Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Zulke dingen houden mij soms positief (nu houd helemaal niks me positief mja)

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ook hier ligt het echt aan de hoeveelheid zaadjes van manlief. Mijn eerste ziekenhuis had me apk goedgekeurd, EMC ook tot de uitslag bij hen, maar Gent ziet bij mij ook geen enkel probleem..

Marliesje, test gewoon het weekend nog een keer, wie weet wat er uit komt.

@Hier, voel wel wat, maar het is die vieze utrogestan die er weer uit komt.. BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ben net voor het eerst in een week naar de wc geweest, dat betekend bij mij maar 1 ding, dat mn ongie eraan komt. Poppetje, ik weet dat in dit soort situaties mensen altijd zeggen tóch nog even te wachten. Bij de eerste icsi zei mijn man dat ook. Maar ik voel dat het voorbij is, dat mn ongie er aan komt, en een spierwitte test op de dag voor nod is bij een icsi/ivf behandeling alles zeggend. In een normale cyclus niet, omdat iemand dan later dan gedacht haar eisprong gehad kan hebben. Maar bij icsi zijn de testen van degenen die zwanger zijn eigenlijk altijd op dag 9 al positief. (weet ik na extensief ge-google)

Ben heel verdrietig, vanmorgen even samen zitten janken. Vandaag even een lui dagje gehad. Morgen maar weer mezelf bij elkaar rapen en weer doorgaan.

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jeetje lieve Marliesje, had zo gehoopt dat er minimaal één zou blijven zitten... Ik snap heel goed je huilbui... Morgen ga je verder maar je verdriet moet je op jouw tempo en manier verwerken. Denk aan je meid xx

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Woorden te kort lieve schat xxxx wat oneerlijk!
    denk aan jou een je mannetje.

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes... Dat steunt me wel :)

7. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Lieve Marlies,

Ik lees het vandaag pas, gisteren was ik werken van 12 tot 20. Ben vandaag vrij maar lees dit verschrikkelijke nieuws. Ik vind het zo erg voor je.

Is het echt over? Geeft niet op Marlies. Het is zo oneerlijk dit! Je hebt op 9 dpo getest, misschien op de echte testdatum testen? Je hoort wel vaker vrouwen die niet zo snel hcg aanmaken of een late innesteling, dat gebeurd op een later dpo.

Ik wil echt niet dat je opgeeft! Het is je derde poging maar niks is te laat! Anders kom je bij mij logeren in Kopenhagen/Denemarken en doen we de volgende behandeling daar in plaats van standaard Nederland.

geld ook voor Jordan en al de andere lieverds, ik gun jullie allemaal een baby!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve Marliesje, hoe gaat het vandaag? Allereerst een mega dikke digitale super knuffel voor je. Daarnaast wil ik je zeggen uit eigen ervaring dat ik op de dag van mijn NOD zo'n gruwelijk lichte test had dat ik er niet eens de moeite voor nam langer dan een paar seconden te turen en er vanuit ging dat ik niet zwanger was. Het heeft tot 4 dagen na mijn NOD geduurd tot ik echt duidelijk zichtbaar positief testte. Mijn hCG was op dag van NOD 25, het laagste niveau zeg maar. Ik haaaaaat valse hoop en die ga ik je niet geven maar mocht je toch niet ongesteld worden dan kun je het toch nog wel een keer proberen en sowieso, ik denk aan jullie. Ik ken het gevoel van het intense verdriet maar heb nog niet op het punt van de allerlaatste tp in de allerlaatste poging gestaan, dat moet nog vele malen heviger zijn, krijg er de rillingen van. Ik denk aan je!

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes. Gisteren een enorme rotdag gehad. Vandaag gaat het eigenlijk wel weer.
    Ik wist dat dit de laatste poging zou zijn, dat was ook een bewuste keuze van ons allebei. Dus dat laatste tijd hebben we veel gedacht en gepraat over "wat als het niet lukt"
    Natuurlijk toen we met deze poging bezig waren kregen we toch weer hoop, alles zag er (weer) zo mooi uit.
    Maar nu gaan we verder met het plan zoals we dat al een beetje in ons hoofd hadden. Sparen voor een mooie reis. Met zzn 2-en dagjes weg. En wie weet, met de huidige aantallen zwemmers van mn man is er best een redelijke kans op een spontane zwangerschap.

Maar het gekke is, ik ben gewoon opgelucht dat het hele icsi circus nu voorbij is. Ik weet dat sommige mensen er veel langer in zitten, eerst nog tig iui's die wij nooit gehad hebben, veel cryo's enzo. Dan kan het jaren doorgaan. Maar toch heb ik het afgelopen jaar als heel verschrikkelijk ervaren. Zo ellendig als ik me voel op alle hormonen. Altijd maar het wachten op de volgende poging. En iedere keer weer de enorme teleurstelling. Dat is nu ook voorbij...

En begrijp me niet verkeerd, het breekt mijn hart als ik eraan denk dat er misschien nooit een babietje van ons tweeen zal komen. Dat mn man nooit papa zal worden en ik nooit mama. Dat om me heen mijn vriendinnen en familieleden wel allemaal kindjes krijgen en ik altijd op kraambezoek moet en kadootjes moet kopen maar ze zelf nooit zal krijgen.

Maar alle ziekenhuis bezoeken en medicijnen ga ik niet missen...

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, had vanochtend toen de utro eruit kwam een paar mini sliertjes bruin. Nu niets meer. Is het dan over of is er nog een kans op een positieve wending? Behalve hoofdpijn, aders en moe geen andere klachten..

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje, heel knap dat je het zo kunt bekijken. Ook al is het niet makkelijk, toch een goede gedachte. Wij zijn ook al bezig met plannen maken voor 'wat als'. Het maakt niet uit hoe vaak je ICSI ondergaan hebt. Dat circus zul je nooit missen en wie weet wat de toekomst brengt. En leuke plannen zijn altijd goed, lekker reizen :)

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @poppetje - dat zegt niet zoveel, zeker niet als het bruin is. Kan ook oud bloed van de innesteling zijn bijvoorbeeld. Ik duim nog voor je hoor!!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Poppetje sorry heb je berichtje niet gezien. Wat Marliesje zegt, het kan innestelling zijn hoor. Had ik ook. 3 dagen lang ;) Positief blijven!!!

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Innesteling had allang moeten zijn!!! Maar na die paar mini sliertjes niets meer gehad.. Vaag...en bang!!

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dat bloed komt zelfs later eruit. Oud is het. Ik had dat van een tp op mijn NOD en volgens arts innestelling. Gelukkig verlies je nu niks meer iig. Morgen testen toch? Ik duim voor je!

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Morgen een test en bloed af laten nemen. Net na de utro weer een sliertje en nu weer niets meer... Apart. Uiteraard horen jullie het zodra Gent heeft gebeld.

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Denk dat het nu over is.. Spierwitte test.. Manlief hoopt dat het bloed anders uit wijst maar ben bang van niet

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh Poppetje nee toch :( ik blijf voor jou ook duimen duimen duimen! Hoop zo dat ze in het bloed inderdaad leukere dingen aantreffen!

Marliesje, hoe gaat het met jou?

En Danoon, in de strijd tegen de kilo's?

Mompelientje, voel jij je oké?

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    O poppetje, wat klote :( Ik had het zo voor je gehoopt...

Hier vanochtend voor de zekerheid ook nog een test gedaan - ook spierwit. En het eerste bruin toen ik net naar de wc ging.
    Sinds gisteren enorme hoofdpijn, hoopte dat het na een goeie nacht over zou zijn, maar het is er nog steeds.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Wat een rot nieuws allemaal :( Past goed bij het shit weer.

Deel Deze Pagina