AMSTERDAM - Claire Smedley heeft haar man bijna vermoord tijdens het vrijen. De 27-jarige moeder van drie kinderen schrok zich een ongeluk toen ze haar enorme borsten optilde en zag dat haar man Steven niet meer ademde. Brit bijna dood onder borsten - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
hahahahhahahahahahha. Sorry . Hoe krijg je het ook voor elkaar hé. Gelukkig kwam ze er nog op tijd achter, anders was het best een 'lullige' dood geweest!
mja als ik dr foto zie krijg ik al rugpijn.... Maar waar is t nieuws hierin... (niet richting ts bedoeld hoor!) Lekker boeient dat ze dr vent bijna verstikte...en ook helemaal niet vreemd als je dr zo ziet.
hahahhhahhah killerboobssss. die heeft vast een stel flinke bloemkolen ik krijg dat niet voor elkaar hoor hahhahhahah
ik zag trouwens gisteren het programma vreemde ER verhalen ,, ging eerst over een lego stukje en zo tussen mond en lippen door zij die arts dat hij ooit wel eens een aubergine uit iemand kont heeft moeten halen hahahhaahahahah zie je het al voor je bij die arts ja ik lag mijn man te wurgen met mijn boobs ihiihihihihiihih nu is tie een beetje blauw hahahahhah
Wat een aandachtvragerij. Lullig als je zoiets overkomt, maar om dat meteen aan de grote klok te hangen? En vind het een beetje een raar verhaal dat die man bij haar weg gaat om zoiets. Geloof er allemaal niets van.
Erg bizar. Bij mij kwam ook al in me op dat het een stunt is om in de media te komen met haar borsten...