Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had het vorige keer geloof ik niet, maar toen met de prognova, voor de cryo terugplaatsing die niet door ging had ik het ook heel erg.

Gezellig, ladies night, ff wat afleiding!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Danoontje, ik ga voor je duimen vandaag. Hoop echt dat het er minimaal 5 zijn, maar meer is uiteraard welkom!

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Woensdag escape iui. Mooi dat t zo kan. Ik reageer later ff uitgebreid. Ben op de iPhone.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik snap je.. gelukkig dat ze dan wel willen meewerken aan je escape IUI!! Maar had ook wel gemoeten, het gaat om jouw lijf en hier betaal je je zorgpremie voor..

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ze werken niet mee als t minder dan 1 miljoen zaadcellen zijn.
    Maar dat is ook jezelf voor de gek houden als je het dan zou doen.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik was vrijdag al gelukkig dat manlief 1,2 miljoen zwemmers had, waarvan ze niet allemaal goed en mooi zijn uiteraard maar toch. De laatste keer had hij er 200000 dus hij is er toch een miljoen omhoog gegaan. Hoe het komt?????????????? Joost mag het weten...

7. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Kan ook door t eten komen... Sinds vriendlief multivitamines eet is het ook veel beter :)

Ik vraag me alleen af hoe iui gaat, ze spuiten t in de baarmoeder en dan? Vanavond spuit ik Pregnyl... Zwemt t dan vanuit de baarmoeder weg? haha snap dr niks van.

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje, spannend hoor!!

Ze spuiten het in in de baarmoeder ja, en jouw eitje(s) komen daar ook terecht. De zaadjes hoeven dus niet meer door je bm-mond naar binnen te zwemmen maar zijn al min of meer op de goede plaats.

Het schijnt trouwens heel normaal te zijn dat zaad-aantallen veranderen. Mijn man heeft altijd tussen de 1 en 2 miljoen, en toen met icsi 1 ineens een piek van 14 miljoen.

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi dames,
    sorry ik kwam erachter dat ik hier echt heeeeeeel lang niet meer geweest was... weet niet of jullie me nog kennen hoor haha.
    maar heb een heel stuk gelezen erg heftig allemaal wat jullie hebben meegemaakt en mee maken.

meiden de spannende tijden komen er aan las ik dus ik ga hardstikke duimen voor jullie tot me duimen eraf zullen vallen!
    en positief blijven hoor meiden zal ik zowiezo voor jullie doen voor anderen altijd makkelijker dan voor je zelf :)

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je ikkuh, we kunnen wel wat duimen gebruiken!

Hoe gaat het met jou? Zie in je handtekening dat alles goed gaat!

@hier - morgen de 1e follikelmeting, ben enorm zenuwachtig... Daarna gaan we lekker winkelen en 's avonds uit eten. Dan woensdag naar de huisarts voor een uitstrijkje voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Kan mn broek komende week dus wel gewoon uitlaten.

Heb net ook per ongeluk in een ader geprikt, het bloed liep eruit, en meteen een hele blauwe bult eronder. Mn buik begint inmiddels zoiezo vrij blauw te worden. Nou ja, nog even...

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Spannend morgen dus marliesje maar de hele week zo te lezen ik hoop dat alle ellende nu zal uitlopen op Positiviteit!
    Mag nu allemaal wel een keer

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Marliesje, heel veel succes vandaag en wel heel vervelend van een blauwe buik.

Ikke, wat een mooie banner heb je toch :D Hoop dat wij snel een topic met alleen zulke banners hebben. Fijn dat de nekplooimeting en bloeduitslag goed waren.

En ja manlief slikt nu multivitaminen maar hoe langer hij met de drugs gestopt is, hoe beter het nu ook wordt. Al zou ik blij zijn als hij ooit de 14 milj redt. Ben bang dat ze dan echt minimaal een operatie moeten uitvoeren maar ik heb daar toch geen tijd meer voor met mijn 35 jaar :D

13. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Marlies hoe ging t?

Wij hebben morgen de IUI

Pffff heel wat meegemaakt.. Ruzie met de buren 1 hoog. Onze auto total loss en we hebben met spoed een andere woning.
    Dus tussen de bedrijven door verhuizen... Pffffff maar eindelijk een eengezinswoning alleen de omstandigheden zijn niet leuk.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat spannend morgen maar wat gebeurd er allemaal bij jullie? De auto totalloss, zijn die buren wel fris?????

Ik ben in Zwijndrecht geweest en zij gaan de echo's tussendoor maken voor Gent. Dat scheelde al. Gent heeft gebeld, mijn TSH is iets aan de hoge kant voor een mooie innesteling dus krijg hier medicatie voor. Heb ook mijn AMH en die was nu 4,4 dus heel mooi voor deze oude doos :D

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Wij woonde in de asociaalste straat van de plaats omdat we snel wat nodig hadden. En een half jaar geleden kwamen er op 1 hoog mensen wonen met een drank en drugs verslaving.

Maar we zijn er vanaf godzijdank.

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Niet echt een plek waar jullie willen blijven nee, ik snap dat je blij bent dat je weg kunt. Weg druk nu.. hoop dat de IUI morgen helemaal goed gaat en er 1 raak is.

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje, wat een toestand! Maar wat super dat jullie er nu weg kunnen, ookal is het tussen de bedrijven door...

@poppetje, dat is mooi, scheelt weer kilometers rijden!

@Hier - beetje in shock. Had 16 follikels die al op de juiste grootte waren, dus moest net gelijk pregnyl zetten en heb donderdag ochtend om 8 uur de punctie! Had het op zn vroegst pas maandag verwacht! En ben er nog helemaal niet klaar voor! (had minstens nog het weekend nodig om me geestelijk voor te bereiden)
    Maar wel goed nieuws dus, want 16 is een mooi aantal!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wow wat een mooi aantal!!!!!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is idd niet gek...

@Danoontje - hoe is de inseminatie gegaan vandaag? En hoeveel zaadcellen waren er?

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Succes met de punctie zet em op!!!!

Maar 200.000 :( maar t is binnen.

Deel Deze Pagina