Dikke knuf meid, maar je mag de moed nog niet opgeven. Je zit nog maar op 9 dpo. Er zijn weinig vrouwen, tot nagenoeg geen, die dan al een positieve test in handen hebben hoor. Dus ja, volgens mij is het echt nog wel te vroeg om iets te zien. Positief is dat je nu zeker weet dat de ovitrelle eruit is. Test overmorgen nog eens en zelfs dan: nog geen grote paniek als hij nog niet positief is.
@danoontje - meid wat balen. Zo ging het bij mij ook, de ene middag was hij nog positief, toen negatief, en ik helemaal de moed kwijt. Maar het kan nog wel dagen duren voor je weer positief test. Probeer het gewoon dinsdag nog een keer. Ik hoop zo voor je dan ie dan weer positief is. @Hier - ik voel me verschrikkelijk beroerd. Gisteravond/nacht een enorme migraine aanval gekregen, uiteindelijk niet gewerkt, heb een paracetamolletje genomen maar dat hielp natuurlijk niets. Ben al dagen hondsmoe, duizelig en slaperig, en voel me enorm depri. Ik geef de utrogestan er de schuld van, want dit is ook zo'n beetje de hele lijst bijwerkingen (op een paar na) en kan niet wachten tot ik ermee mag stoppen. Wat een rotzooi, kan me niet voorstellen dat dit goed voor je lijf is. Verder hoopte ik dat de test vandaag wat donkerder zou zijn, maar 't is nog steeds een schaduw van een streepje, niet anders dan gisteren. Ben zo bang dat het niks wordt.
@Chaben:super nieuws meid toppie man.Dat heb ik ook hoor ben ook zo moe en me (.)(.) zijn gewoon opgezwollen ik heb al geen kleintjes zelfs me vriend zei het van zoooo hahaha hij is echt een van de borsten die die vind het niet erg hahaha. @Karnijn:Wel heel leuk hoor een ventje die kan je echt stoer aankleden.Zelf heb ik een dochtertje van 5 en ze is gek op jurkjes en staartjes echt een meisje meisje hahaha.Ik wist nog wel dat ik net in verwachting was van haar en gewoon 100% wist dat het een meisje was en me gevoel had gelijk. @Deb27:Veel sucses maandag meid. @Danoontje:Jammer meid maar misschien is het gewoon nog te vroeg om te testen,vandaar dat ik dus nog niet test. Hoe moeilijk het ook is maar wacht gewoon nog even tot volgende week zo loop je je alleen maar gek te maken.Het zijn 2 lange zenuwslopende weken.Houd de moed erin meid hoe moeilijk het ook is en als je ff wil zeuren en klagen ga lekker je gang daar zijn we ook voor meid.Dikke knuffel @Marliesje: Voor jouw ook een dikke knuffel meid.Jeetje migraine is niet fijn weet wat het is. @Hier:Ben s'middags echt zo moe dat ik er gewoon aan moet toegeven s'avonds lig ik zodra ik de utro weggewerkt heb gelijk op bed en val als een blok in slaap.Me borsten klappen zowat uit elkaar hahaha verder wat drukkend gevoel onder me navel. Wat duurt wachten toch lang zeg van mij mag het gauw de 23e zijn
Allemaal bedankt dame's... We slepen elkaar erdoor... Is ook nog veel te vroeg wat haal ik me ook in mn hoofd! 6 dagen na tp... Morgen vieren we gezellig onze verjaardagen we zijn 2 dagen na elkaar jarig dus ff lekker afleiding.. En zolang mogelijk de test drang onderdrukken...
@Marlies: Lekker rustig aan doen meid! Die utro is ook regelrechte smeertroep! Dat ze daar dan ook niet een spuitje voor hebben we spuiten ons toch al de tieftaf! T lekt eruit en bahbah,, wil ook niet teveel in mn broek leggen schijnt ook niet goed te zijn. Maarja langleve de wasmachine!
danoontje, dat is denk ik ook te vroeg hoor... ik had na mijn tp getest op dag 11 na punctie en zag ook een streepje, uit eindelijk was dat niks... het kan natuurlijk zijn dat het bij jou wat langer in je lichaam blijft, die ovirtrelle ofzoiets ...rustig aan doene n lekker genieten van jullie verjaardagen!!!
Nou, mijn testje is hier nu omo wit, ik heb ook geen zere borsten meer. Denk dat het voorbij is. Als dit een normale cyclus is zou ik morgen ongesteld worden. Dus ik wacht even af of dat gebeurd ivm de utro. Maar ben er vrij zeker van dat het einde verhaal is.
@ marliesje: is het nog niet een beetje te vroeg? 11 dagen na tp? oowwww, ik hoop het ECHT NIET voor je:x @semmy: hoe is het met jouw? moe, moe, moe? spannend he dat wachten! @danoontje: hoe is het met jou? Hier, nog steeds redelijk relaxt. wel wordt ik steeds nieuwschieriger naar wat de uitslag is. Heb wel al wat kwaaltjes, maar kan ook van de utro zijn tja, het aftellen is begonnen...nog 4 dagen tot de test!
Dat jullie het allemaal volhouden, niet testen... @chaben, het is wel vroeg, maar anders kan ik het streepje van donderdag en vrijdag niet verklaren. Dat was 13 dagen na de pregnyl, dus kan nooit meer van de pregnyl zijn geweest. En waarom was de test zaterdag dan helemaal wit. Mjah, zeker weten doe ik het ook niet, nog geen ongi, dus ik wacht het nog steeds af...
Ik hou het ook niet vol hoor! Vandaag (dag8) issie nog wit... Ik had ook nog 11 dagen na ovitrelle een streepje dus dat kan. Ik heb er ook nog weinig vertrouwen in... Mijn vriend is erg positief trouwens. @Chaben: wat ben jij er rustig onder... Maar dat is natuurlijk het beste... En laat jullie niet voor de gek houden de kwaaltjes komen ook door de utro.. Hier vanmorgen ook nog gehoord dat t bijna 2 jarige dochtertje van mn vriendin is overleden Ze loopt ook nog overtijd van de 4e alles tegelijk... Zo oneerlijk!
Jeetje wat erg, was ze ziek of was het erg onverwacht? Hier ook weer een witte test. Gisteren/vandaag mn nod, dus ik weet zeker dat het voorbij is. Hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kan ik tenminste met die utro stoppen. Heb een enorm rotweekend gehad, wist eigenlijk de hele tijd al dat het mis was. Ik denk dat het wel even heeft gepakt, maar dat het donderdagmiddag mis is gegaan. Toen kreeg ik ook even buikkrampen en 's avonds die migraine aanval. Donderdag nog een licht streepje (dinsdag was ie spierwit dus kon echt niet meer de pregnyl zijn) vrijdag was het streepje nog steeds even licht, zaterdag wit, en vandaag wit. Danoontje - ik blijf nog steeds voor je duimen hoor, en voor Semmy en Chaben natuurlijk ook!
Ze is verdronken in een vijver... Ik heb nog wel een sprankje hoop, maar ook niet veel.. Ik denk ook wel dat dat bij deze behandelingen hoort, dat je je als vrouw gewoon erg onzeker voelt en er ook geen vertrouwen in ''durft'' te hebben. Ook is het een zelfbescherming he... Nou ik zit nu op dag 9, zal mijn benieuwen... Ik heb nog niet de echte ongi krampen gevoeld maar wel steekjes..
Wat enorm verdrietig zeg... Misschien is het ook wel zelfbescherming ja. Bij jou kan het ook best nog, het is nog vrij vroeg.
Hallo allemaal... Vandaag dag 10 aangebroken.. Nog steeds zo goed als wit Pffff wordt het echt zat, op dag 10 moet je toch al wel wat kunnen zien? Sorry dat ik zo zeur, maar als het niet lukt moeten we weer helemaal opnieuw.... We hebben eergisteren een heel goed gesprek gehad... Dat plaats ik ook alleen hier omdat het in real life echt prive moet blijven... Liep er al 2 weken mee rond, en was er ook echt helemaal down van. Overwegingen zijn moeilijk te maken pfffff. Maar heb hem wel eerlijk gezegd dat nog een behandeling nu misschien geen optie is. Dan moet ik in de ziektewet blijven want werken en die behandeling,,, ik kan het niet echt respect voor degene die het kunnen. Mijn baan kan ik echt niet kwijt raken ivm schuldentraject. Daarnaast denk ik weer what the f*ck laat ik mijn kinderwens beïnvloeden? Als ze me willen ontslaan moeten ze dat maar doen... Als ze het maar in de ziektewet doen... Maarja moeilijk moeilijk dus... We hebben zelfs over een donor gepraat. Als het nu niet lukt eerst een jaar zelf proberen en anders voor een donor gaan.... Ik vond persoonlijk de behandeling echt erg zwaar met alles erop en eraan. Nja wou het ff kwijt..
@marliesje: wat klote zeg! kan me voorstellen dat je er gek van wordt! @danoontje: ik heb wel eens gelezen op het forum dat iemand teste op dag 11, niks... en op dag 12 positief??? dus geef de moed nog niet op (geld ook voor marliesje trouwens) Hier nu nog redelijk kalm, ik test niet van te voren omdat ik niet het idee heb dat dat 100% te vertrouwen is, nog 2 daagjes wachten, donderdagochtend bloedprikken tussen 8 en 9 en dan...wachten Dát stukje lijkt me wel zenuwslopend, die paar uur voor de definitieve uitslag, hihi.. ik ben nog niet ongi, maar heb al zo vaak gelezen dat de utro het tegen kan houden, dus ik blijf maar zo kalm mogelijk en wacht het af. Morgen onze trouwdag, dus lekker even relaxen samen.
Even een kort berichtje vanaf mee werk Meiden kom op hoor positief blijven allemaal hoor! Het is heel moeilijk allemaal he maar het kan allemaal nog he die positieve test. Een hele dikke knuffel voor jullie Ik probeer snel weer te reageren hoor maar zit even met drukte met alles voor mee auto regelen want heb vorige week en aanrijding gehad dus van alles regelen...
Kom op meiden ik straal wat positiviteit naar jullie uit.Wanneer is de dag dat jullie kunnen testen??Juist om die reden wacht ik gewoon tot zondag dan is het 14 dagen na me tp anders maak ik mezelf knettergek. @Danoontje:Ja heb het gelezen stond in de telegraaf als we over hetzelfde meisje hebben dat was in overijssel.Sneu hoor vooral voor haar ouders moet er niet aan denken om je kind te verliezen....krijg er gewoon rillingen van. Ja meid het is ook best een pittig traject en het is idd heel goed om met je partner alle scenario's te bepraten en wat voor jullie de beste optie is. @Chaben:ja nog steeds moe hahaha.Ik ben er ook nog vrij rustig onder ik test zondagochtend pas en dan zien we het wel.Vind het wel reuze spannend hoor Marliesje:Ohh ik hoop het niet voor je meid hoop nog steeds dat je een positieve test in je handen krijgt.Wanneer is je testdag?? Ikkuh:hee getver niks ernstig toch????
Danoontje, wat hefig zeg!! meiden probeer positief te blijven, ik denk aan jullie en hoop op goed nieuws over een paar dagen!!! Hier, gister echo gehad en begonnen met spuiten...morgen weer heen...hopelijk van het weekend de punctie