De zoveelste mislukte ivf/ icsi poging hoe hou je je staande

Discussion in 'MMM clubs' started by Wish2, Dec 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wish2

Wish2 Actief lid

Mar 1, 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Hoe houden jullie je staande na de zoveelste mislukte ivf/icsi poging?
    De moed begint me aardig in de schoenen te zakken
    Inmiddels bijna 8 jaar verder 9 mislukte iui's, 8 mislukte cryo terugplaatsingen, in 2011 kijkoperatie ondergaan en endometriose geconstateerd en twee kindjes verloren tijdens de zwangerschap
    Net ook negatief getest ivf poging 4
    Het is zo moeilijk om nog hoop te houden, hoe doen jullie dit?
    Liefs Wish

2. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Kan er niet over meepraten om zo lang en steeds met lege handen in de molen te zitten. Wil je wel heel veel sterkte wensen en dat je op een dag toch moeder mag worden

3. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    lieve wish, hoop houden is zo moeilijk, nee bijna onmogelijk na zoveel tegen slagen.
    sinds kort loop ik bij een psycholoog, dat doet me wel goed.
    ik heb mindfullniss gedaan en bij de acupunctuur gelopen maar dat heeft bij mij niet geholpen, daar voelde ik me niet goed bij.

probeer je rust momenten te pakken waar mogelijk, en toch nog zoveel mogelijk leuke dingen te plannen met je man, familie of vrienden.

zelf heb ik ook endometriose, en ben 2 x geopereerd. nu net de 4e mislukte terug plaatsing gehad :(

ik voel me zo moedeloos..... waarom lukt het nou niet :(

4. Wish2

Wish2 Actief lid

Mar 1, 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klaasje dank je wel voor je lieve woorden, ik ben wel heel dankbaar voor mijn twee kindjes die te vroeg geboren zijn, zij hebben ons papa en mama gemaakt, maar mis ze zo erg en dan nu wil het opnieuw zwanger worden maar niet lukken...

Ster80 wij hebben ook bij een psycholoog gelopen na de vroeggeboorte misschien moet ik toch maar weer een keer een afspraak maken, het is heel zwaar allemaal, ik doe ook aan acunpunctuur, maar hier ga ik ook steeds meer aan twijfelen in het begin gaf het me echt rust maar nu...
    Wat verdrietig ook zeg van jou mislukte terugplaatsing, ik vraag me ook telkens af waarom het maar niet wil lukken,
    Wachten duurt zo lang, mag het ooit nog een keer zo zijn?
    Jij ook sterkte meis
    Liefs Wish

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wish heel veel sterkte. Ik heb niet zoveel mislukkingen achter de rug qua behandelingen en verlies van kindjes. Alleen dat hele lange wachten en de angst dat het nooit zal lukken is echt gruwelijk. Ik zou willen dat er hier meer dames in deze situatie kwamen kletsen dus vandaar dat ik ook reageer.

Share This Page