Wat veel gekletst! Morgen ga ik er dieper op in. Hier wil de ongi niet doorkomen. 8 april ongi geweest en 28 april begonnen heel iets te bloeden en nu staat t weer stop :s morgen echo om te kijken hoe en wat! T kan ook noooooooooit eens "normaal" starten bij mij! Marlies ik begin ook al zo...... En ik merk dat ik dat alleen maar doe om mezelf het mooier te maken dan t is. Mezelf verstoppen. Ik trek t soms ook echt niet meer. Ti's net wat je zegt. We maken onze vergoedingen op en dan " kunnen" we niks meer. Dan dealen we daar ook wel weer mee. Pffffffffff. Tot morgen lieve dames. En welkom dame met de moeilijke naam die ik niet terug kan lezen op de iPhone. Helaas welkom is ons gezellige warme klaag zeur steun kreun en vooral begripvolle lieve nest!
Positief: HET IS LEKKER WEEEEEER. De zon schijnt en dat is voor mij al goed hihi Marliesje en Poppetje, hoe gaat het met jullie? Danoontje, hoe is de echo gegaan? Balen dat het zo raar loopt nu Bluh. Ik hoor morgen of mijn laatste cryotje het invriezen en ontdooien heeft doorstaan. Als dat zo is mag die morgenmiddag gezellig plaats nemen bij mij
Jordan - fijn!! Nu maar hopen dat dít hem dan is! Poppetje - Ook spannend! Ben benieuwd! Danoontje - Hè, loopt het weer allemaal raar! Hopelijk kan je toch snel starten. Hier - nog 2 nachtjes werken en dan... 8 dagen Griekenland!!! Nog even relaxen voor ik weer met spuiten begin.
Lekker genieten en relaxen. Even niet met dit bezig zijn is ook wel ff lekker!!! In ieder geval een hele fijne vakantie!! Xx
Heel veel succes morgen Poppetje. Marliesje, heerlijk zeg, Griekenland. Is jullie echt wel gegund na de afgelopen periode. Lekker van genieten, even samen en even weg van alles!
Hier per woensdag starten met spuiten, eerst decapeptyl en vanaf vrijdag ook gonal f. Volgende week vrijdag de eerste echo en dan eind mei de punctie. Het gaat dus echt weer beginnen. Gek genoeg maar heb er zin in!!!
Super poppetje, kan me voorstellen dat je er zin in hebt, je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Ik vertek vannacht, Jordan, zal voor je duimen vanuit mn luie stoel! Tot over een week!
Poppetje, succes morgen met de aftrap Logisch dat je zin hebt, je kunt weer door. Stilstaan is ook niks. Marliesje, jullie zitten nu heerlijk in Griekenland dus ik denk dat je dit pas leest als jullie terug zijn. Sowieso geniet ze en ben benieuwd hoe het was. Danoontje, hoe gaat het met het nagelen? Al een aantal klantjes?
Jordan, jij op het spannende wachtbankje!!!!!!!! Duurt nog zo lang hè.. hou je dat vol om niet tussendoor te testen???
Ja het altijd oh zo fijne wachtbankje hihi. Ik test vaak de eerste keer op dag 11, niet eerder. De 2e en helaas vaak laatste keer op dag 14 ik heb weinig geduld helaas hahahaha. Hoe gaat het met jou?
Hallo allemaal Zo ff t laptopje gepakt gaat toch makkelijker. Ja met nagelen loopt t langzaam op, maarja wat ik erbij pik heb ik erbij en mond op mond reclame en mn site en dat moet het een beetje komen he. Hier vandaag alles opgehaald bij de apotheek! Gisteren begonnen met Duphaston om de bloeding op te wekken en dan op de 1e dag bellen voor een uitgangsecho. We gaan toch nog een keer het korte traject proberen. Heb het er over gehad met mn favo arts en ze was het met me eens dat 2x te weinig is om nou echt te zeggen dat het niks is. Dus nu met Puregon omdat dat de 1e behandeling echt als een speer ging, en dan als t wat op gang komt een remmer de bij die de eisprong tegenhoud. Ik ben gewoon zo tegen dat lange traject kan er niks aan doen,, blijf t niet snappen... Waarom alles eerst platleggen in een gezond lichaam? (bij icsi ligt het aan de man, dus de vrouw is 'gezond') en de pil en Decapeptyl leggen eerst alles plat. Nu dus nog een keer zonder pil en Deca proberen. Mocht het nu weer op niks uitlopen dan moeten we maar weer het lange traject in, maar ik blijf positief! Ik zal zo zoetjes aan ook eens weer wat vaker online zijn, haal er toch wel veel steun uit alles hier kwijt te kunnen Mensen die me snappen en begrijpen, ipv net doen alsof. Hoe is t hiero?
Danoontje, gewoon lekker vaak je verhaal er uit gooien hoor. Geen probleem, we kennen het allemaal. Maar na jouw verhaal begrijp ik nu ook wat jullie met lang traject bedoelen. Ik had geen idee dat de stimulatie zonder deca ook kan. Is me nooit verteld. Beter hey. Hoe werkt dat dan precies?
Ik heb nu tabletjes om een ongi op te wekken (als ik er op wacht komt t noooooit -.- ) en dan op dag 1 moet ik bellen. Dan word er een uitgangsecho gemaakt om te kijken wat er klaar ligt aan eiblaasjes. Daar word de dossering Puregon of whatever op aangepast. Dan begin je meteen op dag 2/3 met stimuleren. Als er genoeg blaasjes mooi groeien komt de remmer erbij om de eisprong af te remmen tot een eventuele punctie. En bij mij is dit al 2x afgebroken maar ik ga het toch nog een keer proberen en gelukkig doet mijn eigen mening en bevinding er nu ook toe! En mocht het nu weer niet lukken dan gaan we weer voor het lange traject.
Danoontje, ik wacht er ook op. Maandag mijn uitgangsecho gehad. Ik heb zondag de laatste pil geslikt dus had het nu wel al verwacht maar nog geen teken :S Hoe lang duurt het normaal voor je na het stoppen met de pil ongesteld wordt? Was natuurlijk al in geen honderd jaar meer aan de anticonceptie, maar van Gent moest ik..
I dont know.... Ook al jaren geen pil meer gehad. Ik heb Duphaston om bloeding op te wekken, en die komt meestal ook pas na 5 dagen, en begin dan meteen met stimuleren met Puregon. Dus dat is denk ik heel anders als bij jou. Ik denk zo'n dag of 4/5.