@Marliesje:He wat klote zeg vind het zo jammer voor jullie.Maar neem aan dat je wel doorgaat??? @Chaben:gefeliciteerd meid wat super voor jullie echt gaaf johh.Hoe voel je je en wat voel je eigenlijk??? @Danoontje:meid doe rustig aan en laat je lichaam ff lekker tot rust komen en zie dan welke weg jullie gaan bewandelen nadat jullie het gesprek met de mogelijkheden hebben gehoord. Over 3 dagen mag ik eindelijk testen ben zo benieuwd wat de uitslag zal zijn.ben nog steeds heel erg moe en heb het sinds gisterenavond steeds koud en een soort raar weeig gevoel in me buik...ik weet niet wat ik hier van moet denken allemaal.
Hoi semmy, ik heb wel wat kwaaltjes (waarvan ik steeds dacht dat het ook van de utro kon komen) wat gevoelige borsten,eerst heel erg later en nu weer wat minder, moe, met vlagen misselijk...maar wat echt opviel en wat niet beinvloed wordt door de utro was dat mijn broeken vervelend zitten als ik zit. Het "drukt"op mn buik wat een weeig gevoel geeft. en een "vol"gevoel in mn onderbuik, met wat gerommel af en toe en af en toe niet..hihi. wanneer moet jij ook alweer testen? ben het hele weekend weg en niet in de buurt van een computer, maar ben erg benieuwd!!! en derest bedankt voor de lieve berichtjes en medeleven..xxx
@Chaben - wat super!!! GEFELICITEERD!!! Ik ben echt superblij voor je, helemaal met jullie voorgeschiedenis (al bijna verwerkt dat je nooit kinderen zou krijgen) en dan nu toch zwanger! Geniet ervan! @semmy - jazeker! Eerst nog de cryo's, en als dat niet mag lukken, dan gewoon weer een nieuwe poging. Hoop dat het niet nodig is natuurlijk...
@Danoontje: wat erg dat het niet gelukt is, vooral omdat het toch zo zwaar is voor je. Ik hoop dat jullie een goed gesprek hebben binnenkort waardoor je met een goed gevoel verder kan, op welke manier dat ook zal zijn. @Marliesje: ook balen voor jou En ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk is positief te blijven, ook al zijn er nog cryo's en nog meer ICSI's. Ik duim alvast voor de volgende poging. @Chaben: GEFELICITEERD!!! @Semmy: wat spannend dat wachten. Ik duim nog even voor je.
Gefeliciteerd chaben!!! Fantastisch nieuws Marliesje: sneu, echt. Hoop dat de volgende cryo een plakkertje is Danoontje: ik hoop dat jullie een een oplossing vinden waar jullie heel gelukkig van worden Semmy: nog twee daagjes... Spannend. Hoe hou je het niet testen toch vol?!
Nou hier is het ff een raadsel mss kunnen jullie me helpen. Ben dus op dag 11 beginnen met bloedverlies... Echt heeeel weinig, gisteren bijna niks verloren en nu ook weer... Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb nog wel negatief getest op dag 11...
ow danoontje dat is wel spannend! Geen idee, maar ik heb al tig vreemde verhalen gelezen hier op zp, met een goede afloop. Ik zou me nog eens aan een testje wagen. Het lijkt me dat je na een tp van een bevruchte eicel toch een deftige bloeding zou moeten hebben, maar ik heb hier niet echt ervaring mee.
@danoontje - gebruik je nog steeds utro? Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Bij mij was het ook eerst heel weinig, en pas vandaag is het echt enorm losgebarsten. De tampons zijn niet aan te slepen... Maar ik hoop natuurlijk enorm op een innestelingsbloeding voor je!! Test anders nog een keer, volgens mij is vandaag of morgen toch je officiele testdag? @deb - hoe is de punctie gegaan vandaag? Is er een eitje meegekomen? Ik hoop het heel erg!
@marliesje, ja vanmorgen punctie gehad, ging goed. er is gelukkig een eitje mee gekomen. nu maar hopen dat er een goede bevruchting gaat zijn...zondagochtend horen we of er een tp gaat zijn... hoe is het met jou? hou je het een beetje vol? en danoontje?
Wat fijn dat er een eitje is, ik ga hopen dat ie goed deelt! Hier alles goed, nog steeds erg verdrietig, maar dinsdag gaan we op vakantie en daar kijk ik erg naar uit, dus dat leidt wel af. Gelijk na de vakantie naar het zh voor evaluatie, en informatie over de cryo terugplaatsing(en), hopelijk kan ik dan gelijk die cyclus verder!
deb--> hoe is het gegaan vandaag? danoontje en marliesje--> oh meiden wat oneerlijk en k*t zeg! ik baal heel erg voor jullie... het is jullie zo gegund ook. danoontje, doe rustig aan hoor, neem je tijd met alles te verwerken en jullie weten zelf wat het beste is voor jullie rust... het is ook allemaal zwaar en je gaat eventueel weer verder zodra jullie eraan toe zijn. ik vind het zelf opzich ook wel fijn die lange stop die ik gehad heb (diep van binnen wou ik het niet maar achteraf een goeg gevoel erover) en nu heb ik ook echt weer de energie om verder te gaan en eigenlijk geen geduld meer... rust dus vooral uit en je krijgt vanzelf het gevoel wel weer wanneer je er weer echt klaar voor bent. chaben--> wat super meid! gefeliciteerd geniet ervan! karnijn--> hoe gaat het met jou voel je je goed? je bent al over de helft zie ik! wat gaat dat snel zeg! deb--> spannend allemaal weer voor je! ik hoop dat alles goed zal gaan me duimen zullen draaien! hier al 2 weken aan het wachten op een eisprong bah ik word er zo gek van door de spanning vertraagd alles weer lekker bij mij en dan moet ik na komende ongie nog een heel cyclus wachten... gaat zo allemaal lekker lang duren... verder gaat alles nu beetje rustiger aan nog wel aantal dingen regelen hier want auto is dus echt totaloss maarja...
@ikkuh: kan me voorstellen dat je het wachten zat bent...hopenlijk gebeurd er gauw wat! @marliesje: een zware dobber lieverd...maar ooit gaat voor jou dit zonnetje ook schijnen! dat MOET gewoon. @deb: ooowww spannend voor je ik ben bijna net zo benieuwd als bij mezelf moeilijk he, dat wachten bij elke stap...succes! Hier is het heel onwerkelijk nog allemaal ik weet het met mn verstand, maar het moet nog landen in mn hart...voelt nog heel raar om hardop te zeggen: ik ben zwanger...maar wel even een bannertje gemaakt, hihi...
@ikkuh - zo moeilijk dat wachten, ik hoop dat het snel voorbij gaat! @chaben - kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is! Maar het moet heerlijk voelen om zo'n banner aan te kunnen maken! @hier - ben nog steeds een beetje down, maar heb mn hoop nu op de cryo's, en op zich heb ik daar wel een goed gevoel over. En anders doen we gewoon nog een keer een ICSI. Kijk iig wel heel erg uit naar de vakantie eerst, kunnen we een beetje tot rust komen en weer wat energie op doen!
chaben--> geniet er maar van hoor en laat het lekker rustig tot je door dringen marliesje--> doe rustig aan hoor en hou maar goed de hoop op je cryo`s die zijn gewoon perfect. deb--> spannend nu dus 2 weken wachten en dan testen? echt super!!!
@deb27: Fijn meid! Ik duim ook voor je Hier is t officieel mis. Sinds vrijdag is het los gekomen. 1 okt eindgesprek. En dan bespreken hoeveel kans wij hebben op natuurlijke manier omdat wij ook vrij snel icsi hebben gedaan. En het is mij lichamelijk zo tegen gevallen van de 20 follikels maar 1 embryo.. Dus zoals we t nu zien geen behandeling meer.. Kan ook niet in de ziektewet blijven gaan...