Ik denk dat het veel ook wel te maken heeft met de woorden die niet meer gebruikt mogen worden op zp. Berichten die dus niet toegestaan zijn op zp moeten dan eerst woorden goedgekeurd door een moderator voordat de reactie geplaatst word. Qua reclame zal het niet zijn, ik heb nog nooit een link gezien naar bijvoorbeeld een winkel als iemand Hema tikte ( bijvoorbeeld )
Ik heb er ook nooit wat van gesnapt.. inderdaad voor bijvoorbeeld s.eks is het nodig maar voor namen heb ik geeeeen idee waarom sommigen het doen!
Je krijgt toch wel reclame.. Of dat nou van Apple komt of van Sony of van babystuff.nl... Kan me voorstellen dat mensen het doen maar het slaat natuurlijk niet echt ergens op
w.a.t j.e z.e.g.t b.e.n j.e z.e.l.f.! XD Nee geen link... Maar een tijdje terug zag ik dat dus wel eens. Misschien heeft ZP dat zelf veranderd? Want als er steeds een link komt te staan is dat ook maar vervelend...
Zou het niet kunnen komen door de cookies? Misschien zit niet iedereen daarop te wachten. Net zoals bij dat vreemde angsten topic, toen ik dat las kreeg ik gelijk reclame voor psychologenpraktijken...
Als je niet wil dat de naam van je kind terug te vinden is, moet je het hier gewoon überhaupt niet neerzetten, Punt.
Dames, Het bewust omzeilen van verboden woorden (door er puntjes in te zetten) kan er toe leiden dat je account geblokkeerd wordt. Daarnaast is het gebruik van puntjes erg irritant. En zorgt voor slechte resultaten wanneer je zoekt binnen Zwangerschapspagina.nl. Bij dezen het vriendelijke doch dringende verzoek geen puntjes, streepjes, komma's of wat dan ook te gebruiken. Beheer