ik had al napijn van de punctie, die is nu nog erger door dat gedruk met die echo gisteren. Ze kon mn bm niet vinden, ik heb een wat dikkere buik, dus daar had ik dr al voor gewaarschuwd.... Dus op de gok terug geplaatst, zit er keurig in later gekeken met inwendig. Alleen heb ik nu meer pijn hoop dat dat niet erg is denk het niet aangezien eierstokken en baarmoeder apart zijn. De andere 2 liepen iets achter, dus krijgen we een brief van , hoop t zooooooo! Chaben: Super! Nu wachten samen
Wat fijn dat je zo een geweldig embryootje had!!! Die moet wel blijven zitten en dan nu wachten.... ben wel een beetje blij dat we samen wachten, dat voelt niet zo alleen heel veel sterkte, hopenlijk verdwijnen de pijntjes gauw voor je. Ik heb nergens last van behalve pijnlijke borsten en misselijk heel raar. zal dat toeval zijn, of is dat normaal zo snel na een tp? ik was het gisteravond en vanochtend weer. iemand ervaring mee? nou ik denk aan je. xxx
@danoontje - mooi dat het zo'n super embryo is! Wel balen dat je nu meer pijn hebt, had ik de middag na de tp ook, maar de volgende dag niet meer. Inmiddels voel ik helemaal niets meer. Wel wat gevoelige borsten, maar dat zal de utrogestan wel zijn. @Chaben - spannend hoor! Het zijn ook bijwerkingen van de utrogestan, maar ik hoop voor je dat het daar niet door komt! Ik begin een beetje de hoop te verliezen, gisteren en vandaag voel ik dus helemaal niets meer, en ik heb net het idee dat het niet goed gekomen is. Ergens denk ik dat als het nog zou leven ik toch iets zou moeten merken? Maarja, misschien zegt het wel niks, in een normale cyclus zou ik nu nog niet eens een week na mn eisprong zitten, dus dan voel je ook nog niks natuurlijk.
Hey, lang geleden dat ik hier nog eens gepasseerd ben, maar heel fijn om te lezen dat jullie nu in de wachtweekjes zitten. Fijn om over de toppers te lezen. Ik duim voor jullie!! En ik kom zeker nog eens terug kijken. Danoontje: bij mij hebben ze gezegd dat de dag na de tp, of de dag van de tp meestal de pijnlijkste is. Klopte bij mij wel. Ze hebben er natuurlijk ook wel heel veel bij je aangeprikt. Dat kan haast niet zonder napijn gaan. chaben: Misschien nog steeds pijnlijke borsten en misselijk van de pregnyl? Ik had daar zw.schapssymptomen van. Ze zijn nooit weggegaan
Heej Karnijn, leuk dat je hier nog even komt kijken! Hoe gaat het met jou nu? Alles goed? En met de zwangerschap?