Denk dat je daar wel gelijk in hebt, het is ook wel veel geweest. En tel daarbij op de hormonen waardoor toch alles nog wel wat door de war ligt. Nou ja, daar ga je al. 17 km, maar een wipje... Vorig jaar nog een marathon gelopen (gewandeld hoor) van 42 km, en kwam nu toch behoorlijk met zere pootjes thuis. Maar ja, het is wel even goed voor de beenspieren ivm het hardlopen. Even een weinig belastende training die toch je spieren even goed aanpakt. Nu maandag weer interval training. Die zijn echt zwaar
Sporty girl, hier nu belabberd maar al twee x gesport en ga morgen en zondag ook.. Niet omdat het leuk is, maar hoop ooit weer onder de 70 te wegen.. Tja je moet wat als je wacht op de volgende tp! Overigens red ik dat niet in die vijf weken...
Jij sport echt superveel momenteel zeg. Vind ik echt zo knap!! Terwijl je er eigenlijk helemaal geen zin in hebt ook nog...
Nee maar ben mezelf echt zat, door het sporten gaan de weken wel harder. En vier keer is veel maar als ik ooit op gewicht ben halveer ik het. Na een tp sport ik ook niet, mag wel maar voelt niet goed denk ik...
Nee maar ben mezelf echt zat, door het sporten gaan de weken wel harder. En vier keer is veel maar als ik ooit op gewicht ben halveer ik het. Na een tp sport ik ook niet, mag wel maar voelt niet goed denk ik...
42 km Marliesje, wauw! Ik hou van lopen maar 42 km...pfoe! Knap! En Poppetje, wat Marliesje al zegt, knap dat je doorzet terwijl je eigenlijk geen zin hebt. Ik ben daarnet bij MCK geweest want voel me slecht. Ik reageer kennelijk nogal op de Menopur dus een evt. volgende poging krijg ik wel weer Puregon, gelukkig, maar hierdoor voel ik me zo. Ik mócht nu afbreken maar na wat twijfel hebben we besloten toch door te gaan anders is de anderhalve week prikken en de 2 avonden shit voelen helemaal voor niks geweest. Ik moet toch doorspuiten en krijg nu zondag echo. Er zaten 4 grote van 19 á 20 mm. en 8 van rond de 15 ofzo. Die moeten dus nog doorgroeien vandaar dat ik nog door moet. Ik MOET eigenlijk rust houden maar ik moet nog maar een middag werken dus ik ben toch nog gewoon op het werk. Zometeen om 4 uur ook nog een meisje die ik heb aangenomen die haar contract komt tekenen dus dat wil ik wel afhandelen voor de vakantie. Maar het weekend staat in het teken van volledige rust voor me myself and I.
Zo, veel in bed gelegen dus rusten doe ik. Ik had gisteren weer echo en had mezelf beloofd dat als ik langer door zou moeten ik deze poging af zou breken omdat ziek zijn van medicijnen gewoon niet goed is. En, ik moest door. Maar wel nog maar 1x en dan maandagavond Pregnyl en wo. punctie. Dus toch besloten die laatste shot rommel dan ook nog maar te zetten. Mijn moeder heeft ze trouwens gezet want ik had er zelf echt geen zin meer in, dat geprik hahaha. Dus vanavond Deca en Pregnyl 10.000 en wo verlost van dit gedoetje. Joy. Ik hou jullie op de hoogte! Bij jullie alles goed?
Spannend woensdag!!! Hoeveel zagen ze er nu?? Behalve dat ik met griep op bed lig is het goed. Beetje jammer met dit weer dat ik het weekend al ziek was. Gisteren ook niet gaan sporten.
Er zaten nu zeker 6 rijpe en ze verwacht dat nu met de laatste prik er nog 5 tot 6 zijn bijgekomen dus dat zou 11 tot 12 betekenen maar wo. weten we het zeker Balen joh, ziek zijn sucks Rustig uit zieken, vandaag beetje bijtanken buiten? Meteen de schade van het weekend inhalen?
Nu op bed, misschien straks ff de tuin in, of niet. Ben niet wit maar dat word ik nooit, maar voor mijn doen mag er wel kleur bij!!! L twaalf is prima toch?! Ik had er elf, althans 13 follikels maar elf eitjes. En één is genoeg
Jordan, nog even en dan ben je eraf en wordt een super mooie score dan!! Nog even lekker rustig aan doen dus! Poppetje, ziek maar goed uit, te vroeg weer gaan sporten is helemaal niet goed als je ziek bent geweest. Ik heb wel gesport net, superzware interval training gedaan, compleet kapot nu. Maar wel een voldaan gevoel!!
Jordan klinkt super goed! succes woensdag!!!!! Hier gaan we door een moeilijke tijd. Afstand gedaan van mijn schoonmoeder. Lang verhaal. Maar wat heftig! Ook contact met de echt vader van m'n vriend dus dat is wel mooi. Hopen dat ze een band op kunnen bouwen.
Sporty Spices in the house hahaha. Goed bezig. Poppetje al wat beter? En Danoon, jammer dat het weekend weinig rust heeft gebracht. Hopelijk wel op lange termijn? Ik ben zenuwachtig, yuk.
Danoontje - hoop echt dat je nu in een wat rustiger vaarwater terecht komt na al het gedoe. Jordan - komt helemaal goed, gewoon relaxen, verstand op nul en blik op oneindig. Ik duim voor een ontspannen en pijnloze punctie!! Poppetje - alweer wat hersteld?
Hier even een kort ego berichtje, als ik wat helderder ben kom ik weer lezen natuurlijk. Punctie gehad. God wat deed het zeer maar de Morfine werkte wel waardoor ik het niet heb uitgeschreeuwd hihi. Heb nu nog een soort kramp gevoel in mijn eierstokken en bm maar wel zware pijnstillers gekregen en ook meegekregen voor vanavond, Ik moet rusten en veel water drinken ivm kans op overstimulatie. En nu de score....13 stuks! Nu nog een mooi aantal bevrucht en het is echt toch de moeite geweest. Tot snel!
Jordan wat een fijne score ik duim duim duim voor je. Wel vervelend dat je zon punctie hebt gehad. Maar het gaat het waard zijn. Hier 25 juli mijn weeg momentje. Heb kliniek al gebeld dat ik dan weer ingepland wil worden. Wij hebben nu een heerlijk plekje. En psychisch rust en lichamelijk. Ik eet gezonder en netjes en dan is het ook een goede situatie om verder te gaan. Ik ga gewoon op gezonde toer verder en als ik afval is dat mooi meegenomen maar als ik niet bijkom is het gewoon goed het geeft ons zoveel onvrede niet verder te kunnen. En rust en gezondheid is belangrijker dan die paar kilo. Zo wou het toch even kwijt. Het stoppen is weer net als toen brengt irritatie en onvrede dus wij gaan er weer verder! BMI is 32,5 en mag niet boven de 35 zijn. Ik ben wel weer positief gestemd en ga gewoon gezond dooreten en dan zien we het wel. Mocht icsi ons niet brengen wat wij willen dan zal dat in ieder geval niet door stress of ongemakken komen. Dan moet het misschien wel zo zijn.......
Jordan, mooie score!!! Daar doe je het voor toch. Op welke dag heb je een tp? Rustig aan doen hè! Danoontje, hoe is het nu? Kunnen jullie je schoonmoeder echt los laten en hoe bevalt je huis? Marliesje, sportief hoor... Hoever loop jij normaal hard dan? Hier bijna beter, ga morgen maar eens op mijn werk kijken, denk ik!
Jordan, wat een super score!! Nu lekker rustig aan en bijkomen, hoop dat de napijn snel over is! @Danoontje - groot gelijk hoor! Wanneer heb je weer afspraak? @poppetje - fijn dat je weer zo goed als beter bent, griep = niks aan Normaal loop ik een half uurtje hard, ongeveer 4 km loop ik dan.