Zat in mijn ouwe kloffie op de bank. Gaat de bel. 2 heren in pak van de belastingdienst. Razendsnel gaat het in mijn hoofd! Wat ben ik vergeten? Wat komen ze doen. Help! Ze laten hun id zien en ze komen binnen. 1 van de heren steekt van wal (ik ondertussen het zweet tussen de bilnaad, oudste dochter bang die denkt dat het politie is). Blijkt het een extra service te zijn van de belastingdienst om mij er aan te herinneren dat mijn aangifte voor mijn webshop voor het weekend binnen moet zijn. Dat was het en de heren gaan weer weg. Nou moest dat nou zo? Een belletje was ook goed geweest.
Pfffff ja kan me voorstellen dat je dan schrikt! En ze kwamen het alleen maar even melden hmmmmm kunnen ze die tijd niet besteden om jou bijv te helpen met de aangifte oid
schrik je rot moment..maar vind het wel vreemd. Heb je namen genoteerd? Voor hetzelfde geld waren het louche figuren die jouw inboedel ff kwamen checken..... Bel eens ff naar de BD en vraag ernaar....... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, in je kloffie....zie mezelf nu echt niet de deur open doen in het kloffie wat ik aan heb hahahahah
Ik had allemaal vlekken in de kleren. Ze hadden een id en ook mijn gegevens bij de hand. Ik zei nog volgens mij ben ik nog nooit te laat geweest met indienen. Hij keek in zijn papieren en vertelde dat het klopte. Dus ze waren wel echt van de belasting dienst. Ik stelde zelf voor om naar binnen te gaan. Het is dat ik zo schrok, anders hadden ze ook nog wel koffie en een koekje gekregen. Zo ben ik ook nog wel.
Ik vind het best wel vreemd eerlijk gezegd....Ze hebben al zoveel tekorten en moeten bezuinigen en dan gaan ze dit soort overbodige services aanbieden? Ik zou echt even de BD bellen om het te checken
Ik had laatst een leuke.. of ik nog mijn aangifte wilde doen voor 2009 ( ik hoefde dat niet verdiende niet zo veel) omdat er na berekening nog 333,- voor me klaar lag daar wordt je nog eens vrolijk van
Ik vind het een vreemd verhaal Tegenwoordig doen ze wel vaak achterna bellen maar langskomen? Nog niet meegemaakt hier...
hahaha mijn papa ook! doet nooit aangifte...of die ff voor 2009 wilde doen want kreeg die 1300 euro terug.... tsjah dat laat je niet liggen he...
Ik vind het ook heel vreemd .. Wij krijgen gewoon een brief dat onze belasting van de zaak moet worden gedaan.
Ik vind het heel vreemd hoor dat ze daarvoor bij je aan de deur komen, en zou het zelf niet vertrouwen!
Ik zou het ook niet vertrouwen eigenlijk en ze kunnen wel je papieren hebben maar wie zegt dat ie niet fake zijn. Ik zou effe naar de BD bellen gewoon voor dezekerheid