Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Fijn dat het goed gaat poppetje! Geniet er maar lekker van :) en top dat je me plast hihi.
    Hoe is het met jou Jordan?

Ik ga morgen ff uitleg geven hier.... Jullie hadden vast al iets mee gekregen op fb.
    Zit nu op de telefoon dus morgen ff t hele verhaal.

Trusten xxx

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik plas met liefde als jullie maar zwanger worden!! Al help ik er echt maar één iemand mee..

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, geloof je het al een beetje? Blij dat alles goed gaat!!

Danoontje - dacht al dat er iets was op FB maar geen idee wat. Hoop dat het wel goed gaat nog...

Jordan - hoe gaat het nu met jou?

Hier alles wel ok. Zit er de laatste week wel wat meer mee, ben een beetje somber en verdrietig. Hopelijk gaat dat snel weer over...

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dacht ik al meis, je bent er zo weinig geweest.. Meestal is dat als mensen de mmm even los willen laten... Gun het je zo dat je spontaan zwanger wordt!

Ik ga het wel geloven, de Kv test gisteren was snel en heel donker dus hcg is dan gestegen.. Dagen duren nu lang hoor met vakantie tot de echo. Manlief werkt wel gewoon natuurlijk..

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo lieve meiden,

Ik zal nu even in verduidelijking treden :), heb ff een paar dagen nodig gehad om tot mezelf te komen.

Het is weer niet goed gegaan :(
    Ik kwam vrijdag voor de fm, na dus al dat geklungel van de hele week. En er zaten 30!!!!! follikels... Allemaal nog klein gemiddeld rond de 15 mm, maar ook veel 8/10mm.
    Toen storte mn wereld echt in. Kortom: ze hadden gewoon naar mijn gevoel moeten luisteren en me weer 150eh moeten laten spuiten. Net als poging 1 (weten jullie vast nog wel).
    Toen heb ik ook alles eruit gegooid.. Ze zei je mag tot maandag door stimuleren dus nog 3 dagen en dat we dan weer kijken.
    Als er dan wat rijp zijn kunnen we punctie doen, maar niet nu terug plaatsen. Dan zouden ze dus als je goed zijn ingevroren worden, maar heb je ze allemaal bagger heb je niks!
    Nou vriendlief en ik waren er samen al uit, dat we zouden stoppen bij ook maar 1 negatief iets dus dat hebben we ook gedaan. Nu een week door deca spuiten en duphaston slikken.
    Zo K*T dat ik gewoon door moet spuiten om niks te bereiken!!
    Hoop snel door de mega ongi heen te zijn die gaat komen.

Ze gooien t weer op mn overgewicht. Als je overgewicht hebt zijn je hormonen al van slag, en als je dan kunstmatig gaat bijdoen, krijg je dus een warboel. Volgens hun moet ik me pas druk gaan maken als ik dit stimulatiebeeld met 20 kilo lichter nog heb....

Hele weekend gehuild,gelachen en gepraat... Nu staat alles echt ff stil! Ik ga nu echt eerst afvallen... Ben vanmorgen weer bij mijn cambridge consulente geweest, en heb daar weer voor gekozen.
    En ik mag nu van haar elke avond een blikje cola zero, en als t echt moeilijk word een salade of kip, of een echt mager iets...
    Morgen ga ik van start. Dat is nu mijn doel. In plaats van het hele zwanger raken.
    Ik heb een mooi boek gelezen ook aan te raden. The secret.
    Hoe je je doelen kan bereiken en op welke manier. Hoe kan je weten of je iets echt wil? En doel voor doel leren werken.

Ik blijf hier gezellig kletsen als jullie dat ook goed vinden.
    Wil jullie niet 'missen' en wil hier graag mn resultaten van de daken schreeuwen.
    En ooit voor nieuwe behandelingen gaan we heeeeeel goed nadenken waar we heen gaan!

Zo dat was het wel ff xxx

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik vind het wel zo gezellig als je blijft kletsen.. Jullie allemaal. Enige die verdwenen is sinds ze zwanger is, is mompelientje...

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @poppetje - wat moet dat mooi zijn, een test die zo snel zo donker wordt! Lief dat je nog steeds hoopt voor mij, en wie weet...
    Ben zo benieuwd ook naar de echo, kan me voorstellen dat het spannend is, maar jeetje, straks een kloppend hartje zien. Dan wordt het echt echt ineens.
    Maar poppetje, jij bent hier ook al veel langer. Mompelientje kwam pas bij ons toen ze al met die icsi waar ze zwanger van werd begonnen was. Zag dat toen meteen al aankomen eigenlijk...

@danoontje -nee!! Dat had ik echt niet verwacht. Het leek eerst zo goed te gaan! Nu dan echt even alles op alles zetten, hou het doel in je gedachten, ook als je nog zo'n zin krijgt om wat extra te eten. Daar krijg je toch spijt van zodra je het gedaan hebt. Ik hoop dat ze er af vliegen nu, de kilo's, en dat het dan eindelijk eens een keer mag lukken.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij zijn hier idd al veel langer.. Vind het jammer dat je als je zwanger bent ineens verdwijnt.. We hebben al zo veel gedeeld en elkaar gesteund dat ik, al ben ik zwanger, gewoon blijf kletsen!!

Danoontje, van jou had ik het helaas al via fb gehoord, had zo anders gehoopt!!

Hoe is het nu verder Marliesje, lukt het de mmm af te sluiten voor je gevoel?

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    De mmm afsluiten lukt prima, dat mis ik nog steeds niet. Maar ben op het moment weer veel verdrietig. 't loopt ook even niet zo goed tussen mn man en mij. Hij zit ook niet lekker in zn vel, maar heeft wat de neiging dat dan op mij af te reageren, door heel boos te worden om allerlei hele kleine dingetjes. Op het moment zie ik alles even somber in.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Is lastig genoeg, zijn stress van de hele mmm komt er dus uit... Heel veel sterkte, hoop dat hij snel bij trekt!!

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat stil is het hier. Poppetje, hoe gaat het met je? Echo komt snel dichterbij nu. Zo fijn voor je!

Danoontje, hoe gaat het met afvallen?

Jordan, hoe is het met jou? En met de vogel :)

Hier alles goed, vandaag even een nieuwe broek gekocht. Pas nu in maat 40!! (kom van 48/50 af 2 jaar geleden)
    Alleen 1 ding is gebeurd, gisteren is een kennis van ons verongelukt, jongen van 25, in het buitenland waar hij voor een jaar werkte. Is de beste vriend van een vriend van ons, die was toevallig net 2 weken op vakantie bij hem op bezoek. Kan het haast niet geloven, vind het zo erg voor onze vriend. Ze waren bijna altijd samen. Zo raar dat het leven zo kan lopen soms, zo erg.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat rot zijn zulke dingen, 25 is veel te jong om te sterven :(

Wel goed hoor dat je nu maat 40 past, jaloers ;) maar ik mag nu niet lijnen!

Volgende week de echo maar mag vrijdag al hier als ik me zorgen blijf maken. Iedere ochtend één keer met afvegen slijm met heel licht bruin, verder geen krampen ofzo.. Maar wel kans dat het hartje vrijdag nog net niet te zien is.. Maar toch..

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, nee, en al mocht je wel lijnen, straks heb je een hele dikke buik en heb je positiebroeken nodig, en dan maakt het ook niet meer uit!! :D Hoe gaat het eigenlijk met je man? Is die helemaal blij?

Waarom maak je je zorgen? Een keer bruin bij het afvegen maakt helemaal niet uit... En als je geen krampen ofzo hebt. Weet niet of ik vrijdag al zou gaan. Als het hartje dan nog niet te zien is maak je je misschien nog meer zorgen om niets. Het zit gewoon goed bij jou hoor!! Dat weet ik zeker, dat moet gewoon!

Ja, 25 is veel te jong, en het is ook zo raar. Dat iemand in één keer er gewoon niet meer is, van de ene op de andere dag, zonder dat je het aan zag komen. Bizar.

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Jeetje Marliesje, wat heftig, zo jong is zo oneerlijk. Gecondoleerd. En sowieso al een bluh tijd voor jullie. Is het al wat rustiger thuis? En krijg jij je gedachten een beetje op een rij? Die maat 40 is trouwens wel super zeg. Gefeliciteerd! Bergen respect voor je. Oh ja en de vogel is bij de arts in de kliniek voor een paar dagen. Moet gevoed worden enzo en wij pakken hem nooit en zij zijn er wel ervaren mee dus minder stress voor 't beessie. :)

Danoontje, lukt het volhouden met diëten? Balen meis van de poging :(

Poppetje, nog maar een paar dagen. Ik kan me je de stress van het bloedverlies heel heel HEEL goed indenken maar het zegt vaak niks. Mijn zusje had het ook bij 2 van de 4 en ze zijn alle 4 even gezond.

Wij hebben in inmiddels ook gesprek gehad met arts bij MCK en we gaan toch. Of naar LUMC in overleg met haar om te praten over wat Gent voorstelde en of zij dat ook willen onderzoeken. Scheelt weer een hoop gedoe. Dit x naar de hh miskramen poli. Ben benieuwd. Ook gaan we met de psy van MCK praten over het afgelopen jaar en verder houden we onze pauze. Ff geen tp tot er meer bekend is.

Dikke knuf!

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gaat wel weer beter nu hoor, heb een goed gesprek gehad met manlief, en nu staan de neuzen weer één kant op zeg maar. Kijk nu erg uit naar de vakantie, en ben dus druk met het afvallen en dat vind ik ook fijn. Blijf toch hopen op een spontaan wonder, maar waarschijnlijk niet vandaag of morgen. Of dit jaar nog. Of volgend jaar. We zien het wel.

Fijn dat ze toch verder gaan kijken Jordan! Ik hoop zo voor jullie dat er wat uit gaat komen. Maar eerst een rust periode is ook fijn, en ook heel erg nodig af en toe.

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Jordan wat goed dat je onderzoek laat doen! Gelukkig als alles bekend is genoeg in de vriezer.. Scheelt voorlopig een punctie en die ellende!!

Marliesje, wel prettig dat het met manlief weet beter gaat.. Ik blijf voor jou duimen want met zijn aantal zaad moet het echt wel lukken!!

Hier dacht ik vrijdag dat ik manlief wat aan wilde doen, had geblowd en gesnoven!!!! Fijn een terugval maar je wordt vader! Hem voor de keuze gesteld want anders doe ik het wel alleen!
    Hoop dat hij weer weet waarvoor hij het moet laten... Vrijdag ben ik 6,1 al zie ik dat het goed zit een het geen leeg zakje is, ben ik al geruster. Verder geen krampen, althans af en toe licht maar dat hoort geloof ik...

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Poppetje, nee!! Groot gelijk dat je boos werd!! Waarom gebeurde dat dan? Is ie niet harstikke blij nu juist? Of komt nu alle ellende ook bij hem pas los van alle icsi's enzo?

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Van alle stress zegt hij, hij zegt dat hij zich weg heeft gecijferd om mijn te steunen terwijl hij nog met zijn verslaving zat. Hij is nu boos weg, want ik zeur en ben te dominant. Hij doet geen flikker in huis en moet alles continu vragen. Maar als hij iets wil, wil hij dat wil nu!

Pfffff mannen!!!!

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach verdorie... :(
    Hoop dat ie snel afkoelt, weer terugkomt, en het goedmaakt. Hier zit je natuurlijk echt niet op te wachten nu. Verdorie...

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hij is Thuis en naar bed, niets uitgepraat want hij mag boos zijn.. Ik moet maar alles begrijpen omdat hij eerlijk is geweest.. Fijn maar mag geloof ik nog steeds verdrietig, boos en teleurgesteld zijn..

Soms zou je ze hè!!! En ik mag niet zeuren, hallo zwanger... Hormonen!!

Share This Page