Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel. Denk nog niet dat ik mag stimuleren na 3 dagen decapaptyl. Of zou dat wel kunnen weet iemand dat??

Tot morgen krabje, je bent m'n eerste echte teennagel klant ipv een oefenvoet haha.
    We maken er wat moois van hihi :)

2. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet. Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest? Denk dat eerst je BM schoon moet zijn (geen opgebouwd slijmvlies).
    Ben heel benieuwd hoe het gaat morgen!

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat is alweer een kleine maand terug.
    Toen ik op controle was om laatst met t korte traject te beginnen was m'n bm slijmvlies mooi dun, alleen m'n eierstokken onrustig. En om dat rustig te krijgen hebben ze me de pil gegeven en t lange traject met decapaptyl. Dus dan zou je haast denken dat het bm slijmvlies nu nog dun is door de pil en deca.

4. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Op m'n schema staat 20 juni beginnen met puregon. Maar als t er keurig bij ligt neem ik aan dat ik eerder mag starten. Ze wijken dan w af vermoed ik. Die schema's zijn een lijdraad. Maar we zullen zien morgen.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ben het oudje, in september 36 :( mensen schatten me jonger maar mijn paspoort zegt 1977..

Ik ben morgen op cursus dus alvast succes morgen danoontje!

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, poppetje, elke keer komt weer iemand met die vraag aanzetten! Maar ja, zo oud ben je nou ook weer niet...

Danoontje ik ben heel benieuw. Bij mij bouwt het bm sijmvlies wel op als ik aan de pil ben. Maar weet niet of dat bij iedereen zo is.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    3,563
    2,028
    113
    Yeuh!!! Maak er maar wat moois van. En als ik om kwart over 3 maar bij school sta ;) Straks even sporten maar zal netjes mijn voetjes wassen voor ik bij je kom hihi.

Succes straks.

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Poppetje dat is ook niet oud :) en je bent zo jong als je je voelt.

Heb nu wel flink buikpijn van de deca denk ik. Lijkt wel of er een stadsbus overheen is gereden.

Oeeeehhh Krabje i (L) gewassen voetjes!!

9. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Duimen draaien! Sorry dat ik weinig reageer, ik zit op iPad, mijn vriend heeft de pc weggezet vanwege er kwam iemand ons pertement bekijken.

10. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ff ego bericht.
    Hier staat alles stop...............
    Wat zal ik erover zeggen.........

Ik kwam binnen, en alles zag er op zich goed uit om de 20e te gaan stimuleren. Alleen werd ik ook weer gewogen. Ik heb nu een BMI van 32.5, dat is hoog en de grens is 35.0.
    In Zwolle zijn de regels echter aangescherpt. Als je voor een tp komt word je eerst als een stuk vlees op de weegschaal gezet.
    Kom je boven de 35.0 aan BMI gaat het hele feest niet door!
    BAMMMMMM in mn gezicht. Gezien de huidige situatie daar nog bij, heb ik zelf besloten toch te stoppen. Ik wil niet ook nog die stress erbij, dat ik geen kilo aan mag komen. Als je het daarna reëel gaat bekijken, en niet op t gevoel hebben ze ook wel een punt. Je lichaam moet wel op en top zijn voor zo iets.

Ik heb al eens een poging cambridge gedaan, en dat was alles behalve een succes. Maar heb vanmiddag om 17.00 wel weer een afspraak gemaakt. Ik ga ervoor!!! En nu ga ik het redden.

Ik blijf hier wel meelezen kan geen afscheid van jullie nemen. Voor dames met facebook voeg me gerust toe mijn echte naam is
    R.amona B.akker uit A.lmelo. zeg er wel ff bij wie jij bent hihi bent in een prive bericht.

Ik weet er ff niks meer op te zeggen in ieder geval heel veel succes hier en ik blijf lezen en schrijven.

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje, het zit je niet mee... Maar ik snap het punt, en zoiezo schijnen de kansen toch hoger te zijn met een lager gewicht. Maar het is wel weer een nieuwe tegenslag, en aan de andere kant, hoeveel vrouwen met een te hoog gewicht worden gewoon spontaan zwanger!

Cambridge is met eiwitten toch? Das iig wel een goed dieet, ik hoop dat het lekker snel gaat! En dat je snel weer verder kunt. En gelukkig houden we contact!

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @danoontje - trouwens, wat een dropje die kerel van jou :)

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ahhh Danoontje, wat een shit nieuws :( Balen zeg. Maar wel goed dat je deze beslissing neemt. Nu even rustig aan, dikke knuffel ennnn ik stuur je een pb'tje ;)

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Jaaaa lekkerding he haha ;) dat is t pluspunt als die niet praat :p

Cambridge is wel een website van kan je alles op lezen :)

En echt leuk de gezichten eens te zien, knappe dame's allemaal :D
    Echt leuk!

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Cambridge is geen crashdieet. Gaat wel supersnel.
    Je krijgt maar hooguit 600 calorieën per dag binnen.
    Ik heb het al eerder geprobeerd, alleen maar 2 dagen volgehouden.
    Nu ga ik bewust naar een vrouw voelt toch beter en anders.
    Ik kan haar 24 u per dag bellen of appen als er wat is of een moeilijk moment.

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is wel pittig denk ik hoor, 600 calorieën is vrij weinig. Maar eiwitten stillen de honger. Dus je zou niet heel veel honger moeten hebben.
    Wat eet je allemaal op een dag op dat dieet? Ik heb er wel eens over gelezen, wat het inhoud, maar wat je dan precies moet eten stond er niet bij.

17. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Dat is verschillend.
    3 shakes, water, koffie en thee begin je mee...
    Na 2 weken komt er per dag ipv 1 shake een reep.
    Dus dan heb je 2 shakes en een reep per dag. En water,koffie en thee.

Na 3 weken heb je een eetweek. Dan heb je 2 shakes en een lichte maaltijd.

Maar dit hield ik heel moeilijk vol, dus ik wil vragen of ik vanaf het begin direct met de repen mag beginnen. Dus 2 shakes en savonds een reep. Als die kaken maar ff op en neer gaan per dag :p
    En wil vragen of ik mss wel kwauwgom mag....

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Na 4 dagen raakt je lichaam in Ketose, en heb je indd geen honger meer. En daar moet je ff doorheen en dat is moeilijk.
    Ketose houd in dat je je afvalstoffen gaat consumeren als het ware.

Jaja dokter Tinus is er niks bij :p

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook aan de shakes dus. Pittig hoor, knap dat je ermee begint. Ik hoop wel voor je dat je gelijk met die reep mag beginnen, want dat scheelt denk ik een heleboel.

@Jordan - over shakes gesproken, hoe gaat het eigenlijk met jou en e shakes?

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik zag bij Jordan dat ze ook shaked!! Wat doe jij precies??

Als je meteen met repen begint gaat t gewoon minder snel maar so be it, als ik me er daardoor aan kan houden doe ik dat :D

Om 17.00 afspraak.

Share This Page