Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik snap jouw onzekerheid heel goed.. en wat is wachten tot morgenmiddag dan ineens lang hè. Het liefste wil je dan slapen tot het zover is.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh slapen wil ik sowieso hoor hihi. Dat onzekere is irritant. Bluh. Maar goed, ik probeer hoop te houden :)

Mompelientje, cryo aan boord?

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mompelientje - super! Embryo aan boord dus? nu lekker broeden dus!

@Jordan - ik kan me voorstellen dat je hier helemaal stapelgek van wordt. Ik zie in je handtekening dat je morgen een echo hebt, hopelijk is daar al wat op te zien. Zolang je HCG blijft stijgen moet het goed zijn denk ik. Maar tjonge, wat zenuwslopend. Waarom niet gewoon geen bloed, dan kun je tenmiste een beetje relaxen en genieten.
    Wat is je eigen gevoel? Heb je het gevoel dat het goed zit? Of juist niet? Heb je al wat klachtjes?

@hier - weet niet of ik al ongesteld ben. Drukke middag, dus heb om een uur of 14 een tampon ingedaan die ik zo ga verwijderen. Maar heb het gevoel van niet, voel iig nog niets. Mja, dan komt het morgen wel, daar zit ik niet over in. Hoop wel dat het snel komt, want ik zit vreselijk verstopt en vaak is dat gelijk over zodra ik ongesteld ben... ;)

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, hopelijk goed nieuws na het verwijderen van je tampon????? Anders morgen dan maar maar liefst nu natuurlijk :)
    Ik heb morgen middag echo gelukkig. Gisteravond was ik overtuigd dat het einde oefening was maar ja, geen heavy krampen ofzo dus tot nu toe kan het alle kanten op. Ik heb er leeg gevoel over. Ik vrees dat het niet goed is maar soms denk ik ineens van wel. Lekker heen en weer geslingerd. Qua kwaaltjes, misselijk, erg duizelig, moe, iedere nacht eruit om te plassen, gevoelige voorgevel incl mooie aders erop en koppijn. Geloof dat dit het waslijstje wel was :D

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, dat is wel het waslijstje dat zegt "zwanger". Als je geen kwaaltjes had dan was het wel een beetje zorgelijk... Maar dit lijkt wel goed.

(nog geen nieuws, ben nog niet van de bank afgekomen. Zo moe....)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Aaaaah, lekker bankhangen dan tot je enorm naar de WC moet en je van standje chill ineens de trap op raced hihi. Ja ik probeer me maar vast te houden aan die waslijst haha. Maar het blijft lastig. Ben nu vooral neutraal, reken nergens op. Het beste denk ik. :)

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel slopend zeg... Ik hoop zo voor je dat het gewoon supergoed zit!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Vanavond lekker vroeg slapen, dan is het snel morgen en is vandaag weer voorbij :)

9. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Yo meiden, ze hebben geen cryo's van gemaakt, dat doen ze alleen bij 9 of 10 cellige.

Mijne waren geen matige maar ook geen top, daarom hebben ze twee erin gestopt. (Rijmt nog hahaha).

Dag 1, ik heb nog steeds last van mijn rechte eierstok, de dokters hebben echt zitten poken. Ik heb er nog steeds last van, elke beweging die ik maak doe een beetje pijn. Maar die pijn hoort erbij, hoelang deden jullie erover met de pijn na de punctie? Mijn punctie was op maandag.

Hey Jordan, als ik een rotdag heb gehad, slaap ik meestal ook heel vroeg, of ga ik hardcore videogamen. Dan is de nare dag zo snel voorbij.

Maar je mag pas op 6 juni voor je volgende echo? Dat is gauw en precies 2 weken... Hou vol!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Jeeej Mompelientje, 2 embryo's aan boord. Super. Nu lekker warm houden :) Het slapen is gelukt, als een blok :D Oh ik heb vanmiddag al een echo ;)

Vanmorgen een testje gedaan, lijntje was zichtbaar maar niet zo'n knal test als eerder deze week dus ik vrees met grote vrezen... Nou ja, vanmiddag weten we meer.

Fijne dag meiden!

11. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    lieve Jordan, ik wens je geluk bij de echo.

zwangerschapstesten zijn onbetrouwbaar voor sommige. Vertrouw de dokters en je zult zien dat je hcg is gestegen. Blijf duimen voor je.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, succes straks!!!

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan heeeeeel veel succes, ik duim voor je.

Mompelientje - super, 2 stuks aan boord! Nu maar hopen dat ze blijven zitten. Ik had de eerste keer na de punctie ook lang pijn hoor, wel een week ofzo. De tweede keer na de punctie heb ik alleen de dag van de punctie zelf pijn gehad, en die dag daarna was het al zo goed als over.

Hardcore videogamen? Wat speel je dan? (ik ben een xbox verslaafde, op het moment niet zoveel tijd, maar na de punctie is dat hoe ik de tijd doorkom, haha)

@Hier, vannacht ongesteld geworden, en hoe, haha. Njah, hopen dat het de laatste keer is. :D

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks meiden!

Marliesje, inderdaad hopelijk de laatste keer voor de komende 9 maanden omdat je dan mini-you vast kunt houden :)

Mompelientje, ik herinner me de pijn niet meer echt. Ik denk dat het bij mij dus is meegevallen maar ik vond de punctie wel verschrikkelijk!

@Videogamen, ik ben gek op Super Mario World en Bushido Blade. Allebei spellen uit het jaar 0 en daar houdt het mee op :D

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Idd, het zou mooi zijn!

Die zijn zeker oud, maar oude games kunnen ook vreselijk verslaven zijn.

Hoe laat moet je trouwens voor de echo?

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ja he. SMW kan ik uren spelen. BB kan ik nergens meer krijgen :) Ik moet om 15:15. Nog 3 en een half uur. :D

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoiets kunnen ze dan ook weer niet smorgens om 10 uur doen hè? Nou ja, nog een paar uurtjes idd. Hoop dat je er een beetje doorkomt.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Nee matig is dat he hahahaha. Maar opzich ook relaxed want ik gewoon de laatste 3 uurtjes van vandaag opgenomen dat als het slecht nieuws is ik niet nog een uur op mijn werk leuk moet gaan zitten doen ;)

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is wel weer fijn, kun je lekker naar huis daarna.

@poppetje - ik ben helemaal vergeten op jouw berichtje te reageren! Dus bij deze alsnog. Balen dat het er ineens 2 minder zijn! Maar wat het langzame groeien, zit daar maar niet over in, want nu hebben ze rustig de tijd om goed af te rijpen! Hopelijk zijn het straks super eicellen!

20. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ja precies! Supercellen! Ik had er ook maar 4. Less but more! ;)

Share This Page