Nieuwe topic over ICSI, wie begint ook net en wie kletst er mee?

Discussion in 'MMM clubs' started by Danoontje01, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook natuurlijk, maar het zal wel niet. Maakt ook niet uit, maandag over een week gaan we op vakantie, ben van plan om lekker veel te gaan eten en flink aan de wijn te gaan!!

Wat een etterbak poppetje, zucht, zulke mensen zou je toch gewoon een trap onder hun r**t moeten geven!!! :$

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Normaal kan ik nog wel denken droplul en het laten maar moest ff tetteren!!!

Lekker hoor vakantie!! Lekker even met zijn trekjes weg! Heb je al mooie nieuwe kleren gekocht voor daar??

Oh manlief is weer normaal, was ff kort maar nu weer zoals hij moet zijn! ;)

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alleen een nieuw jurkje en een shirtje, de rest moet maar even wat te wijd zitten, nieuwe winterkleren is harder nodig! En ga een e-reader kopen, dat roep ik al 2 jaar iedere keer als ik weer 5 dikke boeken in mn koffer prop, maar dit keer doe ik het echt, heb het geld al in een apart envelopje :)

Gelukkig is alles tussen jullie weer normaal... die spanning van alles moest er dan schijnbaar toch even uit. 't is natuurlijk ook veel geweest voor jullie de afgelopen jaren!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Een ereader is zo ideaal!!! Heb het al twee jaar, knalroze Sony! Nog geen één dag spijt gehad ;)

Ik heb via internet 8800 titels gedownload, gratis.. Volgens mij bij kat.ph

Scheelt je boeken kopen ;)

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb er ook al iets van 10.000 gedownload ofzo, en vorige week nog een paar die net uitgekomen waren, dus kan nog wel even vooruit! (voor de rest van mn leven, zeg maar :D:D)

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zucht - nog steeds geen ongi... Wel een spierwitte test. Snap er geen zak van.

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn oud collega had het van de week ook al maar die is een week later uiteindelijk toch gaan vloeien.. Alleen heeft zij tussentijds geen licht tweede streepje gehad. Dat maakt het toch wel vreemd..

8. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, maar het was echt een tuurstreepje hoor, mn man zag hem niet. Misschien heb ik het me echt wel verbeeld, begin nu te twijfelen.
    Wil nu wel snel ongi worden, zodat ik niet straks op vakantie ongi ben! Zit nu op dag 31, zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je wil niet ongi worden normaal en precies nu duurt het langer.. En snap dat je het niet wil op vakantie! Nog een weekje en dan zit je in de zon! Ik ga duimen dat de rode duivels snel doorkomen voor je..

Mijn cyclus was voor de cryo ineens 35 dagen. Werd er helemaal gefrustreerd van! Normaal netjes 27/28 dagen..

10. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou Poppetje, je duimen hebben gewerkt, de ongi is eindelijk doorgekomen... hèhè... 't is wel een rare cyclus geweest, zeker met die vage test een aantal dagen geleden. Weet ook niet wat dat nou was.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief Danoontje, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Dikke knuffel van mij

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danoontje, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat er mooie dingen voor je gaan komen dit jaar!

13. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Dank jullie wel lieverds! Morgen kom ik ff bijbeppen xxx

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Morgen ik minder :D is het mijn beurt om visite te entertainen

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Marliesje, 'gelukkig' eindelijk duidelijkheid nu het toch is doorgebroken ook al blijft die vage test een vraagteken. Sowieso niet ongesteld op vakantie.

Danoontje, nog gefeliciteerd, heb je het leuk gehad? Op FB zag het er gezellig uit iig.

Poppetje, jij de dag doorgekomen? :)

Wij zijn zaterdagnacht de hort op geweest. Ik lag er om 5 uur in, we werden 9 uur wakker. Pffff. Dus ik ben nog aan het bijkomen. MRI gehad, klein rothok waar je in ligt maar de tijd vloog voorbij. Deed maar net alsof ik onder een zonnebank lag. 1 oktober uitslag. We'll see. :)

16. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Haaiii

Ik heb een leuke verjaardag gehad :) we vieren het altijd samen lekker makkelijk!

Marliesje wat vreemd he, ineens zon lange cyclus en dan denken wat te zien? Pffff zovaak zo gezeten! Maar streep is streep denk ik altijd... En het kan hoor! Ik heb eens gegoogled en er schijnen ook vrouwen spontaan zwanger te raken met icsi zaad. En nog veel ook!
    Verlies nooit de hoop :)

Jordan fijn dat de MRI je zo makkelijk afging, heb er zelf nog geen ervaring mee. Is dat voor het onderzoeken waar je laatst over uitlegde? Dat je eerst wil kijken en dan pas verder gaan met de cryos?

Poppetje hoe was jou verjaardag? Leuk gehad? :D

Hier gaat het goed!!!!!!!!!!! Zo wat fijn omdat te kunnen zeggen :D
    En eigenlijk uitschreeuwen. Het gaat hier echt ff lekker!
    Wij zijn lekker van elkaar aan het genieten en gaan het ff op een hele andere boeg gooien zoals jullie mss op facebook gelezen hebben.
    Ik ga weer naar school :D ik wil een dilpoma halen! Ik kan nog 3 jaar studiefinanciering krijgen en wil een toekomst opbouwen. Als ik mijn diploma haal ben ik meteen van mn studieschuld af wat een mooie bijkomstigheid is. Ik ga Verzorgende IG doen en begin als alles lekker doorloopt in februari.
    Dus wij zijn ff helemaal niet meer bezig met de mmm, en zijn dat dus de eerste 3.5 jaar ook niet meer van plan. Mijn opleiding duurt 3 jaar en als ik doorga voor wat ik echt wil ben ik sowieso 4 jaar onderweg.
    Wel hebben we zoiets mocht er voor het starten een wonder gebeuren, dan moet het zo zijn. Maar ben ik aangenomen en nog niet zwanger ga ik wel aan de anticonceptie ookal is dat iets waar ik als een berg tegen op zie. Ik wil echt super graag de opleiding afmaken en zit er dan ff niet op te wachten.

En laat iedereen die zeurt dat het door mn overgewicht komt in de kliniek ff lekker t heen en weer krijgen! Ik heb gewoon gisteren/vandaag mn eisprong!! :D Eergister keurig netjes aan t slijmen geweest :p en gisteren de steekjes en vandaag ook nog iets!! Dus wie weet!!!!!

Al met al zijn we lekker aan het genieten van elkaar, en we laten tot ik aangenomen word op de opleiding geen kans voorbij gaan hihi.
    We laten het het lot beslissen!

En ik kan zeggen IT FEELS GOOD!!!!!!

xxx

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Danoontje, wat goed, maar zou je tijdens je opleiding helemaal niet zwanger willen worden? Bv geen anticonceptie en als het zo is, is het zo? Vind jullie heel sterk als jullie de wens even kunnen parkeren! Wel fijn om te horen dat het zo goed gaat!

Dat wens je iedereen toch toe?

Jordan, hoe is het met jou?

Marliesje, aan het aftellen tot je vakantie?

Verjaardag overleefd, druk en toen iedereen weg was ook buikpijn.. moe..moe en moe.. gisteren obstipatie en vandaag tegenovergesteld, mijn darmen zijn van slag!!!

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Oeh hopen dat t snel beter is meid xxx

Nee tijdens de opleiding wil ik absoluut niet zwanger raken.
    Als ik eenmaal begin, wil ik het afmaken. En het is een BOL opleiding, dus fulltime school, en als je dan zwanger raakt kan je gewoon op den duur niet verder....
    En een opleiding is echt wat ik nu heel erg graag wil, samen met een kindje. Maar mochten wij geen kindjes krijgen (doemdenken) dan wil ik wel een goede voldoening gevende baan. Vandaar de opleiding. En als ik klaar ben, ben ik 31, en dan kunnen we er nog voor gaan....
    Klinkt heel makkelijk maar dat is het niet, heeft ons super veel praten en overleggen gekost. Maar het geeft ons echt rust.

Maar zoals ik al zei misschien denkt het lot er anders over en ben ik voor de intake zwanger! ;) Ik hou tot ik aangenomen word op de opleiding alle opties open.

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat snap ik.. blijf ook voor je duimen dat het voor die tijd raak is ;)

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Danoontje, trouwens echt blij te lezen dat je jezelf nu echt goed voelt joh! Houden zo he! :) Die MRI is voor mijn rug. Heb whiplash na een kettingbotsing (niet mijn schuld, ik stond stil vooraan) en ze willen nu kijken of er geen hernia zit ook. :)

Poppetje, wel rustig aan doen he :) Je ticker is zo gaaf. Wordt iedere week mooier!

Marliesje, hoe gaat het met je?

Ik was helemaal vergeten te vertellen maar zaterdag zocht mijn man iets in de kledingkast op de bovenste plank. Toen ik in mei zwanger was en de hCG zo mooi steeg en het er goed uit leek te zien heb ik een rompertje gekocht. Zo schattig. Helaas liep het toch weer verkeerd zoals jullie weten natuurlijk en heb ik hem dus op die bovenste plank gelegd. Tijdens het zoeken was er eea uit de kast gevallen en ik liep de gang op en zag dat rompertje op de grond liggen. Dat kon ik echt niet aanzien. Ik stond ineens te janken. Dat was dus wel het teken dat ik kennelijk een beetje te hard was gegaan in mei.

Share This Page