Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nog geen teken van ongi...
    Elke dag met manlief gesext afgelopen dagen en normaal breekt het dan wel door maar nu nada!

Jordan fijne vakantie!!!

Danoontje, hoe ik er mee omga, soms huilen, chago en voel me onbegrepen, zelfs manlief snapt mijn tranen soms niet, die zegt dan dat je het een ander met gunnen en natuurlijk doe je dat ook maar de tranen zijn het verdriet van waarom bij ons niet!! Maar bij ons mag je eerlijk zijn en gewoon voelen wat je voelt!!!

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Marlies hoe is t bij jullie? Ook al vakantie?

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier alles goed hoor! Ik moet eerlijk zeggen dat het einde van de mmm me best wel rust gegeven heeft. Heb het idee dat ik het nu wat beter kan accepteren, en ben blij dat we al die spanning nu kwijt zijn. En ik hoop gewoon vrolijk door op een spontaan wondertje ooit. Maar ben er minder mee bezig nu.

Hier helaas geen vakantie in de vakantie, want is voor ons de drukste tijd van het jaar... Dus veel rijden. Over anderhalve week begint de sneekweek, dan volgt er een marathon van 9 nachten ofzo achter elkaar. Wel zwaar, maar vorig jaar was het wel gezellig dus kijk er ook wel naar uit.

Jij hebt over een paar dagen je afspraak in het ZH toch? Ben benieuwd, hoop dat je gelijk kan beginnen bij je eerstvolgende ongi!

@poppetje - al ongi doorgekomen?

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nog geen teken van ongi, ben het zat, laat die ellende doorkomen!!

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Poppetje :( ik duim ook hard dat je ongi mag worden!
    Nou vriendlief is gisteravond gebroken.
    Zijn moeder kwam praten. Hij begon te janken als een klein kind! Had ik nog nooit van hem gezien. Ik schrok positief. Hij gooide alles eruit. Hij zei ik wil nu rust ik wil een gezin met Ramona en dat is mijn grootste wens. En elke keer onderbreekt er iets onze wens. En nu willen we rust. En toen is ze weg gegaan. Ze wou ten slotte zelf afstand. Zo ik ben zo trots! Eindelijk zijn gevoel eruit. Volgende week komt zijn biologische vader gezellig wat drinken :) dus das positief allemaal. Zijn moeder is nooit een moeder geweest. Heeft hem alleen maar op de wereld gezet. Ik denk dat hij de juiste keuze heeft gemaakt die hem gelukkig maakt. Er is natuurlijk nog veel meer aan vooraf gegaan maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen ti's goed zo.

En ik ben ongi geworden :D morgen afspraak dus dat komt mooi uit. Ben erg blij te zien dat mijn lichaam nog werkt. Zolang je een cyclus hebt heeft je overgewicht er geen invloed op zo zien we maar weer.

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed dat ie alles er uitgegooid heeft! Is het voor iedereen duidelijk waar hij staat!
    Ben benieuwd hoe het morgen in het ZH gaat!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, je mag heel trots zijn op hem!! En heel veel succes morgen, ga voor je duimen!!!

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje, las op FB dat je goed nieuws hebt, hoe is het gegaan??

9. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja goed!! Alles ziet er mooi rustig uit. Vandaag starten pil en vanaf 2 augustus deca en dan 13 augustus puregon erbij. De eenheden bekijken we 12 augustus. Vermoedelijk word dat 125 eh omdat ik de aller eerste keer 20 follikels had en dat is niet meer de bedoeling.

@jordan. Mag ik vragen wat jij spoot?

En ik ben zelfs 2 kilo kwijt :-D dus win win. En ik ga gewoon gezond verder eten en drinken. Wat eraf gaat is mooi meegenomen.

10. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Poppetje hoe issie meid?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Goed, net gesport maar niet ongi! Heb jou nog niet op fb maar zoek je bij marliesje ;)

Twintig is wel heel veel maar zou het toch fijn vinden, met kans op emmys. En die twee kg, netjes hoor!!!

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat dacht ik ook. Toen ik hoorde 20 dacht ik oh ben in 1x keer klaar. Ik de optimist!

Nou er kwamen maar 6 eicellen uit en 3 waren niet goed.. En dan is de klap des te harder. Veel follikels wil niet zeggen veel eitjes, en helemaal niet als ze er pas de laatste dagen bijkomen.

Nou mijn vriendin is aan het bevallen.... Moeilijk momentje :(

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat was bij mij ook steeds zo, ik had altijd 6 of 7 eicellen, hoeveel follikels ik ook had.

Wat een vreselijk weer om te bevallen zeg, moet er niet aan denken in die hitte!

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nou ik zou nog wel in een sauna willen bevallen :) als ik maar een kindje mag krijgen.
    Sorry ik heb echt een k*t dag!!!!!!!!!!!!!! Kan wel janken.
    En vriendlief is weer zo gesloten als een boek....
    Ja is ook moeilijk zegt die dan en meer niet.....
    Moet t ff kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLEH

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    He danoontje, wat naar... :(
    Hoop dat de dag snel voorbij is en je je snel weer beter voelt!

16. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel xxx tis zo'n niks is goed dag, mss ligt het daar aan.

Ik heb echt respect voor jou en je manlief! Jullie (lijken) zijn zo sterk! Hoe doe je t toch?

Heb ook wel eerlijk tegen vriendlief gezegd dat ik meer verwacht vanuit hem. Klinkt mss hard maar zo voel ik het.
    Een blijk van waardering een klein cadeautje op zijn tijd ofzo hoeft niet veel te zijn. Hij is niet zo verassend zeg maar...
    Wil me toch ook wel meer een vrouw voelen.... Wat ik al zei een zeikdag :p

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ja, ik vind het nu denk ik makkelijker dan dat ik het vond toen wij er nog midden in zaten. Alsof ik het nu veel makkelijker los kan laten. Natuurlijk doet het nog steeds pijn als ik van iemand hoor dat die zwanger is. Maar het is anders nu. Makkelijker. Weet ook niet hoe dat kan hoor. Maar ben er wel blij om.

Ach, mannen ;)
    Misschien valt het ook allemaal wel mee. Als ik zo'n dag heb dan kan ik zó boos worden op mn man!! (dan vind ik hem op alle fronten te kort schieten) En achteraf vind ik het dan vreselijk zielig omdat hij het helemaal niet verdient had. Mannen zijn nou eenmaal ook mannen. Die praten ook minder en anders. Heb je ooit een ICSI-forum vol met mannen gezien? De enige forums waar mannen op komen zijn het "opel-forum" en het "mercedes-forum", haha. Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen.

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hahahahahahaha en die van mij zegt nu heel droog: Oh nee hoor daar zit ik ook niet op :p *gaaaaaaaap*

Ik hoop dat ik ook ooit zo ga denken als jij.
    Hebben jullie al plannen wat jullie met jullie leven gaan doen? Doelen? Naast het wondertje dat er mss nog komt? :D Mss lekker veel reizen ofzo :D

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Reizen staat wel op de planning, maar nu eerst 2 weken superveel rijden, sneekweek enzo.

20. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Oh leuk leuk ook een soort van reizen :) wat houd de sneekweek in? Tis hier nu top gezellig. Vriendlief poogt weereens te stoppen met roken. We zijn dus net water en vuur. Hihi

Share This Page