@Poppetje - goed om te horen! Zijn jullie al bezig met een kinderkamer? Al spulletjes/kleertjes gekocht enzo? En hoe is het verder met lijf en man enzo? @Jordan - Thanks De schade de ochtend na thuiskomst: 7 kilo (!!) Maar 4 dagen later nog maar 3, dus het meeste was vocht. Moet één dezer dagen ongi worden, denk dat de rest er daarna pas afgaat, want de dagen voor de ongi ben ik altijd wat zwaarder en hongeriger. Gister een hele stapel (lees: 8) Atkins-cakejes gebakken. Wilde er 6 invriezen en 2 opeten. Heb er 8 opgegeten. Oeps. Gelukkig waren het suikervrije en koolhydraat arme cakejes, voel ik me er tenminste niet heul schuldig over. Verder, zere borsten, bruine afscheiding, verwacht ongi pas morgen maar hoop dat het dit keer niet zo lang op zich laat wachten want ik voel me altijd zo moe en ellendig daarvoor. Snap trouwens even niets meer van mijn cyclus. Was altijd heel gelijkmatig 28 dagen. Nu de afgelopen 3 maanden: 29, 31, 28 (mits ik morgen idd ongi word) Is natuurlijk nog steeds niet onregelmatig ofzo, helemaal niet, maar voor de icsi's week het geen dag af. En nu zitten er dus 3 dagen speling in zover. Zou dat nog steeds door al die icsi's komen? Hoe is het met jou nu?
Poppetje, je banner wordt steeds mooier. Je stormt op de 12 weken af zeg! Ik krijg de uitslagen de 23ste! Marliesje, netjes, alleen maar vocht. Ik val meestel een kilo af als ik ongesteld ben en door jouw vocht raak je ze gewoon alle 3 kwijt Sinds de ICSI is het bij mij ook niet zo precies meer als dat het voorheen was. Dus denk zeker dat het door ICSI komt. En met mij gaat het. Qua baby verhaal niet zo super eigenlijk. Iedereen roept maar dat ik hoop moet houden enzo maar ik kan dat gewoon niet meer. Ik heb zo'n sterk gevoel dat het misschien nooit zal gaan lukken. Er gaat gewoon iets niet goed en that's it dan eigenlijk. Heb het er lastig mee. Ook heb ik te horen gekregen dat mijn rug niet meer goed zal komen. Verbetering, ja, herstel naar oud niveau, nee. Duidelijk verhaal, helaas Wel positief is dat mijn man een baan heeft gevonden en nu aan het werk is. De muziek leverde nog te weinig op, de WW was zo karig dat we daar echt niks mee konden. Hahaha. Dus ik ben blij Hoe gaat het met jou qua baby verhaal?
Wat rot van je rug! Das toch best wel naar om te horen, dat het nooit meer als voorheen zal worden. En wat betreft hoop houden, dat snap ik helemaal! Ik vind het altijd heel vervelend als mensen dat zeggen, want dan denk ik, je weet helemaal niet waar je het over hebt. En je kunt wel hoop hebben, maar hoop zorgt er ook voor dat je niet verder kunt. En dat je het niet kunt loslaten. Het is gewoon allemaal zo dubbel. Wat fijn dat je man een baan heeft gevonden! Wat gaat ie doen? Ik hoop wel voor hem dat in de toekomst de muziek meer gaat opleveren, dat zou wel super zijn. En aan FB te zien is hij er wel serieus mee bezig. Ik luisterde laatst trouwens een stukje, klonk ook vet goed. Hier alles matig. Over het algemeen gaat het eigenlijk prima, maar die dagen vlak voor mn ongi. zucht. Dan loop ik over van spanning en ellende. Zo stom. Hoop echt dat dat op termijn over gaat want het zijn iedere keer zulke zware dagen, pieker me suf, voel me depri. Zodra ik goed en wel ongesteld ben is het weer over, dan ben ik nog een paar uurtjes wat verdrietig, en daarna ga ik weer door. Vanmorgen nog even een test gedaan (vandaag is mn NOD, volgens de oude 28 dagen berekening) en weer een heel licht, niet fotografeerbaar streepje. Maar weet inmiddels dat dat niet zoveel betekent. Misschien moet ik van de kv 2 voor 5 testen afstappen, misschien geven die wel hele lichte vals positief. Hoewel ik dit in het verleden nooit had. Of helemaal stoppen met testen. Maar daar ben ik ook nog niet aan toe. Nu eerst even naar Schiphol, mét grote onderbroek en preventief maandverband
Nee hoor helemaal niet stom. Dat de ICSI 3 pogingen niets opleverden wil niet zeggen dat je het niet wil. Heel logisch dat het iedere maand opnieuw weer spanning oplevert. Mh, wel apart van die test hoor. Als ik negatief heb zijn ze spierwit. Is deze test uit hetzelfde doosje als die van vorige maand? Misschien een miskleun doosje!? Hopelijk wordt ie donkerder. Vandaag moet het dus komen? Morgen nog een testje bij geen bloedverlies? Het is en blijft kl**e! Ja die rug is echt balen maar ik moet het echt gaan accepteren. Ik ben nog steeds zo bloedlink op de gast die het veroorzaakte. Zat te spelen met zijn mobiel maar had zelf niks en heeft nooit meer wat laten horen terwijl door zijn schuld 3 mensen in de kreukels lagen/liggen. Als ik er ooit achter kom wie hij is en hij staat voor m'n auto.... En hoop is op. Bluh!!!! x
Nee, ander doosje. En deze is echt duidelijker dan die van vorige maand. Die zag mn man niet eens, deze ziet hij wel. Ben een uur geleden ongi geworden trouwens. Had net een hele interessante rit, deze mensen waren ook heel erg bezig met voeding en vitamines enzo. Zij raadde me aan om buiten wat ik normaal al slik ook extra vit. E, zink en selenium te gaan gebruiken. Dus volgende week weer een tripje naar de tuinen Vit E. is vooral heel belangerijk bij het voorkomen van vmk's lees ik nu op internet. Nou ja, baad het niet... Het gaat net zo als bij de icsi's, er is wel wat maar het blijft niet zitten. Voor mn nod gaat het al mis. Voor de icsi's was het zaad zo slecht dat er zoiezo nooit wat gebeurde, maar nu is het zaad redelijk normaal. Mjah, aan de vitamine E dus. Kan ik me voorstellen, van zoiets krijg je toch ook moordneigingen!
Klinkt een beetje als mijn verhaal Marlies, bij mij blijft het de ene week een halve week langer zitten, soms een week of 2 langer zitten maar dan is het weer pleitte. Klinkt toch als (v)mk problematiek. Misschien kun je toch eens op zo'n poli praten want als je geen ICSI nodig hebt per see en ze kunnen je aan de meds zetten....niet geschoten is altijd mis Wel balen dat je ongesteld bent geworden Ga je de test wel herhalen omdat er toch een best duidelijke streep stond? Die vitamine E ga ik onthouden, mijn zusje heeft het vaak over magnesium gehad. Als je toch aan het zoeken bent, wie weet is dat ook nog wat
Het deed mij ook al wat aan jouw verhaal denken. Is nu al de vierde keer dat ik licht positief test (icsi1, 2 en vorige maand) en toch ongi wordt. Hoewel ik wel moet zeggen dat het nog niet doorzet. Wel bruinverlies sinds gisteren, en krampen sinds 2 uur vanmiddag, toen dacht ik dat ik ongi was geworden, want met afvegen zag ik toen rood, maar dat was het ook weer, en nu weer alleen bruin. Sorry voor de smakelijke verhalen onder etenstijd. Zit mezelf nu dus helemaal weer gek te maken. Zucht. Maar ben niet van plan toch weer naar het zh te gaan. Heb er weinig vertrouwen in dat dat zin heeft. Ik ga lekker door met voeding enzo, misschien nog wat meer afvallen, vitamines en mineralen (de magnesium zal ik ook onthouden) en als het op een gegeven moment lukt dan lukt het, en anders niet. Ben er op die paar dagen voor mn ongi na, toch ook niet echt mee bezig. Anyway, ik zie het nog wel even aan, moet vannacht werken, als ik morgen middag wakker wordt en mn menstruatie is nog steeds wat niet overtuigend dan haal ik wel even een test voor zaterdag. Maar denk dat het straks wel doorbreekt hoor.
Ik heb die testen van kv ook gebruikt, en streep is minimaal dat het toch ingenesteld is, of is geweest... Anders maak je heen hcg aan een zonder dat een omo witte test hoor.. Gezien het zaad van jouw man zou het wel spontaan kunnen.. Duimen draaien hier.. Jordan, wat fijn dat manlief werk heeft!! Voor jou vind ik het zo klote van je rug, je bent jong en door een eikel werkt nu niet alles zoals jij wil! Hier, bijna twaalf weken.. Nadat de vk paniek schopte dat mijn suiker te hoog was nu drie test gehad en alles is prima, ijzer uitstekend zelfs, was hoog! Alleen wil ik het liefste iedere week een echo om te zien hoe mini het doet.. Gek hè want weet dat zo veel niemand krijgt..
O, maar ik denk dat als het even zou kunnen mensen het liefs de hele dag door in hun buik konden kijken als ze zwanger zijn! Maar als ie straks gaat bewegen dan kun je het op die manier in de gaten houden. Wel schrikken dat je suiker in die eerste meting te hoog was. Gelukkig maar dat de paniek voor niks was en nu alles weer goed! Hier is de ongi nu goed doorgezet. Er is schijnbaar toch wel iets gebeurd. Op zich wel fijn om te weten dat het zaad het nu blijkbaar toch wel red. En ik vanaf maandag maar aan de vit. E. (en zal ook even naar magnesium kijken, selenium en zink schijnt ook goed te zijn) kortom, nog maar wat pillen erbij!
@Jordan - heb me nog even verdiept in magnesium; omdat je zus dat zei. Schijnbaar hebben de meeste (zo niet alle) mensen een magnesium tekort omdat het niet bijna meer in de bodem zit dus niet meer in ons eten komt. En ook nog omdat het eten van suiker magnesium aan je lichaam onttrekt. En een tekort aan magnesium geeft idd een verhoogde kans op miskramen: http://www.magnesium-ges.de/bulletin/Kuti%201981%20Effect%20of%20maternal%20magnesium%20supply%20on%20spontaneous%20abortion%20%28430%29.pdf (heb alleen de samenvatting gelezen en de rest even snel doorgekeken. Maar het gaat pas vanaf 4 weken, dus hele vroege miskramen hebben ze niet onderzocht, maar hier komt uit dat magnesium supplementen de kans op miskramen enorm verkleinen) Dus maandag zal ik behalve de vitamine E en zink ook maar een potje magnesium meenemen...
Hoiiiii Poppetje het schiet mooi op bij jullie! Alweer 12 weekjes whoehoeeee Lkkr aan het genieten? Marlies welkom back in het herfstige Nederland! Ik heb je taxi pagina geliked Wat kun je soms worstelen he? Zooo een rot gevoel Ik wou dat ik je kon helpen maar zit zelf ook zo..... onregelmatigheid komt denk ik indd door icsi, hier ook helemaal van de leg. Elke maand weer hoop houden hoe moeilijk ook! Ik duim elke keer weer. En qua voedinssuplementen baad het niet schaad het niet. Wel vreemd van die testen. Jordan dikke digitale knufffff xxx wat een lastige moeilijke en verdrietige situatie. Wel fijn dat manlief weer werk heeft, de mijne zit nu thuis. 2 weken geleden was het werk op Dus nu ook ww en zoeken! Ik zit op de telefoon dus kan niet makkelijk terug lezen maar heb je al uitslagen binnen? En wat erg van je rug! Sterkte xxx Zal morgen ff alles goed terug lezen. Hier echt super druk! Veel nagel klanten en helemaal druk met mijn nieuwe uitdaging Mn eerste party houd ik 26 oktober voor vriendinnen. Vandaag zijn we weer in de kliniek geweest. Sinds de einde icsi bloeding niet meer ongi geweest. Blijkt dat ik vorige week weer een ei sprong heb gehad We hebben niet echt geklust maar mn lichaam werkt nog! Zoooo blij!! En stiekem ook nog ff wat opties besproken over hoe nu verder... Omdat we mss nog een keer willen proberen! En als t dan lukt moet het zo zijn. Daar wordt ik donderdag over gebeld. Spannend dus. .. We zijn er wel weer aan toe. Maar we zullen zien. Zo wou ik toch nog ff met jullie delen en dat allemaal op mijn telefoon pffff ben nu ook dood mooie! Trusten xxx
Marliesje, hoop dat de magnesium en alle andere poedertjes helpen. Kan met heel goed voorstellen dat je ff geen ziekenhuis bezoeken wil. Wie weet, over een paar jaar als je het nog een kans wil geven mocht het niet al zo gelukt zijn. Ik zal ook is gaan kijken qua poedertjes en pillen wat helpt. You never know Poppetje, langs de kritieke 12 weken. Lekker hoor. Lukt het wel een beetje om te genieten van jullie groeiende wondertje? Danoontje, balen zeg van je vriend Shit tijden zijn het wel nu qua werk vinden en houden. Vandaag krijg je dus te horen qua behandeling? Of volgende week donderdag? Wel heel spannend joh. Ben benieuwd. Kan me voorstellen dat je toch alles geprobeerd wil hebben. Ik ben maandag gekraakt. Yeiks wat een shit geluid en lekker is anders maar ik kan wel weer normaal voorover bukken. Maandag mag ik weer. Ik heb PIJN maar als het op de lange termijn voor verbetering zorgt, tuig mij dan maar af Verder krijg ik woensdag a.s. de uitslagen. M'n man kan niet mee. Werken en hij wil natuurlijk niet al meteen vrij vragen dus ik sta er alleen voor maar ik kan het hebben. Bring it on Ook hebben ze gevraagd of ik mee wil werken aan data-banking. Dan slaan ze je bloed op enzo voor in de toekomst om 'onze' toekomst weer beter te kunnen helpen met vruchtbaarheidsproblematiek. 4 buisjes bloed moet ik woensdag prikken...als ik durf hahaha. Het gaat me aardig goed af maar omdat ik alleen ben en soms een beetje dizzy na het prikken denk ik nog ff na over wat ik ga doen. Van de week ff moeilijk gehad. Zit met m'n rug en ook de MMM maakt me soms verdrietig maar man-lief is ook nog steeds niet de oude. Echt doemdenken, paniek aanvallen, stress enz. omdat hij niet goed wordt ingewerkt en zich zorgen maakt dat hij straks iets niet weet en dat een klant boos wordt. Hij werkt er nu een week maar iedere avond, iedere ochtend, ieder bericht wat ik tussendoor ontving, negatief en paniekerig. Maar hij zit al 2 en een half jaar thuis met die problematiek en op den duur bouw je daar een soort van afkeer voor op. Klinkt erg onaardig maar het is vooral zo dat je het niet meer aan kan horen want hoe graag je wil helpen, dat kan toch niet. Alles wat ik zeg lijkt op zo'n moment door te dringen maar een half uur later beginnen we weer van voor af aan. Hij heeft hulp gehad, dokter vind hem niet geschikt voor medicatie en wij zitten er nog steeds mee. Maar goed, iedere dag ga ik werken, kop op, schouders naar achter, privé thuis laten, werk niet laden lijden (aan mij merken ze niks), thuis komen en daar gaan we weer. Plus rugpijn, plus zelf ook verdriet door MMM. Dinsdagavond was het de zoveelste avond drama, ik kon er echt niet meer tegen. Ik kon het gewoon niet meer aanhoren. Ben helemaal in mekaar geklapt. Heb zo zitten janken. Uitgesproken dat ik dit niet volhoud. Met wie moet ik er over praten? Hij praat met mij maar ik wil hem niet afschilderen als 1 of andere labiele eikel omdat ik wel beter weet want hij kan ook zo anders zijn. Dus ik draag het zelf mee en deal ermee maar pffff... Het werd me echt ff teveel. Gelukkig was dat voor hem ook een eye opener. We spraken alleen over hem, nooit meer over mij (voelde me een beetje alsof ik er niet mee toe deed zeg maar). Het is zo jammer, we hadden nooit gedoe, alles was super. Maar het is zo ontzettend moeilijk om dag in dag uit, jaar in jaar uit te dealen met iemand die zoveel problemen op zijn weg ziet... Zo ff fijn, van me af typen Nu gaat het weer hoor, gelukkig. Over anderhalve week gaat ie weer naar de dok en dan kijken of ze hem nu wel kunnen helpen. Op naar rust
Hier uitslag nekplooi, verhoogd risico van 1/81 op down.. Ze bellen morgen wanneer ik de vlokkentest krijg, dit kwam hard aan!!! Ok nog steeds 80 van de 81 gezond maar toch..
Pfff verdorie! Ik kan me voorstellen hoe dat moet voelen! Denk wij allemaal wel na alles. Ik hoop op het beste tijdens de vlokken test. En de kans is klein probeerje daar aan vast te houden! Dikke knuff voor jullie xxx
Jordan.... klinkt zo bekend wat je schrijft! Ik denk ook dat als wij de mmm niet hadden wij allebei nog een baan hadden. Het brengt echt offers met zich mee. Ook in de relatie zelf. Fijn dat het kraken je goed helpt. Hoop dat je snel meer verbetering mag mee maken. Soms lijkt het echt allemaal niks meer waard hé, gaan er weer de grootste doem gedachtes doorje hoofd..... ik heb ook ff weer een dippiedag hoop morgen weer beter te pas te zijn! Wij hebben ook maatschappelijk werk praten we samen met iemand. .. Heb alleen steeds meer het idee dat ik echt moet leren leven met vriendlief zoals hij nu is. ... Hij heeft teveel meegemaakt lijkt wel vast geroest. Zelfs zij weet t ff niet. Hier mag en kan je alles van je af gooien wij zijn beter dan maatschappelijk werk hihi... Wat zet je toch ook altijd heerlijke berichten en foto's op Facebook! Rustig aan meis xxx
Ah Poppetje, wat een klap in je gezicht :'( Je wil gewoon onberzorgd kunnen genieten en dit verwacht je toch niet? Laat je weten wanneer je de vlokkentest krijgt? Shit zeg! Ik denk aan je hoor. Hele, hele, hele dikke knuffel!
Dank je wel lieve Danoontje. Gaat het vandaag wat beter met je? Ik kan de MMM, die rugpijn en de druk op het werk zonder problemen aan. Maar iedere dag de depressie van lievie thuis ondergaan werd me gewoon te veel. Gelukkig gaat het sinds ons gesprek echt met sprongen vooruit. En hij vindt ook wat meer zijn plek op het werk Hij heeft in het verleden met een psycholoog gesproken. In het dagelijks leven functioneert hij prima hij is alleen erg negatief en kampt sinds een jaar of 2 met paniek aanvallen e.d. Hij heeft zo vaak te maken gehad met klanten die zo onredelijk waren dat hij mensen maar ook zichzelf moeilijk vertrouwd, Maar ik hoop dat hij meer zelfvertrouwen krijgt met deze job. Positive thinking, yihaaaa! Hahaha, FB, sja. Gisteravond nog ff lekker eruit geweest trouwens dat was ook gooooood