Dat is echt deze maatschappij, tijd voor verdriet neemt men niet.. Ik ben blij dat het eruit is gekomen. Opkroppen is niet goed! Hoop dat je uitslag enigszin mee valt.. Weet je al of en wanneer je precies verder wilt met je cryo's want die heb je er gelukkig nog genoeg! Denk dat menig vrouw jaloers is op het aantal cryo's wat jij hebt ik had er maar 2, nu nog 1 in de vriezer dus..
Hahaha, ja ik mag me gelukkig prijzen met het aantal maar momenteel zou ik ze met liefde aan iemand schenken die er wat aan heeft want ik als ik doorga zoals we de afgelopen keren geprobeerd hebben blijf ik zitten met een positieve test die negatief wordt na enkele dagen Maar goed, voor ik ze doneer, eerst even LUMC afwachten Ik weet nog niet wanneer ik doorga. Sowieso wil ik eerst alle uitslagen en kijken wat voor opties er zijn in de behandeling. En dat doorrennen is vooral ikzelf hoor. Ik wil altijd de 'stoere chick' uithangen die overal haar schouders voor ophaalt, vooral omdat ik de pijn niet te lang wil aangaan (ik heb verdriet, pijn en jank mijn ogen m'n kop uit maar de volgende dag moet het klaar zijn zeg maar ), maar ja, dat werkt duidelijk niet altijd hahaha.
Niets doneren, ze zijn voor jou als jullie er aan toe zijn!!! meutje, is veel te zonde om ze weg te geven.. jij moet mama worden. Ik wil ons hele clubje zwanger, het liefste voor eind dit jaar maar eh.. ik heb niets te sturen en te willen
Nee helaas niet hihi. Zou wel ff heel relaxed zijn als je het nu zo kon regelen. Dromen is leuk hahaha. Oh als blijkt dat de kans voor ons zo super nihil is weet ik niet of ik door zou gaan en dan zou ik ze doneren hahahaha.
hoihoi, Danoontje, wat een moedige beslissing! Maar ik kan me het heel goed voorstellen. Jij hebt al zoveel icsi's achter de rug, iedere keer weer die spanning, snap heel goed dat je het gewoon zat bent. Wie weet zit er een spontaan wondertje in voordat je met de opleiding begint. Je hebt al eens eerder een spontane lichte posi test gehad toch? Super dat je je zo goed voelt in ieder geval! Wanneer begint de opleiding? Jordan, misschien wel goed dat het er dan nu toch nog even uitkomt, een beetje van al dat verdriet. Kan het me ook zo goed voorstellen. Er zit zo'n lang en verdrietig verhaal achter dat rompertje. Ik blijf hopen dat ze bij het LUMC iets vinden of iets weten dat helpt. Poppetje, het zou mooi zijn, wij allemaal voor het eind van het jaar zwanger! Heb jij wel een beetje tijd om lekker veel te slapen enzo, nu je zo moe bent? Hier alles goed, ben wel weer aardig hersteld van de griep, nog wel veel hoesten, maar heb nu pilletjes gehaald bij het kruidvat want kon er niet zo goed meer van slapen, al het gehoest. Nog een paar nachtjes, en dan gaan we op vakantie!! Heb er zo'n zin in!! Denk dat ik wel 7 kilo ga aankomen, haha.
Marliesje, gelukkig dat het wat beter gaat!!! En bijna vakantie. Heerlijk. Zo'n lekker vooruitzicht. Hey en anders wissel je een schransdag af met een balansdag (ik ben geen fan van Sonja B maar die balansdag is wel ok, de balansdag was toch van haar?) en dan komen er misschien maar 2 bij J aik heb nu ook hoop gezet op LUMC, hopelijk laten ze me niet zakken daar.
Op zich een goed idee; een balansdag, maar in zo'n all inclusive hotel, waar een heel buffet toetjes mijn naam staat te schreeuwen... denk niet dat het erin zit. Maar die vakantie kilo's zijn er altijd zo weer af hoor. Vorige vakantie 5 kilo aangekomen (in 7 dagen, echt ongelofelijk) maar was er in 2 weken ook weer af. Wanneer hebben jullie trouwens weer een afspraak bij het LUMC en wat gaat er dan nog gebeuren?
Hahaha toetje fruit?? (ik probeer mee te denken hahahaha) We hebben volgende woensdag, de 25e de afspraak op de hh miskramen poli. Ik ga dan de uitdraai van UZ Gent meenemen mbt wat zij wilden onderzoeken en vragen of zij dit en evt meer willen onderzoeken. Ben erg benieuwd.
Ben heel benieuwd wat ze zeggen; hoop dat ik daar wifi heb dan kan ik even het forum checken! Fruit; op zich een goed idee. Maar niet als daarnaast een grote chocolade taart staat... Die wint het dan toch echt (het maakt me ook niet zoveel uit, die paar dagen per jaar, moet kunnen toch. Daarna maar weer even hard werken)
Soms is het ook zo verrekte lastig he. Ik heb al dagen zin in snacks. Dus vorige week do. heb ik me overgegeven en gesnackt. Maar nu hou ik trek. Ik ruik het zelfs als ik er aan denk whahaha (gestoord). Nee hoor, lekker genieten, vakantie moet je lekker relaxen en doen wat je wil. En ik zal een update posten de 25e. Ik moet er de ochtend zijn, als het me lukt qua drukte op de zaak zal ik 's middags jullie bijpraten
Ooooo, lekker!!! Geniet ervan! (ik heb net een salade met een stuk gebakken zalm op. Zou ook wel patatjes lusten )
Ik kan overdag niet slapen, werk 4x9 dus elke dag van 06.50-17.30u uit huis.. Daarna vaak gelijk ff slapen want mannetje kookt nu vaak, en vanavond weer op tijd, rond 21.30u ongeveer.. Super suf want normaal heb ik energie voor drie en nu ongeveer 50% van een normaal mens!! Jordan, lekker snacks!!! Ik heb net pannenkoeken op maar na net iets meer dan één had mijn hond geluk Gelukkig ligt er nog lekkere chips in de kast voor vanavond! Heb dat nooit, chocolade maakt me nu niet blij, chips ineens wel.. Maf hoor die hormonen!
Oh pannenkoeken zijn ook lekker. Die kan ik onbeperkt eten. Als kind al hahahaha. En vroeger was ik van zoet. Chocola, snoep enz. Maar nu echt van hartig, bij voorkeur zout. Ik hou van zout (de een zegt slecht, de ander zegt goed... maar hey... ik rook niet ). Zoute chips, zout op mijn eten enz. Dat is wel een nadeel van de shakes die ik nu heb, alles is zout. Ik hou wel heel veel van fruit, dat mag ook en 's avonds neem ik een mozerella tomaten slaatje met pesto en basilicum...Ook heerlijk.
Pannekoeken!! Ben ik ook zo gek op! Ik hou van zoet én zout, bij voorkeur in combinatie met vet, haha Poppetje, wat een lange dagen als je toch al zo moe bent zeg! Hopelijk trekt die moeheid weer over met een paar weken. Hier nog steeds niet helemaal ok. Gisteren ging het prima, vandaag zit mn oor weer verstopt en heb ik hoofdpijn. Naar griepje, het blijft erg hangen...
Komt wel goed, verstopte oren vandaag al bijna over en geen hoofdpijn meer! Vannacht vrij want vandaag overdag 2x heen en weer naar Schiphol geweest en morgenochtend weer. Dan alleen zaterdagnacht nog werken (gewoon in Leeuwarden dronken mensen thuis brengen), en dan zondagnacht wéér naar Schiphol, maar dan rij ik zelf niet maar word ik gereden. Heeft ook wel weer wat. Heb er zo'n zin in!!! Ongi is zo goed als over, dus daar ben ik maandag ook mooi vanaf. En 't wordt nog mooi weer daar!