@danoontje - wat een moeilijke beslissing! Maar ik begrijp het ook wel. Buiten alle bijwerkingen sloopt het je gewoon toch ook wel. Ik hoop dat je de komende tijd echt even tot rust kan komen. En dat je het naar je zin hebt bij bolletje! @Jordan - Het blijft afwachten, je kunt er toch niet veel over zeggen. Ik duim voor je in ieder geval!
Danoontje, wat een moedig maar zwaar besluit. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat bij Bolletje! en wonder of niet.. ik hoop nog steeds op wonderen hoor.. Het is bij ons net zo klein de kans dat het spontaan lukt.. maar de wonderen zijn de wereld, hoop ik, nog niet uit.. @Marliesje, ik lees het nu pas.. had je al een pb terug gestuurd maar toch nog een extra knuffel voor jou @Jordan, voor jou blijf ik nog even duimen.. @hier, zat verstopt onder de steen, veel afspraken gehad met vriendinnetjes, vriendje etc dus niet online geweest.. maar ben weer onder de steen uit Vanavond alleen weer weg, morgen komt er iemand langs dus hoop het weekend meer rust. Wel behoefte aan. De paragnost komt trouwens 8 april weer.. hoop echt dat ze dan weer meer nieuws kan melden..
Ha Poppetje, gelukkig ben je weer onder de steen uit! Is altijd een stuk beter! Dank je wel voor de knuffel Spannend ben benieuwd wat de paragnost te zeggen heeft! Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt met een osteopaat, vriendin van mij is hier geweest tussen haar icsi 1 en 2, en werd toen met de 2e zwanger. Hopelijk kan hij voor mij ook wat betekenen. Maandagmiddag ga ik er naartoe. Dinsdagmiddag naar het ZH, evaluatie afspraak. Ik ga even vragen of ze mn schildklierwaarden willen checken, las dat het allemaal problemen met zwanger worden kan geven als die afwijken. Ik heb wel een hoop kenmerken van een traag werkende schildklier, dus wil het gewoon even laten uitsluiten. Ik voel me nog steeds ellendig ondertussen, ongi zet nog niet goed door, was na vorige icsi ook zo, en ik doe echt mn best om niet al mn hoop voor de volgende poging te verliezen. Ik moet wel steeds denken aan iets heel idioots dat in december ofzo gebeurde. Er stapte toen een man in de taxi, van een jaar of 50, zag er keurig uit, heel normaal, in pak enzo. Was zijn jas verloren en had nog maar 15 euro, of ik hem daarvoor wel thuis kon brengen. Dat kon wel. Dus we rijden weg, en hij begon gelijk allemaal vragen te stellen, heel direct, of ik een vriend of man had en of ik kinderen had of wilde. Ik was toen een beetje verbaasd door die ongebruikelijke en directe vragen, dus zei ik maar gewoon hoe of wat. (doe ik normaal nooit, gaat verder niemand wat aan die ik verder niet ken) Toen begon hij ineens heel raar te lullen, dat hij een engel was en blabla, en daar heb ik altijd gelijk mn buik van vol dan. Stel ik niet op prijs. Maar hij kwam ook niet echt dronken of stoned over ofzo. Anyway, hij vertelde toen een heel verhaal over dat hij altijd wist wanneer mensen kinderen kregen enzo, zeker bij stellen die vruchtbaarheidsproblemen hebben. Hij zei toen dat ik in februari 2014 mijn kindje in mn armen zou houden. Natuurlijk is het onzin. En toch dacht ik bij de laatste poging ineens, tja, als dit lukt zou ik in november uitgerekend zijn, dus dat klopt niet. En nu bij icsi 3, zou ik idd in februari uitgerekend zijn. En dan vraag ik me ineens af; hoe wanhopig kan je worden?? Dat zo'n ontmoeting het laatste lijkt waar je je nog aan vast kan houden?
Hey meiden, hoe gaat het hier? Poppetje, gaat het beter nu je weer onder je steen vandaan bent? Marliesje, hopen dat de vreemde meneer toch gelijk krijgt. Zou wel heel bijzonder zijn hey! Hoe gaat het verder met je? Danoontje, met jou alles goed? Ik kon het niet laten en heb vanmogen getest. Wo. is de officiële testdag dus wel iets te vroeg. Ik test met kv 2v5 en ipv dat het rechter deel spierwit bleef verscheen er ineens een heel licht tuur streepje. Maar er stond een streepje. Ah well, het kan nog alle kanten op maar zonder hcg geen streepje toch? Nu hopen dat het streepje donkerder wordt, misschien morgen weer poging. Sorry maar ik heb echt geen geduld
Hoihoi, Wat spannend!! Wanneer is officieel je nod? Ik ga duimen dat het streepje morgen donkerder is! Hier alles niet zo heel goed, heb toch best wel een enorme klap gehad van alles, en hoewel is snel door mag leef ik ook echt een beetje tussen hoop en angst.
Kan me heel goed voorstellen hoe je jezelf nu voelt. Het is ook heftig allemaal. We ondergaan alles omdat we weten dat het niet anders kan maar ondertussen is het niet zomaar wat...helaas. Ik hoop wel echt dat je weer wat hoop krijgt en dat alles helemaal goed verloopt. Ik ben trouwens ook heel sceptisch hoor in alles. Zo kan ik me absoluut niet voorstellen ooit zwanger te zijn dus ik ken je gevoel heel goed. Oh ja ik mag woensdag testen, toen is precies 2 weken terug de tp geweest. Qua tijd zou dinsdag mijn nod zijn maar mijn cyclus is wel wat anders gelopen dan normaal. Ik heb altijd exact 4 weken, nu al bijna 6 weken door dat mijn eisprong heel laat was.
Hmmm, ik zie hem zo niet, maar toen heb ik hem even door photoshop gehaald, en als ik het contrast enz wat bijstel zie ik hem idd! Op foto's zijn ze altijd vager dan in het echt. (dat is bij mij tenminste altijd zo) Test je morgen weer? Als ik eenmaal weer met de pil begonnen ben gaat het zoiezo altijd weer beter, dan leef ik weer ergens naartoe. Dus ik moet alleen even deze maand door zien te komen, of waarschijnlijk zelfs nog maar 3 en een halve week. Dan toch maar weer met goede moed ertegen aan!
3 en een halve week klinkt beter dus daar houden we het op! ja weet je, dat wachten is gewoon shit. Maar als je inderdaad eenmaal bezig bent is het ok. Kun je voor leuke afleiding zorgen komende weken? Ja streepje is echt licht. In het echt zie je hem wel beter hoor en een streepje is een streepje maar ik blijf maar gewoon denken dat het niet kan in de hoop dat het straks minder pijnlijk is als ik inderdaad niet zwanger blijk zelf bescherming hahaha
Wanner heb je trouwens de pregnyl gespoten, en hoeveel? Ik verwacht trouwens dat dat echt al wel uit je bloed is hoor. Gewoon morgenochtend weer testen, is ie vast donkerder!
Morning! 28-2 heb ik Pregnyl 5000 gespoten dus die zou er al uit moeten zijn. Vanavond opnieuw getest en hij leek een fractie duidelijker maar nog steeds niet dat je denkt van nou nou, wat een onwijs duidelijke test. Eigenlijk moet je nog steeds wel kijken ipv dat ie er uit springt zeg maar. Ik ga nu pas woensdag testen. Ik zie het wel. Nog steeds geen duidelijkheid dus hier. Werk ze?
Ik heb beide testen met ochtendurine gedaan dus daar zou het niet aan mogen liggen De test van vanmorgen zag er nu net nog hetzelfde uit als vanmorgen dusss op de foto gezet:
Ja hè, geloof het ook wel, zeker toen ik ze gister bij elkaar hield. Vandaag niet getest, best stoer he hahaha. Maar morgen dus D-day
Suuuuper spannend. En dat afwachten ook. Hihi. Hoe gaat het met jou? En hoe was het dagje proefdraaien?
Jordan, hoe spannend!!! Danoontje, hoe was je dagje proef idd? Marliesje, bij jou alles goed? Hier in een dip. kat gisteren naar een nieuw huisje gebracht. Hij vocht continu met 2 van de andere katten, tot abcessen toe en meneer ging sproeien uit nijd. Maar zoveel gehuild dat nu mijn kop uit elkaar knalt en ik zie er niet uit!!
Helaas...ik ben niet zwanger. Ongesteld geworden en een spier witte test dus het heeft weer niet doorgezet.