Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    dank je :)

Iedereen hier voelt zich dus bleh momenteel... (wat een zielig hoekje zijn we deze week)

@Jordan - ik ben het al weer vergeten, maar zit jij nou ook aan de utro of niet?

Vandaag voel ik me wel weer wat beter gelukkig, niet zo vreselijk chagerijnig als gisteren. Wel weer naar in mn buik (nog net niet misselijk zeg maar) en moe ondanks dat ik 11(!!) uur geslapen heb vannacht. Ik hoop toch dat het geen bijwerkingen van de utro meer zijn maar kwaaltjes.

Inkopen gedaan voor zondag, 5 flessen wijn en 1 pakje sigaretten. Dus als de test negatief is heb ik genoeg om me helemaal af te reageren. En als de test positief is dan moet mn man maar héél veel drinken en maak ik wel iemand anders blij met de sigaretten. :)

Maar nu eerst twee nachten werken, hopelijk wordt het druk dan heb ik geen tijd om te piekeren...

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Marliesje, ik zit niet aan de utro :) Jij bent iig goed voorbereid en hebt lekker wat afleiding zo ;) hahaha die sigaretten raak je wel kwijt, hopelijk aan een ander stel longen dan de jouwe hihi. Ik duim voor je.

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen?

Hier vannacht tijdens het werk erge buikpijn en steken en krampen gehad, wist zeker dat mn ongi begonnen was, voelde het ook lopen (sorry voor de viezigheid) maar toen ik thuis kwam helemaal niets te zien. Nog steeds niet.
    Tjonge wat een zenuwen, toen nadat ik thuis kwam een enorme huilbui gehad, nu ook weer chagerijnig. Ben zo verschrikkelijk bang voor morgen. :(

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, wat een k#+avond dus :( Maar wel positief dat er tot nu toe nog geen druppel bloed te bekennen is. Wilde je ff heel veel succes wensen voor morgen. Ik blijf duimen. Morgen drukke verjaardag-dag maarrr ik kom zsm lezen of je al wat weet. Sowieso een knuffel voor morgen! :)

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel :)
    Ben je zelf jarig morgen?

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    :)

Nee de verjaardag van mijn zwager én vriendin en vriendin woont op uur rijden en zwager op half uur. Lekker dagje auto zitten hihi.

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel plezier dan morgen! :)

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Pfffff spannend Marlies! Laat je het ons zsm weten?
    Ik duim gewoon nog ff door! Vind het wel positief dat je niet ging bloeden gisteren.... Hoop t zo voor je!

Jordan: Gefeliciteerd fijne dag! Hopen dat er niet teveel sneeuw bijvalt.

Ik heb t recept en de papieren van de kliniek binnen. Vandaag aan de pil beginnen. Ze vroeg of ik na de punctie utro wou of pregnyl spuiten... Utro heeft hun voorkeur dus ben daar maar voor gegaan.... Jammer man als pregnyl nou net zo goed zou zijn scheelt het een hoop gesmeer....

9. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    En mijn sanering is de 1e keer afgekeurd omdat ik een deel van de schulden wel zelf heb veroorzaakt.
    Maar ze zijn in staat om de uitzondering wetboek blabla toe te passen. Alleen twijfelde de rechter of het nu de juiste timing was, en ik het nu wel 3 jaar aan zou kunnen..... Nja ik pin me er niet op vast ik hoor het donderdag.

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
  11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ah meeeeen! Dat zijn echt shit test uitslagen waar niemand op zit te wachten. Damn! Ik ga nog even wachten met gefeliciteerd zeggen ook al is 'ie toch wel echt positief want ik zie het lijntje op de foto! Wanneer ga je opnieuw testen? Ik hoop zo voor je dat ie dan ten minste gelijk is maar nog liever een stuk donkerder!

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Heb je een digitale thuis??? Wat een shit zooi ik wou je zo graag uitbundig feliciteren maar wacht er maar ff mee.

Ik zie zeker een streepje. Met ochtend urine??

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Danoontje, jij hebt vandaag dus de kick off van een nieuwe poging. Zet um op he :) gelukkig geen sneeuw in dit deel van het land. Aangezien we geen winterbanden hebben ben ik daar erg blij mee. Zijn nu pas onderweg naar bday nr 1, helaas anderhalf uur te laat omdat ik gaar was :)

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is wel een goeie danoontje, ik was om 7 uur thuis uit mn werk, heb om 6 uur en om 7.15 nog een kopje thee gedronken, werd om 12 uur wakker, geplast, en dit is dus een test van 12.20 ofzo...
    Maar mn urine leek niet heel licht, maar ook niet heel donker.

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik las in t andere topic dat je ongesteld bent geworden. Heel veel sterkte xxxxxxxx bah bah had t je zo gegund!!!!!

Maar wel fijn dat je zo snel verder kunt dit keer!

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Idd fijn, ik had verwacht dat het langer zou duren!

Voel me best klote, maar wist zondag al dat het niet goed zat. Mn man geloofde mij niet, die is nu echt helemaal verdrietig en boos.

We zijn nu dus alweer aan de laatste vergoede poging toe... Zucht. :(

Jij bent inmiddels al weer met de pil begonnen toch? gaat alles goed?

En Jordan, hoe gaat het met jou inmiddels?

Poppetje - al een poosje niet gehoord, hoe gaat ie met jou?

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, had ook al in het andere topic gereageerd maar vind het echt shit voor je en dat is de milde uitdrukking van wat ik er serieus van vind. Maar zoals gezegd, erg fijn dat je zo snel door kunt en hopelijk is het last but not least. Voor je man ook super rot, het was toch wel goede hoop natuurlijk en als het dan zo afloopt :(

Ik voel me opzich wel goed hoor. Er zijn wat dingen die te linken zijn aan een mogelijk zwanger zijn maar ben niet zo'n freak die overal wat achter zoekt hoor. Ben er ook zo min mogelijk mee bezig maar sommige dingen negeer je zo moeilijk ;) Ben misselijk, hele dag wel maar met name ochtend en avond. Gelukkig hou ik gewoon alles binnen dus heel erg is het niet. Ik loop te boeren als een bouwvakker, ik heb trekkend gevoel rechtsonder in mijn buik richting lies, heb nachtelijke plassessies en schitterende aders op m'n borsten en oh ja, af en toe een opvlieger (???) waarbij ik zo bij de brandweer zou kunnen omdat de kleur van m'n gezicht dan aardig matcht met hun huisstijl hihi. Het zijn dezelfde dingen die ik had toen ik eerder zwanger ben geweest, maar wat helaas wel afliep in een VMK maar goed, het is iig. wat. Maarrrr, ik zit pas op dag 6 na de dag van de tp en het kan nog alle kanten op dus ik maak me vooral geen illusies hihi. ;)

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Klinkt wel veelbelovend!

19. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!

Wat een pech week hebben we he Marlies! Maar hopen en duimen voor poging 3 voor jou.

Hier is even het een en ander veranderd..... Voor ons ff geen icsi meer. Wij gaan toch ons verstand volgen! Eerst alles oplossen en de financiele situatie oplossen en met een schone lei en rust er samen tegen aan. Dit is de moeilijkste keuze ooit, maar voor nu even het beste.
    Ik ga niet aan de pil ofzo dus als er wat gebeurd is het een godswonder. Maar ik verwacht het niet met 200.00 zaadjes. Het schijnt ook moeilijker te zijn voor de zaadjes om in de bm te komen als ze wat zwakker zijn.

Ik ga morgen proef draaien bij Bolletje in de fabriek. Hopen dat ik dat kan bijbenen en volhouden. Ik hoop het zo!!

Ik blijf hier wel gezellig kletsen als jullie het goed vinden :D

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Danoontje, tuurlijk is het gezellig dat je hier blijft kletsen!!!!! Wil graag weten hoe het met je gaat. Wat een stoere beslissing en dat wondertje zou heel welkom zijn, je weet maar nooit ;) Hoop doet leven zeggen ze toch? En morgen proefdraaien, heel veel succes. Ik hoop dat het meevalt en dat er leuke mensen werken want dat is SUPER belangrijk :)

Marliesje, hoe gaat het met je? Het klinkt veel belovend maar gister was het allemaal weer wat minder en dan denk ik...zie je dat ik me geen illusies moet maken. :) Ik probeer dus maar zo nuchter mogelijk te blijven en me vooral niets in m'n hoofd te halen. Hoewel ik zo graag zou willen dat ik al kon testen maar nog een week geduld...

Deel Deze Pagina