Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ooooh ja dan snap ik je angst volkomen. Ik zou willen dat ik iets super zinvols had kunnen zeggen nu, maar dat is niet zo helaas omdat je inderdaad af moet wachten. Pfff...Spannende dagen voor jou meis. Hadden ze enig idee hoe dit mogelijk was?

2. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #1322 Mompelientje, Jun 3, 2013
    Last edited: Jun 3, 2013
    ik begrijp je angst, is mij ook een keer gebeurd. Dat vergeet ik dus nooit. Weken lang heb ik zitten huilen en te tobben wat er echt fout is gegaan.

we wisten wat de oorzaak was.

de dokters zeiden dat mijn eitjes (na de mislukte behandeling) niet mature waren. Bij mij ook 13 eruit gehaald maar geen een fatsoenlijk bevrucht.
    ik was te vroeg begonnen met de behandeling (cd1) en mijn vriend had 24 uur laatst sex ipv 48 uur

deze poging dronk hij elke dag verse jus en gebruikte vitamine pillen. Alle beetjes helpen.

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @poppetje - wat fijn! Eindelijk is het bijna zover. En zo te horen wordt het vast een mooie opbrengst. Ik snap dat je nu de zenuwen krijgt, of er deze keer wél mooie bevruchtingen ontstaan. Maar je hebt nu veel langer gestimuleerd, met een lagere dosis. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!

@mompelientje - hadden ze bij jou dan gewoon te vroeg de punctie gedaan? Als ze allemaal nog niet rijp waren?

@Jordan - ik ga straks even lezen in je blog!

Morgen heb ik de eerste follikelmeting, spannend hoor!

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan - tranen in mn ogen van jouw blog...

O, en mompelientje, woensdag dus... nog 2 spannende dagen. Ik duim voor je!!

5. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    De eerste behandeling was de punctie cd10. Volgens follikel meting cd8 rijp genoeg, bleek achteraf veels te vroeg. Maar de IVF lukte bij ons niet, zegt de dokter.

Succes met fm Marlies!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Succes vandaag Marliesje! :) Ben benieuwd naar jouw score!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marliesje, succes!!!

Dames.. mag ik even klagen.. net een vriendin die 13 weken zwanger is van de tweede, dit keer gepland, ondanks dat hun financiële situatie niet goed is en ze een eikel van een vent heeft.. en dan pas na 13 weken het vertellen. Omdat het zo moeilijk is om aan mij te vertellen.. hoe buitengesloten kan een mens zich voelen?????

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Poppetje, daar hadden we t laatst al over he? Hoe oneerlijk!!!!!
    Hier the same.. Halfnichtje van me een kerel die haar slaat en een hele slechte relatie en ook zwanger! GRRRRRR je zou ze....
    Ik duim voor je mee woensdag.

Apenheul was grappig, vooral de doodshoofdaapjes. Maar hoef er niet perse nog een x naar toe.

Mompelientje GEFELICITEERD!! leuke dag gehad met leuke cadeaus? En hoe is het verder met je?

Marliesje hoe was jou score? :) Hoe voel jij je verder?

Wij gaan zo een appartement bekijken!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zooo zenuwachtig en hoop zo dat wij eindelijk geluk mogen hebben!!!!
    Bid al de hele dag hihi.... 10 juni kruipt ook steeds dichter bij dan starten met de deca. Mensen die er geen verstand van hebben zeggen dat we t niet moeten doen. Maarja mogen wij t zelf bepalen? En we hebben nu al zovaak moeten afbreken..... Pfffff zo vermoeiend iedereen met de meningen en zelf 3 kids op de bank en andere problemen!

9. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Jordan jij ook weer een beetje positief? Je moet wel verder he,,, en tis zoooo moeilijk!
    Maar mijn duimen draaien voor iedereen hier.

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Danoontje - spannend, hoe was het apartement?

Follikelmeting wel goed, 7 follikels, moet morgen weer. Ze wisten nog niet zeker of de punctie vrijdag zou worden, of in of na het weekend.
    Ben niet zo enthausiast, 7 is flink minder dan de vorige 2 keer, en toen was steeds de helft leeg. Dus dat zou dan nu maar op 3 of 4 eieren uitkomen. Maar volgens haar is het zo dat hoe meer follikels, hoe meer legen er ook tussen zitten. We zien het wel...

11. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Het poppetje en danoontje, hier bij mij heeft een zogenaamde vriendin een announcement gedaan, toen ze 5 maanden zwanger was. Iedereen wist dat ze zwanger was behalve ik. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik haar zag 2 maanden geleden want op nieuwjaar wou ze alles weten over m'n behandeling. En ik voelde me echt buitengesloten omdat iedereen het wist. Ik ging huilen. Voelde me machteloos, moest ik blij zijn? Eigenlijk wel, maar een goede vriendin zou het mij meteen vertellen...

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Beter zeven mooie eitjes dan 15 van mindere kwaliteit. Is jouw punctie wel al snel!!! Lopen we bijna gelijk ;)

Mompelientje, ik snap je. Ik ben al heel de dag uit mijn hum! Een vriendin deelt dit, alsof het na zoveel weken minder pijn doet, onzin... Nu doet het pijn en voel ik me buitengesloten.

13. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    poppetje heeft helemaal gelijk. Ik had er 13 en geen een bevrucht en deze behandeling had ik er 6 en 4 bevrucht.

ik ken het gevoel, ik voel Me ook buiten gesloten bij familie en vrienden van m'n vriend, feestjes 95% praten ze over kinderen en hun geluk (logisch natuurlijk) ik kan alleen maar observeren en soms doet het pijn omdat de verlangen om een eigen kindje te hebben zo groot is en op mijn gevoel toen ik nog niet aan mmm begon, zo ver...

morgen ben ik om 8 uur bij de dokter, uur van de waarheid... Kan niet slapen, ik vind knap van mezelf dat ik niet getest heb, om eerlijk te zeggen ben ik bang voor de resultaat. Natuurlijk heb ik kwalen maar ik noem het mindf@k Ik wrijf tegen m'n buik en ben lief geweest, ik heb tegen m'n buik gepraat. Nou als dit het niet wordt, dan weet ik het ook niet meer.

14. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik zit nu in de wachtkamer, uitslag krijg ik pas rond 14:00 :)

15. Mompelientje

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    lieve meiden, ik heb toch een plastest gedaan en yaaaay een dikke positief :)

om 14:00 de bloedtest uitslag hihi.

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    #1336 Marliesje83, Jun 5, 2013
    Last edited: Jun 5, 2013
    Mompelientje - jeeee!! Gefeliciteerd! Wanneer heb je termijn echo?

@Poppetje - jij hebt vandaag punctie niet? Hoe is het gegaan? Hoeveel eicellen hebben ze gevonden? Ik ben vandaag ook weer geweest, alles was mooi doorgegroeid, dus ik heb vrijdag punctie. Lopen we idd bijna gelijk!

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mompelientje, gefeliciteerd meid!! Nu spannend of ze beiden zijn blijven hangen..

Marliesje, schelen we twee dagen.. zou leuk zijn als het raak is bij ons allemaal op korte termijn hè..

Hier net terug uit Gent, punctie viel 200% mee behalve dat ik er 08.00u moest zijn en pas na 10.00u de punctie kreeg. Uiteindelijk zijn er 11 eitjes uit gehaald en morgen bellen ze hoeveel er goed waren en hoeveel eventueel bevrucht. Die hele grote was er nog, de arts zei, voor die alleen heb ik twee buisjes nodig als grapje. Ze dachten dat die zou springen vooraf.. is dit een teken? Wordt dit het winnende lot? Ik hoop het..

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    11 eitjes, jeetje wat een hoop! Zoveel heb ik er nog nooit gehad. Ik duim mee voor super-embryo's!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    11 maar morgen hoor ik pas of ze goed zijn.. en of ze bevrucht zijn.. er waren er meer, maar die waren te klein..

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Mompelientje!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoeeeeee
    en nu nog afwachten of t er 2 zijn!!!!!!!!!!!! :D
    Wat geweldig dit!!!! Geeft de mens weer hoop!

Poppetje duimen draaien laat je t ons weten?

EN EN hier is de woningbouw eindelijk wakker. Ze gaan ons helpen aan een nieuwe woning :D

Share This Page