Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hier even Miss Ego. Ik ga binnenkort weer aan een nieuwe ICSI poging beginnen. Dit keer maar sceptisch en zonder enige vorm van hoop. Het was te verwachten maar kennelijk hou je toch nog ergens hoop... Vanmorgen bij de echo werd duidelijk dat er geen kindje groeit. Ik heb ook aardig wat bloedverlies inmiddels en ik geloof dat wat er zo nodig uit moest er ook echt uit is nu. Niet zwanger en ik vraag me af of er ooit een stempel met 'echt goed zwanger' bij mijn naam komt te staan. Nou ja, jullie kennen het gevoel wel he?

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    NEEEEEEEEEE!!!

:( Had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Niet eerlijk! Hoe komt het dat je een een mk heb? Hebben de dokters een verklaring voor? Hopelijk krijg je andere medicatie of weten ze de oorzaak? Om gek van te worden!

Ik ken het gevoel, weetje nog de NOD club, ik zat daar 8 maanden lang, en telkens werd mijn naam rood en op mijn gevoel werd de rest roze... Begon alles te proberen, tempen, ovutesten, gyn. bezoeken, mijn vriend veel eten geven, vitamine pilletjes kopen, sporten, ik deed alles eraan. En sommige mensen die drinken en zuipen, roken, gokken, gebruiken drugs en krijgen een kind... Freaking oneerlijk!

Ik blijf hopen voor je Jordan. :( Hou moed en blijf sterk!

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Snik... Jordan, dikke knuffel. Wat verdrietig. :(
    Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Weet je al wanneer je weer aan de beurt bent?

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, wat een teleurstelling!! een dikke knuf voor jou..

en ja het leven is niet fair, sommigen krijgen kinderen alsof het zo makkelijk is en doen er niets voor en wij, bij wie het zo gewenst is, moeten zoveel er voor ondergaan.. :(

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Jordan. Dikke knuffel xxx had t jou ook zo gegunt!
    En inderdaad de vraag ook van mij of ze na hebben gekeken waarom het elke keer net mis is.

In ieder geval veel sterkte en kracht

Wij gaan verhuizen naar een andere plaats. De rust opzoeken.
    Donderdag huisje kijke ! In Hengelo. Lekker dichtbij de kliniek.
    Spullen tijdelijk naar een opslag brengen.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, dat gaat wel rust geven.. een andere plaats, nieuw begin, je hoort vaak dat mensen zwanger worden met verbouwen dus jullie poging gaat gewoon slagen tijdens het verhuizen ;)

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Daar was ik weer. :) Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!!!!

Er is van alles onderzocht. Ik heb een kijkoperatie gehad, diverse bloedtests waaronder hormoonhuishouding, chromosomen/DNA onderzoek (man en ik op evt. afwijkingen), bloedstolling, autoimmuun, schildklierfuncties.... Ze kunnen geen enkele aanleiding vinden. Raadsel dus. Ik heb gewoon een stom lichaam wat dat aangaat.

Mompelientje, hoe gaat het op de wachtbank?

Marliesje, hoe ging het gister met de Gonal? Wat is dat precies? Ken het niet.

Poppetje, hoe gaat het bij jou met het hele circus?

Danoontje, spannend morgen, succes met het huis-kijken. Hopelijk een top plekje! En dicht bij kliniek is fijn, scheelt bakken stress.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn circus loopt, het spuiten van cetrotide in de ochtend is geen succes.. in de ochtend is mijn buik nog plat (jaja kont is groot hoor en benen flink maar buik nou net niet) dus om dan een rol te pakken.. Ga van ellende dan maar zitten, dan kan ik nog iets vastpakken tenminste..
    Morgen naar Gent, hoop op een wonder, maar met mijn lichaam durf ik nergens op te hopen.. is al vaker tegengevallen helaas de afgelopen echo's!!

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Wel heerlijk die platte buik. Oke, nu even niet maar verder... :D Ik had altijd een platte buik tot ik aan de hormonen ging en niet kon sporten door een whiplash (ik ben echt een kneus momenteel haha), sindsdien heb ik wel een buikje. Maar voor jou is dat dus wel een gevecht de ochtenden? Doet het dan ook meer zeer om te prikken? Voor morgen sowieso heeeeeel veel succes. Ik duim!!!!!!!!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Platte buik is prettig maar mijn BMI is 28,6 ofzo dus wel te zwaar.. alleen zit het bij mij bij mijn billen en benen.. Ik ben de peer ipv de appel :(

Jij start overigens ook al weer bijna, gek hè dat we daar naar uitkijken maar is weer een stap richting onze droom!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik was ook peertje. Bij mij zat alles in mijn benen. Deed trouwens ook altijd zeer. Altijd blauwe plekken enzo. Toen hebben ze onderzocht en bleek het Lipoedeem. Iets met je lymfeklieren. Ik kon kiezen, steunkousen of liposuctie en het is de laatste geworden. Nu ben ik redelijk in balans met nu een BMI van 27, 15 kilo aangekomen het afgelopen jaar. Ah well, we moeten het er maar mee doen he :D
    Ik start eind juni, er zit nog hcg in mijn lijf en dat moet er eerst uit... Gezellie ;)

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan - gonal-F, stimulatie, net zoiets als puregon. Fijn trouwens dat je wel gelijk weer verder kunt als de hcg eenmaal uit je lijf is. Wat doe jij eigenlijk, lang of kort traject?

@poppetje - spannend hoor, ik hoop toch dat er nu iets meer is gegroeid.

@mompelientje - hoe gaat het met jou, wanneer is ook alweer jouw testdatum?

@danoontje - spannend! Ben benieuwd of het huis beviel!

Ik ben dan echt de appel onder ons, haha, voor mij is het makkelijk spuiten dus, buik genoeg! Mijn benen zijn dan weer vrij dun. Mijn buik is zoiezo altijd wat opgezwollen omdat ik hele gevoelige darmen heb, maar er zit ook een behoorlijk speklaagje. Hoewel het nu ik ben afgevallen wel minder is. Hoop voor de punctie nog even 1 of 2 kilo te verliezen.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, aahh, ik lees het vaker, Gonal. Nu weet ik wat het is. Ik spoot vorige ICSI Puregon maar moet nu aan de Menopur dus ben benieuwd. En knap hoor, je verloren kilotjes. Ik wil ook nog wel een kilotje of 5 lozen voor de volgende poging. Ga aan de South Beach denk ik. Ohja, ik doe kort. Ik start met Deca op de 1ste dag van mijn nod en dan op dag 4 start ik met stimuleren. Meestal prik je totaal een weekje of 2 voor de punctie incl. de startdagen Deca.

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nou haha ik ben een appel en een peer volgens mij :p een kruizing haha.
    Ben ook wel te zwaar maar net onder de grens.
    Het is bijna 10 juni en dan begin ik weer met de deca en dan 13 juni uitgangsecho.
    Vind het wel spannend en ook wel een beetje eng, maarja we hopen dan ons huis in Almelo leeg te hebben dus rust aan t hoofdje! Dat is ook wel iets wat ik echt voor 10 juni gedaan wil hebben.

Vanavond gaan we kijken naar een huisje hier, maar er werd al geroepen dat er meerdere kijkers waren. GRRRRRR maarja niet geschoten is altijd mis. We hebben alwel besloten dat als dat het niet word we eerst even gaan sparen. En dan in Juli verder kijken.
    Het is echt heel moeilijk en bah wat een ellende... Maar ik wil me niet weer alles af laten pakken :( en hier hebben we wel rust.
    Alleen het idee dat de woning nog leeg moet killed me.
    Gewoon de angst......
    Hoop dat de woningbouw ons daarin serieus neemt en hulp aanbied maar ik heb er een hard hoofd in.

Jordan wel 'fijn' dat er niks is gevonden. Maar dan ben je wel een pechvogel.. Hoop echt dat de volgende ICSI voor ons de finale is voor ons allemaal!
    Mogen wij ook eindelijk een keer?

Poppetje hoe is het met jou? Loopt het nu wat beter? Althans voor jou gevoel want dat is het belangrijkst.

En hoe is het met de rest hier? Mompel nog lekker aan t broeden? Wanneer mag je testen?

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    We hebben wat te vieren trouwens :D ons topic bestaat langer dan een jaar!!!! :D

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, we zijn gewoon kletskousjes :D

We zijn bij Gent bij onze arts geweest en hij maakte zich niet druk. Baarmoederslijmvlies was dik genoeg 8, hij zag 9 eitjes tussen de 14 en 19 en 2 kleinere van 9 dus nu zaterdag 07.50u de waarschijnlijk laatste echo en dan maandag of dinsdag als alles goed doorgroeit de punctie. Hij is wel super vriendelijk, hij is vrij, maar degene die mijn echo maakt moet hem wel bellen, al is hij vrij. Hoe betrokken is dat?! Dat ben ik hier bij het EMC niet gewend geweest hoor.

Zo opgelucht dat hij zich niet druk maakte, hij doet al 30 jaar IVF dus als hij rustig is en zich geen zorgen maakt, wie ben ik dan om dat wel te doen.. dus spannend!!!

17. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi meiden, sorry dat ik niet de paar dagen kon posten. Ik moest een laptop zien te scoren. Ik ben nu op mijn ouders plekkie. Maar ik ga de cookies wel verwijderen van de pc want ik zit niet op mijn eigen pc. Dus eindelijk kan ik een bericht typen inplaats op een mobiele telefoon.

Jordan, ik vind je een sterke vrouw. Dat je gewoon doorgaat! En dat moet gewoon, je blijft door vechten! Hele dikke knuffel.

Ego bericht/

Ik wil zo graag testen maar ik kan niet testen. Dat komt omdat de medicijnen een vals positief kan geven als ik test, dus moet via bloedtest. En geen bloeding hier, maar ik heb altijd elle lange cyclussen gehad van 30 dagen plus. Ik voel me gewoon normaal, beetje pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd. Geen krampen maar een nare verdraaide gevoel van m´n eierstokken, maar die worden steeds minder sinds mijn punctie want dan had ik het toen heel erg.
    Ook zorgen de Crinone vagina gel dat ik geen bloeding krijg. Dus als ik over mijn nod ben en geen ongie heb, hoeft niet te betekenen dat het goed gaat... Dus ik doe gewoon relax, en ik doe het best wel goed en wacht geduldig af.

Iedereen praat over buikjes etc hihihi. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een BUIK heb gekregen, maar dat had ik 2 maanden geleden ook met mijn eerste behandeling. Maar die trainde ik weer weg. Ik doe oefeningen en heb best goed lichaam, ik heb jaren kickboksen gedaan. Ik weeg altijd rond 52 kilo. Maar sinds de hormonen heb ik laatst gewogen dat ik toch wel zo´n 6 kilo ben aangekomen en ook heb ik een ronde buik. Ik krab aan m´n buik en krijg veel strepen en ik weet niet wat het is, maar de crinone gel zorg ervoor dat je een opgeblazen gevoel krijgt en dat heb ik. Door de medicijnen komen er de kilootjes en mijn lichaam voelt slap inplaats van strak. Ikm zit er niet mee want ik weet dat ik er weer eraf kan trainen. Maar ik kom uit een familie waar iedereen overgewicht is. En ik kan ook overgewicht worden, maar ik vind het niet erg, want ik doe echt alles om me goed te voelen en dat is eten. Ja ik ben een emotionele eter. Wanneer ik me rot voel, ga ik snacken. Eten maakt me blij.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Danoontje, hoe was het huis? Ik hoop echt voor jullie dat het top is en dat jullie serieuze kanshebbers zijn! Ja en dat ze niks gevonden hebben is eigenlijk ook wel een beetje jammer anders hadden ze er iets aan kunnen doen. Nu is het gevalletje kerngezond maar toch ook niet, zeg maar ;) En partyyyy... ik praat nog geen jaar mee maar heb gister de (kinder)champagne open getrokken :D

Poppetje, goed nieuws joh! Dus morgen als het mee zit je laatste sneak peek en dan echo inplannen? Ik duim voor een super score.

Mompelientje, dank je wel voor je lieve complimentje. :) Super goed dat je er niet teveel mee bezig probeert te zijn, na mijn laatste tp geloof ik wel echt dat het helpt als je niet te gespannen bent over wat je voelt. Ik hoop dat het opgeblazen gevoel en de andere kwaaltjes natuurlijk wel wat goeds betekenen. Spannennnnnnd!!!! Wanneer krijg je de bloedtest?

Marliesje, bij jou alles goed?

Ik heb mailcontact met dr. S in DD. Ik mailde hem eergister en dezelfde avond reageerde hij. Heb hem net alle uitslagen van de onderzoeken die bij ons gedaan zijn doorgemaild. Ik hoop dat hij nog een optie weet. Eerst poging 2 nog doen gewoon in NL. Als we dan naar DD gaan dan krijgen we ook 2 per keer teruggeplaatst en eerst wilden we het liefst een eenling (maakt niet uit opzich maar we mochten vorig jaar nog kiezen, 1 of 2 teruggeplaatst en we hebben gekozen voor 1 en pas in poging 3 een tp van 2, nu mogen we niet meer kiezen hahaha) maar nu denken we, stel dat het lukt en we mogen een tweeling verwachten is het ook prima dan zijn we in 1 x klaar ;)

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje wat spannend! Ik hoop toch dat jullie het krijgen, ook al waren er meer gegadigden...

Poppetje - eindelijk zeg, ik ben blij dat er nu eindelijk vooruitgang is! Super!!

@Jordan - dat gevoel had ik ook, ik wilde ook liever 1 steeds want ik ben doodsbang om een tweeling te krijgen, dat lijkt me helemaal niet leuk. Maar deze poging gaan we toch 2 terug laten plaatsen. (nu mag het weer) Als ze dan allebei perongeluk blijven zitten dan is dat maar zo dan...

Hier alles goed, eerste mega-grote blauw zwarte gonal-f spuitplek heeft zich inmiddels ontwikkeld. Hebben jullie dat ook? Ik vind het zo raar, van de decapeptyl heb ik nóóit blauwe plekken, en van de gonal-f altijd de ene na de andere.
    Vanmorgen lekker in het zonnetje hardgelopen, zou het dan eindelijk toch een beetje zomer worden?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik vond Decapeptyl juist rotter om te spuiten. Nu in de avond gonal f en dat is geen probleem, de ochtend de cetrotide wel..

Heb pregnyl maar nog niet gehad dus hoe ik dat straks moet gaan mengen?????

Deel Deze Pagina