Shakes zijn vol te houden maar je moet de eerste dagen doorkomen. Die zijn het zwaarst, daarna ga je jezelf beter voelen maar ik kan altijd wel wat minder hebben, beetje geprikkeld zeg maar Ik heb ook een paar x Modifast gedaan, daarmee heb je maar 500 cal per dag. De eerste dagen was ik vaak niet lekker er van maar je valt er zeker van af. Nu doe ik Weight Care omdat m'n mamatje nog potten had staan er van, die ze niet gebruikt. De shakes zijn lekkerder van Weight Care (mengen met magere melk of magere yoghurt ipv met water zoals bij Modifast) en ik mag hierbij 2 stuks fruit, aardig wat rauwkost en een tussendoortje (in de vorm van een chocolade muesli reep en serieus die is heerlijk, zelfs mijn man lust hem en dat zegt wat, maar ik eet hem alleen als ik écht trek heb). Met dit dieet krijg je 800 - 1000 kcal per dag binnen en dat is toch wat prettiger (en beter voor je lijf) dan de 500 die Modifast geeft. Maar nog steeds de helft van je normale inname. Ik ga trouwens wel op tijd slapen met dit dieet (poging tot) omdat ik anders teveel trek krijg eind van de avond. Ik zit nu op dag 4 en voel me ok. (2 kilo in 3 dagen, vanmorgen was hetzelfde als gisteren op de weegschaal) Oh ja, ik drink vaak 1 blikje cola light of Red bull zero calories per dag voor de energie en nog een tip van deze shake goeroe, niet sporten tijdens het shaken want dat trekt je lichaam niet. Je komt eigenlijk al calorien tekort om de dag door te komen, daardoor raak je in ketose en ga je dus rest vet verbranden (dat kun je gaan ruiken uit je mond, dus kauwgom in de aanslag) maar als je gaat sporten pakt je lijf spier vet om te verbranden omdat het snel moet schakelen en dat is dus echt foute boel. Rustig aan tijdens je dieet en pas sporten als je in de laatste fase zit. Ik ben een x flauw gevallen toen ik wat te veel van mijn lichaam vroeg qua sporten dus het is echt serieus dat je daar voorzichtig mee moet om gaan!
Jeetje. Maar kan het me wel voorstellen, als je zo weinig calorieën binnen kijgt dan heeft je lichaam gewoon de energie niet om ook nog te kunnen sporten. Ik vind het knap hoor, jullie op die shakes. Mijn tante is ook eens 15 kilo afgevallen met eiwitshakes (kan ook wel cambridge zijn geweest, weet ik niet meer), die was toen echt super slank. Nu na een aantal jaren zit er wel weer een flink deel van aan, maar nu had ze het er vorige week over dat ze er weer mee wilde beginnen. Ik denk dat ik er als ontbijt en lunch weinig moeite mee zou hebben, maar als avondeten wel. Ik kan echt niet zonder een warme maaltijd. (ook al is het zoals momenteel met atkins alleen maar een berg groente en een stukje vlees) Jordan, zo gaat het bij mij trouwens ook altijd, de eerste 2,3 dagen val ik heel veel af, dan staat het even stil, en dan gaat het verder. Volgens mij is dat omdat je die eerste dagen veel vocht verliest, en pas na een week ofzo echt vet gaat verbranden.
Hai lieve meiden, voeg jullie vandaag of morgen even toe. Gent smste, er zijn twee cryo's ingevroren op dag 5. Dus blij!! Hoewel ik hoop dat deze blijft plakken natuurlijk.
Poppetje, wat fijn! Das weer 2 extra kansen die hopelijk helemaal niet nodig zijn. Hoe voel jij je trouwens? Ik voel me prima, maar voel verder helemaal niks. Stomme is, dat was de vorige keer ook zo. Voelde echt hélemaal niks. (terwijl ik dus toen zonder dat ik het al wist toch even zwanger was) Dacht toen steeds "ik wou dat ik eens wat ging voelen" Maar ja, toen kreeg ik dus enorme krampen en steken, en bleek dat dat juist was omdat het toen misging... Dus het is denk ik juist goed dat ik niets voel. Maar het maakt me wel onzeker.
Behalve moe, pijnlijke borsten en af en toe en klein vaag steekje in mijn buik geen gekke dingen. Lees overal met innesteling pijnlijke steken, sommigen koorts.. Eh.. Hier niets van ernstige pijntjes. Borsten doen ook alleen pijn als je eraan zit!
Moe ben ik ook idd! Gevoelige borsten nog niet, maar ik weet van de vorige 2 icsi's dat die wat later inzetten, denk door de utro, bij mij. maar ja, beter zwanger zonder erge pijnen dan met, laten we daar maar op hopen!
Kom net terug van koor, verteld vanavond één van de meiden dat ze zwanger is. Dit is al de 2e keer dat zij verteld dat ze zwanger is in de tijd dat ik aan het proberen ben. Ik gun het haar wel, maar toch, het doet weer zoveel verdriet. Soms wou ik dat de hele wereld morgen ineens spontaan onvruchtbaar was. Dan werd er tenminste niemand meer zwanger
Poppetje Mooi nieuws!!! En Marliesje pffffff wat irritant he? Hoef er denk ik ook niet verder op in te gaan. Nou hier staat alles klaar. Elke ochtend een papje met appel kaneel smaak. Rest van de dag 2 shakes, koffie&thee zonder suiker (zoetjes mag) en water. Nu heb ik ook de smaakstof voor het water genomen omdat ik een slechte water drinker ben, en de buillion, dit mag max 2x per dag zonder dat het invloed heeft Nou ik ga mn papje klaarmaken.
Danoontje, shake ze. Zet hem op he. Lekker je lichaam laten wennen nu he. Rustig aan! Marliesje, ja, dat is echt pijnlijk soms he. Ik word altijd boos op zwangere junks. Zo oneerlijk. Of mensen die door roken tijdens de zwangerschap. Als ik dan aan dat kindje denk Poppetje, ik had de vorige keer ook echt niet zulke heavy dingen. Ik had wel duidelijke aders op mijn borsten tot mijn hals zeg maar.
@danoontje, das fijn, 's ochtends pap! Heb je ook wat stevigs. Hoop dat je de eerste paar dagen een beetje doorkomt, die zijn het zwaarst. @Jordan, dat is helemaal erg ja, zwangere junks enzo. En ook niet te begrijpen. Om zwanger te worden moet ik: - niet roken - niet te zwaar zijn - gezond eten - extra vitamines nemen - sporten voor de doorbloeding en iemand de vreselijk ongezond is en ook nog eens drugs gebruikt wordt zomaar zwanger! Zonder dat ze al die dingen doen.
Ja dat zijn de dingen hoe ze zijn! We leven in een keihard k*tland op t gebied van behandelingen aan de vruchtbaarheid. In mn facebook ook iemand die ik hier heb leren kennen uit Belgie, hele flinke dame net als ik en hup 1e ivf zwanger! Daar zijn ze zoveel relaxter en makkelijker.... Geld voor alle andere landen volgens mij....
Ja het is bizar. Ik word er ook wel eens boos om en vorige keer heb ik het dus een week voor de tp op een zuipen gezet op een feestje van mijn neef en BAM, zwanger hahahaha. Maar ja, niet voor lang weten we inmiddels
Maar misschien is dat wel het beste, gewoon niet te moeilijk, lekker relaxt. Ben net wezen hardlopen, gelukkig ging dat weer beter. Maandag ging het voor geen meter, na 10 minuten viel ik bijna dood neer. Nu gewoon weer een half uur gelopen. Maar alleen heb ik pijn in mn tepels!! Zo erg, ik wordt er gewoon een beetje naar van, alsof ze compleet in brand staan! (of er vloeibare stikstof overheen loopt) Wel vaker gehad na het hardlopen, maar nooit zo erg, en ook alleen maar in de winter. Raar...
Dames wat actief!!! Aangezien ik extreem vroeg wakker was, huis heb gesopt, boodschappen enzo heen gedaan, heb ik nu mijn lijf die zegt, slaap!!!! Die utrogestan is vreselijk, vies en de bijwerkingen misleidend... En ja de wereld is niet eerlijk, bij de ggd gewerkt en zat bij een casusvergadering over zwangerschap en verslaving. Zelfs heroïne verslaafde die om de haverklap zwanger werden omdat die niet denken aan anticonceptie. Dat is zuur.. Bij ons is het zoooo welkom allemaal.
Poppetje, dat klink ook wel behoorlijk actief hoor! Maar idd, vreselijk spul die utro. Misleidend en moe moe moe... Ik snap trouwens niet hoe het kan, dat die heroine verslaafden zwanger worden. Misschien moet ik ook eens aan de drugs tepels zijn trouwens weer gekalmeerd, gelukkig!!
Net Gent gebeld, had toch wat vragen. Moet tot volgende week sowieso door met de utrogestan en als ik zwanger ben geloof ik nog langer.. pfffffffffffffffffffffffffffff Heb gevraagd hoeveel cellig ze op dag vijf zijn als ze ingevoren zijn daar, het zijn dan al geen cellen meer maar het volgende stadium, echt een klompje als het ware met al meer delen van een kindje. Ze zijn per stuk ingevroren. Helaas, stel dat deze niet blijft zitten, moet er 1 cyclus tussen zitten, dat vind ik wel weer vervelend.. maar ok. Ook gevraagd over hoe en wat maar iedereen is verschillend, geen klachten kan ook, ook innestelingsbloed hoeft niet.. conclusie, gewoon afwachten. Marliesje, jij redt het wachten wel met bakken Wel mooi trouwens!
Poppetje, die cyclus ertussen is normaal, omdat je lichaam even tot rust moet komen van de hormonen. Wel balen, zijn weer 4 lange weken... Wat bedoel je met Wat voor bakken?
Ooo Hoe is het vandaag? Hier begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Verder voel ik nog niks, ben wel weer wat opgezwollen en wat aangekomen. Zal de utro wel zijn... @onze twee shakers - hoe gaat het daar?
Hier nog niet zenuwachtig, komt nog wel.. Klachten op zich Ok, behalve dat ik moe ben en er op mijn andere borst ook een blauwe ader zit nu. Nog geen innestelingsbloed, dat zou welkom zijn want dan weet je iets. Hoe lang, als het niet lukt natuurlijk, na de tp wordt je normaal ongesteld???? Vorige keer had ik geen tp natuurlijk maar was ik het negen dagen na de punctie al.