sneekweek is een feestweek in Sneek, met allemaal feesten maar ik geloof ook zeilwedstrijden enzo. Wij rijden daar altijd de hele week, veel drukte! Wens vriendlief sterkte. Ik rook sinds de laatste ICSI weer, maar niet altijd, eigenlijk alleen als ik werk. Baal er nu al weer van, na de sneekweek ga ik denk ik weer helemaal stoppen, maar tot die tijd lukt het toch niet denk ik...
Poppetje!! Joehoeeeeee eindelijk!!!! Vandaag is roooooddd..... Haha... Dankje Marliesje zal t doorgeven... Hij is nu onze salontafeltjes aan t bouwen en heeft alweer wat gewit... dus das goed haha
Zo ik ben alweer bedaard (A) we zijn weer lekker aan het klussen. Af en toe zeuren moet kunnen haha Zo ff naar de groothandel ff inslaan mn nagelspul heerlijK! Welke vitamines slikken jullie tijdens icsi? Ik heb zon pakje van kruidvat met ene pil en een soort capsule.
Danoontje - gelukkig! Zo'n rotdag is niks aan! Poppetje - Jeeeej! Nu weer een spannende ronde dus!! Jordan - Hoe gaat het met jou?
Lieve danoontje, ik slik standaard dhea vitamine d multivitamine foliumzuur en sinds tarwekiemolie!!! Oh en iets om mijn schildklier laag te houden! Marliesje, was gisteren zo blij, nu eindelijk verder. Mist ovulatietest van clearblue kopen, bij de drogist 7 voor 33 euro en heb ze via internet besteld 20 voor 38 euro!
Zo, dat is niet gek!! Ik heb ook altijd ovu testen van internet, van zwanger&kids geloof ik. Spannend hoor, ga duimen dat alles goed gaat! Danoontje - ik gebruik altijd (ook voor de icsi's en nu nog steeds) een multi vitamine en omega 3 en foliumzuur. Tijdens mijn 2e icsi - wat in principe de meest succesvolle was - dronk ik ook veel granaatappelsap van healthy people, maar ik meende dat ik jou daar zelf ook al eens over had gehoord. Avocado's schijnen ook goed te zijn voor de vruchtbaarheid, dus die at ik ook veel. En de laatste icsi had ik extra vitamine B6 en B12.
Hallo poepies! Ik heb tarwekiemolie, granaatappelsap en davitamon voor zwangerschapswens en zwangerschap. Baad het niet schaad het niet. Ik heb de kraamvisite overleefd! Heb het gewoon eerlijk gezegd en natuurlijk had iedereen begrip Bleek uiteindelijk dat de kraamzorg zelf ook geen kinderen heeft, omdat het ook allemaal niet wou. En daardoor zag ik ook wel dat het niet het einde van de wereld is. Die vrouw zei me ook dat ze een mooi leven heeft. Maar zover kan en wil ik nu nog niet denken. Ook dat begreep ze. Hoe issie hier? Hier ups en downs.... Goede dagen, mindere dagen..... Maar we hebben ook flink wat opgezocht over donor iui... We leven er naar toe mocht het nodig zijn weten we er al flink veel vanaf.... Maar laten we hopen det het niet nodig gaat zijn! xxx
Ik ga dit weekend die granaatsap maar eens kopen. Is dat op tijd genoeg? of moet je dat pas drinken na de tp??? En donor IUI is nog niet zo ver.. we gaan ervoor dat het gewoon gaat lukken dit keer. Jordan, still alive??? hoe is het? Al getest stiekem??? Marliesje, hoop toch voor jou dat het nog spontaan lukt, met het aantal zaadjes van jouw man moet het toch lukken!!
Danoontje, ik lees dat je weer begonnen bent Jullie hebben echt veel geschreven hahaha. Ik spoot Deca en 150ie Menopur (en de eerste poging ook Deca en 150ie Puregon). Ik heb trouwens nooit de pil geslikt ofzo, op de dag dat ik ongi ben begin ik met Deca. Lijkt me zo pittig, zo'n lang traject. Hey...en 2 kilo kwijt. You rock! Super! Poppetje, hahaha gefeliciteerd met je ongi meis. En jee wat ben jij goed bezig met sporten zeg. Respect!!!! Marliesje, is de gekte van de Sneekweek al losgebarsten of is dat pas over een paar dagen? Ook vanuit mij, bergen respect voor hoe jullie er in staan hoor. Had ik al eens gezegd maar ik kan het blijven zeggen want ik vind het zo knap! Ik ben weer aan het werk. Terug van de vakantie. De tweede week was heerlijk. We hebben rare afgelopen 2 jaar gehad ivm burnout en depressie van mijn man, de ICSI en zo nog wat dingen waarmee ik jullie niet zal vermoeien, maar als we dan vakantie hebben dan merken we meteen weer waarom we het goed doen samen. We hebben echt lol en we kunnen zonder gedoe 24/7 op mekaars lip zitten. Heb echt volop genoten en nu weer aan de arbeit. Helaas Qua wat ik voel....weinig. Maar veemd genoeg ben ik er dan ook totaal niet mee bezig. Ik moet mezelf steeds eraan herinneren dat ik een tp heb gehad (maar dat lijkt wel in een waas te zijn gebeurd, voelde me toen natuurlijk ook niet fantastisch) en ik ben zelf tot 3! x toe mijn foliumzuur vergeten te nemen. Slecht. Maar goed. Misschien juist goed dat ik er niet mee bezig ben. Vanmiddag nu 2 utro bollen en vannacht 0:00 nog 2 en dan ben ik klaar met de utro. Ik mag van de ene op wo. testen van de ander op vr. maar do. ben ik jarig, do. en vrij. mijn nwe medewerkers hier dus dan wil ik ook niet sip zijn, za. vier ik mijn verjaardag dus ik probeer pas zo. te testen tenzij ik eerder ongi word maar voor nu....geen idee wat te verwachten. In ieder geval ben ik er weer
Hier druk op mijn werk en avond met sporten.. vanaf zaterdag ovulatietesten!! dus dan hoop ik half augustus een cryo terug te hebben.. duim maar mee dat het goed ontdooit!!! Trek jij het wachten nog???? En bijna jarig jij!!!!
Ik ga duimen duimen duimen!!!! Het MOET gewoon goed gaan. Dat vind ik! Dus ik heb in stilte al je cryotje toegesproken nu Maar spannend dat je vanaf zaterdag weer aan de ovulatietesten gaat. Ik moet even kijken maar ik heb miss nog van die digi dingen liggen. Bij mij werken die testen toch niet dus zonde want ik zal ze niet meer gebruiken. Ik trek het wachten nog hoor hihi. Ik ben een beetje ziekerig momenteel en druk met het werk dus fijne afleiding. Ik ben nog steeds van plan pas zondag te tesen (mits ik eerder ongi word). En inderdaad, morgen weer een jaar ouder...
Jonkie!!!!!!!!!!!!!!! Mag ik zeggen, ik word september al 36 Dat je het vol houdt om niet te testen!!! Je mag vandaag al.. Ik duim voor je dat het raak is.. ook dat moet gewoon van mij!!!
Hoihoi! Ik ben er nog hoor, maar nu erg druk met rijden! Jordan - ik vind het zo spannend, verstandig dat je wacht met testen; kan het ook je verjaardag niet verpesten, en als je dan zondag echt test dan heb je ook meer zekerheid dat ie niet 2 dagen later weer wit is! Ik duim zo hard als ik kan, het mag nou wel eens lukken! Voor jullie alle drie trouwens! Poppetje - Zo knap dat je zo fanatiek door sport! Zo spannend, hoop dat die ovu testen snel positief worden! Danoontje - Jij over 2 weken ook alweer uitgangsecho, hoop dat er nu weer eens 20 follikels komen. Fijn dat je de kraamvisite hebt overleefd. Ik vind het zelf altijd fijn om dat soort verhalen te horen, van mensen die bewust geen kinderen hebben. Dan realiseer ik me altijd toch dat het niet het einde van de wereld is. Als er mensen zijn die er zelfs zelf voor kiezen. Hier alles goed! Ik weeg nu 75,8 dus ben nu officieel meer dan 10 kilo afgevallen. Al bijna 11, zelfs. Vannacht begint de grote marathon - 10 nachten werken met maar 1 nachtje vrij tussendoor. Maar heb er wel zin in! Hoop op goeie omzetten, dan gaan manlief en ik daarna even shoppen, want ik heb onderhand wel wat nieuwe kleren nodig. Alles zit veel te wijd. En er moet voor oktober een nieuwe taxi komen, want dan moet de oudste voor de APK en dat ding kan eigenlijk echt niet meer. Rijd nog prima, maar is zo versleten, bekleding helemaal gaar, een stuk of wat deuken... Dus hoop op goeie omzetten, want hoe mooier de nieuwe auto word! Verder zit mn eisprong eraan te komen, maar hoef er even niet aan te denken want manlief heeft iedere keer zin, dus het gaat heerlijk spontaan, haha. Maar aan de andere kant vind ik het wel prima zo; begin steeds meer aan het idee te wennen, en omdat ik nu weer zo fanatiek aan het afvallen ben, denk ik, t is eerst ook wel goed zo...
Poppetje, mijn man is 37, die zei dat ik niet mocht klagen omdat hij al op de 40 afstormt hahaha. Maar ik voel me gewoon geen 30+'er. Eerder 23 ipv 32 zeg maar. En ja ik hou het wel vol. Voel op de e.o.a. rare manier die drang om te testen ook niet (zou dat goed zijn?) terwijl ik wel weet dat ik toch weer teleurgesteld ben als ik niét zwanger blijk (en als ik wel zwanger ben en het blijft bij me ben ik helemaal gelukkig hahaha). Maar heel deze ronde loopt raar omdat ik er zo weinig mee bezig ben. Marliesje, ja voor Poppetje en Danoontje ook wel tijd nu maar voor jou op de natuurlijke manier zou ook fantastisch zijn. In 2 topics waar ik zit zijn er in allebei 1 op de natuurlijke manier zwanger nu! Deze maand. Dus het is er een top maand voor...kennelijk! Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu lekker onderweg bent en nog ff lekker aan jezelf weer werken nu, wat best mag na de aanslag die ICSI heet. En >10!!!!! kilo! Wauw, gefeliciteerd, wat super super goed. Daar mag je echt trots op zijn. Goed gedaan. Ik zit trouwens nog niet op jouw punt in de behandeling maar ben best sceptisch natuurlijk omdat het steeds uitloopt op een (v)mk, dus we zijn echt bezig met hoe en wat na ICSI als dat zonder resultaat is en dat zijn leuke plannen dus als het echt niet wil mag het van mij snel voorbij zijn dat hele circus dan kunnen we ons storten op ons nieuwe leven. Ongetwijfeld met verdriet maar wel verder gaan! Nou, gogogo, taxi-marathon wise, lekker munten verdienen voor kleding en een nieuwe auto
Halloooo Ik heb weer eens wat vreemds mee gemaakt! Denk dat jullie het wel op fb voorbij hebben zien komen . Ik had gisteren afspraak voor nagels met iemand die ik via hier heb leren kennen. Het was een erg gezellige ochtend en heel veel gekletst . Het mooie/vreemde is... Ik heb hier een onderbuurvrouw die hier tegelijk met ons is komen wonen. En we hebben ook al eens gepraat en ze spaart kikkers (1500 kikkers :O) en dus alles staat hieronder vol. Nu zijn er deze maand babyvisjes geboren, ik heb een kalfje geboren zien worden en mn vriendin is dus bevallen. Kwam die meid gisteren binnen en ze had iets voor mij! Super lief! Ik kreeg een gelukspoppetje een kikker!! Die schijnt te staan voor vruchtbaarheid!! Heel apart!! Echt weer zo'n Ramona avontuurtje... Zij vertelde me ook dat het goed is een maansteen om te hangen aan een ketting, dus die heb ik nu ook om ik geloof er gewoon in, en voel me er lekker bij. En toeval bestaat niet! Verder slikt vriendlief nu ook foliumzuur en ik dus nog steeds wat ik hiervoor al zei.. Jaja nog 2 daagjes en dan toveren we de spuiten weer tevoorschijn.... Als ik morgen middag tijd heb ga ik ook eens een blog schrijven hier... Misschien lucht het op! Jordan: ik denk dat je nu wel kan testen meid! Spannend ik duim voor je xxx Poppetje: Jij ook heel veel succes en mijn duimen draaien uiteraard ook voor jou lieverd! Marliesje: Het was inderdaad een heel fijn gesprek... Het was niet bewust en gekozen bij die kraanverzorgster hoor.. Ze hadden ook wel het een en ander geprobeerd. Maar dat is inderdaad erg fijn om ook eens te horen. Zo zo 10 nachten werken!! Respect!! Hier ook een paar mooie drukke nageldagen achter de rug... Gemiddeld 5 per dag :O pffffff straks ook nog 3 klanten... Daarna lekker slapen, en morgen tot nu toe maar 1tje ook weleens lekker. Jullie kunnen trouwens mn nagelpagina ook liken Moontjes Nails kunnen jullie beetje zien wat ik doe.
He meis, ik hoop dat het gaat lukken door de kikker. Mijn duimen draaien! Het was gezellig gisteren! Nogmaals bedankt.
Jordan, ook van mij gefeliciteerd!!! En wat een mooie dag om jarig te zijn, lekker buiten zitten! Ik hoop dat het een super jaar voor je wordt, en duim voor een jaar waarin jullie van z'n 2-tjes naar z'n 3-tjes gaan!