Hou er rekening mee dat TV's die in een winkel staan op de verkoopstand staan. (soort demo iets) Vraag in de winkel of ze de TV op de gewone stand zetten en ga dan vergelijken. De verkoopstand lijkt namelijk veel mooier, maar dat komt door de overvloed aan lichte elementen en felle kleuren. (de TV staat eigenlijk veel te fel ingesteld) Pas als ze op de gewone stand staan (de verkoopstand is thuis niet te gebruiken) kan je ze goed vergelijken qua beeld.
dan moet je lg nemen, brillen kosten niks(zitten nl 4-6 brillen gratis bij), geen geflikker in je ogen, geen misselijk of duizeligheid,... lg slechtste merk, yeah right, daarmee kunnen de winkels de verkoop ineens niet meer aan, omdat ze het slechtste zijn, hmm
Jullie laten mij wel twijfelen hoor.... Als we nu besluiten om toch niet eentje te kiezen die 3d heeft, maar ik wil sowieso een Smart televisie. Is dit dan een goede optie? Samsung UE40ES5500 nu voor € 535,- | Plattetvdiscounter.nl Zit er in deze tv ook ingebouwde wifi? In het duurdere type met 3d namelijk wel. Over de 3d brillen maar ik mij geen zorgen, bij het toestel die we op het oog hebben zitten 4 gratis brillen bij.
samsung is altijd goed hoor en op dit moment een van de goedkopere merken, dit doen ze om naam te maken. sony heeft dit vroeger ook gedaan, hadden ze de markt mee veroverd en goed naam gemaakt, samsung is dit nu ook al meer dan een jaar aan het doen, dit gaat niet blijven duren dus weggegooid geld is het zeker niet. over 1 a2 jaar gaan ze waarschijnlijk stillaan stijgen of in ieder geval niks meer verkopen aan (bijna)inkoopprijs
Wij zijn naar die winkel van Tom Coronel gegaan ( plasma discounter ). Zijn we goed geholpen, veel voor en nadelen gehoord. Wellicht daar heen? Als het kan? Wij hebben van Philips dus ook die passieve brillen. Heel fijn, niet zo zwaar. Ik was altijd erg anti Philips, maar toch aangedurfd en erg tevreden. LG, Samsung en Sony; allemaal prima merken.
hier nog wat info wat ik vind over de tv die je wil Samsung UE40ES5500: 40 Inch Edge LED-tv De Samsung UE40ES5500 is een 40 inch Edge LED televisie met Smart TV. Geniet dus van scherpe, contrastrijke beelden. Je haalt met deze televisie een Smart TV in huis; bekijk er online video's mee op YouTube, surf op het web met de ingebouwde webbrowser en blijf in contact met je vrienden op Facebook of Twitter. En met de vele aansluitmogelijkheden, zoals wifi, HDMI of usb, koppel je externe apparaten aan de televisie zoals je PC of je mobiele telefoon. Met of zonder draad. Zo deel je je vakantiefoto's en video's eenvoudig met je familie en vrienden. Pluspunten - Smart TV: Internet en apps als Facebook, Twitter en Skype. - Stream draadloos vanaf andere apparaten via DLNA. - Ingebouwde DVB-tuner voor digitale televisie. - Strak design dankzij dunne rand van maar 12 mm. - Softwareupdates houden je tv up to date. Minpunten - Bevat geen local dimming-technologie. UE40ES5500 features: Edge LED-tv Smart TV met internetbrowser 40 inch (102 cm) Aanbevolen kijkafstand: 2 tot 3 meter Dikte: 4,7 cm UPC-gecertificeerd Afkomstig van Samsung Benelux het ligt er dus aan hoe belangrijk je de local dimming vind bij local dimming is zwart ook echt zwart, (donkere scenes zijn dan ook echt donker)de leds zijn dan gedimd, hopelijk leg ik het goed uit? het verschil zie je wel tussen een tv met en zonder local dimming. maaaaaar, voor deze prijs is die tv zeker goed, die local dimming is dan ook het enige minpuntje denk ik
We zulllen in de winkel eens gaan kijken tussen het verschil met local dimmings en zonder. Wat ik verder wel mis aan de tv is ingebouwde wifi. @Assz, wij wonen helemaal in noord groningen, dus dat is voor ons echt te ver. Maar in iedergeval bedankt voor de link, wel handig dat het zo wordt uitgelegd!