Mompelientje, wel beter dat je je beter voelt maar denk aan jezelf en je babe hè. Wanneer weet je of ze beiden zijn blijven plakken? Spannend!!!!!!!!!!!! De innesteling kan ook net zo goed in de nacht zijn.. dan voel je het dus niet bewust.. een week na de punctie is morgen bij mij.. maar kan ook zijn dat het eitje eerder of later ontwikkeld en dus de innesteling later is. Buik rommelt wel maar niet extreem veel kramp. Gek gevoel van binnen.. Is maar lastig hoor.. Moet het maar loslaten ofzo. Ben aan het werk, veel vergaderingen en gesprekken met cliënten.. Stervensdruk, dus de werkdag vliegt voorbij. Jammer dat ik thuis weer in slaap stort. Candy crush.. I LOVE IT.. vriendje haat het.. kan ook serieus opgaan in Candy crush, nu level 260
Oh ik hoop zo dat jullie snel overlopen van de kwaaltjes Ik gun het jullie niet je rot te voelen maar wel om zwanger te zijn dus... ik duim Mompelientje, gelukkig dat het beter gaat nu!
Ja donderdag gaan ze de eenheden bepalen... Ooooh candycrush hahahaa zooo ernstig! Wat een lieve foto van dat katje zag ik voorbij komen Nou zijn jullie allemaal aan het broeden behalve Jordan en ik. Wat een hel he die wachtweken?
Wat een verslaafden hier zeg. Ik ben maar tot lvl 14 gekomen ofzo... En toen had ik er geen zin meer in Danoontje spannend hoor!
Danoontje, jij volgt ons iets later.. Jij hebt het lange traject toch? Wanneer verwachten ze dan ongeveer dat jouw punctie zal zijn?? En Marliesje, als ik zo'n spel heb, kan ik me er echt in vastbijten. Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit langer dan een paar dagen in een level heb vastgezeten, 5 dagen op 1 level is het langste. Ken mensen die weken/maanden vast zitten, nou, dan had ik dus wel al gestopt Het is zo druk op mijn werk, en ik wil zooooooooooooooo graag slapen... pfffffffffff.. ohja, en ik wil weten of het embryootje door deelt en hoe het nu is.. maar eh.. daar krijg ik geen antwoord op hè. Beetje jammer weer.. Marliesje, vraag jij je dat nou niet af, hoe het nu is, hoever gedeeld, of het al gaat nestelen etc?!
In de wachtweken voel je van alles. En ik laat me er niet meer door pakken. Het kunnen ook bijwerkingen van alle rommel zijn. Echt knap Jordan. Ik heb laatst 3 dagen cambridge volgehouden wat een hel!!!! Ik denk dat je daar echt klaar voor moet zijn en dat ben ik gewoon nog niet. En indd de 1e is ff vervelend, en nu hopen dat ik niet meer zoveel opvliegers krijg hihi, ik doe zo rustig mogelijk!
Ik zit in level 273 maar heb een cheat op mozilla firefox Ja ik hobbel er een beetje achteraan deze ronde.... Ik vraag het donderdag.
hahaha ik doe het wel zonder Cheat hè, anders is de lol er voor mij vanaf En idd, veel gekke kwalen komen door de utro, die buikkrampen en moeheid heb ik al vanaf de tp. Toen kon het nog onmogelijk genesteld zijn.. Tot hoeveel cellen deelt een embryo uiteindelijk? Voor dat het een klompje wordt, uit het schilletje barst (wij hebben assisted hatching zodat dit makkelijker gaat) en zich in kan nestelen?!
Ik heb ontelbare levens en boosters kan alles zo vaak gebruiken als ik wil... Alleen doe ik dat alleen als ik de level niet door kom haha. Probeer het wel eerst zelf anders is t ook niet leuk meer.
ontelbaar veel levens lijkt me wel prettig!!! hoewel ik ook cheat, als je de datum van je telefoon vooruit zet, heb je weer levens, kun je het daarna weer terug zetten
Juist jij snapt em! Zag ook nog de vraag voorbijkomen waarom mijn vriend niet praat. Dit is deels een raadsel, maar deels weet ik het wel. Wij krijgen straks hulp van maatschappelijk werk. Maar we doen het stap voor stap, eerst een plekje. Hij heeft een erg rare moeilijke jeugd gehad... Toen hij 2 was heeft zn biologische vader afstand van hem en zn zus gedaan. Waarom dit is is me tot nu toe onduidelijk. Daarna is zn moeder hertrouwt, en die man heeft hem en zijn zus officieel geadopteerd. Die man heeft zn zus seksueel misbruikt. Toen is zn moeder weer gescheiden en naar de paaz afdeling 'gevlucht' zo noem ik het omdat ik altijd gewend ben dat je je kinderen onder geen beding en al helemaal zulke omstandigheden niet in de steek laat. Hoe moeilijk ook kop op en je kids opvangen. Toen zijn ze in een pleeg gezin terecht gekomen. En weer terug naar de moeder toen t weer goed ging. Is ze weer samen geweest met een man die ze als hun vader zagen, ook daar is ze weer bij weg gegaan. Toen is hij 9 jaar samen geweest met zn ex die vreemd ging. Ook al 2 mislukte ICSI's. Toen die uit zn scheiding kwam, heeft zn moeder hem de deur gewezen omdat ze midden in een verhuizing zat!!!!!!!!!! Nja daar hoef ik denk ik geen uitleg over te geven. Ook nu ging t niet van harte dat we bij haar zitten. Ze wou ons naar een camping sturen! Nja ze is wel lief maar apart. Ook heeft ze 80.000 euro geërfd. Nou als mijn kind in de problemen zat had ik gezegd hier heb je 2000 euro en los t op samen. Maar ja iedereen is anders. Mijn moeder wil ons zooo graag helpen en die kan t niet, omdat ze is afgekeurd. En het geld niet heeft. En zijn moeder leent ons wel alles, maar toch..... Denk dat jullie me wel snappen. Ze drukt ons op die manier alleen verder de shit in omdat ze zo graag van ons af wil. Oh leen maar leen maar.... Nou als ik zat heb kan iedereen t krijgen! Nu heeft ze de kans alles in te halen en doet ze nog zo... Nja dat was een korte versie
Heftig genoeg allemaal en de één praat makkelijker dan de ander. Mijn leven is ook aardig heftig geweest en ook ik praat niet. Klap dicht, letterlijk terwijl ik wel veel praat gewoon. Je bent introvert of niet. En met een mogelijke jeugd is het nog meer zo dat je een muur op bouwt voor mensen. Helaas zo hoog dat ook partners er moeilijk door komen..dus lieve Danoontje, het is geen onwil van hem maar waarschijnlijk jarenlang een manier van overleven geweest. Wel respect voor jou, is niet altijd makkelijk denk ik om soms niet binnen te komen. En deze icsi lukt gewoon! Dat verdienen jullie allebei zo enorm!!
Ik weet heel goed dat hij heel graag wil. Hij laat de hulp ook toe. En wil eraan mee werken. En ik heb ook een hele heftige jeugd gehad, alleen ben ik totaal omgeslagen. Ik ben hard van buiten en zacht van binnen. Ik gooi alles eruit (ook niet altijd goed) dus wij kunnen allebei hulp gebruiken. Hij is rustig van persoon en dat is wat ik als rasechte ADHD-er nodig heb, dus wat dat betreft wil ik ook absoluut dat hij zichzelf blijft alleen het communiceren kan gewoon anders. In plaats van in zichzelf denken het met mij delen. Als ik hem wat vraag of gewoon doordram zoals wij t noemen komt t meestal wel. Alleen nooit uit zichzelf. Maar we gaan ervoor!
Haha mijn man is adhd in zijn hoofd druk maar verder rustig. Ik praat nog tegen een boom en alleen het hypere, voor de rest controlematig en een planner, ook wij vullen elkaar aan. Een tegenpool werkt, voor mij in ieder geval, het beste. Het idee dat ik een man heb zoals ik zelf ben arghhhhhhh.. Manlief is overigens over zijn gevoel ook introvert, makkelijk twee zulke in huis maar Ok. Op dat punt is het beter dat jij praat!!! En natuurlijk redden jullie het, dit alles maakt jullie alleen sterker!
Danoontje, wat een ellende heeft hij gehad zeg. Kan me voorstellen dat het voor jou zo lastig is. Misschien voel je je soms dan best wel even alleen, als je met hem niet kan praten... Maar wat poppetje ook al zegt, als je er samen doorheen komt maakt het je sterker. Poppetje, bij mij is het ook zo, ik praat heel veel, tegen de katten, tegen de computer, tegen de auto, haha, kan gewoon mijn mond niet houden. Mijn man is ook altijd heel rustig, tenzij hij een wijntje op heeft, dan wordt het ineens een spraakwaterval waar ik bij in het niet val.