Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan, dan moet je vragen of ze halverwege morfine bij spuiten, deden ze bij mij ook. :D
    Buikpijn is niet prettig.. En helaas moet ik een cyclus overslaan, protocol Gent.
    Marliesje, is ook nog lang maar blij dat het tenminste loopt.. Sanering duurt zo lang voor iemand er in zit.

Zumba was best leuk, vrijdag bbb. Op naar een paar kg er af ;)

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nou ik heb er zowaar wat af! (zie handtekening) :) dus we hebben weer hoop! Sinds zondag aan het weightwacheren :p tis hier een heuse term geworden.

De kans op spontane zwangerschap is er gek gezegd bijna altijd, alleen zie je die kansen niet meer als je in ons wereldje zit.
    Wat hebben jullie mannen nog 'veel' zaad. Die van mij had bij de escape iui maar 200.000. Maarja toen was het dan ook gewassen hihi. Wie weet hebben ze er teveel weg gewassen :p

Maargoooeeeed....

Marliesje je bent inderdaad enorm sterk! Althans zo kom je op ons over! Echt diepe respect meid!!!

En Mompelientje? Hoe issie daar?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Veel zaad??? Mijne niet, zijn neef en vrouw zitten in de mmm maar hij heeft 35 milj zaadjes, mijn vent redt nog geen 10% daarvan, helaas :(

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar waarom zitten jouw neef en zijn vrouw in de mmm? Toch niet omdat hij te weinig zaad heeft? Ik vind het van jullie beide mannen erg weinig, dat van ons was ongeveer hetzelfde als van poppetjes man, maar nu dus veel beter. Ik kan er niet achter komen wat 'normaal' is, er staat overal ongeveer 20 miljoen per mililiter, maar dan staat er weer niet hoevel mililiter er moet zijn. Zal het als ik over een paar weken de evaluatie heb in het zh eens vragen.

Wat danoontje zegt is wel waar, mijn schoonmoeder werd uiteindelijk ook spontaan zwanger - das mijn man geworden. Weet niet hoeveel mijn schoonvader precies had, klinkt alsof hij nog minder had als mijn man, omdat volgens haar de dokter zei dat er "af en toe een levende zaadcel tussen zit" maarja, das wel ruim 40 jaar geleden. Iig werd zij zwanger van hem nadat ze 3 jaar getrouwd waren, maar weet niet of ze het voor die tijd ook onbeschermd deden, en kan het nu niet meer aan haar vragen. (en mn schoonvader weet het toch niet meer, die zegt op alles "Nou, daar weet ik niks van" :)

Danoontje - goed hoor, de eerste kilo's eraf! Ga zo door, goed bezig!
    Poppetje - ook goed hoor! De zumba les! BBB lijkt me ook zeer geschikt voor het doel trouwens.

Ik was vandaag even in de stad met 2 vriendinnen, was even gaan lopen, 10 km, dus mn beweging voor vandaag weer gehad. Volgende week weer hardlopen, had ik deze week geen tijd voor. Maar nu eerst 3 nachten werken, centjes verdienen voor mijn nieuwe levensdoel: schoenen kopen :$:$

Was vandaag wel weer heel boos de hele tijd. Soms word ik ineens zo boos, dan wil ik overal weer tegen aan schoppen. En dan een half uur later is het weer over. raar.

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik ga jullie pillen en extra morfine wel vragen, vorige keer heb ik zelfs gezegd dat ze de rest maar moest laten zitten. Dat deed ze niet maar pffff... Ouch.

Danoontje, goed zeg je kilo's, nu volhouden he :)

Hier nog steeds niet ongesteld... Mehhh...

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zij zijn beiden gezond maar het is na drie jaar nog niet raak, vandaar... Gebeurd vaker dat gezonde mensen in de mmm komen omdat het natuurlijk niet lukt..

Gisteren bbb was zwaar! Mezelf voor de komende week voor drie lessen opgegeven!!! Morgen is mams zes jaar dood dus gaan we naar de dierentuin, deden we vaak samen... Dus ook genoeg beweging..

Nu nog helemaal stoppen met snoepen, lukt ff lastig :(

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan niet per ongeluk zwanger???

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @poppetje&Jordan - dat dacht ik ook al... is het niet toevallig echt raak deze keer?

@poppetje - sterkte morgen, goed dat je even wat afleiding zoekt. En goed werk, met het sporten!

Ik heb vandaag even op de weegschaal gestaan, nu al 9 kilo kwijt! :D:D

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jij bent echt heel goed bezig, hoeveel wil je er nog af??

En tja dan maar sporten tot de cryo..

Morgen gaan we naar de dierentuin, hou van beestjes. Rhenen heeft die witte leeuwen welpjes!!!

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    O, ga je naar Ouwehands? Daar heb ik ooit nog eens stage gelopen bij de roofdieren. IIsberen tijgers leeuwen enzo, dat stukje daar. Veel plezier daar! Geniet van de baby-leeuwtjes, wat een dropjes zullen dat zijn!

Ik wil er nog wel veel meer af hoor, weeg nu 77,5 dus kan zoiezo nog wel 10 kilo meer af. 3 jaar geleden woog ik 97 kilo, toen ook al een keer 10 kilo afgevallen wat er af gebleven is. Merk wel dat ik op sommige plekjes een beetje een slap velletje begin te krijgen. :$

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik kom van de 89, weeg nu rond de 80 en wil naar de 68 maar dan had ik net geen ijsje moeten eten..

En ja we gaan naar rhenen, speciaal voor die witte welpjes, mama had ze geweldig gevonden... Wil ze best aaien maar mama leeuw wil mij ook aaien ben ik bang!

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, ja, beter niet de leeuwen aaien :D
    Jammer hè, dat je moeder daar dan niet meer bij kan zijn...

Hoop dat je wel genoten hebt van het ijsje, dan was het het waard. 9 kilo eraf is al heel mooi, en als je zo door sport komt die rest ook wel!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In thailand heb ik een babytijger op schoot gehad, doen ze daar tot ze max vier maanden zijn, daarna wordt het te gevaarlijk. Is en zoo waar ze tijgers ook fokken geloof ik.. Niet zo één waar je platgespoten volwassen tijgers kan aaien...

En tja weet je, hou niet van sporten maar groepslessen zijn wel Ok..

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Marliesje wat goed!!!!!!!!! Wauw. We wegen nu ongeveer hetzelfde. Ik ben in 1 jaar 15 kilo aangekomen :( Niet kunnen sporten, wel aan de hormonen, dat wil wel. Gevaarlijke combi hahaha.

Poppetje, ben jij het weekend door gekomen? Ik ben juist niet zo van de groepslessen. Ik wil altijd graag op mijn eigen tempo er tegen aan :)

Ja ik heb ook nagedacht over de optie zwanger zijn maar we wilden mijn lijf echt even rust geven dus hebben er wel op gelet zeg maar. Je weet het nooit natuurlijk...mijn cyclus is in de war dus misschien was mijn eisprong op een ander moment maar geloof het niet zo. Heb wel aan gedacht dat ik misschien gewoon nog stééds zwanger ben maar aangezien de hCG waarde gedaald was lijkt me dat ook te enthousiast bedacht :D Helaas nog geen druppel gezien.

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nog geen testje aan gewaagd???

En weekend op zich ok, gisteren een mooie dag er van gemaakt.. mama had niet anders gewild!

Helaas vannacht moeilijk in slaap gekomen, licht geslapen en veel wakker geweest dus zie eruit of de IC over mijn kop is gereden :(

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Oei, de IC is wel HEUL heftig. Maar ik moet zeggen dat ik je gevoel deel als het op slecht slapen aankomt. Al nacht 3 op rij dat ik meerdere malen drijfnat wakker ben geworden. Blegh. Dus dan word je 's morgens wakker met het gevoel alsof je een week doorleeft zonder slaap hihi. Wel fijn dat gisteren een mooie dag was en dat je toch de dagen kunt invullen zoals mama dat graag zou willen! Ook een mooie nagedachtenis toch!
    Ik heb trouwens niet getest. Geloof er geen zak van dat ik zwanger ben namelijk en aan mijn buikpijn te voelen is dat ook echt niet zo. Maar ja, misschien morgenochtend maar testen om de arts daarop te kunnen antwoorden mocht ze er om vragen ;)

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ik ben ongesteld geworden! Vanavond Deca, vanaf donderdag de 4e Menopur erbij en 10-7 eerste voortgangsecho. (oh ja, spierwitte test ;))

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Had een andere test gegund.. maar wel fijn dat het nu wel doorgebroken is.. kun je tenminste weer starten!

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ja had net alleen een soort rubberachtig vlies wat naar buiten kwam. 5 bij 3 cm qua afmeting en niet kapot te krijgen. Yeiks. MCK belt zo terug, hoop dat ik toch mag starten en het geen resten zijn van de mk vorige maand...

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Ik lees net dat je een Deca spuit niet moet ontluchten? Weten jullie dat iets van toevallig?

Share This Page