Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb het zoooooooo druk maar was ook zooooooooo benieuwd hoe het met jullie ging dat ik even snel kwam lezen maar zo te lezen gaat alles nog goed.

Danoontje, wat vreselijk heftig zeg! En wat apart inderdaad dat zijn moeder zo met de centen om gaat. Al zou ze zeggen, kijk maar wanneer je het terug geeft, toch een andere insteek. Ik ben wel wat anders dan de meesten want ook mijn jeugd was aardig heavy maar ik ben een open boek, praat makkelijk, ben ook positief en...sja, anders dus dan de meesten. Mijn man heeft overigens wel een muur weggebroken want ik kan hard zijn maar toen ik hem leerde kennen was ik altijd hard tegen alles en iedereen (niet te dichtbij). Hij heeft die muur doorgehakt 10 jaar terug en ik ben weer helemaal ik. Maar terugdenken blijft pijnlijk.

Oh, ik ben 2 kilo kwijt na 2 dagen shaken. Nu bezig met dag 3 en voel me prima! :)

Tot snel!!!!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, netjes hoor!!!

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Respect Jordan :)

Hier hebben we t belletje van de woningbouw gehad, en ze gaan ons een bovenwoning aanbieden :) nog ffies afwachten dus.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik hoop dat het nu wel echt een goed huis is.. je hebt echt rust nodig.

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja laat ik het zo zeggen, het is een flink eind uit de buurt en in een nette doorsnee buurt. Je moet ons ook niet tussen de koude kak zetten hihi :)

Hier nu dag 3 van deca, en ik moet hard afkloppen. Nauwelijks opvliegers, maar moe!!!!!!!!!!! Poeeehhhhhhh kan wel slapen!
    En snachts lukt t niet.

Morgen vroeg uitgangsecho vind het weer even spannend als altijd, voel me positief.

6. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    En qua praten ben ik ook echt een open boek. Helaas soms te open. Ik ben soms zo enthousiast over dingen-gebeurtenissen dat ik het tegen de verkeerde mensen vertel. Dat ben ik nu aan het afleren.
    Dat is vrij moeilijk, omdat ik gewoon erg goed van vertrouwen ben.
    Daarom vind ik het zo fijn dat ik nu weer wat meer tijd hier door kan brengen en alles hier neer kan pleuren hihi.....

Ja mn schoonma is een geval apart. Hopen op snel een eigen plekje en dan ctrl alt del, document bewaren? NEE

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan - wat goed!!! Als je op dat tempo door gaat dan ben je klaar voordat je het weet!
    Wat fijn dat je iemand hebt gevonden waardoor je echt weer helemaal jezelf bent geworden.
    Hoe gaat het verder met je nu?

@danoontje - dat heb ik ook, dat ik soms te open ben, en als je dan iemand verkeerd treft die op dat moment heel aardig lijkt, dan kan dat later nog heel vervelend uitpakken.
    Er zit dus vaart in, met de woning, ookal is het nog niet zover. Ben blij dat ze er nu wel serieus me bezig zijn

@hier - druk druk druk! Heb helemaal geen tijd om na te denken over embryo's in mijn buik en of ze al dan niet nog leven. Vanmorgen de garage+garagezolder van mijn schoonouders leeggehaald met mn man. Hij zou vandaag zijn vrije dag hebben, maar nu belde er net iemand voor een auto, dus hij is nu weer naar de zaak. Ik ga nu beginnen met het schilderen van de nieuwe slaapkamer. Wil ook echt niet teveel nadenken, dan wordt ik denk ik gek.

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben senior-member Hoeraaaa!!

Ja indd fijn dat er schot in zit, dat geeft rondom de behandeling ook de nodige rust. En indd het is nog niet zover, maar wel bijna.

Marliesje: Fijn dat je de nodige afleiding hebt :) is soms ook het beste. En als je indd een paar keer flink op je bekkie bent gegaan met verkeerde mensen vertrouwen leer je het jezelf vanzelf af.
    Alleen zo onmenselijk van dat volk om zo alles door te lullen, maarja we leven nou eenmaal in een verknipte maatschappij.

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, ik werd gisteren senior member ;)

Danoontje helemaal mee eens, wat een kl**tzakken er rond lopen. Helaas leer ik niet zo snel, en zeg nog steeds wel eens verkeerde dingen tegen de verkeerde mensen. Maar het begint wel wat te komen onderhand...

10. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Same here.... Ik blijf altijd te goed van vertrouwen. Alleen word het minder, het zal nooit weggaan.

Daarom kladder ik hier alles neer haha

11. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja Marlies we lopen in alles gelijk op :p alleen heb jij al wat aan boord en ik nog niet. Ja een hoop hormonen! hihi

Jij ook gefeliciteerd met je Senior-Member ship. Hoop dat we ons niet nog meer gradaties hoger moeten kletsen in dit soort topics.
    Hoop dat we dan als Vip-Members in andere topics lopen ze zaniken over poepluiers en tandjes :D

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Al vind ik wel dat dit topic moet blijven bestaan, k heb laatst eens wat terug gelezen. Wat hebben we al wat tegen elkaar aan gekletst en meegemaakt! :D

Nu stop ik met sentimenteel doen, ga zo lasagne maken. Mn schoonmoeder/loeder moet om half 5 werken.
    En aangezien ze zelf niet kan koken en t niet te vreten is doe ik t graag! :D

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je bent het liefste Danoontje van heel de wereld.. en dan openen we gewoon een topic voor ons daar.. :D Hoop dit jaar allemaal in het andere forum te kunnen kleppen!!

Besef nu.. zie dat ik een vip member ben.. zie je hier klets ik te veel :D

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ah wat een lief compliment *smelt* jullie zijn ook allemaal poepies en heel lief hoor!

Volgens mijn vriend ben ik ook het lekkerste danoontje van heel de wereld :p maar laat ik me daar maar over inhouden hihi :p

Hoe jong is iedereen hier ook alweer? Hebben we weleens besproken volgens mij maar ben t ff kwijt (ouderdom komt met gebreken) :p ik ben 25 in september 26.

Iedereen zegt dat ik jong ben, maar ik vind mezelf oud. Dit vind ik omdat ik het 6 jaar geleden al in de planning had moeder te worden. Weliswaar met een andere partner maar toch, als het dan niet lukt baal je net zo hard! En toen lag het aan mij omdat alles plat lag door die k*t prikpil. Achteraf had het natuurlijk allemaal zo moeten zijn, anders had ik nu mijn huidige partner niet, maar toch is t een leegte die je dan ervaart. Helemaal omdat de bijsluiter zegt dat je na uiterlijk een jaar weer gaat menstrueren, en ik 3 jaar!!! heb moeten wachten. Wat heb ik mij toen een zorgen gemaakt. Zelfs clomid wakkerde niets aan. Nu ben ik gelukkig gezond. Heb wel een flinke knauw van die prikpil gehad hoor, ben heel onregelmatig. Maar omdat ik ook weet hoe t is als t aan mij ligt kan ik mijn vriend wel goed begrijpen. En nu ben ik 6 jaar verder........ En dingen waarvan ik toen riep dat doe ik NOOIT allang gedaan!

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Het is vandaag precies een jaar geleden dat we de intake hadden in de kliniek! Wat vliegt de tijd trouwens......

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben 30 tegenwoordig.
    Danoontje - ik hoop dat we snel met zn allen een topic in het "zwanger" gedeelte kunnen starten! Zitten hier idd alweer zó lang, hebben ons helemaal naar "senior" en poppetje zelfs naar "vip" toe gekletst!

Zo, hele computerkamer is nu leeg en de vloer helemaal met plastic dekens bedekt en afgeplakt. Weet niet of jullie wel eens Dexter kijken? Zo ja - zie het zo voor je; ik zou nu een moord kunnen plegen en nooit gepakt worden! :D

17. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Haha gekkie, nja wel handig zon kamer :p

30 is ook nog jong :D en indd hopen dat we hier nel weg zijn!

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    O volgens mij vergat ik nou te zeggen dat dat was omdat ik de muren ga schilderen... Nu is het wel een vreemd berichtje zonder die informatie erin. :$
    We gaan de slaapkamer en de computerkamer omwisselen, omdat de slaapkamer 's zomers veel te heet wordt. De computerkamer zit aan de andere kant, daar staat de zon niet de hele middag op te branden. Is het veel koeler!

19. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ok gelukkig. Ik had bijna meld misdaad anoniem gebeld :p

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.563
    2.028
    113
    Hoi ik breek even in.
    Wil even melden dat ik stiekem merkers vanwege danoontje, maar dat weet ze wel.
    Succes morgen. Ik hoop dat alles goed is en je mag stimuleren. Wie heb je morgen?
    Tot morgenmiddag!

De rest op het wachtbankje: heel veel succes. De duimen draaien!

Deel Deze Pagina