dank je wel meiden! ik heb vanmorgen een test gedaan en die was ook positief dus ben de dag hyper begonnen chaben--> ik kan me voorstellen dat je ook een en al stress die dag had vreselijk is dat... hoe is het met de andere meiden? semmy hoe is het nu met je? en met de operatie? voel je je al beter worden? en wanneer kan je weer beginnen met iui?
owww marlies...wat een rot nieuws meid! Ga je meteen door voor de volgende poging? Semmy; hoe gaat het met je? en met alle andere meiden? Ikkuh hoe voel je je? Zelf; hier gaat alles prima, wel erg moe maar met een paar weekjes zou ik weer wat energie moeten krijgen... vandaag 1e afspraak verloskundige; geweldig leuk wijf, relaxt en we liepen bovenop het uur, nog een half uur uit. hartje weer gehoord en ...tralala... we krijgen volgende week nòg een (extra) termijnecho. kunnen we stiekum nog een keertje gluren.Hèèrlijk.
Fijn dat alles zo goed gaat, dat moe zijn schijnt erbij te horen. Ik heb het ook, maar dan van de utro Gelijk door kan bij ons zh helaas niet, pas eind februari is er weer plaats, dus het is weer wachten nu...
Hallo meiden Meld me weer eventjes haha.Het gaat al ietsjes beter de pijn is er nog wel en ik moet voorlopig nog in de sling zitten, maar s'avonds mag hij af en dan moet ik me arm ondersteunen met een kussentje. @Chaben:Ohh wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord en nog een extra echo wat gaaf zeg. Mooi om te horen dat je je verders goed voel op de zwangerschapskwaaltjes na hahaha. @Marliesje:Ach meid wat klote zeg dat is wel weer balen. Jammer dat je pas in februari weer terecht kan. @Ikkuh: De operatie is goed gegaan ze hebben me slijmbeurs en een stukje bot weggehaald bij me schouderdak voor meer ruimte. Het gaat elke week ietsjes beter maar we zijn er nog lang niet hoor, maar beetje bij beetje kom ik er wel. @Hier: Ik ben zaterdag ongi geworden en zondagochtend heb ik de ff verpleegkundige gebeld om verder te gaan met de behandeling.We hebben nog 1 cryo in de vriezer en op cd 10 moet ik beginnen met ocutesten en zodra deze posi is dan word 5 dagen later de tp gedaan(als de cryo goed ontdooid). En anders gaan we in januari verder met icsi 2.
Hallo allemaal!! Ik lees mooi nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd ikkuh!!! Wat fantastisch dit... Verder lees ik niet terug heb veel gemist maar denk dat jullie me wel bijbabbelen... Hier ook onverwacht goed nieuws... We wouden een jaar rust maar vanmorgen moest ik op controle en alles was zo mooi in orde dat we vandaag weer gaan starten! Met het korte traject, begin dus meteen met Gonal-f vanaf dag 5 komt er een 2e bij een ''remmer'' en dan dinsdag 1e fm. Als alles goed loopt ook al snel erachteraan de punctie. Ben heel blij met dat korte traject... Toen mijn beste vriendin gisteren zwanger bij me kwam werd het me teveel ik wil dat ook!!! Dus dit was echt de perfecte timing en het goede nieuws!! Verder heb ik ontslag gekregen op mijn werk... Op een hele vervelende manier maar ben er beter uit gekomen dan als ik daar zou blijven werken. En rust is nu gegarandeerd. Zit nu via het uwv in de ziektewet. Dus ik ben weer helemaal terug, en hoop dat ik nog mee mag kletsen hihi, had gewoon ff rust nodig van alles. Ben ook helemaal weer positief !! We gaan ervoor!! Hoe is t hier met iedereen?? xxx
Marliesje: Wat een k*t nieuws... Weet zo goed hoe jij he voelt bah wat balen.... En pas in febr weer plek dat is ook minder.... Dit is niet wat ik gehoopt had voor jou..
Helaas niet zwanger. Had al zo'n voor gevoel. Die krampen de hele tijd, die had ik de 2e poging ook en toen was het ook niet gelukt. Ik had ook helemaal geen gevoelige borsten zoals de 2 keer dat er wel hormoon gevonden was. Op naar Düsseldorf eind januari. Hopelijk hebben andere hier meer succes
Aaaah Ddees balen sterkte meid.... En wil je ons op de hoogte houden van dusseldorf? Onze 3e poging gaat daar ook gebeuren.
Ja dat is goed. Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd anders kan ik je later misschien niet meer terugvinden
Geaccepteerd Zoals je een paar berichten terug kan lezen beginnen wij vandaag aan poging 2, met een kort traject. Dat houd in dat je de decapeptyl gewoon overslaat. Je begint meteen met Gonal-f en de 5e dag komt daar Orgalutran bij tot de punctie. Dus spannend weer... Mijn 1e poging was in alles een hel. Maar ben weer positief. Had toen 20 follikels en maar 6 eitjes en er was er maar 1 over....
@Dees - Wat balen, en wat verdrietig. Ik hoop dat je in DD meer geluk zult hebben dan hier! @Danoontje - Spannend, dus toch een nieuwe ICSI! Balen dat je ontslagen bent, maar op zich wel fijn dat je nu iig tijdens je ICSI niet over je werk in hoeft te zitten. @Semmy - Klinkt heftig, die operatie. Hopelijk heb jij met je cryo meer geluk dan ik! Hier alles goed, zitten nu lekker een paar daagjes op Ameland met zn 2-en. Komende 2 maanden gaan we het zelf maar weer proberen -wat moet je anders... Vind het zo raar dat iedereen zo snel door kan, en dat het hier zo verschrikkelijk lang duurt.
Ja ik vind het ook echt shit voor je. Hier hebben ze trouwens wel een kerst stop van 10 dagen. Maar als t goed is red ik het voor die tijd ivm korter traject. En dat korte traject is echt een aanrader!! Je kan er altijd navraag naar doen of dat ook wat voor jullie is. Je krijgt alleen t nodige binnen zeg maar. Je begint meteen met stimuleren en deca sla je over. Na 5 dagen stimuleren komt er een remmer bij die de eisprong tegen houd tot de punctie. Verder is t het zelfde. Dus wij zitten nu allebei al op poging 2 spannend!!
@Hier: Gisteren naar het MCK geweest voor de tp.We hadden maar 1 cryo in de vriezer en we werden zondagochtend gebeld dat deze het ontdooingsproces had overleefd...dus superblij.Om 2 uur was de tp en voordat ik me wilde uitkleden zei de laborant dat het een hele mooie embryo was en dat hij heel goed had doorgedeeld want het was inmiddels al een blastocyste geworden. En tot zijn verbazing was het in de tussentijd van het telefoontje en de tp nog eens verder gedeeld. Hij zei ...zo willen we ze graag hebben dus we hebben een hele mooie kans. Nu die 2 vervelende wachtweken pff maar hoop zo op een positieve test
Ohhh Semmy wauw wat een mooi nieuws! Succes met wachten. Hier alweer 15 dagen aan het stimmuleren, het gaat wat traag. Eenheden omhoog sinds gisteren nu vrijdag weer meting. Zie weer erg op tegen de punctie, ga wel vragen of het dit keer iemand anders mag zijn die hem doet. Vorige keer was het binnen 10 min klaar. En heb al meer negatieve berichten over hem gehoord en gelezen. Dus mss lag het niet aan mij. Hoe is het verder met iedereen?