Ik word pas ongesteld als ik stop met de utro. Ader op je borst lijkt me een goed teken! Heb ik niet... Nog wel steeds zo moe.
Horen die blauwe aderen dan niet bij de utrogestan? Volgens Gent zegt het niets, klachten, geen klachten, innestelingsbloed kan maar hoeft niet... Conclusie we kunnen alleen maar wachten!!!
Ga jij er nog een testje eerder aan wagen? Ik denk het maar niet.. durf het ook niet. Hoewel ik van te voren overtuigd was dat ik het wel ging doen.
Weet het nog niet. Na vandaag zou als het goed is de pregnyl uit mn lijf moeten zijn, donderdag is mijn NOD. Maandag testen vind ik nog te vroeg. Dinsdag gaan we naar de apenheul, en ik wil eigenlijk dan ook niet testen. Want als ik dan negatief test ben ik misschien verdrietig de hele dag. Dus woensdag, 1 dag voor NOD, is eigenlijk de eerste dag dat ik kan testen, denk dat ik het dan ook wel doe. Jouw testdatum is de 21ste?
Dat is het gekke.. ik heb de 8e een tp gehad en mijn emmy was toen op dag 3, maar ik mag pas vrijdag bloed laten prikken en die zondag een urinetest. Dan zou je zeggen dat ik toch al eerder kan testen? Maandag is het 2 weken terug dat ik pregnyl heb gespoten..
Dan had jij de 5e de punctie, dus zou jou NOD a.s. dinsdag zijn, de 18e. Komt wel overeen, 3 dagen na nog bloed prikken, bij mij is het donderdag mijn NOD en ik mag 4 dagen later officieel testen.
gek idee dat de emmy al een week in mijn buik zit... jouw emmy's morgen een week... ben aan het typen met een hardnekkige kat op schoot... HANDIG...
Haha, die van mij is hem net met een hoop gemopper gesmeerd omdat mn man naar de wc ging. Nu zit ze voor de deur te wachten tot hij weer terug komt. Dan komt ze pas weer op schoot. Suf beest... (want als er één iemand op de wc zit is de sfeer toch niet hetzelfde...) Is die van jou al weer opgedroogd?
Haha nou dat is een tik van een kat dan, die wit grijze van mij die altijd op schoot zit, gaat ook altijd mee en zit dan te wachten tot ik terug ben. Overigens zit hij nu ook al weer hoor Die grijze zag er gisteren niet uit, heb me rot gelachen maar hij is weer de mooie vent.. Marliesje, ik temperatuur niet maar heb het zo warm. Heb jij dat ook???? Pffff
Heb het niet warm, alleen moe, zo moe... Voel me helemaal niet lekker vandaag. Ben bang dat het niet gelukt is - weer, ben helemaal depri
Marliesje, ik hoop echt dat je gevoel er naast zit. Ik weet dat het super moeilijk is maar ik heb bij mijn laatste tp alles genegeerd. Ben er echt zo minimaal mogelijk mee bezig geweest. Nergens op gerekend, gewoon beetje blanco van, als het zo is, dan zie ik het wel. Dat hielp mij onwijs, heb mezelf echt niet gek gemaakt. Nog een paar dagen meiden, dan weten jullie het! Danoontje hoe gaat het met jou? Hier is het bij die 2 kilo gebleven maar aan mijn lichaam zie ik het wel. Hoe jij het vol? Mijn man had het gister zwaar met vaderdag. Besefte zich ineens dat het voor hem misschien nooit vaderdag zou zijn, dat het best een reeële mogelijkheid was. Dat raakte me echt zo.
Jordan, hartbrekend.. maar jullie hebben pas 1 ICSI gehad.. dus grote kans dat er wel een klein kindje komt!! Ik hoop het zo! En Jordan, ik vind je al zo slank! Maar ok, dat vind ik, je moet vooral jezelf goed voelen. Danoontje, hoe is het idd met jou?? Lieve Marliesje, je hoeft niets te voelen, Gent heeft het zelf gezegd. Ieder mens is anders.. Of je nu tekenen hebt, kan ook zomaar van de utro zijn. Enige wat het uitwijst is de test. Ik maakte me ook druk, geen steken die extreem pijnlijk waren, geen innestellingsbloed.. maar dit kan, het hoeft alleen niet!!! Meis.. duurt lang hè die tweede week wachten
Poppetje, hihi dank je wel Maar voor mijzelf voelt het niet lekker. Ik ben in 1 jaar tijd 15 kilo aangekomen. Ik kan het goed maskeren maar mijn buik en armen zijn niet zo slank helaas. Wel heel lief dat je het zegt maar ik zal me bergen beter voelen als er minstens 5 kilo weg is En we hebben zeker nog 2 pogingen waar we dankbaar gebruik van gaan maken. Maar omdat het steeds uitloopt in miskramen durven eigenlijk niet echt meer uit te gaan van het beste! Die tweede wachtweek is het meest vervelend he!
In Gent zijn ze daar verder in hè, doen ze meer onderzoek ook naar dames met meervoudige miskramen! Zie dat je daar toch al je intake hebt.. Ik ervaar ze als uitermate prettig!
Ja, kreeg van het weekend super netjes een bevestiging van de afspraak. Overigens wel met de mededeling dat ik wellicht 100,- voorschot moest betalen hihi. Nou ja, alles voor het goede doel toch? Zal Menzis eens bellen, daar ben ik verzekerd, en intake vergoeden ze volgens mij sowieso. Ben benieuwd wat ze daar zeggen. Is Gent net zo duur als DD?
Dat moet altijd, heb ik ook moeten doen Ze vergoeden het ook, je zorgverzekeraar, is ook nml. voor diverse bloedtesten, neem je oude dossier mee, mogelijk scheelt dat bepaalde onderzoeken! Gent is duurder, schijnt, maar ik krijg bij mijn dure verzekering twee maal het NL tarief, en dan kom je er gewoon mee uit. Ik haal de medicatie gewoon in NL. Buitenland moet je ook die zelf voorschieten!! Ik heb ook getwijfeld hoor, DD of Gent.. alleen voor en nadelen opgeschreven.. en voor ons gaf Gent de doorslag, en geen seconde spijt gehad. Maar voor iedereen is dit anders. Genoeg die weglopen met DD!!!
Wat voor verzekering heb jij dan? Menzis is echt zeikerig. DD had een kijkoperatie voorgesteld via de mail maar die hadden ze in NL ook al uitgevoerd dus die wil ik ook hier doen.