Eerlijkheid is overrated. Mannen schijnen wel eens te denken dat zo lang ze maar eerlijk zijn, ze alles mogen doen en zeggen. Zo van "Je bent dominant, je wilt altijd je zin hebben, je denkt nooit aan mij, je doet dit verkeerd, je doet dat verkeerd, en je bent in het algemeen een naar mens" en dat wij dan blij zijn omdat ze zo eerlijk zijn. Raar. Maar ik denk dat ze allemaal wel hun rare afwijkingen hebben. Net als wij vrouwen trouwens. Maar nu is wel een heel lullig moment. Eindelijk zwanger, spanning voor de eerste echo, de hormonen. Dan komt het echt wel even helemaal niet uit. Denk dat het hem toch ook wel heel veel heeft gedaan allemaal. Dat zie ik nu ook bij mijn man. Ze doen alsof ze het allemaal makkelijk aankunnen, en dan ineens komt er vanalles uit.
Welterusten, hoop dat je een beetje kunt slapen en dat het morgen weer de goede kant op gaat met hem... Sterkte
Hij heeft sorry gezegd dat hij zo boos deed.. Alle spanning kwam er uit denk ik en misschien de angst dat hij straks echt veel verantwoording heeft!
Poppetje, jeetje wat een stress wat je nu helemaal niet kunt gebruiken. Wel heel fijn dat hij zijn excuses heeft gemaakt. Nu hopen dat ie zijn frustratie eruit heeft kunnen gooien. Zoals Marliesje zegt, mannen hebben er ook echt meer last van dan ze doen voorkomen inderdaad. Het legt toch een last op allebei. Nou, rustig aan doen, aftellen voor je echo. Het is alweer de 4e dus het komt steeds dichterbij. Marliesje, super hoor dat afvallen. Ik vind sowieso al dat je een top prestatie geleverd hebt. Kan niet anders zeggen. Straks slank op vakantie
Poppetje, gelukkig heeft hij sorry gezegd! Hopelijk gebeurt het voorlopig niet nog een keer, want leuk is anders... Jordan, dank je Kan het zelf soms nog niet bevatten. Net als gisteren in de C&A. Pak ik eerst een broek maat 46, dan 44, dan 42, en dan eindig ik in 40. En dan snap ik er niks van... Maar idd, lekker slank op vakantie, kan ik er dan weer 5 kilo bij eten net als vorige keer. Maar dat was er toen in 2 weken wel weer af gelukkig.
Hahaha Marliesje, herkenbaar. Heb je ook dat als je langs een etalage loopt en je je eigen spiegelbeeld ziet dat je verschrikt nog een x kijkt omdat het niet matcht met het beeld in je hoofd? En weet je waar ik mijn man mee terroriseerde toen ik aan het afvallen was? Ik vergeleek mezelf steeds met anderen en dan vroeg ik 'Ben ik zo?' hahahaha.
Dat doe ik ook!! Dan zie ik iemand op straat lopen, of op tv, en dan vraag ik ook gelijk "ben ik zo?" Meestal schat ik mezelf te dik in.
Is een normaal iets.. Volgens mij heeft iedereen die iets voller is geweest! Maar je mag echt met trots naar jezelf kijken hoor!!!
Schijnbaar is het vrij universeel. Heb net trouwens blueberry muffin thee gehaald van lipton, vet lekker! Heb ik toch iets zoets
Oh zijn die lekker? Ik vond ze niet zo lekker klinken hahaha. Maarrr ik ben hardcore pepermunt thee fanaat
Ik lust bijna alle thee behalve appel, kaneel en vanille!! Oh en het moet lichte thee zijn! Verder ben ik vrij makkelijk gna gna
Oh donker krijg ik ook net weg hoor. Meloen thee, bosvruchten, aardbeien en tropische vruchten vind ik ook lekker maar pepermunt rules hahaha
Groene thee met peppermint dan Dames, ik snap niet dat mensen verslaafd zijn aan zwanger zijn! Vind het maar eng en spannend.. Zou het liefste 34 weken doorspoelen!
Ik ben echt een engelse melange mens, maar was zo benieuwd naar die taart-thee-en. Deze is iig erg lekker, die anderen ga ik ook proberen. Poppetje, als je straks de 12 weken voorbij bent en dus de spannende periode dan denk ik dat het allemaal wel beter wordt hoor! Dan ga je nog wel genieten!
Haaaaaiiiii, Goh poppetje heftig! Hoe is t nu inmiddels? Ik zou ook doordraaien als ik daar achter was gekomen!! Maarja hopen dat het niet weer gebeurd, mss was het zoals de andere dames zeggen ook wel spanning enzo. Hier is het wel ok.... Genieten van de rust, en lekker even alles laten. Inmiddels 1.1 kilo kwijt. Doe gewoon weighwatchers en dat gaat dus wel oke.. Was er nog lid van dus gewoon weer verder... Vanavond lekker uit eten met vrienden moet ook kunnen Jordan wat fijn dat ze nu eens verder gaan kijken! Groot gelijk dat je lekker rust pakt tot er meer duidelijk is. Zijn waardevolle zaken rondom dit.. Marlies toppie dat je zoveel bent afgevallen! Hoe heb jij t aangepakt? xxx