Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zit bij PNO, maar betaal wel 165 euro per maand. Veel maar als de arts het zinnig vindt, betalen zij ook een 4e poging eventueel! Dus dat ik meer betaal ok, maar als dat dan ook poging vier scheelt, die is duur genoeg!

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ohh valt mee. Hihi. Ik betaalde 174. Maar omdat ik bij de vakbond zit krijg ik nu korting en betaal ik nu 154, dus dat tientje wil ik wel lijden hoor :D Maar ik heb ook gelezen dat je een jaar verzekerd moet zijn wil je er aanspraak op kunnen maken. Maar als ik het goed begrijp moet je zelf bij de meeste verzekeringen wel 2000,- uittrekken voor een behandeling in DD of Gent.

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jordan, ik heb het een poosje terug uitgezocht omdat ik ook naar DD wilde, maar Menzis vergoedde maar 60%, en hoe het dan zat met een satteliet kliniek in NL die niet met een verzekeraar gecontracteerd is konden ze me na 3 emails en 5 telefoongesprekken nóg niet vertellen. Uiteindelijk heb ik het opgegeven... Maar het wordt soieso niet 100% vergoed geloof ik.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gent wordt in mijn geval door PNO 100% vergoed. Ik krijg tot 4040 uitgekeerd excl. medicatie. En de behandeling kost 3600.

Hoe voel je je vandaag Marliesje?? Al beter dan gisteren?

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @poppetje, 'k weet het niet... Ben zo moe, vannacht weer ruim 10 uur geslapen, nog moe. Ook nog steeds niet positief. Maar ja, op het gebied van zwanger worden ben ik nou eenmaal een pessimist geworden.
    Geen zere borsten, vorige 2 icsi's had ik nu rond deze tijd al zere borsten, dat duurde dan een dag of 3. Denk dat het misschien zelfs al bijna over zou zijn. Nu, helemaal niets. Twijfel daardoor ook heel erg.

Hoe gaat het met jou vandaag?

@Jordan - wat vervelend dat je gewicht nu stil blijft staan zeg, terwijl je zoveel moeite doet. Maarja, ik denk dat het vanzelf wel weer gaat zakken hoor! Gewoon volhouden.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Pijnlijke borsten hoeft niet hè. Bij mij doen ze weer minder zeer, behalve als ik mijn bh uit doe of aan de zijkant duw.. maar op zich doen ze zo ook geen pijn. Maar hou je vast aan wat Gent zegt.. klachten zeggen niets, maar geen klachten ook niet!!! Alleen de test gaat het uitwijzen! En je moet nog even wachten, of ga je toch eerder testen?! Ik niet, ga echt pas vrijdag. Durf niet eerder. Duim alleen dat er geen rode duivels komen. Dan word ik wel verdrietig... dus als ze komen, NIET OP MIJN WERK..

Hier verder sinds het weekend vage dromen (over collega's, ex van 11 jaar terug die ik na 2 maanden gedumpt heb die mijn auto gestolen had en privé spullen en mijn dagboeken ging openbaren en ik die met politie voor zijn deur stond), sinds gisteren af en zuur wat zuur wat omhoog geboert wordt. Gedroomd dat ik twee positieve testen had en Gent me belde dat ik zwanger was (maar niet de datum erbij dus kan ook zomaar 2016 zijn :( ) , moe en die stomme blauwe aderen op mijn borsten zitten er nog steeds. Dus of de dromen zijn voorspellend of mijn lichaam neemt een loopje met me :(

Klinkt stom, gisteren voor het eerst na de tp voorzichtig weer seks durven hebben, zal toch geen kwaad hebben gekund?

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga woensdag testen, nog 2 nachtjes dus... Vorige keer heb ik netjes gewacht tot de testdatum, nou, wat een aanfluiting was dat. Dat doe ik dus ook niet meer.
    Spannend hoor, en jij vrijdag dus. 't is echt de moeilijkste week, die laatste week.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Die eerste ging prima, wachten nml. of er cryo's waren.. ok dat weten we sinds donderdag en nu is het zo lang tot vrijdag! Zeker met die wazige klachten van mij..

Ohja buiten mijn klachten om.. heb ik ook nog eens last dat ik het in de nacht bizar warm krijg en soort van opvliegers heb en nog meer plas dan normaal.. Fijn joh, mijn lijf GRRRRRRRRRRRRR :(

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha, ja, en als je nou zeker wist dat dat is omdat je zwanger bent, maar het is dat stomme afwachten!

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ooooh afwachten s*cks! Bluh. Maar ja, nog maar heeeeel weinig nachtjes meiden. Pijnlijke borsten hoeft idd niet. Vond het bij mij allemaal wel loslopen. Ook toen ik wist zwanger te zijn vond ik het wel gewoon zeg maar :)

Poppetje, wat fijn dat ze zoveel vergoeden! Ik weet van Menzis dat ze er van houden om moeilijk te doen in dit soort gevallen (hoewel ze verder wel goed zijn en snel van betalen). Op basis van het bedrag dat jij noemt zouden wij dan zelf € 1440,- moeten betalen.

Marliesje, 60% is wel weinig inderdaad. We hebben toevallig niet zo'n super jaar dus we moeten het maar aankijken en anders doe ik de laatste poging gewoon in NL. Misschien dat 2 wel willen.

Ik duim de blaren op m'n vingers hoor voor jullie!!!!!!!!!!!!!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Oh ja Marliesje, ik hou goed vol hoor. Net alleen een broodje filet gegeten maar ja, filet is ook super mager, kom op minder kcal uit dan een shake maar had er echt even trek in. ;)

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat moet toch kunnen zou je zeggen!

Dank je wel voor het duimen! Ik hoop dat het helpt :D

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb trek in sushi.. maar ik eet niets meer wat je niet meer mag als je zwanger bent.. ben ik niet zwanger, plan ik direct een sushi date in!!!!! En anders laat ik het met liefde.. al krijg ik dan wel afkickverschijnselen.. SUSHIMONSTER!!!!!!!!!!

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oooh, sushi, lekker! Ik mag het zoiezo niet op het moment, vanwege de rijst en mijn atkins dieët. Maar ik kan me er helemaal vol aan eten anders! :D

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Me 2 daarvoor mogen ze me altijd wakker maken!!!!!

Kan me niet voorstellen dat het zo lang niet mag, ga normaal één keer per maand minimaal!

16. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt wel vegetarische sushi eten... misschien dat dat net de behoefte stilt?

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Zo, net uit een fijn overleg. Zo naar huis, eerst jullie nog even lastig vallen :)

Ik lust geen sushi. Ik lust sowieso amper vis alleen gerookte zalm. Ik heb vandaag een bluh dag want ik heb trek in van alles dat niet goed is en dat kondigt vaak aan dat ik ongesteld moet gaan worden. Zit nu toch in dubio of ik dan ga prikken of dat ik me inhoud en een maand door dieet. Keuzes keuzes keuzes.

18. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mag je dat zelf weten dan? Of je begint met prikken of niet?
    Ben benieuwd wat je besluit!

Ik lust trouwens ook alleen zalm hoor, en in sushi ook wel surimi (krab). Maar ben ook gek op sushi met avocado en komkommer, nou ja, en nog veel meer dingen en combi's.

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik hou van zalm, krab en tonijn, van garnalen word ik ziek!

Jordan wat wil je man?

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Zo veel geschreven!! Kom morgen ff terug :)

Share This Page