danoontje--> daar mag je ook wel blij mee zijn scheelt een hoop gedoe he, en ga je nu ook in de ziektewet met je werk of probeer je door te werken? wanneer verwacht je je menstruatie? hier helemaal happy maandag het amc gebeld omdat ze 2 weken geleden mij hadden gebeld maar ze zouden me man bellen dus hij terug gebeld en zou terug gebeld worden en dat gebeurde niet dus ik afgelopen maandag gebeld om te vragen wanneer ze hem gaan bellen dus stond niet ingepland dus dinsdag zouden ze terug bellen dus ik tegen me man gezegd dat ie maar meteen moest doorgeven dat ik me menstruatie deze week wel zou verwachten vanaf die 1ste temp. verhoging en dat we dus nog een ronde moesten wachten maar dat dat dus ook wel langer zou duren dus hij dat doorgegeven en toen hebben ze gekeken in de planning en nu mochten we al beginnen deze week zodra me menstruatie kwam dus ik helemaal blij natuurlijk en nu super blij dat ik woensdag ongie werd dus ben officieel weer begonnen... alleen heel gedoe met me ingevroren eitjes die bij het mck liggen en anders ingevroren zijn dan dat het amc doet dus ook het ontdooien gaat anders dus hopen dat dit geen problemen gaat opleveren nu als het goed is weten we morgen weer meer erover.
Ikkuh: Fijn meid!! Echt super spannend Hier hebben we nu nog ff alles op alles gezet haha vorige week vrijdag mn ei gehad wie weet..... Weinig hoop enzo maarja. Zo op t fietsje naar de apotheek om alvast mn nieuwe junkie xl op te halen. En dan hopen dat mijn ongi goed optijd komt, of helemaal niet we zullen zien. Hoe is het hier met iedereen? Tis wat stilletjes.... xxx
Hoi meiden De operatiedatum is bekend op donderdag 25 oktober gaat het gebeuren dan word ik geopereerd aan me schouder. We zijn vorige week bij de gyn geweest voor de evaluatiegesprek.We gaan na me operatie weer verder met de behandeling van onze cryo in eigen cyclus ff geen medicatie heerlijk zeg.Mocht deze mislukken gaan we verder met icsi 2 Ikkuh: spannend hoor meid ik duim voor je
Hoi Wel fijn dat de datum bekend is Semmy. Is het een vervelende operatie? Of ben je snel weer hersteld? Sterkte en succes alvast! Ikkuh: Ik probeer gewoon door te werken, vandaar het kortere traject. En dan rondom de punctie 3 dagen vrij. Zo hoop ik het iig te gaan doen.
dank je wel meiden! morgen moeten we dus voor een echo kijken naar het baarmoederslijmvlies ik ben heel benieuwd. danoontje--> spannend allemaal meid ik hoop dat het allemaal meteen zal lukken en je erna heerlijk rustig verder kan! semmy--> nog een paar weekjes dus erg spannend die operatie? moeten jullie eerst afwachten met de genezing of mogen jullie echt snel weer verder? ik hoop dat het snel de 25ste is voor je en je er snel vanaf bent!
Hoi allemaal, ik ben weer terug, van een héérlijke vakantie, heb de hormonen en icsi-stress HELEMAAL niet gemist!! @danoontje - wat fijn dat je zo snel weer verder kan, met een verkort en aangepast traject. Ik hoop dat het je deze keer minder zwaar zal vallen! @Ikkuh - Wat super dat je al begonnen bent! Is het met de eitjes verder wel goed gegaan? Vanwege die andere invries-procedure? @Semmy - das vrij snel al, ik hoop dat alles goed gaat en je snel herstelt na de operatie. @Deb - hoe is het met jou? Jouw wachtweken zijn alweer voorbij denk ik? Gezien je niets gepost hebt vrees ik het ergste... Hoe is het afgelopen? @hier - gisteren de evaluatie gehad, en gelijk de cryo tp besproken. Als het goed is wordt ik dinsdag ongesteld, dan doen we die cyclus gelijk de eerste cryo, en bij geen succes die cyclus daarna gelijk de 2e. Bij ons ZH zijn de cryo-cyclussen helaas met hormonen, dus zodra ik ongesteld wordt begin ik met iets wat progynogwat heet ofzo, wat ervoor zorgt dat er geen eisprong is, maar wel een mooie bm-slijmvlies opbouw, en dan 4 dagen voor de tp komt mijn grote favoriet (dus niet) utrogestan erbij. Ik doe mee met de antarctica-trial (misschien komt het iemand wel bekend voor), een studie die onderzoekt of er verschil is tussen cryo terugplaatsingen in eigen cyclus en cyclussen met medicijnen. De reden dat ik meedoe is dat ik dan 50% kans had om in de eigen cyclus groep te worden ingedeeld. (wat ik heel erg hoopte) Helaas kreeg ik vanmorgen te horen dat ik dus niet in die groep zit. Nou ja, hopelijk vallen de bijwerkingen van de utro deze keer mee... Nu maar hopen dat de ongi mooi optijd doorkomt, dinsdag denk ik, maar omdat dit de eerste cyclus is na de hyper-stimulatie weet ik niet zeker of hij net zo precies op tijd is als anders...
marliesje--> heerlijk dat je dat gestress even lekker heb kunnen vergeten altijd fijn spannend allemaal ook weer voor je ik hoop dat je snel ingi bent en kan beginnen je zal dan met progynova starten denk ik? daar ben ik mee gestart heb dus gisteren een echo gehad en baarmoederslijmvlies moet tussen 8 en 10 mm zijn en was 7,5 dus gaat de goede kant op. kwa eitjes moeten we nog even afwachten het ontdooien gaat denk ik gebeuren wanneer ze bevrucht moeten worden... erg spannend allemaal
Het is idd progynova ja, wist het even niet meer uit mn hoofd. Het gaat dus al hard de goede kant op bij jou! Zo spannend dat het nou eindelijk zo ver is voor jou! Je hebt er best wel heel erg lang op moeten wachten. Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!
Marliesje: Wat heerlijk dat je lekker ff weg bent geweest. En fijn dat je snel weer verder kan gaan voor een tp. Ik duim dat alles goed verloopt meid! En de een doet het zonder hormonen en de ander zonder... Ik persoonlijk denk niet dat het verkeerd is het met hormonen te doen, dan heb je in ieder geval ''meer'' zekerheid voor een mooie bmwand. En ja die heerlijke utro bah bah bah. Ikkuh: Ik leef met jullie mee. In ieder geval al een heerlijke vooruitgang zo dacht ik voor jullie! Hoe ging het dee 15e? Hier: Aan het wachten op de ongi (hopelijk en volgens planning voor maandag) Het liefst niet in het weekend omdat ik op de 2e dag moet starten met gonal f. En als ik in het weekend word schuift dat logischerwijs op. Marlies ik ga voor een verkort traject weet niet of je dat had gelezen of dat je toen al lekker weg was. Omdat t me zo tegen is gevallen ga ik meteen stimuleren en laatste 5 dagen remmer bijspuiten dan ben ik als t goed is na 2 weken spuiten klaar voor de punctie. En ze gaan goed meten als er weer teveel zitten word de poging afgebroken. Telt niet mee voor een poging dus dat geeft me een gerust gevoel. Ik probeer nu ook tot de punctie gewoon lekker door te werken en dan 3/4 daagjes vrij en weer beginnen. Ik merk alwel dat er nu meer rust is. Ik werk nu elke avond zodat ik smorgens naar afspraken kan gaan. Hoop ook dat ik me zo blijf voelen.
@hier:Ik word volgende week donderdag om 10 uur geopereerd en moet dan 1 nachtje blijven. Het herstel duurt wel een aantal maanden krijg ook 2x per week fysio. We gaan in november voor tp in eigen cyclus, want we hebben nog 1 cryo in de vriezer en mocht deze poging niet lukken gaan we in december door voor icsi nummer 2.
@danoontje,marliesje,ikkuh: wat spannend weer allemaal! Tijd voor een babyboom hier. ik bid,duim en hoop voor jullie mee. @semmy: nog een weekje...vervelend dat je dat tussendoor hebt. Hoop dat je snel hersteld van je schouder. Ik hoop echt dat we met zn allen op 31 december kunnen proosten op alle mooie baby`s die er gaan komen in 2013!!!
marliesje--> spannend meid ben je al begonnen met progynova? danoontje--> ook spannend voor jou! ik hoop dat alles gewoon goed en snel mag verlopen! zonder stress semmy--> spannend allemaal nog even weekje zal zo voorbij vliegen! chaben--> ik hoop het ook allemaal mee voor iedereen dat we echt allemaal positief het nieuwe jaar in mogen dus ik hoop dat ik mee mag proosten met dubbel friss hier was maandag de echo wat minder gegaan er was niks bijgekomen het was 7,5 en nu had ik een ander die de echo deed en hij zei 7,0 dus eigenlijk was ik best teleurgesteld... ik vroeg ook meteen of dat minder kan worden omdat het de keer ervoor 7,5 was maar hij zei dat word niet minder maar hij maakt de meting krap en een ander weer wat ruimer maarja was dus gewoon hetzelfde. morgenmiddag moet ik weer dus hoop zo dat het nu wel gegroeid is en anders willen ze dan ik i.p.v s`morgen en s`avonds 1 pilletje dat ik er 2 neem. ach ja ik ben benieuwd
@semmy - fijn dat je maar 1 nachtje hoeft te blijven, kun je daarna lekker thuis herstellen! @ikkuh - nah, wat balen! Hopelijk krijg je nu ineens een groeispurt in je bm slijmvlies! @danoontje - ik had het gelezen, heel fijn dat het kan zo, met dat verkorte traject! @chaben - ik hoop het ook, zo heel mooi zijn! Begin jij al wat gewend te raken aan het zwanger zijn? Of kun je het nog steeds af en toe niet geloven? Hier - nog steeds niet ongesteld. Had dinsdag al ongesteld moeten worden, al 3 dagen krampen en hoofdpijn en zere borsten, vanmiddag rond een uur of 5 werden de krampen ineens heel erg, dacht, nou, daar is het eindelijk, maar nee, nog steeds niks. Had al wel gelezen dat na een ICSI cyclus je eigen cyclus wat van slag kan raken... Gisteren zelfs maar even getest, omdat mn temperatuur ook nog heel hoog was, maar uiteraard spierwit. Vanmorgen was mn temperatuur flink gezakt, dus het zit er echt aan te komen. Ik hoop dat het snel doorbreekt, want ik heb dus enorme hoofdpijn, en weet uit ervaring dat dat binnen een half uur over is als ik eenmaal begin te bloeden. Verder voel ik me nog steeds niet heel geweldig. Op vakantie heb ik het echt helemaal uit mn hoofd gezet, maar sinds ik weer terug ben voel ik me gewoon best kl*te en verdrietig. Mjah, het is niet anders...
marliesje--> balen hoor dat het nog niet is doorgezet ik hoop dat het nu wel is doorgezet... vreselijk is dat he dan ben je weg en gaat het goed en zodra je terug bent denk je er toch weer over na... ik hoop dat het allemaal snel mag gaan voor je zodat je weer snel jezelf kan worden. hebben jullie het ook dat je echt jezelf een beetje kwijt raakt? ik ben gewoon echt niet mezelf merk ik gewoon minder vrolijk enzo... wij waren vrijdag weer naar het zh gegaan en nu was het iets gegroeid was nu 7,8 dus nog net niet genoeg nu is me dosis verhoogt naar 2 tabl. s`morgen en 2 s`avonds en dan woensdag weer terug nu hopen dat het dan allemaal in orde is en het echt spannende kan beginnen we hebben nu 2 weekjes vakantie en ben dus zo blij dat we niks geboekt hebben dus even afwachten wie weet de 2de week even een paar daagjes weg ofzo en morgen gaan we met het dochtertje van me neefje (heeft onze trouwringen aangegeven met de bruiloft) naar een pretpark ze is 4 jaar dus dat is wel heel leuk is echt een lief kind
Hier heeft het gisteren doorgezet, gelukkig (en eindelijk) dus ben nu ook met de progynova begonnen. Spannend hoor, ik hoop dat het nu dan even lekker doorgroeit tot woensdag en dat ze de terugplaatsing kunnen inplannen! Wat jij zegt heb ik ook hoor, ben niet mezelf, voel me gewoon chronisch ongelukkig, hoewel ik best nog wel plezier kan hebben enzo, maar vroeg of laat komt er altijd een punt dat ik het verdriet weer voel zeg maar. Heel veel plezier morgen! Welk pretpark gaan jullie heen?
Hallo allemaal! Heb goed nieuws!!!! Ben ongi geworden dus morgen bellen voor uitgangsecho en spuiten met gonal-f en.................. Wij gaan TROUWEN!! whoeehoeee 26-07-2013 gaat het gebeuren!! Dus ja ben helemaal happy!!! Als een klein kind dat op schoolreisje gaat haha slaap er zelfs niet van... @Marliesje: Wat heftig dat je je zo voelt meid ik heb me ook een hele tijd zo gevoeld.... Ben nog erg onzeker over de volgende poging maar we gaan er tegen aan. Maar gelukkig ben je weer begonnen ik duim voor je meid! @Ikkuh: Veel plezier vandaag! En wat balen Ik hoop ook dat je snel verder kan.. Wel vervelend zo.. @Semmy:Sterkte met je operatie meid! En veel beterschap alvast met herstellen. En hoop echt dat je je planning kan aanhouden.
marliesje--> spannend allemaal weer beginnen! wanneer moet je nu naar het zh voor een echo? danoontje--> wow! wat super gefeliciteerd!! dat zal vast een super geweldige dag gaan worden wel heel fijn iets leuks in het vooruitzicht! ik hoop dat de tijd allemaal snel gaat en het snel zover is. en dan hopen dat deze ronde raak is en je misschien wel met zijn 3en kan trouwen! spannende tijd allemaal voor je chaben--> hoe is het met je? wanneer heb je een echo of heb je die al gehad? want krijg je niet snel het hartje te horen? be heel benieuwd wij zijn gisteren dus naar julianatoren gegaan is echt helemaal geweldig voor die kleintjes we hebben echt genoten met der. ze had zo`n plezier en is helemaal verwend haha en vandaag tot mijn verbazing werd ik gebeld door het zh en we moesten woensdag weer voor een echo maar nu vroegen ze of we morgen willen komen omdat er wat uitgevallen is en als me bmslijmvlies dik genoeg is dan komt het allemaal mooier uit met de planning want dan willen ze woensdag een bevruchting doen en dan zaterdag eventueel een terugplaatsing dus word nu wel echt heel spannend!