Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 6 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jordan, heel veel sterkte... Ik hoop dat jullie wat tot rust komen zo, en uiteindelijk de optie kiezen waar jullie het best mee uit de voeten kunnen.

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Lieve schat heel veel sterkte xxx en neem de tijd die jij nodig hebt!
    Ik vind het een hele moedige sterke stap.

Gelukkig hebben we elkaar in facebook hoeven we je niet helemaal te missen.

K voel me gelukkig weer wat beter. Wel veel moe en snel geprikkeld en sjaggie maar dat nemen we maar voor lief. Maandag eindelijk uitgangsecho :)
    Vandaag voor een 1e onderzoek naar adhd naar dimence geweest volgende week weer. Hoop dat ik dan in mn koppie ook eens rustiger word en ze me daarmee kunnen helpen.... en natuurlijk kunnen vinden wat er aan mij mankeert. Waardoor ik zo druk in mn koppie ben en doe. al ben ik niet heel enthousiast over de organisatie..... intake hadik met een turk die mij niet kon verstaan en andersom en nu had ik een dame van wie ik ook een straatkrant zou kopen...... Maarja als ze t maar goed doet. Ze heeft vandaag in 45 min. gedaan waar 2 uur voor ingepland was.... maarja we gaan t zien.

Hoe is het verder hier?

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    En morgen vroeg samen afspraak bij maatschappelijk werk :) hopen op en goed gesprek. En dat vriendlief ook zn zegje doet :) hun gaan ons helpen met instanties en communicatie onderling... ze hebben ons daar aangemeld na alle ellende omtrent verhuizen enzo. En alle hulp om de relatie beter te maken is natuurlijk welkom!

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje - ik hoop echt dat ze bij maatschappelijk werk wat kunnen helpen. De hele ICSI ellende is gewoon niet goed voor je relatie, voor welke relatie dan ook. Maar als één van de twee dan ook nog moeite heeft zicht te uiten, dan wordt het nog lastiger. Hopelijk komen jullie zo weer wat dichter bij elkaar!

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is het ineens stil hier...

Poppetje, morgen is de grote dag toch? Zenuwachtig? Ga zo hard voor je duimen!!

Danoontje - en jij nog 2 dagen tot uitgangsecho. Gaat het nog een beetje op de deca?

Hier eindelijk rust, de drukke nachten zitten er weer op. Dinsdag lekker shoppen voor nieuwe kleren, pas momenteel nog maar 1 broek, de rest zakt zo van mn kont af. Woog nu net 73,5 - al 13 kilo eraf nu. Vandaag lekker even nixen, even bij mn schoonvader langs, en vanavond lekker tv hangen. Heb ik echt behoefte aan, even lekker met zn 2-tjes!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje wat las ik allemaal?! Gaat het wel?

Marliesje, wow!!! Je mag echt trots zijn op jezelf!! Ik sport veel maar val niet af :(

Mooi tegen is het spannend, hoop dat ze bellen dat weer mogen komen en de cryo het heeft overleefd. Het ontdooien!!!

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je! :D

Poppetje wat spannend!! Het komt vast goed, meestal ontdooien cryo's wel goed en als ze dát overleven dan moet het toch haast goedkomen!!

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik antwoord morgen na de echo ff slaap lekker xxx

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    We zijn in Gent, de cryo is goed ontdooit dus hebben het straks weer aan boord!!!

Danoontje, succes met de echo!

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje! Je zal hem nu al wel aan boord hebben... spannend!!! Is het allemaal goed gegaan?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Behalve dat het 2,5 later pas to werd en ik een lege blaas had wel! Mijn blasto was met invriezen ab kwaliteit wat heel goed is. Na het ontdooien is het nog beter geworden, nu zelfs aa, dat is uitstekend! Niet dat het garantie geeft helaas...

Oud collega appte nee dat haar derde poging mislukt is :(

12. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

Ja wat wij weer hebben meegemaakt..... Wanneer krijgen wij weer eens echt rust?
    We zaten lekker bij de cafetaria, mn vriendin wat eten en wij een ijsje en ineens staat er een pikzwarte voor ons met een glimmend pistool in zijn hand... !! We moesten gaan liggen en als we bewogen of belde ging hij knallen.... Ik heb er verder geen zin om erop in te gaan, ik wil het ook een soort van loslaten tot zover mogelijk. Ik weet wel dat ik van mijn leven nog nooit zoiets engs heb meegemaakt!!!!!! En ik heb veel gezien in mijn leven....

Vandaag uitgangsecho gehad. En we beginnen met 125 eh vanavond. Vrijdag eerste fm. Vraagje he na hoeveel dagen stimuleren hadden jullie de eerste fm? Ze wou mij eerst een week laten spuiten. Ik vind dat lang, of ligt dat aan mij? Na ff overleggen mag ik vrijdag ook een keer komen....
    En dan maandag weer.

Poppetje gefeliciteerd met je topembryo, en nu lekker broeden!! Ik draai t eelt op mijn duimen!!

xxx

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    ;)

En wat erg, blij dat jullie lichamelijk verder niets gebeurd is. Door vergeten doe je nooit :(

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje danoontje, wat bizar! Dat lijkt me heel eng! Gelukkig heb je niks!

Ik vind een week niet heel lang hoor, ik had de eerste echo geloof ik op 8 dagen. Maar als je er ongerust over bent dan is vrijdag beter idd. Hoop op veel follikels dit keer!

Poppetje - wat goed, een super topper! Ik hoop het zo voor je!

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Veel follikels had ik wel poging 1 20 stuks. maar er zaten maar 6 eicellen. Ik hoop op een stuk of 8/10 follikels met 8 eitjes. Dat is volgens de kliniek ook het mooiste.

Trouwens poppetje ook geen leuk nieuws van je collega. :( Worden we weer ff van onze hoopwolk met de neus in de realiteit gegooid! Veel kracht en sterkte voor haar!

Vergeten doen we het zeker nooit. Maar we moeten verder. Voor we allerlei angsten en fobieën kweken. Maar angsten houd je er zeker aan over. Ik kijk overal om mij heen en blijf in het donker lekker binnen! Hoop dat maatschappelijk werk ons hierin ook kan helpen. En woensdag 2e deel van testen bij dimence geef ik het ook aan. Wil wel zoveel mogelijk hulp voor ons.

16. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Voelde jullie veel tijdens het stimuleren?
    Ik ben nog steeds heeeeeeeeeel moe, kan ool door zaterdag komen natuurlijk...
    Heb alleen dinsdag beetje pijn in de buik gehad en eierstokken....
    Verder nog niet echt. En de vorige keer leken ze te ontploffen, nu ben ik weer bang dat er niks gebeurd.

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je bent pas een paar dagen aan het stimuleren toch? Ik voelde de eerste dagen geloof ik ook niets hoor. Morgen eerste FM, dan weet je meer hoop ik! En tja, moemoemoe van de deca. Ik word nog moe als ik er weer aan denk....

Ik zit hier op mn ongi te wachten, zou vandaag moeten komen, maar zover is er niets wat er op wijst dat het gaat gebeuren. Zal wel een dag te laat zijn. Raar, heb ik anders nooit.

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Van de deca kreeg ik hoofdpijn, moe en werd ik humeurig.

Marliesje, hoop dat je zwanger bent! Zou leuk zijn! Positief nieuws op dat front mag hier wel komen ;)

@hier af en toe hele gekke streken, net onderin mijn buik, en paar alsof ze met mesjes prikte met boven je schaamstreek. Voor de rest niets... Ja moe maar komt door mijn werk, maar nu vakantie!!!!!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Poppetje, haha, dat zou wat zijn! Maar ga ervan uit dat de ongi gewoon een dag later komt... Baal er wel van, want ergens ga je toch weer hopen natuurlijk. Heb liever dat het wat te vroeg komt dan te laat. Want dan heb je dat probleem niet.

Heerlijk dat je nu vakantie hebt! Wij hebben gisteren een vakantie geboekt, gaan de laatste week van september 10 dagen naar kreta. Heb ik echt zin in!!!

Spannend niet? Steekjes enzo, ik hoop voor je dat het goed nieuws is! Gebruik je ook utro, of helemaal in eigen cyclus?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Snap je wel, dat je bang bent hoop te krijgen maar met jouw man zijn aantallen zaad is het niet onmogelijk hè ;)
    Helemaal in eigen cyclus, zelfs geen utro.. Ene kant blij want vind het zo vies, andere kant moet mijn lichaam het nu zelf doen. Geen kwalen van de utro scheelt wel!

Deel Deze Pagina