Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, dit moet voor jullie lukken.. op naar een nieuw huis. Nieuw begin voor jou, je man en toch echt ook een baby. Ik WIL dat we dit jaar allemaal zwanger worden hoor!!!

Hier.. van de 11 waren er 8 goed en zijn er 6 bevrucht!!!!! Zaterdagochtend, als ze goed delen, een terugplaatsing! Het EMC heeft dus ongelijk gehad, mijn eitjes zijn niet slecht en ik kan wel normale bevruchtingen krijgen!!

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje wat fijn!!! Het was dus waarschijnlijk die achterlijk hoge gonal-F dosis. Ik duim voor super-plakkers!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Die hoge dosis heb ik nu de laatste twee dagen ook gehad, maar nu vooral lang gespoten en niet maar 7 dagen.. Dat heeft denk ik wel meegespeeld, nu waren de eitjes gewoon rijper van binnen!!!

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, dat is ook zo denk ik, daarom was die hoge dosis zo raar, omdat het daardoor te snel ging. :)

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Poppetje! Wat fijn!

Enne Marliesje succes met je punctie. Je kunt het!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marliesje, ga morgen voor je duimen en zal aan je denken!! Hoe laat moet je? Xx

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel,

Ik moet om 8.30. Maar zie er niet tegenop hoor, is al de 3e keer inmiddels... ;)

Poppetje heb jij morgen al terugplaatsing?

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zaterdag 10.10u..
    Wij waren gisteren ook 08.00u aan de beurt maar werden na 10.00u pas geholpen. :(

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oef, das lang wachten ja... Ik ben morgen de enige, en heb nog niet meegemaakt dat het uitloopt, dus ik hoop dat het goed gaat. Moet ook wel, want als ik 2 uur langer moet wachten is mn dormicum uitgwerkt inmiddels...

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Meiden, sorry voor de lange radiostilte. Was nogal druk (IS nogal druk) en gister vrije dag waarbij ik alleen van de zon heb genoten en niet teveel over baby's heb nagedacht ;)

Mompelientje....YESSS wat een mooie banner meis! Gefeliciteerd. En nu super lief zijn voor jezelf zodat ze lekker bij je blijven zitten. En laat die man van je maar iedere dag verhaaltjes voor lezen, kennelijk vinden ze hem ook lief hihi! Geniet er van meis!

Poppetje, ik kan me voorstellen dat het steekt als ze zo lang wachten. Ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt en ook al wachten ze zo lang omdat zij niet weten hoe er mee om te gaan, het is gewoon echt shit dat ze dat doen!!!! Maar...wat een mooie score qua bevruchtingen. Hopelijk zaterdag tp + een heel zwikkie de vriezer in! Duim duim duim. Morgen weet je het :) En je EIS dat iedereen dit je zwanger MOET zijn deel ik met je hoor!!!

Danoontje, hoezo zeggen mensen dat je het niet moet doen dan? Rare opmerking. En hoe gaat het met huizenjacht? Wel super nieuws van de woningbouw! Met mij gaat het goed hoor. Ben al positiever. Als ik echt ga nadenken over het gebeurde dan word ik verdrietig, daarom negeer ik het maar hahaha.

Marliesje, sorry, ik ben te laat om je succes te wensen maar wel op te tijd om te hopen dat alles goed is gegaan! Viel het mee? Ben zo benieuwd!

Hier, afspraak gemaakt in DD. 31-10 pas. Ik ga ook Gent bellen, kijken hoe het er daar voor staat met de wachtlijst :)

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan, idd, er over nadenken is niet zo goed, voor mij ook niet. Negeren werkt beter!

Hier alles goed gegaan, punctie viel weer erg mee, dit keer deden de verdovings prikjes meer pijn, maar hij gaf er ook 4 ipv 2, misschien omdat ik alleen paracetamol ophad, en een slaappil waar ik niet van sliep maar wel zo stoned als een aap van was.

Uit de 7 follikels kwamen 6 eicellen van hele goede kwaliteit - zeiden ze, dus nu afwachten tot zondag, of en hoe laat we terugplaatsing hebben.

Stom, begin nu toch weer een beetje hoop te krijgen, dat zei mn man ook al. Njah, we wachten het wel af, het is nu of (waarschijnlijk) nooit.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Marliesje, mooie score, ga voor je duimen voor zondag!! Hoop daar je een topper terug krijgt!!

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor jou! weet jij trouwens je test datum al? Voor mij is het de 24ste.

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Marlies nette score ik duim mee!

Poppetje heb je ook cryos? Succes morgen krijg je 1 of 2?

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Marlies, mooie score hoor! Nu duimen dat het allemaal zo top is als het nu lijkt. Maar hoop houden is niet stom hoor. Ik denk dat we dat allemaal hebben omdat je zo graag wil is iedere vorm van houvast er weer 1 toch ;) Wel heel fijn dat het mee viel. Nu lekker rustig aan! :D

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Deze keer blijf ik wel gewoon sporten enzo in de wachtweken, heb het met het zh besproken, maar hardlopen bijv. kan helemaal geen kwaad zeiden ze, terwijl ik daar wel altijd bang voor was.

Wat trouwens grappig was, ik lag vanmorgen op de kamer met iemand van het forum uit een ander topic. Was super gezellig, zo kom je die spannende tijd dat je moet wachten op de eier-uitslag wel door :D

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Heel ego, later meer terug.
    De bekende professor de Sutter die door heel europa andere artsen scholing bij geeft heeft ons geholpen. Ze was super tevreden met ons resultaat. Drie toppers van acht cellen, waarvan één in mijn buik, één van zeven cellen, ook een topper, en van zes cellen die ook goed was en nog één van vier cellen maar die redt de inrichting sowieso niet. Volgende wel horen we hoeveel er ingevroren zijn maar zij vond het er goed uit zien. Zei dat we 40% kans hebben. Zo blij nu!! X

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat goed!!!! Ben zo blij voor je, ga heel had duimen! :D

19. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    oh poppetje, dat is heerlijk nieuws. Nu lekker broeden en positief blijven! <3

dank je lieve meiden voor de felicitaties, 26e heb ik de echo. Dus spannend allemaal!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je mag in Gent pas na je 36e 2 toppers terug.. en dat ben ik pas over een paar maanden.. suf maar ja, hoop dat we volgende week horen dat er cryo's zijn.. hoewel, ik hoop dat deze blijft plakken..

Marliesje, al broedend nu voor jou aan het duimen!!

Share This Page